On se aika käsittämätöntä miten huonosti nettideitit toimii miehelle

Anonyymi

Oikeastaan ihan sama minkä ikäinen mies olet, niin ei homma toimi ollenkaan.

Muistan kun olin jotain 25 v ja menin nettideitteihin, niin ei ketään naista kiinnostanut. Hyvän ja kauniin naisen löysin sitten yhden illan aikana baarissa. Monet naiset tekivät siellä tuttavuutta. Valitettavasti erottiin.

Nyt on ikää jo 46 v eikä baarit enää kiinnosta. Nettideittejä nyt kokeilin ja viestejä lähettelin. Kukaan ei reagoi mitenkään. Ihan täysin pelletouhua. Tuntuu ettei noissa palveluissa ole ollenkaan normaaleja naisia.

170

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olethan profiilisi laittanut myös tekstiä? Eli kuvailet itseäsi JA kerrot itsestäsi enemmän kuin ne pakolliset kohdat? Onko kuvasi siististä ja hymyilevästä miehestä? Valokuvalla on tärkeä merkitys. Kuvattomat profiilit lähtevät roskakoriin heti. Eikä sinulla ole naiselle epärealistisia vaatimuksia.? Jotkut miehet, aika monetkin itse asiassa, haluaisivat sen kolmikymppisen missinnäköisen. Ja sen ikäinen ei lue viiskymppisten viestejä, nätti 30v. tahtoo ja saa ikäistänsä seuraa.

      • Anonyymi

        Miehet ovat itse pilanneet kaikki nettitreffisovellutukset liiallisella innokkuudella ja suurella määrällä lähetettyjä viestejä. Naisista on siksi voinut tulla tuollaisia valokuvan pohjalta nirsoilijoita, kun huomion määrä on niin suuri. Naiset ovat myös usein passiivisia luonteeltaan, monilla mielenterveyden ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat itse pilanneet kaikki nettitreffisovellutukset liiallisella innokkuudella ja suurella määrällä lähetettyjä viestejä. Naisista on siksi voinut tulla tuollaisia valokuvan pohjalta nirsoilijoita, kun huomion määrä on niin suuri. Naiset ovat myös usein passiivisia luonteeltaan, monilla mielenterveyden ongelmia.

        Joo kaikilla naisilla on mt-ongelmia. Kaikki naiset kun ovat yksi kollektiivinen ryhmä jotka on keskenään kaikessa samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kaikilla naisilla on mt-ongelmia. Kaikki naiset kun ovat yksi kollektiivinen ryhmä jotka on keskenään kaikessa samanlaisia.

        Sigmund Froidin mukaan kaikilla ihmisillä on jonkunlaisia mielenterveydellisiä ongelmia, jos asiaa tutkitaan. Tuo että väität että vain naisilla on mielenterveysongelmia on suoranaista misogyniaa niin en noilla meriiteillä ihmettelis yhtään että miksi et löydä naista itsellesi kun puhut naissukupuolen edustajista noin halveksuvaan sävyyn. Tervetuloa vuoteen 2021 nyt eletään tasa-arvon aikaa jolloin nainen on yhtä arvokas ihminen kuin mieskin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sigmund Froidin mukaan kaikilla ihmisillä on jonkunlaisia mielenterveydellisiä ongelmia, jos asiaa tutkitaan. Tuo että väität että vain naisilla on mielenterveysongelmia on suoranaista misogyniaa niin en noilla meriiteillä ihmettelis yhtään että miksi et löydä naista itsellesi kun puhut naissukupuolen edustajista noin halveksuvaan sävyyn. Tervetuloa vuoteen 2021 nyt eletään tasa-arvon aikaa jolloin nainen on yhtä arvokas ihminen kuin mieskin!

        Hiukan haiskahti sarkasmilta tuo "Kaikki naiset kun ovat yksi kollektiivinen ryhmä jotka on keskenään kaikessa samanlaisia."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sigmund Froidin mukaan kaikilla ihmisillä on jonkunlaisia mielenterveydellisiä ongelmia, jos asiaa tutkitaan. Tuo että väität että vain naisilla on mielenterveysongelmia on suoranaista misogyniaa niin en noilla meriiteillä ihmettelis yhtään että miksi et löydä naista itsellesi kun puhut naissukupuolen edustajista noin halveksuvaan sävyyn. Tervetuloa vuoteen 2021 nyt eletään tasa-arvon aikaa jolloin nainen on yhtä arvokas ihminen kuin mieskin!

        Suomessa voi kyllä sanoa että mies on tasa-arvoinen naisen kanssa. Vaikka naisia suositaankin yhä miehiä enemmän Suomessa vähän joka paikassa.

        Eronneiden naisten mukana tulee kaikki aikuiset lapset, exät ja ties ketkä. Sellanen jo 45 nainen on todella vaikea treffailtava. Yleensä miehen ei kannata lähteä sellasen kanssa edes aloittamaan koska uuden mieshenkilön asema siinä kuviossa on olematon.
        Eli mielummin lapsettomien ja nuorempien perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat itse pilanneet kaikki nettitreffisovellutukset liiallisella innokkuudella ja suurella määrällä lähetettyjä viestejä. Naisista on siksi voinut tulla tuollaisia valokuvan pohjalta nirsoilijoita, kun huomion määrä on niin suuri. Naiset ovat myös usein passiivisia luonteeltaan, monilla mielenterveyden ongelmia.

        Eli jotenkin kääntyi keskustelu siitä, että miehet ei saa seuraa netistä siihen, kuinka huonoja naiset on. Oli tarkoitus vain purkaa sitä oma naisvihaa, eikä sitten muuta.

        https://www.potilaanlaakarilehti.fi/artikkelit/mielenterveyshairioiden-esiintyvyyden-sukupuolierot/

        Tässä hieman asiasta, vähän väitteiden pohjaksi.


    • Anonyymi

      Sori tuli viesti monta kertaa, kun luki että "palvelinvirhe".

      On aika pitkä teksti profiilissa. On muutama kuva.

      Kukaan ei vaan vastaa. En ymmärrä sitä.

      Pakko vaan todeta ettei noissa deiteissä ole oikeastaan normaaleja naisia valitettavasti.

      • Anonyymi

        Profiilissa käy naisia aika paljon, mutta kukaan ei kirjoita mitään. Siitä on vähän turhan pitkä matka normaaliin parisuhteeseen.... :)


      • Anonyymi

        Miksi haluaisit saada vastauksia epänormaaleilta naisilta?


    • Anonyymi

      Sitä se on, epänormaalia touhua. Samat naiset vuodesta toiseen...

      • Anonyymi

        "Samat naiset vuodesta toiseen.."

        Vai niin. Kiinni jäit!

        Jos olet huomannut tuon, niin olet itsekin niillä samoilla palstoilla vuodesta toiseen. Et sinä muuten tietäisi keitä siellä on. Eli teet itse täsmälleen juuri sitä mistä naisia arvostelet.


      • Anonyymi

        Jep, samat naamat jatkuvasti. Ja niin monet naiset valittavat että tulee seksiehdotuksia.
        Itse olen kokenut että heti ekalla kerralla nainen taas haluaa sänkyyn saman tien.
        Näitä on ollut lukuisia tapauksia. Monella taustalla kaksikin eroa. Ei hitto ja kun profiilissa lukee että en hae yhden illan kuvioita.

        Niin omituinen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, samat naamat jatkuvasti. Ja niin monet naiset valittavat että tulee seksiehdotuksia.
        Itse olen kokenut että heti ekalla kerralla nainen taas haluaa sänkyyn saman tien.
        Näitä on ollut lukuisia tapauksia. Monella taustalla kaksikin eroa. Ei hitto ja kun profiilissa lukee että en hae yhden illan kuvioita.

        Niin omituinen tilanne.

        Jaa pari naista on valitellut että tulee seksiehdotuksia?

        Jaa pari naista on hinkunut sänkyyn heti?

        No sittenhän sen on pakko olla niin että KAIKKI naiset valittelee ja ehdottelee, kun olet pariin sellaiseen naiseen törmännyt.

        Syyhän ei voi olla oma naismakusi, että tulee jatkuvasti samanlaisia naisia tapailtua.

        Ei, kyllä vian on oltava naisissa. Naiset kun ovat kaikki keskenään tismalleen samanlaisia olioita, vailla mitään yksilöllisiä eroja.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Suomessa netti deitit on naisille viihdettä. Varmaan osalle miehiäkin. Eivät erota chattiä deittisivustosta.

      Toisen ihmisen kunnioitus nolla. Kertoo paljon.

      Monet deittisivustot perustuvat myös huijaukseen. Eli saat muka kiinnostusta, jotta maksaisit lukeaksesi viestit. Jos maksat kiinnostus loppuu.

      Kannattaakin suunnata kaukaisemmille vesille kalaan. Toki sielläkin onnenonkijoita on, mutta myös aitoja ihmisiä. Ihaniakin.

      3 vuotta sitten multa vietiin ns. jalat alta. Täälläkin kertoessani suhteestamme, saan kritiikkiä epäuskottavuudesta. Korona vähän koettelee suhdettamme, mutta uskon sen vahvistavan meitä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Olen nainen ja etsin nettideitistä vakavaa vakinaista suhdetta. Jos et itse ole löytänyt sieltä ketään, niin se ei tarkoita että naiset eivät ole siellä tosissaan.


    • Anonyymi

      Harmi juttu. Olen itse ruvennut miettimään, miten toimia kun nyt takaisin sinkkunarkkinoille tulen. Kun näitä kirjoituksia luen, sekä naisten että miesten, tulee tunne, että turhaan taidan yrittää parisuhdetta, kun ikäänkuin on jo yli 50 (olen siis nainen).

      Aikaisemmin minulla ei ollut profiilissa kuvaa, enkä sitä edellyttänyt myöskään mieheltä, mutta nyt näyttää siltä että siitä on tullut pakollista.

      Itse pidän jonkin sortin leikkinä tätä touhua ja uskallan lähteä treffeille ihan sokkonkin 😁 Onhan niitä hutitreffejä tullut, syystä kuin syystä ja puolin jos toisinkin, mutta elämää hän tämä vaan on.

      Tsemppiä sulle etsintään.

    • Anonyymi

      Jos ette miehet saa tinderissä mätsejä tai nettideiteillä vastauksia viesteihinne, niin se kertoo vain siitä, että niillä naisilla on komeampia miehiä juttukavereina.

      • Anonyymi

        "Jos ette miehet saa tinderissä mätsejä tai nettideiteillä vastauksia viesteihinne, niin se kertoo vain siitä, että niillä naisilla on komeampia miehiä juttukavereina."

        Niinhän se tietenkin menee. Miehetkin valitsee seuransa ensisijassa ulkonäön perusteella, miksei sitten se olisi ihan luvallista naisillekin.


    • Anonyymi

      Heh, kitinästä huolimatta joka päivä nettideittien kautta syntyy pariskuntia. Tilastoista pääsee lukemaan, kuinka netissä/ sovelluksissa tavanneet pariskunnat vuosi vuodelta enenevät.

    • Anonyymi

      Kuka on pakottanut harrastamaan nettideittejä? Se on yksi keino tavata kaukana asuvia keihin ei törmää baarissa.

    • Anonyymi

      ""Heh, kitinästä huolimatta joka päivä nettideittien kautta syntyy pariskuntia. Tilastoista pääsee lukemaan, kuinka netissä/ sovelluksissa tavanneet pariskunnat vuosi vuodelta enenevät.""

      Vois niitä parisuhteita syntyä paljon enemmänkin jos naiset ei kuleksisi ulkonäkö edellä. Se mies mikä on mätsiksi tai seksiin saatu: halutaan myös parisuhteeseen. Ei naisia kiinnosta onko kyseessä seksitykkäys tai ehkä ne ei edes tiedä mikä on seksitykkäys?

      • Anonyymi

        Tai ehkäpä ne naiset haluaakin just tasan sitä seksiä vaan niiltä miehiltä? :)


    • Anonyymi

      Olen aika varma että profiilini ei näy kovinkaan monelle suomalaiselle naisille (ehkä he eivät tutki oikeasti profiileja). En kyllä lähesty yhtäkään naista kun tietää että hukkuu viesti sinne massojen sekaan. Ulkomaalaisten naisten kanssa olen saanut jo hyviä ystävyyksiä, tyydyn chättäilyyn ja heidän tarjoamaan seuraan.

      Mutta tinderiin en eksy, enää.

      • Anonyymi

        Siis olet saanut hyviä ystävyyksiä naisten kanssa, monikossa, ja silti iniset että lisää pitäisi saada?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olet saanut hyviä ystävyyksiä naisten kanssa, monikossa, ja silti iniset että lisää pitäisi saada?

        Kumppania etsin enkä kaukoystävyyssuhteita.

        LMAO... kommentillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumppania etsin enkä kaukoystävyyssuhteita.

        LMAO... kommentillesi.

        Miksi sulla sitten on niin paljon niitä kaukoystävyyssuhteita jos et niitä halua?


    • Anonyymi

      ""Tai ehkäpä ne naiset haluaakin just tasan sitä seksiä vaan niiltä miehiltä? :)""

      A. Suurin osa naisista etsii parisuhdetta.
      B. Naiset jakaa tykkäyksiä vain komeimmistolle.
      C. Mielestäsi naiset haluaa vain seksiä komeimmistolta.

      Jokin ei nyt täsmää? Eli naiset siis tavoittelevat komeimmistoon kuuluvia miehiä parisuhteeseen, mutta eivät saa, koska komeita ei miehiä riitä kaikille naisille.

      • Anonyymi

        Suomen aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Mielestäsi siis 95% Suomen miehistä kuuluu top10 komistuksiin, koska naiset ovat heitä parisuhteisiin huolineet?


    • Anonyymi

      Jotenkin on alkanut tuntua siltä että ei kannata edes yrittää. Olen tosi pitkä n. 2m ja hoikka (aina ollut) ja nostelen usein rautaa eli luullakseni ihan ok näköinen. Mutta vaikka lihasvoima kasvaa, lihakset kasvavat hitaasti tällaisessa kropassa, kaikista vähiten kuvissa. En näytä siltä että minulla on kellarissa sali ja että teen siellä 2-3 treeniä viikossa. Siinä on paha epäsuhta kerrotun ja kuvista näkyvän välillä.

      Sitten vielä on mahdotonta kirjoittaa elämä auki siten että edes osa ymmärtäisi mitä olen tehnyt ja miksi. On kuitenkin paljon sellaista jota en julkisesti ikinä paljasta. Olen tietojeni valossa varmasti siinä 90% porukassa mutta ihan sama. Aikaa puhelin kädessä per sovitut treffit, se on jotain kamalaa luokkaa.

      Kuntosaleilla ei voi feikata, sama tansseissa. Tansseissa on kaikkien kohdattava voitot ja tappiot selkä suorassa. Taidan ohittaa koko netin panostaa noihin kahteen kunnes löytyy yksi notkea ja rohkea. Tai jos edes mekko täsmää mun auton värisävyyn :D

      • Anonyymi

        Kuka tahansa normiälynen tajuaa, ettei tosi pitkä juuri koskaan ole kovin lihaksikas. Moni nainen hakee pitkää, erityisesti pidemmät naiset. Urheilullisuus varmasti riittää. Ehdottomasti Livessä sekä ulkoinen olemus että sisäinenki paremmin/nopeammin ilmi. Cv-tyyppinen elämäntarina ei kerro ihmisestä kovin paljoa. Usein ne syyt miksi tehnyt jotain niitä tärkeitä, toki itsellekkin joskus hieman vaikeaselkoisia.


    • Anonyymi

      Voi vattu näitä... Joku käyttää aikansa pohtien jotain keksittyä teoriaa naisista.

      Kukaan ei ala parisuhteeseen pelkän ulkonäön perusteella. Ulkonäkö on tietenkin ohjaamassa sillä ei me haluta kukaan epäilyttävän tai epämiellyttävän näköistä ihmistä tavata.

      Mulla ei tinderiä jne ole koska tapaan ihmisiä muuten. Mutta tyttäreni löysi elämänkumppaninsa sieltä. Niin että kyllä oikeat miehet löytää oikeat naiset. Jotkut miehet ei kelpaa koska halveksivat naisia joten mihin he naista edes tarvii. Onhan kaksi tervettä kättä ja videot.

      • Anonyymi

        Kyllä nämä nettisadut jaksaa naurattaa. Kaksi poikaani löysivät naiset Tinderistä. Kummankaan ei tarvinnut kuulemma pitkään etsiä. Ovat toki fiksuja, hyvätapaisia ja äidin mielestä erittäin komeita nuoria miehiä :)

        Naiset ovat kauniita ja korkeakoulutettuja, työssäkäyviä ja sporttisia. Vanhempi parisko on tekaissut 5 vuoden yhdessäolonsa aikana isoäidille jo 2 lastenlasta, nuorempi parisko tepastelee 3 vuoden yhdessäolon jälkeen ensi vuonna avioon.

        Hyvät poimitaan äkkiä pois markkinoilta, huonoja ei huoli kukaan! :)


    • Anonyymi

      ""Kukaan ei ala parisuhteeseen pelkän ulkonäön perusteella. Ulkonäkö on tietenkin ohjaamassa sillä ei me haluta kukaan epäilyttävän tai epämiellyttävän näköistä ihmistä tavata.""

      Eli komea ulkonäkö ei olekaan ainoa asia. Mitä sen lisäksi pitää olla? Rikas, kouluja käynyt, pitkä (vähintään 190cm), bodattu, savuton, lapseton mies? Ei tälläisiä miehiä hirveästi ole mutta silti naiset tavoittelevat aika pitkälle juuri tälläisiä miehiä. Onhan se sanomattakin selvää, että nainen on onnekas jos saa tälläisen miehen parisuhteeseen kun tinderissä nämä miehet on haluttuja tuhansien mätsien miehiä. Ei tälläisiä miehiä riitä kaikille naisille ja ne jotka tälläisen saavat: ovat onnekkaita. Voihan tälläisiä miehiä tavoitella parisuhteeseen, mutta tekeekö se naisen onnelliseksi? Nainen voi olla hetken onnellinen kun naisella on jotain mitä muilla naisilla ei ole ja naisen kanakaveritkin ovat kateellisia. Jos juttu komean pettäjämiehen kanssa päättyy eroon ja naisella on tämän kanssa pieniä lapsia, niin on entistä vaikeempi löytää mies parisuhteeseen eli naisten kannattaisi miettiä millaisen miehen kanssa haluavat parisuhteen. Komeiden miesten kanssa ne parisuhteet ei välttämättä ole pitkäkestoisia.

      • Anonyymi

        Mielestäsi siis jokainen parisuhteessa koskaan ollut mies on väh 190cm pitkä, komea, koulutettu jne jne jne?

        Suomessa 2/3 aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut. Logiikallasi siis lähes jokainen Suomen miesoletettu on top10 komistus, kun on naisen parisuhteeseen asti saanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi siis jokainen parisuhteessa koskaan ollut mies on väh 190cm pitkä, komea, koulutettu jne jne jne?

        Suomessa 2/3 aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut. Logiikallasi siis lähes jokainen Suomen miesoletettu on top10 komistus, kun on naisen parisuhteeseen asti saanut?

        Kerro, kerro.. Kerro nyt meille miten tavismiehet saavat tinderistä parisuhteen kun tavismiehillä on pyöreät nolla mätsiä? Tyhjästä on paha nyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, kerro.. Kerro nyt meille miten tavismiehet saavat tinderistä parisuhteen kun tavismiehillä on pyöreät nolla mätsiä? Tyhjästä on paha nyhjästä.

        Ei sun mukaasi millään saakaan :)

        Onneksi 95% Suomen aikuisista miehistä on komeita top10 miehiä, kun ovat saaneet seksiä ja parisuhteita :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, kerro.. Kerro nyt meille miten tavismiehet saavat tinderistä parisuhteen kun tavismiehillä on pyöreät nolla mätsiä? Tyhjästä on paha nyhjästä.

        No minäpä kerron.

        Puhutaan sinusta, koska siitähän sinä haluat kuulla. Et sinä halua kuulla jonkun epämääräisen tavismies porukan tilanteesta vaan omastasi. Et vain kehtaa sanoa suoraan että kyse on vain sinusta.

        Kysyt miten voit saada parisuhteen.

        Et sinä saa suhdetta mitenkään. Et tänään, huomenna, ensi viikolla etkä koskaan. Sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun mukaasi millään saakaan :)

        Onneksi 95% Suomen aikuisista miehistä on komeita top10 miehiä, kun ovat saaneet seksiä ja parisuhteita :)

        A. Suurin osa miehistä ja naisista on taviksia.
        B. Suurin osa nettideittien ja tinderin naisista etsii parisuhdetta.
        C. Komeimmistoon kuuluvat miehet kerää tykkäykset ja mätsit.
        D. Tavismiehet kamppailevat mätsien kanssa, eivätkä välttis pääse edes treffeille.

        Naiset eivät siis käy panetuttamassa itseään komeiden miesten luona vaan tavoittelevat komeita miehiä seksin jälkeen parisuhteeseen:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A. Suurin osa miehistä ja naisista on taviksia.
        B. Suurin osa nettideittien ja tinderin naisista etsii parisuhdetta.
        C. Komeimmistoon kuuluvat miehet kerää tykkäykset ja mätsit.
        D. Tavismiehet kamppailevat mätsien kanssa, eivätkä välttis pääse edes treffeille.

        Naiset eivät siis käy panetuttamassa itseään komeiden miesten luona vaan tavoittelevat komeita miehiä seksin jälkeen parisuhteeseen:D

        Valtaosa Suomen aikuisesta väestöstä on heteroita.
        Suurin osa Suomen aikuisesta väestöstä on taviksia.

        2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Nämä faktat tiivistyvät siihen, että lähes jokainen parisuhdetta kaipaileva aikuinen heteromies on naisen löytänyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa Suomen aikuisesta väestöstä on heteroita.
        Suurin osa Suomen aikuisesta väestöstä on taviksia.

        2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Nämä faktat tiivistyvät siihen, että lähes jokainen parisuhdetta kaipaileva aikuinen heteromies on naisen löytänyt :)

        Joku peräkammarinpoika voi löytää ensirakkauden 80-vuotiaana kiikkustuolissa. Tuo mies kuuluu tuohon 95% kun on ollut elämänsä aikana kerran lyhyessä parisuhteessa, hienoa. Kerrassaan hienoa!

        Sinun mielestäsi tällä miehellä on ollut elämänsä aikana hyvä mahdollisuus perustaa perhe vaikka ensirakkaus on 80-vuotiaana ja yhden illan jutut voi laskea kahden käden sormilla ja yhden illan jutut aina kortsu päällä. Sen 80-vuotiaan mummonko se painaa vanhoilla päivillään paksuksi, vai miten ajattelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku peräkammarinpoika voi löytää ensirakkauden 80-vuotiaana kiikkustuolissa. Tuo mies kuuluu tuohon 95% kun on ollut elämänsä aikana kerran lyhyessä parisuhteessa, hienoa. Kerrassaan hienoa!

        Sinun mielestäsi tällä miehellä on ollut elämänsä aikana hyvä mahdollisuus perustaa perhe vaikka ensirakkaus on 80-vuotiaana ja yhden illan jutut voi laskea kahden käden sormilla ja yhden illan jutut aina kortsu päällä. Sen 80-vuotiaan mummonko se painaa vanhoilla päivillään paksuksi, vai miten ajattelit?

        Sinä olet ainoa joka täällä syntyvyydestä tai perheenperustamisesta välillä jauhaa. Ei kukaan muu.

        Puhe oli nytkin vain ja ainoastaan siitä, saavatko tavismiehet parisuhteita.

        Fakta on että saavat. Tilastojen mukaan 95% Suomen aikuisesta väestöstä on vähintään ollut parisuhteissa ja 2/3 on juuri nyt parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ainoa joka täällä syntyvyydestä tai perheenperustamisesta välillä jauhaa. Ei kukaan muu.

        Puhe oli nytkin vain ja ainoastaan siitä, saavatko tavismiehet parisuhteita.

        Fakta on että saavat. Tilastojen mukaan 95% Suomen aikuisesta väestöstä on vähintään ollut parisuhteissa ja 2/3 on juuri nyt parisuhteessa.

        Parisuhteiden ja avioliittojen määrä on laskenut ja siinä samalla on laskenut suomen syntyvyys. Hemmetin yksinkertaista: ei vaan näköjään sinulle ole. Samaa mieltä minun kanssani on myös väestötutkija ja linkkasin sinulle sen jutun aikaisemmin. Etkö usko väestötutkijaa? Tuo väestötutkija oli muuten nainen:)

        Tavismiehet kamppailee tinderissä mätsien kanssa kun naiset yrittää pariutua ylös päin. Miten joku tavismies löytää tinderistä tai nettideiteiltä parisuhteen kun tinderissä on muutama hassu mätsi ja nettideiteillä kukaan ei vastaa viesteihin? Miehellä muutama hassu mätsi ei tarkoita parisuhdetta.

        Voihan joku tavismies tietty löytää parisuhteen jos on valmis ottamaan lukuisia pakkeja vastaan, mutta ihmiset on erilaisia, eikä kaikista ole siihen. Tinderien ja nettideittien kautta nämä miehet ei välttämättä pääse edes tapaamaan ketään eli jäljelle jää vain baarit, kirjastot ja kaupat. Niissä kun otat kymmenet pakit putkeen, niin ei tee enää mieli mennä iskemään. Tätä naisten ei tarvitse edes miettiä kun melkeinpä jokainen mies haluaa vähintään panna, eikä naiset osaa asettua toisten asemaan kun itsellä on niin hemmetin helppoa:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minäpä kerron.

        Puhutaan sinusta, koska siitähän sinä haluat kuulla. Et sinä halua kuulla jonkun epämääräisen tavismies porukan tilanteesta vaan omastasi. Et vain kehtaa sanoa suoraan että kyse on vain sinusta.

        Kysyt miten voit saada parisuhteen.

        Et sinä saa suhdetta mitenkään. Et tänään, huomenna, ensi viikolla etkä koskaan. Sori.

        Olet oikeassa. En saa parisuhdetta kun en etsi parisuhdetta;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteiden ja avioliittojen määrä on laskenut ja siinä samalla on laskenut suomen syntyvyys. Hemmetin yksinkertaista: ei vaan näköjään sinulle ole. Samaa mieltä minun kanssani on myös väestötutkija ja linkkasin sinulle sen jutun aikaisemmin. Etkö usko väestötutkijaa? Tuo väestötutkija oli muuten nainen:)

        Tavismiehet kamppailee tinderissä mätsien kanssa kun naiset yrittää pariutua ylös päin. Miten joku tavismies löytää tinderistä tai nettideiteiltä parisuhteen kun tinderissä on muutama hassu mätsi ja nettideiteillä kukaan ei vastaa viesteihin? Miehellä muutama hassu mätsi ei tarkoita parisuhdetta.

        Voihan joku tavismies tietty löytää parisuhteen jos on valmis ottamaan lukuisia pakkeja vastaan, mutta ihmiset on erilaisia, eikä kaikista ole siihen. Tinderien ja nettideittien kautta nämä miehet ei välttämättä pääse edes tapaamaan ketään eli jäljelle jää vain baarit, kirjastot ja kaupat. Niissä kun otat kymmenet pakit putkeen, niin ei tee enää mieli mennä iskemään. Tätä naisten ei tarvitse edes miettiä kun melkeinpä jokainen mies haluaa vähintään panna, eikä naiset osaa asettua toisten asemaan kun itsellä on niin hemmetin helppoa:D

        Ihan voit tilastokeskuksen ja väestötietokeskuksen sivuilta käydä vilkaisemassa perhe- ja parisuhdebarometrejä.

        Aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Eipä siis ole monella suuren suurta kamppailua parisuhteen löytäminen, kun lähes jokainen aikuinen ihminen on sellaisen halutessaan löytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan voit tilastokeskuksen ja väestötietokeskuksen sivuilta käydä vilkaisemassa perhe- ja parisuhdebarometrejä.

        Aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Eipä siis ole monella suuren suurta kamppailua parisuhteen löytäminen, kun lähes jokainen aikuinen ihminen on sellaisen halutessaan löytänyt.

        Joku peräkammarinpoika voi löytää ensirakkauden 80-vuotiaana kiikkustuolissa. Tuo mies kuuluu tuohon 95% kun on ollut elämänsä aikana kerran lyhyessä parisuhteessa, hienoa. Kerrassaan hienoa!

        Sinun mielestäsi tällä miehellä on ollut elämänsä aikana hyvä mahdollisuus perustaa perhe vaikka ensirakkaus on 80-vuotiaana ja yhden illan jutut voi laskea kahden käden sormilla ja yhden illan jutut aina kortsu päällä. Sen 80-vuotiaan mummonko se painaa vanhoilla päivillään paksuksi, vai miten ajattelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku peräkammarinpoika voi löytää ensirakkauden 80-vuotiaana kiikkustuolissa. Tuo mies kuuluu tuohon 95% kun on ollut elämänsä aikana kerran lyhyessä parisuhteessa, hienoa. Kerrassaan hienoa!

        Sinun mielestäsi tällä miehellä on ollut elämänsä aikana hyvä mahdollisuus perustaa perhe vaikka ensirakkaus on 80-vuotiaana ja yhden illan jutut voi laskea kahden käden sormilla ja yhden illan jutut aina kortsu päällä. Sen 80-vuotiaan mummonko se painaa vanhoilla päivillään paksuksi, vai miten ajattelit?

        Puhe oli tavismiesten mahdollisuuksista löytää parisuhde. Sinä ainoana tuota syntyvyyttä täällä olet pohdiskellut. Muut eivät ole asiaa kommentoineet, sillä itse olet halunnut vain puhella tavismiesten pariutumisesta.

        Suomen tämänhetkisestä aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri tällä hetkellä parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.
        Jotenka kun otetaan huomioon että valtaosa väestöstä on taviksia, niin se että 95% aikuisista on vähintään joskus ollut parisuhteissa kertoo vain siitä, että lähes jokainen aikuinen tavismies on halutessaan sen parisuhteen löytänyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe oli tavismiesten mahdollisuuksista löytää parisuhde. Sinä ainoana tuota syntyvyyttä täällä olet pohdiskellut. Muut eivät ole asiaa kommentoineet, sillä itse olet halunnut vain puhella tavismiesten pariutumisesta.

        Suomen tämänhetkisestä aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri tällä hetkellä parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.
        Jotenka kun otetaan huomioon että valtaosa väestöstä on taviksia, niin se että 95% aikuisista on vähintään joskus ollut parisuhteissa kertoo vain siitä, että lähes jokainen aikuinen tavismies on halutessaan sen parisuhteen löytänyt :)

        Ethän sä tiedä yhtään mitään! Intät vaan ja intät vielä vähän lisää. Teeppä huviksesi profiili nettideiteille tai tinderiin tavismiehen kuvalla niin alkaa valkenemaan. Veikkaanpa että et saa edes treffejä aikaan.

        Sitten on live elämä: tavismies voi saada naisen oikeasta elämästä jos on valmis ottamaan lukuisia pakkeja vastaan, mutta kaikista ei edelleenkään ole siihen.

        Naisten vaatimukset ja kriteerit ovat nousseet, koska naiset saavat todella, todella tasokkailta miehiltä seksitykkäyksiä ja niitä tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä tiedä yhtään mitään! Intät vaan ja intät vielä vähän lisää. Teeppä huviksesi profiili nettideiteille tai tinderiin tavismiehen kuvalla niin alkaa valkenemaan. Veikkaanpa että et saa edes treffejä aikaan.

        Sitten on live elämä: tavismies voi saada naisen oikeasta elämästä jos on valmis ottamaan lukuisia pakkeja vastaan, mutta kaikista ei edelleenkään ole siihen.

        Naisten vaatimukset ja kriteerit ovat nousseet, koska naiset saavat todella, todella tasokkailta miehiltä seksitykkäyksiä ja niitä tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen.

        Niin, kaikista ei tosiaan ole mihinkään, mutta 95%:sta kyllä on :)

        Sillä 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut. Tämä siis tarkoittaa, että lähes jokainen tällä hetkellä aikunen suomalainen mies on parisuhteessa ollut :) Eli on kelvannut naisille :)

        Mielestäsi siis n. 95% Suomen aikuisista miehistä on todella tasokkaita, mikä on suloinen harha josta kynsin hampain näköjään haluat pitää kiinni, vaikka faktat eivät sen fantasian puolella olekaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteiden ja avioliittojen määrä on laskenut ja siinä samalla on laskenut suomen syntyvyys. Hemmetin yksinkertaista: ei vaan näköjään sinulle ole. Samaa mieltä minun kanssani on myös väestötutkija ja linkkasin sinulle sen jutun aikaisemmin. Etkö usko väestötutkijaa? Tuo väestötutkija oli muuten nainen:)

        Tavismiehet kamppailee tinderissä mätsien kanssa kun naiset yrittää pariutua ylös päin. Miten joku tavismies löytää tinderistä tai nettideiteiltä parisuhteen kun tinderissä on muutama hassu mätsi ja nettideiteillä kukaan ei vastaa viesteihin? Miehellä muutama hassu mätsi ei tarkoita parisuhdetta.

        Voihan joku tavismies tietty löytää parisuhteen jos on valmis ottamaan lukuisia pakkeja vastaan, mutta ihmiset on erilaisia, eikä kaikista ole siihen. Tinderien ja nettideittien kautta nämä miehet ei välttämättä pääse edes tapaamaan ketään eli jäljelle jää vain baarit, kirjastot ja kaupat. Niissä kun otat kymmenet pakit putkeen, niin ei tee enää mieli mennä iskemään. Tätä naisten ei tarvitse edes miettiä kun melkeinpä jokainen mies haluaa vähintään panna, eikä naiset osaa asettua toisten asemaan kun itsellä on niin hemmetin helppoa:D

        Ai että kun joka toinen mies haluaa vähintään panna, niin naisten elämä on sillä perusteella juhlaa???? Mitä hienoa tuossa on? Oletko kuullut MeToo sta? Ällöttävää että joku vielä luulee naisen tykkäävän siitä että ympärillä pyörii liimaisia ukkoja? Mitä rumempi, sitä kiimaisempi ja törkeämpi.

        Ei kuitenkaan ole totta että kaikki miehet haluavat vain seksiä. Rumat miehet ovat yleensä niitä jotka haluavat vain seksiä. Komeat ovat usein hillitympiä ja kohteliaampia eivätkä vonkaa kuten rumat. Naisia inhottaa kun rumat äijät kuolaavat perään. Vonkaava mies on kuvottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku peräkammarinpoika voi löytää ensirakkauden 80-vuotiaana kiikkustuolissa. Tuo mies kuuluu tuohon 95% kun on ollut elämänsä aikana kerran lyhyessä parisuhteessa, hienoa. Kerrassaan hienoa!

        Sinun mielestäsi tällä miehellä on ollut elämänsä aikana hyvä mahdollisuus perustaa perhe vaikka ensirakkaus on 80-vuotiaana ja yhden illan jutut voi laskea kahden käden sormilla ja yhden illan jutut aina kortsu päällä. Sen 80-vuotiaan mummonko se painaa vanhoilla päivillään paksuksi, vai miten ajattelit?

        Tässä viestiketjussa EI käsitellä syntyvyyttä eikä lasten hankkimista vaan parisuhdetta, eli kahden ihmisen välille solmittua erotiikkaan, kiintymyksen ja ystävyyteen perustuvaa sitoutumista. Se EI edellytä yhdessä asumista.

        Sinä se jaksat höpöttää syntyvyyden laskusta. Hyvä jos se laskee. Syntyvyyden pitääkin laskea. Maapallolla on ihan liikaa ihmisiä. Esimerkiksi palstapojat ovat niitä liikoja. Niinhän he itsekin sanovat: elämä ilman naista kuulemma niin turhaa ja tarkoituksetonta että voisi yhtä hyvin kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaikista ei tosiaan ole mihinkään, mutta 95%:sta kyllä on :)

        Sillä 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut. Tämä siis tarkoittaa, että lähes jokainen tällä hetkellä aikunen suomalainen mies on parisuhteessa ollut :) Eli on kelvannut naisille :)

        Mielestäsi siis n. 95% Suomen aikuisista miehistä on todella tasokkaita, mikä on suloinen harha josta kynsin hampain näköjään haluat pitää kiinni, vaikka faktat eivät sen fantasian puolella olekaan :)

        On hyvä pitää mielessä, että vaikka avioliiton solmiminen edes kerran näyttää vähentyneen, se ei merkitse, että parinmuodostus olisi vähentynyt. Koska avoliittoa ei rekisteröidä, niin EI TIEDETÄ, kuinka paljon niitä vuosittain muodostuu. Perhetilastosta nähdään vain avoparien määrä vuoden lopussa. Jotain kuitenkin kertoo, että määrä on jatkuvasti kasvanut. Esimerkiksi eri sukupuolta olevien avoparien määrä oli 263 000 vuonna 2000, mutta vuoteen 2019 mennessä määrä oli kasvanut 347 000:een. Vastaavana ajanjaksona aviopariperheiden, joissa puolisot ovat eri sukupuolta, määrä väheni 951 000:sta 930 000:een.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä pitää mielessä, että vaikka avioliiton solmiminen edes kerran näyttää vähentyneen, se ei merkitse, että parinmuodostus olisi vähentynyt. Koska avoliittoa ei rekisteröidä, niin EI TIEDETÄ, kuinka paljon niitä vuosittain muodostuu. Perhetilastosta nähdään vain avoparien määrä vuoden lopussa. Jotain kuitenkin kertoo, että määrä on jatkuvasti kasvanut. Esimerkiksi eri sukupuolta olevien avoparien määrä oli 263 000 vuonna 2000, mutta vuoteen 2019 mennessä määrä oli kasvanut 347 000:een. Vastaavana ajanjaksona aviopariperheiden, joissa puolisot ovat eri sukupuolta, määrä väheni 951 000:sta 930 000:een.

        Niin, eihän se parisuhde edellytä yhdessä asumista tahi suhteen rekisteröintiä. Moni pariskunta asuu eri osoitteissa, eli ei näy tilastoissa edes avoparina.

        Ja taas moni sinkku asuu kimppakämppä-ratkaisulla yhden tai useamman kaverin kanssa, etenkin nuoret/ opiskelijat hintavilla kaupunkialueilla.

        Avoparien määrää on siksi hankala arvioida, kun kaikki yhdessä asuvat eivät ole pariskuntia - ja kaikki avoparit eivät suinkaan toitota parisuhdettaan esim. opiskelevien asumistuen tmv takia, vaan esiintyvät tilastoissa kämppiksinä.

        Avioliitto instituutiona näyttää menettäneen tenhoaan.
        - Kun enää ei paheksuta "susipareja" eikä erillään asuvia pariskuntia, eli sosiaalinen paine avioon on tiessään.
        - Naiset kouluttautuvat keskimäärin miehiä korkeammalle, naisten työttömyys on vähäisempää kuin miesten, joten rahallinen tarve avioliitolle on myös tiessään. Monet saavat sovittua yhteisen talouden raha-asiat ilman suhteen virallistamistakin.
        - Lapset syntyvät monille ilman avioliittoa, sukunimeä ei koeta enää kovin tarpeelliseksi vaihtaa yhteiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän se parisuhde edellytä yhdessä asumista tahi suhteen rekisteröintiä. Moni pariskunta asuu eri osoitteissa, eli ei näy tilastoissa edes avoparina.

        Ja taas moni sinkku asuu kimppakämppä-ratkaisulla yhden tai useamman kaverin kanssa, etenkin nuoret/ opiskelijat hintavilla kaupunkialueilla.

        Avoparien määrää on siksi hankala arvioida, kun kaikki yhdessä asuvat eivät ole pariskuntia - ja kaikki avoparit eivät suinkaan toitota parisuhdettaan esim. opiskelevien asumistuen tmv takia, vaan esiintyvät tilastoissa kämppiksinä.

        Avioliitto instituutiona näyttää menettäneen tenhoaan.
        - Kun enää ei paheksuta "susipareja" eikä erillään asuvia pariskuntia, eli sosiaalinen paine avioon on tiessään.
        - Naiset kouluttautuvat keskimäärin miehiä korkeammalle, naisten työttömyys on vähäisempää kuin miesten, joten rahallinen tarve avioliitolle on myös tiessään. Monet saavat sovittua yhteisen talouden raha-asiat ilman suhteen virallistamistakin.
        - Lapset syntyvät monille ilman avioliittoa, sukunimeä ei koeta enää kovin tarpeelliseksi vaihtaa yhteiseksi.

        ""Niin, eihän se parisuhde edellytä yhdessä asumista tahi suhteen rekisteröintiä. Moni pariskunta asuu eri osoitteissa, eli ei näy tilastoissa edes avoparina.""

        Ei näy tilastoissa ei, mutta sinä voit laskea sinkut omiin tilastoihisi-->ovat parisuhteissa, vaikka tässä lukee näin "koska avoliittoa ei rekisteröidä, niin EI TIEDETÄ, kuinka paljon niitä vuosittain muodostuu.

        Sinä siis oletat, että suurin osa sinkuista on parisuhteissa:D Mitään faktaa sinulla ei ole:D

        Pidätkö jotain muutaman kuukauden panosuhdetta (nähdään max 2 krt/vko) parisuhteena/avoliittona:D:D:D??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Niin, eihän se parisuhde edellytä yhdessä asumista tahi suhteen rekisteröintiä. Moni pariskunta asuu eri osoitteissa, eli ei näy tilastoissa edes avoparina.""

        Ei näy tilastoissa ei, mutta sinä voit laskea sinkut omiin tilastoihisi-->ovat parisuhteissa, vaikka tässä lukee näin "koska avoliittoa ei rekisteröidä, niin EI TIEDETÄ, kuinka paljon niitä vuosittain muodostuu.

        Sinä siis oletat, että suurin osa sinkuista on parisuhteissa:D Mitään faktaa sinulla ei ole:D

        Pidätkö jotain muutaman kuukauden panosuhdetta (nähdään max 2 krt/vko) parisuhteena/avoliittona:D:D:D??

        Eivät nämä faktat ole kenenkään palstalaisen mielipiteitä, me emme oleta mitään - nämä löytyvät esim. tilastokeskuksen tilastoista ihan tosiasioina :)

        Tilastokeskus ilmoittaa sekä rekisteröidyt parisuhde- ja perhetiedot, sekä gallupein ja kyselyin selvitetyt tilastot :) Sieltä voit käydä ihan itse lukemassa sekä kyselyin tehdyt tilastot, että rekistereistä kerätyt tilastot :)

        Sieltä parisuhdebarometreistä voit itsekin käydä lukemassa, että 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut :)
        Se fakta siis minulla, sinulla ja kaikilla muillakin on. Ei ole kenenkään esittämä oletus vaan puhdas tilastollinen fakta :)

        Jos joku on tilastoon ilmoittanut parin kuukauden seksisuhteensa parisuhteena, niin sitten on :) Minun tai sinun mielipiteellä ei ole asiaan mitään merkitystä, sillä tilastoon sen seksisuhteen parisuhteena ilmoittanut ihminen on parisuhteeksi saanut merkittyä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät nämä faktat ole kenenkään palstalaisen mielipiteitä, me emme oleta mitään - nämä löytyvät esim. tilastokeskuksen tilastoista ihan tosiasioina :)

        Tilastokeskus ilmoittaa sekä rekisteröidyt parisuhde- ja perhetiedot, sekä gallupein ja kyselyin selvitetyt tilastot :) Sieltä voit käydä ihan itse lukemassa sekä kyselyin tehdyt tilastot, että rekistereistä kerätyt tilastot :)

        Sieltä parisuhdebarometreistä voit itsekin käydä lukemassa, että 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut :)
        Se fakta siis minulla, sinulla ja kaikilla muillakin on. Ei ole kenenkään esittämä oletus vaan puhdas tilastollinen fakta :)

        Jos joku on tilastoon ilmoittanut parin kuukauden seksisuhteensa parisuhteena, niin sitten on :) Minun tai sinun mielipiteellä ei ole asiaan mitään merkitystä, sillä tilastoon sen seksisuhteen parisuhteena ilmoittanut ihminen on parisuhteeksi saanut merkittyä :)

        Mainitaan tuolla jutussa:

        "Vuonna 2016 koko väestöstä aikuisia (19–70-vuotiaita) miehiä joilla ei ole perhettä (ei omia lapsia tai aviopuolisoa) oli 29,6%."

        On ihan vitunmoinen määrä, jos naisilla olisi vastaava tilanne siitä pidettäisiin hirveää älämölöä ja tuotaisiin miehiä vaikka lähi-idästä tyydyttämään niiden tarpeita (ai niin mutta niinhän tuotiinkin, ihan vitunmoinen määrä niitäkin).

        Palstan sinkkunaisilla ei ainakaan ole varaa valittaa sinkkuuttaan, niiden ei tarvitse kuin muuttaa Lemille sinkkuudesta päästäkseen:

        "Kotipitäjässäni Lemillä on paljon poikamiehiä ja todella vähän naimattomia naisia. Se on järkyttävä se suhde. Oman ikäluokkani vapaita naisia ei ole yhtään Lemillä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitaan tuolla jutussa:

        "Vuonna 2016 koko väestöstä aikuisia (19–70-vuotiaita) miehiä joilla ei ole perhettä (ei omia lapsia tai aviopuolisoa) oli 29,6%."

        On ihan vitunmoinen määrä, jos naisilla olisi vastaava tilanne siitä pidettäisiin hirveää älämölöä ja tuotaisiin miehiä vaikka lähi-idästä tyydyttämään niiden tarpeita (ai niin mutta niinhän tuotiinkin, ihan vitunmoinen määrä niitäkin).

        Palstan sinkkunaisilla ei ainakaan ole varaa valittaa sinkkuuttaan, niiden ei tarvitse kuin muuttaa Lemille sinkkuudesta päästäkseen:

        "Kotipitäjässäni Lemillä on paljon poikamiehiä ja todella vähän naimattomia naisia. Se on järkyttävä se suhde. Oman ikäluokkani vapaita naisia ei ole yhtään Lemillä."

        Suunnilleen kolmekymppisinä naisilla alkaakin sitten jo kaikilla olla oma jännämukulansa, tosi vaikeaa löytää lapsetonta miestä jostain nettideiteistä kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitaan tuolla jutussa:

        "Vuonna 2016 koko väestöstä aikuisia (19–70-vuotiaita) miehiä joilla ei ole perhettä (ei omia lapsia tai aviopuolisoa) oli 29,6%."

        On ihan vitunmoinen määrä, jos naisilla olisi vastaava tilanne siitä pidettäisiin hirveää älämölöä ja tuotaisiin miehiä vaikka lähi-idästä tyydyttämään niiden tarpeita (ai niin mutta niinhän tuotiinkin, ihan vitunmoinen määrä niitäkin).

        Palstan sinkkunaisilla ei ainakaan ole varaa valittaa sinkkuuttaan, niiden ei tarvitse kuin muuttaa Lemille sinkkuudesta päästäkseen:

        "Kotipitäjässäni Lemillä on paljon poikamiehiä ja todella vähän naimattomia naisia. Se on järkyttävä se suhde. Oman ikäluokkani vapaita naisia ei ole yhtään Lemillä."

        Sivusta, ei paniikkia.. Meidän kulta aika alkaa sitten eläke iän korvilla.. Jos ollaan vielä elossa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, ei paniikkia.. Meidän kulta aika alkaa sitten eläke iän korvilla.. Jos ollaan vielä elossa. :D

        Vähän faktaa tilanteen kauheudelle jokainen voi käydä katsomassa:
        https://www.kuntaliitto.fi/tietotuotteet-ja-palvelut/analyysit-ja-tietoaineistot/kuntakuvaajat/vaesto

        joka vuosi keskimäärin miehiä syntyy 5% enemmän kuin naisia, joten aika paljon meitä miehiä jää ilman suomalaisia naisia. Ja tilanne ei näytä paranevan ollenkaan.. Eikä oikeasti lohduta ajatus että vasta eläke iän korvilla tilanne muuttuu päälaelleen miesten lyhyemmän eliniän takia. Joten kyllä meidän suomalaisten miesten pitäisi valitettavasti katsoa kumppaneita muualta kuin suomesta (minua ei huvita mutta näin se vaan menee).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa Suomen aikuisesta väestöstä on heteroita.
        Suurin osa Suomen aikuisesta väestöstä on taviksia.

        2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Nämä faktat tiivistyvät siihen, että lähes jokainen parisuhdetta kaipaileva aikuinen heteromies on naisen löytänyt :)

        Nyt ehkä kuitenkaan ei kannata kiinnittää huomiota koko väestöön, jos etsitään muutostrendiä tyyliin Japani, jossa suuri osa nuorista hylännyt seurustelun ja seksin kokonaan nähden sen itselleen saavuttamattomaksi tai tarpeettomaksi.
        40-44 vuotiaista suomalaisista lapsettomia kuitenkin oli 2017 miehistä 29%, ja naisista 20%, tämä on fakta. Toki seurusteleviakin lapsettomia, mutta entistä suurempi osa on sekä yksin että lapseton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ainoa joka täällä syntyvyydestä tai perheenperustamisesta välillä jauhaa. Ei kukaan muu.

        Puhe oli nytkin vain ja ainoastaan siitä, saavatko tavismiehet parisuhteita.

        Fakta on että saavat. Tilastojen mukaan 95% Suomen aikuisesta väestöstä on vähintään ollut parisuhteissa ja 2/3 on juuri nyt parisuhteessa.

        Tässä on kyse länsimaissa tapahtuvasta kehitystrendistä, jonka keihäänkärki on Japani. Suomen ei oleteta olevan täysin poikkeava tästä trendistä.https://www.seiska.fi/Hotnow/Seksittomyys-lisaantyy-huolestuttavasti-teollisuusmaissa-Japanissa-arviolta-joka-neljas-alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät nämä faktat ole kenenkään palstalaisen mielipiteitä, me emme oleta mitään - nämä löytyvät esim. tilastokeskuksen tilastoista ihan tosiasioina :)

        Tilastokeskus ilmoittaa sekä rekisteröidyt parisuhde- ja perhetiedot, sekä gallupein ja kyselyin selvitetyt tilastot :) Sieltä voit käydä ihan itse lukemassa sekä kyselyin tehdyt tilastot, että rekistereistä kerätyt tilastot :)

        Sieltä parisuhdebarometreistä voit itsekin käydä lukemassa, että 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut :)
        Se fakta siis minulla, sinulla ja kaikilla muillakin on. Ei ole kenenkään esittämä oletus vaan puhdas tilastollinen fakta :)

        Jos joku on tilastoon ilmoittanut parin kuukauden seksisuhteensa parisuhteena, niin sitten on :) Minun tai sinun mielipiteellä ei ole asiaan mitään merkitystä, sillä tilastoon sen seksisuhteen parisuhteena ilmoittanut ihminen on parisuhteeksi saanut merkittyä :)

        2 kuukauden suhde enemmänkin seksi kokemus. Yhteiskunta poliittisella tasolla parisuhdetta tutkitaan sen hyvinvointia ja miksei ihan syrjäytymistäkin ehkäisevältä kantilta, erityisesti miehillähän parisuhde on elämänlaatua parantava tekijä. Ja entistä suurempi osa jää tätä ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on kyse länsimaissa tapahtuvasta kehitystrendistä, jonka keihäänkärki on Japani. Suomen ei oleteta olevan täysin poikkeava tästä trendistä.https://www.seiska.fi/Hotnow/Seksittomyys-lisaantyy-huolestuttavasti-teollisuusmaissa-Japanissa-arviolta-joka-neljas-alle

        Sama trendi myös yhdysvalloissa, on aivan sama jos ihmisellä on ollutkin lyhyitä seksi suhteita, jos ei köyhyyden takia pysty tavoittelemaan perinteistä perhe mallia, sillä on jo yhteiskuntarauhaakin horjuttava vaikutus. Alempien sosiaaliluokkien tärkeä yhteiskuntaan kiinnittymisen keino ollut juurikin perhe, koska työ usein suorittavaa, toistavaa ja vähemmän palkitsevaa. Ja nyt ei siis enää kumpaakaan näistä osalle suoda.https://www.seiska.fi/Hotnow/Peitto-heiluu-huolestuttavan-vahan-seksitonta-elamaa-viettavien-maara-on-huipussaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitaan tuolla jutussa:

        "Vuonna 2016 koko väestöstä aikuisia (19–70-vuotiaita) miehiä joilla ei ole perhettä (ei omia lapsia tai aviopuolisoa) oli 29,6%."

        On ihan vitunmoinen määrä, jos naisilla olisi vastaava tilanne siitä pidettäisiin hirveää älämölöä ja tuotaisiin miehiä vaikka lähi-idästä tyydyttämään niiden tarpeita (ai niin mutta niinhän tuotiinkin, ihan vitunmoinen määrä niitäkin).

        Palstan sinkkunaisilla ei ainakaan ole varaa valittaa sinkkuuttaan, niiden ei tarvitse kuin muuttaa Lemille sinkkuudesta päästäkseen:

        "Kotipitäjässäni Lemillä on paljon poikamiehiä ja todella vähän naimattomia naisia. Se on järkyttävä se suhde. Oman ikäluokkani vapaita naisia ei ole yhtään Lemillä."

        Avioliitto on täysin eri asia kuin parisuhde. Yhä harvempi enää virallistaa tai rekisteröi suhteensa.

        Suomen aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut, näin kertoo Tilastokeskuksen tilastot aiheesta :)

        Yhä useampi valitsee vapaaehtoisesti lapsettomuuden ja yhä useampi jättää virallistamatta parisuhteensa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ehkä kuitenkaan ei kannata kiinnittää huomiota koko väestöön, jos etsitään muutostrendiä tyyliin Japani, jossa suuri osa nuorista hylännyt seurustelun ja seksin kokonaan nähden sen itselleen saavuttamattomaksi tai tarpeettomaksi.
        40-44 vuotiaista suomalaisista lapsettomia kuitenkin oli 2017 miehistä 29%, ja naisista 20%, tämä on fakta. Toki seurusteleviakin lapsettomia, mutta entistä suurempi osa on sekä yksin että lapseton.

        Kiinnitetään sitten mieliksesi huomio alle 40 vuotiaisiin.

        Suomessa on vähiten sinkkuja alle 40 vuotiaissa (Tilastokeskus). Eli lapsentekoikäisissä on eniten pariskuntia, joten parisuhteen puute ei ole se mikä syntyvyyteen vaikuttaa. Lapsentekoikäiset pariskunnat yhä enenevissä määrin valitsevat jättää lapset tekemättä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 kuukauden suhde enemmänkin seksi kokemus. Yhteiskunta poliittisella tasolla parisuhdetta tutkitaan sen hyvinvointia ja miksei ihan syrjäytymistäkin ehkäisevältä kantilta, erityisesti miehillähän parisuhde on elämänlaatua parantava tekijä. Ja entistä suurempi osa jää tätä ilman.

        Jos joku haluaa ilmoittaa 2kk suhteensa kyselyissä parisuhteeksi, niin siinä ei muiden mielipiteet paljoa paina :)

        Rekisteröidyt liitot on helppo tilastoida tarkalleen. Kyselyissä ja gallupeissa ihmiset voivat vastata mitä lystäävät.

        Naisilla parisuhde on elämänlaatua heikentävä tekijä, mistä syystä yhä useampi nainen jättäytyy kokonaan parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä tiedä yhtään mitään! Intät vaan ja intät vielä vähän lisää. Teeppä huviksesi profiili nettideiteille tai tinderiin tavismiehen kuvalla niin alkaa valkenemaan. Veikkaanpa että et saa edes treffejä aikaan.

        Sitten on live elämä: tavismies voi saada naisen oikeasta elämästä jos on valmis ottamaan lukuisia pakkeja vastaan, mutta kaikista ei edelleenkään ole siihen.

        Naisten vaatimukset ja kriteerit ovat nousseet, koska naiset saavat todella, todella tasokkailta miehiltä seksitykkäyksiä ja niitä tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen.

        Naisten vaatimukset ovat nousseet, mutta ihan muista syistä.

        Vaatimukset ovat nousseet koska parisuhde ei nykyään ole taloudellisista eikä sosiaalisista syistä mitenkään välttämätön. Naiset pysyvät yhä enenevässä määrin sinkkuina ihan muista syistä: naiset elättävät itse itsensä eivätkä tarvitse siihen miestä, sinkkuus ei enää ole sosiaalinen häpeä, yh-äitiyskään ei ole sosiaalinen häpeä, seksitarpeensa voi tyydyttää ilman parisuhdettakin, monen naisen seksitarpeet ovat sitä paitsi niin vähäiset tai olemattomat ettei nainen seksiä edes tarvitse. Joten naiset solmivat parisuhteen vain jos vastaan tulee mies jonka kanssa todella natsaa. Jos täsmämiestä ei löydy niin sitten ei löydy. Ilmankin pärjää. Ei tarvitse huolia ketään.

        Usein naisen elämänlaatu vähenee kun solmii parisuhteen, joten kannattaa olla tarkka siitä kenet huolii vai huoliiko ketään.

        Asialla ei ole MITÄÄN tekemistä komeiden tai vähemmän komeiden miesten antamien tykkäysten kanssa. Ette te miehet niin tärkeitä ole kuin luulette, olette komeita tai ette, että meidän itsetuntomme riippuisi teiltä saamastamme huomiosta. En tunne ainuttakaan naista joka välittäisi siitä kuinka monta tykkäystä hän saa netissä ja keneltä. Kuitenkin tunnen paljon naisia jotka ovat tehneet profiilin nettiin. Jos heillä vastaan tulee hyvä mies niin hieno juttu. Jos ei tule niin asia ok. Mieluummin yksin kuin puolivillaisessa suhteessa.

        Miesten tykkäyksillä ei ole tähän asian mitään vaikutusta. Ei MITÄÄN. Vähät me äijien tykkäyksistä.


    • Anonyymi

      Parinmuodostus kriteerit on hieman muuttuneet vuosien saatossa. Nettideittipalvelut on toki antanut oman mausteensa, mutta en usko että se yksistään selittää mitään. Enemmänkin on käynyt niin, että naiset tietävät nykyään arvonsa paremmin, mitä esim joskus 70-luvulla. Tuohon aikaan naiset olivat huonosti koulutetumpia vrt miehet ja hieman ummikoitakin yleensä, monesti naiselle riitti kunhan joku mies löytyi, ja sillä tapaa pääsi parempaan elintasoon kiinni.

      Sanoisin että yhteiskunta on nykyään muuttunut, siten, että enää ei naisten tarvi pariutua elintason nousun mielessä. Naiset pärjäävät nykyään aivan hyvin yksinäänkin taloudellisesti, eikä pariutuminen ole nykyään enää mikään yksi ja ainoa päämäärä muutenkaan. On niin paljon muutakin.

      Naisille on edelleen tärkeää löytää mies, mutta se ei ole enää sellainen juttu, että otetaan kuka tahansa. Normaali miehet kelpaa, pituus on plussaa muttei pääasia. Sosioekonominen status näyttelee pääroolia. Eli miehellä täytyy olla sosiaalinen verkosto, eli kaveripiiri, ja mitä enemmän tuttavia ja ystäviä, sen parempi.

      Tämä tarkoittaa sitä, että introvertimmat miehet tippuu laskuista pois, ne siis joilla ei ole montaa kaveria tai tuttua. Tämmöisiä kutsuttiin ennen ns "kunnon miehiksi". Tämmöiset miehet ei juopottele, käyvät töissä, katsovat uutisia, laittavat ruokaa, osaa tehdä nuotion, jne. Mutta heillä ei käy kavereita kylässä kuin ehkä kerran pari vuodessa. Lisäksi he eivät näy eivätkä kuulu missään, eivät siis ole olemassa, muuta kuin anonyymina jossain keskustelupalstalla.

      Näin summa summarum, parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle jääviä miehiä on nykyään näiden syiden takia enemmän, mitä aiemmin. Nykyään täytyy olla sosiaalinen verkosto kunnossa, ja suurimmalla osalla onkin. Olen myös sitä mieltä, että suurin osa ihmisistä löytää edelleen puolison, koska suurimmalla osalla ihmisistä on riittävästi sosiaalisia piirejä mihin kuulua. Se on vaan nykyään fakta, että kukaan nainen ei halua puolisokseen sosiaalisten piirien ulkopuolella olevaa miestä, olipa hän miten kunnollinen tai pitkä hujoppi tahansa. Vedän nyt hatusta prosentit, lähinnä kuvatakseni mitä tarkoitan. Jos nyt vaikkapa 70-luvulla parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle jäi 5% miehistä, niin nyt lukema on esim 15%. Eli edelleen 85% miehistä löytää silti tasoisensa puolison (halutessaan), koska heillä on sosiaalinen status kunnossa, ennen tämä lukema oli 95%.

      Tästä syntyy ilmiö, jossa ns normaalivartaloinen ja pituinen kunnon mies, joka ei tajua sitä että häneltä puuttuu sosiaalinen status ja piirit. Niin tämänlainen mies on ihmeissään, kun ei tahdo naista löytyä, vaikka näyttää ulkoisesti normaalilta. Tinderistä voi löytää jotain terapeuttia tarvitsevia itsetunnonpönkittäjiä, mutta ei normaalista elinpiiristä mitään, mistä voisi löytää tavallisia jalat maan pinnalla olevia normaalin oloisia naisia. Tänäkin päivänä suurin osa parisuhteista muodostetaan kouluissa, aikuiskoulutuksissa, työpaikoilla, kaverien tuttujen kautta, illanistujaisissa, jne. Siellä tulee aina ensimmäisenä se, että mihin Sinä kuulut, oletko verkostoitunut, onko sinulla sosiaalista statusta, mihin sijoitut verkostossa, miten suosittu olet, miten toimit ryhmässä, jne. Jos et kuulu verkostoihin, sinulla ei ole illanistujaisia, eikä muitakaan mahdollisuuksia. Jos olet työpaikalla tai koulussa ilman kavereita, niin sä oot automaattisesti "out of the game". Eli et näy etkä kuulu. Sitten jäljelle jää lähinnä tinder..

      Tinderissä koostumus on seuraava. Miehiä on laidasta laitaan, mutta paljon ns yksinäisiä susia, tai sitten elämäntapasinkkuja. Osa saa ja osa ei.. Naisista taas suurin osa on niitä, joilla on itsetunnon kanssa ongelmia, ja tinder alustana pönkittää naisten itsetuntoa, koska miehet jahtaa.

      Eli tiivistetysti, jos olet normaali mies, normaalilla sosiaalisella verkostolla varustettu, niin löydät todennäköisesti kumppanin vähän niinkuin itsestään, eikä sinun tarvitse mennä kokemaan pettymyksiä tinderiin.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus! Unohdit tosin ulkonäön merkityksen naisille ja jos mies on vaikkapa 172cm, niin jo se saattaa riittää: mies ei pituutensa takia löydä naista. Annas stna olla kun miehenä laitat naisille jotain paino/pituusvaatimuksia: helevetti on sen jälkeen irti.

        ""Enemmänkin on käynyt niin, että naiset tietävät nykyään arvonsa paremmin, mitä esim joskus 70-luvulla.""

        No joo.. Kyllä naiset tietävät, että saavat seksiin melkein kenet vaan, mutta sitä samaa miestä tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen, koska ei tiedetä, että miehet jakaa seksitykkäyksiä. Jos ei kelpaa miehelle parisuhteeseen, niin on helppo hakea syitä miehistä kuinka kaikki miehet etsii vaan seksiseuraa, vaikka naiset itse antavat mahdollisuuden vain komeimmistolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus! Unohdit tosin ulkonäön merkityksen naisille ja jos mies on vaikkapa 172cm, niin jo se saattaa riittää: mies ei pituutensa takia löydä naista. Annas stna olla kun miehenä laitat naisille jotain paino/pituusvaatimuksia: helevetti on sen jälkeen irti.

        ""Enemmänkin on käynyt niin, että naiset tietävät nykyään arvonsa paremmin, mitä esim joskus 70-luvulla.""

        No joo.. Kyllä naiset tietävät, että saavat seksiin melkein kenet vaan, mutta sitä samaa miestä tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen, koska ei tiedetä, että miehet jakaa seksitykkäyksiä. Jos ei kelpaa miehelle parisuhteeseen, niin on helppo hakea syitä miehistä kuinka kaikki miehet etsii vaan seksiseuraa, vaikka naiset itse antavat mahdollisuuden vain komeimmistolle.

        Joo, ulkonäöllä ja pituudella voi jonkin verran kompensoida muita puutteita. Mutta kaiken edelle menee sosiaalinen status. Jos sosiaalinen status ja arvostus on kunnossa, niin ei haittaa vaikka pituutta olisi vaikka vain se 170 cm.

        Toisinpäin, työkaverini on yli 190 pituinen, ja normaalin näköinen ja naamakin ok. Hänellä on vaikea saada suhteita naisten kanssa, ja välillä jos saakin niin ei kestä kauaa kun nainen häippäsee. Johtuu siitä että tällä miehellä ei ole oikein kavereita. On introvertti eikä saa suutaan auki porukassa. Vielä kun on pitkä hujoppi, niin tämä ujous jopa korostuu. Erittäin miellyttävä tyyppi kahden kesken, mutta porukassa ei välttämättä avaa suutaan koko päivän aikana.

        Eli hän pituudellaan toki kompensoi sen verran, että saa alun monelle suhteelle kyllä. Mutta sosiaalisen statuksen paljastuttua, suhteet lopahtaa yleensä muutamassa viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ulkonäöllä ja pituudella voi jonkin verran kompensoida muita puutteita. Mutta kaiken edelle menee sosiaalinen status. Jos sosiaalinen status ja arvostus on kunnossa, niin ei haittaa vaikka pituutta olisi vaikka vain se 170 cm.

        Toisinpäin, työkaverini on yli 190 pituinen, ja normaalin näköinen ja naamakin ok. Hänellä on vaikea saada suhteita naisten kanssa, ja välillä jos saakin niin ei kestä kauaa kun nainen häippäsee. Johtuu siitä että tällä miehellä ei ole oikein kavereita. On introvertti eikä saa suutaan auki porukassa. Vielä kun on pitkä hujoppi, niin tämä ujous jopa korostuu. Erittäin miellyttävä tyyppi kahden kesken, mutta porukassa ei välttämättä avaa suutaan koko päivän aikana.

        Eli hän pituudellaan toki kompensoi sen verran, että saa alun monelle suhteelle kyllä. Mutta sosiaalisen statuksen paljastuttua, suhteet lopahtaa yleensä muutamassa viikossa.

        Äläs nyt viitti. Kyllä minäkin kaadan ja saan naisia vaikka olen introvertti.

        Ulkonäkö, pituus ja kroppa menee naisille kaiken tuon edelle. On ne niin pinnallisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt viitti. Kyllä minäkin kaadan ja saan naisia vaikka olen introvertti.

        Ulkonäkö, pituus ja kroppa menee naisille kaiken tuon edelle. On ne niin pinnallisia!

        Miksi sinua siis harmittaa niin kovin naisten pinnallisuus?

        Kerrot olevasi normaalia paremman näköinen, keskimääräistä pidempi ja timmikroppainen, sillä muullahan ei naisia saa.

        Sinullahan on asiat hyvin kun olet top10 komeimmiston edustaja ja saat kaadettua naisia! Et kuitenkaan ole iloinen upeasta ulkonäöstäsi ja huimasta naismenestyksestäsi, miksi?


    • Anonyymi

      Toistaiseksi törmnnyt vain idiootteihin ja tunnevammmaisiin.

    • Anonyymi

      Mulla toimi todella hyvin, ja samaa ikäluokkaa olen. Ehkä se vähän riippuu että missäpäin asuu...

      • Anonyymi

        Ehkä riippuu myös omasta profiilista ja siitä miten viestittelee. Tunnen paljon ihan tavallisia miehiä jotka ovat löytäneet seuraa netistä. Hepä eivät aloita haukkumalla kaikki naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä riippuu myös omasta profiilista ja siitä miten viestittelee. Tunnen paljon ihan tavallisia miehiä jotka ovat löytäneet seuraa netistä. Hepä eivät aloita haukkumalla kaikki naiset.

        Eli kun miehet antaa keskustelupalstalla naisille risuja, niin miehet toimivat samoin deittisivustoilla? Voi miten vammainen ajatusmaailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun miehet antaa keskustelupalstalla naisille risuja, niin miehet toimivat samoin deittisivustoilla? Voi miten vammainen ajatusmaailma.

        Olenpa tuohonkin törmännyt. Olen nähnyt nettideiteissä tämäntapaisia miesten kirjoittamia profiilitekstejä: tyyliin "Kelpaako teille nirppanokkanaisille enää mikään ja pitäiskö minun hankkia bemari että teitä kiinnostais???"

        Arvaa kumpaan suuntaan tuollainen Tinderissä pyyhitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun miehet antaa keskustelupalstalla naisille risuja, niin miehet toimivat samoin deittisivustoilla? Voi miten vammainen ajatusmaailma.

        Siihen on syynsä, miksi ne keskenään hyvin samantyyppiset miehet notkuvat keskustelupalstoilla mankumassa naisten nirsoudesta ja yksin jäämisestään :)

        Tavalliset fiksut miehet jotka omaavat normaalit käytöstavat uupuvat näiltä palstoilta inisemästä, mistähän mahtaisi johtua? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen on syynsä, miksi ne keskenään hyvin samantyyppiset miehet notkuvat keskustelupalstoilla mankumassa naisten nirsoudesta ja yksin jäämisestään :)

        Tavalliset fiksut miehet jotka omaavat normaalit käytöstavat uupuvat näiltä palstoilta inisemästä, mistähän mahtaisi johtua? :)

        Juuri näin! Tunnen fiksuja. sivistyneitä, hyvin käyttäytyviä taviksia jotka eivät ikinä suoltaisi sellaista saastaa mitä palstaprinssit täällä höpisevät. Ne tuntemani fiksut tavikset ovat parisuhteessa. Miksihän ovat naisen saaneet vaikka eivät ole komeita.,,?


    • Anonyymi

      Vain täysi tunari etsii kumppania netistä. Kyllä sen naisen löytää ihan baarista tai jostain muualta. Netissä on kaikki pinnalliset ja nirsot naiset ja huonot naiset jotka ei edes osaa seurustella ja sitten niillä menee 10 vuotta että ne osaisi päättää kenen kanssa lähtee treffeille. Että joku viitsii tuhlata vuosia aikaa netissä kumppanin etsimiseen.

      • Anonyymi

        Mun mielestä aika pöljää yleistää noin, että oikeassa elämässä on hyviä naisia ja netissä huonoja vaikka netissä on enimmäkseen niitä huonoja ja samoja naisia, jotka pyörivät nettideiteillä vuosia ja nille ei kelpaa kukaan, mutta miksei hyvää naista vois löytää netistä tai tinderistä?

        Ihan yhtä pöljää on haukkua nämä avautujamiehet yksin jääneiksi. On se kumma kun keskustelupalstalla ei saa enää edes kirjoittaa mitään: muuten olet ätmi tai naisvihaaja. Kai se on niin, että joitain naisia totuus sattuu:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä aika pöljää yleistää noin, että oikeassa elämässä on hyviä naisia ja netissä huonoja vaikka netissä on enimmäkseen niitä huonoja ja samoja naisia, jotka pyörivät nettideiteillä vuosia ja nille ei kelpaa kukaan, mutta miksei hyvää naista vois löytää netistä tai tinderistä?

        Ihan yhtä pöljää on haukkua nämä avautujamiehet yksin jääneiksi. On se kumma kun keskustelupalstalla ei saa enää edes kirjoittaa mitään: muuten olet ätmi tai naisvihaaja. Kai se on niin, että joitain naisia totuus sattuu:)

        Mitäs haukkumista se on todeta että joku on jäänyt yksin? Kun kaverit itse valittelee että ovat jääneet yksin, niin miksi sen sanominen muilta olisi haukkumista?

        Täällä palstalla se totuus tuntuu satuttavan juuri näitä valittajamiehiä.


    • Anonyymi

      Deiteillä mielikuvituksellinen yksinkertaisuus vetää ihmisiä puoleensa ilman mitään todellista vastinetta.

    • Anonyymi

      En laittaisi kuvaa noihin foorumeihin , jotenkin pidän säälittävänä koko touhua ja luusereina , hävettäisi yli kaiken jos joku tuttu oman naaman noissa näkisi , siksi pidänkin kuvattomia paremminkin "normaali" ihmisinä joilla samanlaiset arvot ja käytöstavatkin jonkunmoiset ettei ihan mitä vaan ole valmis tekemään .

      • Anonyymi

        Onpa ihanaa löytää vastakappale kuva asiaan. Ja vielä kun uskallettais lähteä sokkotreffeille, niin hyvä :)


      • Anonyymi

        Muakin arveluttaa laittaa kuva deittisivustolle. Jos laittaa vaan albumiin ja näyttää pyynnöstä. Ei sen vuoksi, että olisi ruma läski, päinvastoin :D


    • Anonyymi

      Sama juttu.. 36 v ja samat naiset vuodesta toiseen..ei noita vain kiinnosta.. mä en enää ymmärrä..nuorempana vain naisia riitti jatkuvasti.. nykyään eivät vastaa ja yhtään ei heitä kiinnosta.

