Sinä hurmaava mies

Anonyymi

Sinut on noteerattu. Oon kiinnostunut. Mut en aio tehdä aloitetta. Jos se liekki tuntuu samalla tavalla sulla kun mullakin, sano se. Tee tikusta asiaa.
Sä oot niin karismaattinen että mulla meinaa henki salpaantua kun ilmestyt näköpiiriin. En saa sanaa suustani, lähinnä tekisi mieli paeta vaikka samaan aikaan haluaisin niin liki.
Oot mua vanhempi. Tehdään töitä ihmisten parissa.
Haluun vaan että sä tiedät: mä aistin sut jos oot lähellä.

22

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnisteita?

      • Anonyymi

        Törmäillään nykyään joka käänteessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törmäillään nykyään joka käänteessä...

        Vähän tarkemmin, kiitos?


    • Anonyymi

      Tehdään töitä ihmisten parissa? Sinä, vai minä?

      • Anonyymi

        Terveydenhoitoala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveydenhoitoala?

        Sinne päin


    • Anonyymi

      Ompa taas vedätys

      • Anonyymi

        Sitä kyllä 🥱


    • Anonyymi

      Opetusalalla?

      • Anonyymi

        Hmmm.. itselläni osuu tämä. Olen nainen ja hän mies, pirkanmaalla.
        -Sivusta seuraajana tässä kommentoin..


    • Anonyymi

      Okei pidetään mielessä, kunhan et karkuun juokse.

    • Anonyymi

      Hihat palaa jo

    • Anonyymi

      Ole ihan rauhassa ja mieti. Minä ootan kyllä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tilanteen tietäen yritin unohtaa.
      Mutta yksi katse sinulta, yksi hymy.... se tunne tulee hyökyaallon lailla takaisin.

    • Anonyymi

      En ole aloittaja, mutta tämä kirjoitus niin muistuttaa minua tunteistani Timoon. Voi miten ikävöinkään sinua..

      • Anonyymi

        on Timppa pirkanmaalta?


    • Anonyymi

      En koe olevani kuvailemasi mies, mutta kerrohan ap milloin sinä olet viimeeksi tehnyt tikusta asiaa?

      • Anonyymi

        Kyllä olen tehnyt. Sen jälkeen en olekaan tehnyt. Enkä uskallakaan enää.


      • Anonyymi

        Oletko sinä koskaan tehnyt tikusta asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä koskaan tehnyt tikusta asiaa?

        Kyllä, jotain pientä. Ehkä olen enemmänkin katsekontaktilla ja eleillä näyttänyt kiinnostukseni. Paikka ja tilanteet asettavat haasteita pitemmille keskusteluille. Pitäisi päästä tapaamaan jossain toisessa ympäristössä, niin keskustelukin voisi olla vapaampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jotain pientä. Ehkä olen enemmänkin katsekontaktilla ja eleillä näyttänyt kiinnostukseni. Paikka ja tilanteet asettavat haasteita pitemmille keskusteluille. Pitäisi päästä tapaamaan jossain toisessa ympäristössä, niin keskustelukin voisi olla vapaampaa.

        Lisään vielä tuohon aiempaan, ettei olla viime aikoina juurikaan nähty, todennäköisesti etätöiden takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7376
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4292
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2125
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1879
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1671
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe