Sinä hurmaava mies

Anonyymi

Sinut on noteerattu. Oon kiinnostunut. Mut en aio tehdä aloitetta. Jos se liekki tuntuu samalla tavalla sulla kun mullakin, sano se. Tee tikusta asiaa.
Sä oot niin karismaattinen että mulla meinaa henki salpaantua kun ilmestyt näköpiiriin. En saa sanaa suustani, lähinnä tekisi mieli paeta vaikka samaan aikaan haluaisin niin liki.
Oot mua vanhempi. Tehdään töitä ihmisten parissa.
Haluun vaan että sä tiedät: mä aistin sut jos oot lähellä.

22

2218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnisteita?

• Anonyymi

Törmäillään nykyään joka käänteessä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törmäillään nykyään joka käänteessä...

Vähän tarkemmin, kiitos?

• Anonyymi

Tehdään töitä ihmisten parissa? Sinä, vai minä?

• Anonyymi

Terveydenhoitoala?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveydenhoitoala?

Sinne päin

• Anonyymi

Ompa taas vedätys

• Anonyymi

Sitä kyllä 🥱

• Anonyymi

Opetusalalla?

• Anonyymi

Hmmm.. itselläni osuu tämä. Olen nainen ja hän mies, pirkanmaalla.
        -Sivusta seuraajana tässä kommentoin..

• Anonyymi

Okei pidetään mielessä, kunhan et karkuun juokse.

• Anonyymi

Hihat palaa jo

• Anonyymi

Ole ihan rauhassa ja mieti. Minä ootan kyllä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tilanteen tietäen yritin unohtaa.
      Mutta yksi katse sinulta, yksi hymy.... se tunne tulee hyökyaallon lailla takaisin.

• Anonyymi

En ole aloittaja, mutta tämä kirjoitus niin muistuttaa minua tunteistani Timoon. Voi miten ikävöinkään sinua..

• Anonyymi

on Timppa pirkanmaalta?

• Anonyymi

En koe olevani kuvailemasi mies, mutta kerrohan ap milloin sinä olet viimeeksi tehnyt tikusta asiaa?

• Anonyymi

Kyllä olen tehnyt. Sen jälkeen en olekaan tehnyt. Enkä uskallakaan enää.

• Anonyymi

Oletko sinä koskaan tehnyt tikusta asiaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä koskaan tehnyt tikusta asiaa?

Kyllä, jotain pientä. Ehkä olen enemmänkin katsekontaktilla ja eleillä näyttänyt kiinnostukseni. Paikka ja tilanteet asettavat haasteita pitemmille keskusteluille. Pitäisi päästä tapaamaan jossain toisessa ympäristössä, niin keskustelukin voisi olla vapaampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, jotain pientä. Ehkä olen enemmänkin katsekontaktilla ja eleillä näyttänyt kiinnostukseni. Paikka ja tilanteet asettavat haasteita pitemmille keskusteluille. Pitäisi päästä tapaamaan jossain toisessa ympäristössä, niin keskustelukin voisi olla vapaampaa.

Lisään vielä tuohon aiempaan, ettei olla viime aikoina juurikaan nähty, todennäköisesti etätöiden takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      134
      8297
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      104
      7519
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      92
      5696
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      90
      5633
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      119
      4830
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      145
      2652
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      61
      2503
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      8
      1475
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1444
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      53
      1339
    Aihe