Kehuminen ei tarkoita että sinusta tykätään

Anonyymi

Joku voi vihata sinua vaikka kehuu koska ei kehtaa sanoa ettei tykkää sinusta.

22

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä yrität itsellesi selitellä?

• Harvoinpa mua kukaan kehuu, omat lapset nyt lähinnä ja Usko.Toivo.Rakkaus mies. Joten ei vissiin oo vihamiehiäkään sitten? :D

• Tai kysytään näin, vihaako joku mua? Nyt voi avautua anonyymina.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Tai kysytään näin, vihaako joku mua? Nyt voi avautua anonyymina.

Joo mutta ne muuten vaan kehuu sua, mutta oikeasti vihaavat 😂 Ei hitsi kun on jengi sekaisin täällä välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta ne muuten vaan kehuu sua, mutta oikeasti vihaavat 😂 Ei hitsi kun on jengi sekaisin täällä välillä.

Varsinkin te provoihahmoihin päin kallellaan olevat.

• Anonyymi kirjoitti:

Semmosta se täällä on. :)

• Anonyymi

Pääsi on sekaisin, jos on tarvetta sanoa jollekin "vihaan sinua", mutta "tyydyt" kehumiseen. Tosi idioottimaista. Noin kieroon ajatuksenjuoksuun onneksi harvoin törmää.

• Anonyymi

Allu ei tajua.

• Eiku se on toisinpäin, kun joku oikein haukkuu mua, niin salaisesti se rakastaakin 😇

Noo, vakavasti, kyllä ne muodon/manipulaation vuoksi kehumiset yleensä tunnistaa aidoista kehuista. Mutta aina voi silti olla varmuuden vuoksi kohtelias ja kiittää. Joskus epäluulo on vaan omaa huonoa itsetuntoa.

• Anonyymi

Ihan hyvin voi kehua yleismulkun työkaverin priimaa työtä. Melkein jokaisesta löytyy jotain positiivista mainittavaa.

xLiner

• Joo, tuo on totta. Tosi usein tulee kehuttua ihmistä, sen tekemisiä tai mielipiteitä, ideoita. Eihän se sitä silti tarkoita, että pitäisi ihmisestä persoonana. Tai haluaisi hänet kaverikseen saati suhteeseen. Ne asiat on sitten ihan erikseen. Mutta kehuja on turha säästellä. En minäkään ota henkilökohtaisesti, jos joku kehuu mun tekemisiä tai mielipidettä johonkin. Ei silloin mua itseäni kehuta.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Joo, tuo on totta. Tosi usein tulee kehuttua ihmistä, sen tekemisiä tai mielipiteitä, ideoita. Eihän se sitä silti tarkoita, että pitäisi ihmisestä persoonana. Tai haluaisi hänet kaverikseen saati suhteeseen. Ne asiat on sitten ihan erikseen. Mutta kehuja on turha säästellä. En minäkään ota henkilökohtaisesti, jos joku kehuu mun tekemisiä tai mielipidettä johonkin. Ei silloin mua itseäni kehuta.

Rockenroll, näin se on. Olisi myös hirveän raskasta pitää kaikista ihmisenä.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Rockenroll, näin se on. Olisi myös hirveän raskasta pitää kaikista ihmisenä.

- Sheena

Joo, mut toisaalta liian usein myös jää kertomatta, jos pitää jostakusta ihmisenä, ihan muuten vaan. Koska se ei ikään kuin kuulu asiaan, esim.töissä. Tai pelkää, että toinen käsittää sen jotenkin väärin. Vaikka iskemisenä.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Joo, mut toisaalta liian usein myös jää kertomatta, jos pitää jostakusta ihmisenä, ihan muuten vaan. Koska se ei ikään kuin kuulu asiaan, esim.töissä. Tai pelkää, että toinen käsittää sen jotenkin väärin. Vaikka iskemisenä.

Työpaikalla ei ehkä kannata pahemmin tunteilla. Mieluummin sitten vapaa-ajan riennoissa työkavereiden kanssa. Sepä onkin hauskaa, kun joku innostuu aina sanomaan "suorat sanat" ja on jälkeenpäin ihan nolona. Toiset taas rakastavat kaikkia kamalasti 😂

- Sheena

• Anonyymi

Naiset rupeaa kehumaan kun niiltä kysyy esim muista paskapuheista, sitten sitä piisaa lisää ja mitä pinnallisinta höpinää. Esimerkiksi puseron tai olemuksen kehuminen ei väistä sitä, että on puhunut toisesta muuta katteetonta skeidaa

• Kannattaakin miettiä miksi joku kehuu.

Mä itse määritän kyllä ihan itseni ja kaikki minut tuntevat sen tietää kyllä. Mua ei tartte buustata kehuilla. Mutta kehuu ne välillä silti, sitten otan sen vastaan ja kyllähän se hyvälle tuntuu.

• Anonyymi

Joillain on tapana piilovi*tuilla ylikehumalla, sen kyllä huomaa. Neutraalilta ihmiseltä voi saada objektiivista palautetta, arvokasta. Se tykkäävä nyt sitte näkee kaikki viatki jonain ihanina persoonallisina piirteinä, aluksi, ennen kuin alkavat ärsyttään, sitte voi siirtyy siihen piilovit*uiluun.

• Anonyymi

Niin.

Ja minä voin vihata ketä tahansa.

Vihhoon esimerkiks nuoria jotka ei tee mitteen päivisin.

Notkuvat puistoissa, kongeissa ja ties missä.

Tottakai ymmärrän että heillä on lomansa mutta minä kun kuulun niihin lapsiin, jotka ovat koko ajan tehneet jotakin oikeaa ja järkevää.

En tietysti ennee, nyt on minun vuoro olla laiska.

Täytyy männä ja nähdä , kokea niin paljon kuin sielu sietee.

Ja, ei ennee paljoa ja rauhottoo muutenkin tahtia.

Kyllä se luonnostaan rauhottuu ja hyvä niin.

• Anonyymi

Öööö.. ap,mitä se sitten tarkoittaa??

• Anonyymi

Vastaan itse. Sitä,että se että toista kehutaan veetuttaa sua,ja et tahdo että kehuttava saa arvoistaan palautetta eli olet kade.

• Anonyymi

Jälleen kerran näitä manipulaatioalotuksia, ihan niinkuin nuo olisi pitänyt aina olla hiljaista ja mitään ei olisi saanut, kun on niin rikottu jne. Nuo on just niitä missä toivotaan jonkun reagoivan noin. Sairasta, niitä on pitkään täällä ollut.

• Anonyymi

Ette tajua että jos nainen hymyilee niin se ei tarkoita että se tykkää sinusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe