Selviytyjä Karoliina

Anonyymi

Tuominen ihastuu ja rakastuu persoonaan.

Karoliinan unelmakumppania eivät määrittele ulkoiset tekijät vaan ihmisen luonteenpiirteet.

– Olen joskus ihmetellytkin, kun ihmisissä, joita kohtaan olen tuntenut kaveruutta suurempaa, ei ole mitään selvää linjaa. Se vain sitten kolahtaa, kun oikea osuu kohdalle.

– Ihastun ja rakastun persoonaan, en sukupuoleen, Karoliina linjaa.

https://www.seiska.fi/kotimaa/selviytyjat-tahti-karoliina-tuominen-ihastun-ja-rakastun-persoonaan-en-sukupuoleen/1159749

23

2565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika söpön näköinen tyttö mutta aivot häneltä puutuivat.

      • Anonyymi

        Puutuivat? Liiallisesta ajattelemisesta?


    • Anonyymi

      En ole koskaan kuullut että "en ihastu sukupuoleen" -nainen olisi ihastunut mieheen. Eiköhän seuraava lööppi ole että hänet on nähty kuhertelemassa jonkun kaunottaren kanssa.

    • Sama homma ihastuu ja rakastuu persoonaan, joskin ihtellä sukupuolikin vähän vaikuttaa siihen fyysiseen vetovoimaan sitten kuitenkin.🤘👍

    • Anonyymi

      Selviytyjät on kyllä aika hauska ohjelma katsoa että kuka luuseri heistä putoaa seuraavaksi :D

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on upea. mutta merkityksellisempi minulle tämän toinen.

        Audioslave - Show Me How To Live

        https://youtu.be/vVXIK1xCRpY

        Tämä maailmankaikkeuden upein esitys, kukaan ei voi pysäyttää sinua niin kuin tämä. End.

        End on uusi alku jollekin toiselle. Pitkään on mennyt tätä pähkäillessä, kuten yleensäkin kaikki muu elämässä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä maailmankaikkeuden upein esitys, kukaan ei voi pysäyttää sinua niin kuin tämä. End.

        End on uusi alku jollekin toiselle. Pitkään on mennyt tätä pähkäillessä, kuten yleensäkin kaikki muu elämässä :)

        Itsetuhoista matkaa ei voi pysäyttää kukaan muu kuin elämääsi suurempi rakkaus ♥️. No kuka se kulloinkin on, jää kunkin teidän itsenne päätettäväksi. Uskon, että oma matkani on tehty.

        Kiitos seurasta ja hyvää yötä 😘


    • Anonyymi

      Tosi ällöttävä juoksee joka vapun ohjelmaan mikä ihme tää on et julkkikset joka paikkaan tukkivat Eikö tää ollu siellä.marin Bileissäkin niin sanottuna ystävänä

    • Anonyymi

      Niin, sama mulla. Ihastun ja rakastun persoonaan. Ihmisen luonteenlaatuun. Ulkoiset jutut tulee perässä, persoonan kulkiessa edellä.

      -Jasu-

      • Anonyymi

        Koiraankin voi rakastua tässä nyt sekoitetaan asioita nussiminen ja rakastaminen ei ole sama asia


    • Anonyymi

      En ole koskaan kuullut että "ihastun persoonaan, en sukupuoleen" tyypit olisivat ihastuneet toiseen sukupuoleen kuin mitä itse ovat.

      • Anonyymi

        Hmm, no nyt kuulet. Minä ihastun ja rakastun ihmiseen ja persoonaan, en sukupuoleen. Joskin naissukupuoli on ulkoisesti viehättävämpi useinmiten kuin miessukupuoli, poikkeukset huomioiden puolin ja toisin.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, no nyt kuulet. Minä ihastun ja rakastun ihmiseen ja persoonaan, en sukupuoleen. Joskin naissukupuoli on ulkoisesti viehättävämpi useinmiten kuin miessukupuoli, poikkeukset huomioiden puolin ja toisin.

        -Jasu-

        En vielä kuullut sitä mutta jos sinulle on niin käynyt niin sitten ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vielä kuullut sitä mutta jos sinulle on niin käynyt niin sitten ehkä.

        Nojuu, luettua ei kuulla. Mutta tosiaan näin mulla, kuten kerroin. :)

        On mennyt pitkä aika elämää ymmärtääkseni itse itseänikään oikein.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      tyhnä kuin mootoripyörä piliiszinainen, minua hucittaa jotkut naiset siis tytöt ajelee mopolla on vcarmas hauskkka niillä ajella yöuimaankin :D

    • Anonyymi

      Selviytyjien!?!! Eiköhän hän ole muusta vähän paljon tunnetumpi. Mites Ysärin mainos??!!! Sitten redusoidaan selviytyjäksi... Ei hyvää päivää! Sama kun sanos "Selviytyjien Jolle" (Joalin Loukamaa), Supertähdellä kuitenkin miljoonia someseuraajia ja lauluakin vissiin ruvennut nyt tekemään (Angheliikko).

    • Anonyymi

      Miksi tämä tyyppi on jokaisessa tosi tv ohjelmassa, kyllästyttää

    • Anonyymi

      Kasvaako parta ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe