Heippatirallaa! Aloitimpa minäkin kävelysauvoilla kävelemisen joka päivä tuntija nyt olen kävellyt kolme viikkoa ja kaksi päivää joka päivä. Yhdet suojat ovat jo kuluneet puhki tässä hirveässä menossa. Mä sain ainakin kimmokkeen sauva kävelyyn ja muutenkin olen alkanut harrastamaan kävelyä poikani kanssa päivittäin rattailla, ja yhteensä tulee käveltyä päivittäin n. kolme tuntia. Painoa on tippunut kaksi kiloa vaikka syön tavallisesti. Hyvää kevättä kaikille sauvakävelijöille!
Aloitimpa minäkin!
2
511
Vastaukset
- Ekitalo
Minulla on aina tapana kannustaa sellaisia,jotka ovat aloittaneet liikunta harrastuksen minun mielestä se on ihmisen paras päätös.
Ei muutakun ostelet uusia tulppia sauvoihin ne ei paljon maksa ja vielä hyvät kengät niin hyvä tulee.
Mulle tuli viime vuonna 150 suoritusta n.1,5 h kerralla.
Muistathan oikean tekniikan eli kädet taakse yhtä paljon kuin eteenkin. Tekee hyvää olkapäille ym.
Aika paljon olet kävellyt älä vain kyllästy.
Hyvää kevättä ja kesää myös sinulle !!- siiri
kävelin tänään 9km sauvalenkin aikaan 1h20min. Olikohan vauhti liian hidas, kun ei hiki tullut, eikä oikein tuntunut missään. Kylmä tuuli kyllä puhalsi koko ajan. Hyvä olo tuli kuitenkin, kun tuli lähdettyä lenkille, jonka teen yleensä pari kolme kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1626067Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa574625Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444400Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644239Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682642En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582109Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331632odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1261469- 481411
- 341298