Heippatirallaa! Aloitimpa minäkin kävelysauvoilla kävelemisen joka päivä tuntija nyt olen kävellyt kolme viikkoa ja kaksi päivää joka päivä. Yhdet suojat ovat jo kuluneet puhki tässä hirveässä menossa. Mä sain ainakin kimmokkeen sauva kävelyyn ja muutenkin olen alkanut harrastamaan kävelyä poikani kanssa päivittäin rattailla, ja yhteensä tulee käveltyä päivittäin n. kolme tuntia. Painoa on tippunut kaksi kiloa vaikka syön tavallisesti. Hyvää kevättä kaikille sauvakävelijöille!
Aloitimpa minäkin!
2
475
Vastaukset
- Ekitalo
Minulla on aina tapana kannustaa sellaisia,jotka ovat aloittaneet liikunta harrastuksen minun mielestä se on ihmisen paras päätös.
Ei muutakun ostelet uusia tulppia sauvoihin ne ei paljon maksa ja vielä hyvät kengät niin hyvä tulee.
Mulle tuli viime vuonna 150 suoritusta n.1,5 h kerralla.
Muistathan oikean tekniikan eli kädet taakse yhtä paljon kuin eteenkin. Tekee hyvää olkapäille ym.
Aika paljon olet kävellyt älä vain kyllästy.
Hyvää kevättä ja kesää myös sinulle !!- siiri
kävelin tänään 9km sauvalenkin aikaan 1h20min. Olikohan vauhti liian hidas, kun ei hiki tullut, eikä oikein tuntunut missään. Kylmä tuuli kyllä puhalsi koko ajan. Hyvä olo tuli kuitenkin, kun tuli lähdettyä lenkille, jonka teen yleensä pari kolme kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875