Selviytyjä Karoliina

Anonyymi

Tuominen ihastuu ja rakastuu persoonaan.

Karoliinan unelmakumppania eivät määrittele ulkoiset tekijät vaan ihmisen luonteenpiirteet.

– Olen joskus ihmetellytkin, kun ihmisissä, joita kohtaan olen tuntenut kaveruutta suurempaa, ei ole mitään selvää linjaa. Se vain sitten kolahtaa, kun oikea osuu kohdalle.

– Ihastun ja rakastun persoonaan, en sukupuoleen, Karoliina linjaa.

https://www.seiska.fi/kotimaa/selviytyjat-tahti-karoliina-tuominen-ihastun-ja-rakastun-persoonaan-en-sukupuoleen/1159749

22

2150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika söpön näköinen tyttö mutta aivot häneltä puutuivat.

• Anonyymi

Puutuivat? Liiallisesta ajattelemisesta?

• Anonyymi

En ole koskaan kuullut että "en ihastu sukupuoleen" -nainen olisi ihastunut mieheen. Eiköhän seuraava lööppi ole että hänet on nähty kuhertelemassa jonkun kaunottaren kanssa.

• Sama homma ihastuu ja rakastuu persoonaan, joskin ihtellä sukupuolikin vähän vaikuttaa siihen fyysiseen vetovoimaan sitten kuitenkin.🤘👍

• Anonyymi

Selviytyjät on kyllä aika hauska ohjelma katsoa että kuka luuseri heistä putoaa seuraavaksi :D

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on upea. mutta merkityksellisempi minulle tämän toinen.

Audioslave - Show Me How To Live

https://youtu.be/vVXIK1xCRpY

Tämä maailmankaikkeuden upein esitys, kukaan ei voi pysäyttää sinua niin kuin tämä. End.

End on uusi alku jollekin toiselle. Pitkään on mennyt tätä pähkäillessä, kuten yleensäkin kaikki muu elämässä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä maailmankaikkeuden upein esitys, kukaan ei voi pysäyttää sinua niin kuin tämä. End.

End on uusi alku jollekin toiselle. Pitkään on mennyt tätä pähkäillessä, kuten yleensäkin kaikki muu elämässä :)

Itsetuhoista matkaa ei voi pysäyttää kukaan muu kuin elämääsi suurempi rakkaus ♥️. No kuka se kulloinkin on, jää kunkin teidän itsenne päätettäväksi. Uskon, että oma matkani on tehty.

Kiitos seurasta ja hyvää yötä 😘

• Anonyymi

Tosi ällöttävä juoksee joka vapun ohjelmaan mikä ihme tää on et julkkikset joka paikkaan tukkivat Eikö tää ollu siellä.marin Bileissäkin niin sanottuna ystävänä

• Anonyymi

Niin, sama mulla. Ihastun ja rakastun persoonaan. Ihmisen luonteenlaatuun. Ulkoiset jutut tulee perässä, persoonan kulkiessa edellä.

-Jasu-

• Anonyymi

Koiraankin voi rakastua tässä nyt sekoitetaan asioita nussiminen ja rakastaminen ei ole sama asia

• Anonyymi

En ole koskaan kuullut että "ihastun persoonaan, en sukupuoleen" tyypit olisivat ihastuneet toiseen sukupuoleen kuin mitä itse ovat.

• Anonyymi

Hmm, no nyt kuulet. Minä ihastun ja rakastun ihmiseen ja persoonaan, en sukupuoleen. Joskin naissukupuoli on ulkoisesti viehättävämpi useinmiten kuin miessukupuoli, poikkeukset huomioiden puolin ja toisin.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, no nyt kuulet. Minä ihastun ja rakastun ihmiseen ja persoonaan, en sukupuoleen. Joskin naissukupuoli on ulkoisesti viehättävämpi useinmiten kuin miessukupuoli, poikkeukset huomioiden puolin ja toisin.

-Jasu-

En vielä kuullut sitä mutta jos sinulle on niin käynyt niin sitten ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vielä kuullut sitä mutta jos sinulle on niin käynyt niin sitten ehkä.

Nojuu, luettua ei kuulla. Mutta tosiaan näin mulla, kuten kerroin. :)

On mennyt pitkä aika elämää ymmärtääkseni itse itseänikään oikein.

-Jasu-

• Anonyymi

tyhnä kuin mootoripyörä piliiszinainen, minua hucittaa jotkut naiset siis tytöt ajelee mopolla on vcarmas hauskkka niillä ajella yöuimaankin :D

• Anonyymi

Selviytyjien!?!! Eiköhän hän ole muusta vähän paljon tunnetumpi. Mites Ysärin mainos??!!! Sitten redusoidaan selviytyjäksi... Ei hyvää päivää! Sama kun sanos "Selviytyjien Jolle" (Joalin Loukamaa), Supertähdellä kuitenkin miljoonia someseuraajia ja lauluakin vissiin ruvennut nyt tekemään (Angheliikko).

• Anonyymi

Miksi tämä tyyppi on jokaisessa tosi tv ohjelmassa, kyllästyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe