Nimi ja kaupungin eka kirjain.
Kuka on kaivattusi?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaana Heppamattilasta.
T. Kumpulainen Höpsistä, ei sinkuissa kaivata...
Kukaan ketään koskaan...
Mene ikäväpalstalle.. siellä vongutaan niitä nimikirjaimia.interlocutrice kirjoitti:
Jos kyse onkin haudanryöstäjästä ja sen piti kirjoittaa, että kuka on kaivettusi? 🤣
Joo..
Ja kuka tykkää kalmoista..?
Laitetaan kaivuuskabat käyntiin.. kaikki rivissä hautoja ryöstelemään..
Se joka voittaa - saa ensin kalmon esiin siis - saa pitää kaikkien hautojen aarteet. Ja voittaja kruunataan...Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo..
Se joka voittaa - saa ensin kalmon esiin siis - saa pitää kaikkien hautojen aarteet. Ja voittaja kruunataan...Kalmo... hassu sana. 😁
Mulla ei toimi toi vellikello. Ei ilmoittele, milloin joku on vastannut viestiin. 🤨
Tein ilmoituksen ylläpitoon, saa nähdä korjaantuuko?
Mutta vähän tympeetä... ei jaksa selata, minne pitäis vastata...
Taidan lähtee pesemään terassin. Jos sitten öljyis sen iltapäivästä... tai huomenna? 🤔
Se on moro! 👋😀interlocutrice kirjoitti:
Kalmo... hassu sana. 😁
Mulla ei toimi toi vellikello. Ei ilmoittele, milloin joku on vastannut viestiin. 🤨
Taidan lähtee pesemään terassin. Jos sitten öljyis sen iltapäivästä... tai huomenna? 🤔
Se on moro! 👋😀Hyviä puuhasteluhetkiä..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo..
Se joka voittaa - saa ensin kalmon esiin siis - saa pitää kaikkien hautojen aarteet. Ja voittaja kruunataan...Kalmo... hassu sana. 😁
Se on moro! 👋😀Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyviä puuhasteluhetkiä..
Tämä siinä käy.... ei tiedä milloin on ja milloin ei laittanut viestiä...
Mutta kiitos... jo puuhastelinkin. Eka tauko. 😀Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo..
Se joka voittaa - saa ensin kalmon esiin siis - saa pitää kaikkien hautojen aarteet. Ja voittaja kruunataan...Mulla alko jotenkin heti soimaan päässä se renkutus, missä lauletaan et "kaikki joukolla jäätä särkemään" . Originaalihan on Beatlesin Yellow submarine. 😂
Tosin sitä ennen olin jo revennyt Dissen kommentille kaivetusta, joten aivokapasiteetti alkoi olemaan asiallisen arvokkuuden asteikolla väärässä päässä tapissa. 🤣Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo..
Se joka voittaa - saa ensin kalmon esiin siis - saa pitää kaikkien hautojen aarteet. Ja voittaja kruunataan...Mulla alko jotenkin heti soimaan päässä se renkutus, missä lauletaan et "kaikki joukolla jäätä särkemään" . Originaalihan on Beatlesin Yellow submarine. 😂
Tosin sitä ennen olin jo revennyt Dissen kommentille kaivetusta, joten aivokapasiteetti alkoi olemaan asiallisen arvokkuuden asteikolla väärässä päässä tapissa. 🤣Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo..
Tosin sitä ennen olin jo revennyt Dissen kommentille kaivetusta, joten aivokapasiteetti alkoi olemaan asiallisen arvokkuuden asteikolla väärässä päässä tapissa. 🤣Lauruska kirjoitti:
Mulla alko jotenkin heti soimaan päässä se renkutus, missä lauletaan et "kaikki joukolla jäätä särkemään" . Originaalihan on Beatlesin Yellow submarine. 😂
Tosin sitä ennen olin jo revennyt Dissen kommentille kaivetusta, joten aivokapasiteetti alkoi olemaan asiallisen arvokkuuden asteikolla väärässä päässä tapissa. 🤣Jaaha, näin taas tänään.
Joulupukki, Korvatunturi, Lappi.
- Anonyymi
Tuollainen ei ole aivan harrastelua jos aamutuImaan heittää jonkin 17km pyör4äilylenkin
- Anonyymi
Olli oksikodoni... niin joo yrit piää jalkaa paikoillaan kokonaan jotta se paranee... ololi oksikodoni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024639- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102312- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4261997- 1751545
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870