Rakkaat palstalaiset, kun kirjoitatte aloituksen tai kommentin tulee vikailmoitus.. älkää ihanaiset ihmiset painako uudelleen lähetä nappia vaan päivitä namiskuukkelia, niin aloitukset ja kommentit menevät sillä läpi.
Toki nyt saa helposti multipostattua, mutta se on yhtä tyhjän kanssa. Ja ei jaksa sitä..
Kiitos rakkaat palstalaiset siitä ettette multipostaa, se käy jo rasittavaksi. Ehkä ongelma korjaantuu jopa piakkoin, mutta nyt tilanne on tämä.
Ei toimi palsta, ottaa päähän tuplat ja multipostaukset..
8
<50
Vastaukset
Ei tule multipostauksia mulla, vaikka joskus olen painanut kaksikin kertaa tai kolme, jos ekalla kerralle tai toisellakaan ei läpi. Vain yhden kerran tulee postaus. Yhen kerran tuli ilmoitus "vain yhden kerran voi lähettää", kun yritin monta kertaa, kun ei teksti lähtenyt.
Törkeän paljon on tuplia ja multipostauksia.. rupesi vaan ärsyttämään, siksi kai piti laittaa aloitus aiheesta.
Palsta nyt vaan ei toimi tänä viikonloppuna..
valitettavaa mutta totta.Pikku-pirpana kirjoitti:
Törkeän paljon on tuplia ja multipostauksia.. rupesi vaan ärsyttämään, siksi kai piti laittaa aloitus aiheesta.
Palsta nyt vaan ei toimi tänä viikonloppuna..
valitettavaa mutta totta.On multipostauksia, tuolla musiikkipuolellakin on lähiaikoina ollut. "Maailmanmenoa"-palstalla melko yleistä, että on multipostauksia, kerran näin siellä yhtä ketjua postattuna miljoona kertaa ja piti monta sivua kelata ennen kuin löytyi ketju jostain muusta aiheesta.
Norppa83 kirjoitti:
On multipostauksia, tuolla musiikkipuolellakin on lähiaikoina ollut. "Maailmanmenoa"-palstalla melko yleistä, että on multipostauksia, kerran näin siellä yhtä ketjua postattuna miljoona kertaa ja piti monta sivua kelata ennen kuin löytyi ketju jostain muusta aiheesta.
Taitaa siis olla yleinen vaiva...
Itse sen verran vähän palstailen, niin ei ole palstan viat tuttuja.
Mutta kiitos tiedoista.
Tää 24 on välillä sellainen, ettei toimi kunnolla. Jumittaa, kun yrittää mennä palstalta toiselle (ei aina johdu omasta koneesta, tänäänkin yhden kerran jumitti, mutta toisella välilehdellä pääsin ihan hyvin Youtubeen), tulee vikailmoituksia tai sitten ei pääse ollenkaan koko foorumille. Näin on ollut jo vuosia välillä.
Normishittiä täällä. Nää kun uudistaa niin vimmalla näitä sivustoja, mutta eivät päivitä servereitä sitä mukaa, niin kyykkäilee.
Halvalla ei saa hyvää. 😁👌- Anonyymi
Eipä haittaa multit, sitten poistutaan palstalta jos ei huvita, ei ole pakko selailla.
Noin minäkin ensin ajattelin, mutta sitten närkästyin kun oli hyvässä ketjussa 7 samaa viestiä ja uusissa keskusteluissa 13 samaa aloitusta..
Vedin hernukan sievään, pieneen nenukkiini ja laitoin siinä epävakaassa mielentilassa aloitukseni eetteriin. Mutta olen sinut asian kanssa nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604596Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491525Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2611285Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651054
- 801047