      • Anonyymi

        Vai jatkuvasti riitti allulla nuorena naisia?

        Kovasti olet kyllä täällä palstoilla inissyt ettei oikein ikinä ole naismenestystä riittänyt, mutta nytkö tarina on muuttunut niin että nuorempana olit kova panosonni?


    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Ja kannattaa VÄLTTÄÄ kaikki ostopakkoa sisältävät vain valita maksuttomat. Itse 40 myös ja montaa pitkää keskustelua mutta erittäin vaikeaa saada oikeaksi elämäksi eikä tätä idioottimaista virtuaalitodellisuutta (anti-social media). Muistettakoon että monet naiset ovat täysin aivottomia ja materialistisia; monet tekee tuota kuvien rallausta vain rahan takia, joten vältä!

      • Anonyymi

        Kun on tuota mieltä naisista, niin eipä ole ihmekään ettei seuraa meinaa löytyä :D


    • Anonyymi

      Aloittajalle ja miksi ei kelle tahansa.

      Osta sinua kiinnostavalle naiselle treffit24 plussa 2 viikkoa. Näe koe elävin silmin mitä tekee nainen.

      • Anonyymi

        Treffit24 on tehty toimimaan miestä mahdollisimman kauas pois työntäväksi. Ynnäilkää itse.


    • Anonyymi

      ""Osta sinua kiinnostavalle naiselle treffit24 plussa 2 viikkoa. Näe koe elävin silmin mitä tekee nainen.""

      No mitä? Ja minkä hemmetin takia joku mies ostaisi naiselle treffit plussan? Onko jotkut miehet oikeasti niin tyhmiä? Jos mies haluaa niin kovasti vastauksen viestiin, niin voihan sitä antaa vaikka numeron, skypen tai kik messengerin.

      Kun joku munaton mies ostaa naiselle treffit plussan, niin sen jälkeen nainen voi jutella kaikille panoalfoille ja tämä munaton äijä ei saa edes kiitosta:D Tällä hetkellä naiset kyttää panoalfojen viestejä/lähettävät viestejä niille. Moni nainen saa kyllä nokilleen kun kymmenen panoalfaa ei mitenkään pysty parisuhteeseen satojen naisten kanssa. Tyydyttämään ehkä pystyy. Kiirettä kyllä pitää, mutta käyhän se joulupukkikin jouluisin monta paikkaa läpi.

      • Anonyymi

        Tuo erittäin loukkaava ja halventava panoalfa-sana kuvastaa vain sinun omia alemmuudentunteitasi. Niistä miehistä tuo nimitys ei kerro mitään.

        Käyvätkö komeammat miehet sinulla noin hirveästi kateeksi? Onko heidän vikansa ettet sinä ole naisten silmissä kiinnostava etkä puoleensavetävä? Hetikö pitää ruveta nimittelemään itseä komeampia miehiä panoalfoiksi?

        Ei ole jonkun toisen miehen syytä että sinä et kiinnosta naisia.

        Itse et halua naisista muuta kuin seksiä. Puhut PANOalfoista koska paneminen on ainoa asia mikä sinulla on mielessä.

        Kaikki miehet eivät ole sikoja eivätkä kaikki miehet halua vain seksiä. Palstaprinssit ovat sikoja ja haluavat vain seksiä. Se tulee selväksi kun lukee teidän juttujanne. Ikinä ette puhu rakkaudesta, kiintymyksestä, ystävyydestä tai sielunkumppanuudesta. Puhutte AINA ja JOKAISESSA tekstissä naimisesta, pillusta, panemisesta. Se ja vain se on teillä mielessä. Yäk mitä sikoja!!! Ja sitten ihmettelette miksette saa naista! Miten sika naisen saa? Ei mitenkään.

        Mies saa naisen. Sika ei saa naista. Sika kirjoittelee tällä palstalla katkeria juttuja PANOalfoista, millä hän tarkoittaa itseään komeampia, älykkäämpiä, henkisempiä, kohteliaampia ja sivistyneempiä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo erittäin loukkaava ja halventava panoalfa-sana kuvastaa vain sinun omia alemmuudentunteitasi. Niistä miehistä tuo nimitys ei kerro mitään.

        Käyvätkö komeammat miehet sinulla noin hirveästi kateeksi? Onko heidän vikansa ettet sinä ole naisten silmissä kiinnostava etkä puoleensavetävä? Hetikö pitää ruveta nimittelemään itseä komeampia miehiä panoalfoiksi?

        Ei ole jonkun toisen miehen syytä että sinä et kiinnosta naisia.

        Itse et halua naisista muuta kuin seksiä. Puhut PANOalfoista koska paneminen on ainoa asia mikä sinulla on mielessä.

        Kaikki miehet eivät ole sikoja eivätkä kaikki miehet halua vain seksiä. Palstaprinssit ovat sikoja ja haluavat vain seksiä. Se tulee selväksi kun lukee teidän juttujanne. Ikinä ette puhu rakkaudesta, kiintymyksestä, ystävyydestä tai sielunkumppanuudesta. Puhutte AINA ja JOKAISESSA tekstissä naimisesta, pillusta, panemisesta. Se ja vain se on teillä mielessä. Yäk mitä sikoja!!! Ja sitten ihmettelette miksette saa naista! Miten sika naisen saa? Ei mitenkään.

        Mies saa naisen. Sika ei saa naista. Sika kirjoittelee tällä palstalla katkeria juttuja PANOalfoista, millä hän tarkoittaa itseään komeampia, älykkäämpiä, henkisempiä, kohteliaampia ja sivistyneempiä miehiä.

        ""Käyvätkö komeammat miehet sinulla noin hirveästi kateeksi? Onko heidän vikansa ettet sinä ole naisten silmissä kiinnostava etkä puoleensavetävä? Hetikö pitää ruveta nimittelemään itseä komeampia miehiä panoalfoiksi?""

        Käykö kateeksi kun et saa komeita miehiä ja muut naiset saavat? Harmittaako kun saat ok näköisen miehen seksiin, mutta et parisuhteeseen? Varmasti käy kateeksi ja harmittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Käyvätkö komeammat miehet sinulla noin hirveästi kateeksi? Onko heidän vikansa ettet sinä ole naisten silmissä kiinnostava etkä puoleensavetävä? Hetikö pitää ruveta nimittelemään itseä komeampia miehiä panoalfoiksi?""

        Käykö kateeksi kun et saa komeita miehiä ja muut naiset saavat? Harmittaako kun saat ok näköisen miehen seksiin, mutta et parisuhteeseen? Varmasti käy kateeksi ja harmittaa!

        Mutta saahan hän komeita miehiä seksiin! Täällä palstalla on jo pitkään toisteltu sitä Pyhää Palstatotuutta, että nainen kuin nainen saa komeita miehiä seksiin vaikka joka päivä! Parisuhteeseen ei tietenkään, koska komeat miehet haluavat naisista vain ja ainostaan seksiä, mutta sitä seksiähän Pyhän Palstatotuuden mukaan komeat miehet jakavat ihan jokaiselle naiselle!


    • Anonyymi

      Suominaisille tavismiehet kelpaa vasta sitten kun joku panoalfa on laittanut pullan uuniin. Kukaan panoalfa ei ala elättämään jonkun toisen panoalfan lasta. Niinpä on tyytyminen tavismieheen.

      • Anonyymi

        Jos panoalfa on sen lapsen alulle laittanut, niin Suomen lain mukaan hänellä on siitä lapsesta sen synnyttäjän kanssa elatusvelvollisuus.

        Ei ole kenenkään muun velvollisuus elättää toisen lapsia. Ainoastaan biologisilla vanhemmilla on lastaan kohtaan elatusvelvollisuus.

        Kukaan ei pakota tavismiestä ottamaan naista, joka vaatii tätä elättämään itseään ja/ tai lapsiaan. Jos tavismies itse tekee sen valinnan, että suostuu moiseen, niin siitä on ihan turha ketään muuta syyttää.


      • Anonyymi

        Tietenkään kukaan panoalfaa ei elätä toisen panoalfan lasta, eikä sen puoleen taviksenkaan lasta. Panoalfa elättää omat lapsensa, kuten kaikki muutkin miehet. Mutta miten tämä itsestäänselvyys, että elatusvelvollisuus koskee Suomen lain mukaan biologista isää eikä äidin uutta poikaystävää, liittyy deittailuun?


    • Anonyymi

      Joo, olen löytänyt panoseuraa deittipalstoilta ihan tarpeeksi.
      Nyt ei vaan kiinnosta mammat ja mummut enää lapsien (ja pahimmillaan) lasten lapsien kanssa tai skumppaa juovien "tyttökavereiden" kanssa. Täysin suolesta tinderit ja oikeastaan kaikki deittipalstat.

      Joten fiiliksessä että ura ja raha sekä sitten sopivassa vaiheessa eurooppaan.
      Suomen kuviot on jotenkin sellasta nyyhkyttäjäseuraa joka ei johda mihinkään.
      Kenties sattuma livetapaaminen mutta muuten ei. Ja tänne asiasta on turha nyyhkyttää. Sitä nyyhkytystä on kestänyt jo viimeiset 20 vuotta.

      Rakasta myös itseäsi suomimies.

      • Anonyymi

        Näinpä. Jos ei kotimaan tarjonnasta löydy itselle mieleistä, niin fiksu suuntaa muille maille katselemaan tarjontaa. Valittamalla ei ongelma korjaannu. Itse se on oma onnensa jokaisen taottava.


      • Anonyymi

        Onneksi Euroopassa ei ole äitejä vaan pelkästään lapsettomia naisia!


    • Anonyymi

      Nykyään naiset haluaa sellaisia miehiä että kanakaveritkin on kateellisia.

      • Anonyymi

        Nykyään naiset ei huoli sellaisia miehiä, jotka nimittelee naisia "kanoiksi".


    • Anonyymi

      Mies joka ei saa seuraa, käyttäytyy huonosti naisia kohtaan. Ei muuta syytä tarvita.

    • Anonyymi

      Tämähän on ihan samaa ulinaa kuin on tuo Allu, joka jankuttaa samaa sinkut-palstalla ja mm. masennusforumilla. Hänellä on muita syitä ulinaan kylläkin, mutta sama metodi käytössä.

      Kysymys kuuluu, että mitä helvetin hyötyä seuran saamisen tai naisten hurmaamisen kannalta on, kun sitä jankuttaa vuositolkulla netissä ja haukkuu naisia? Itse en näe, että jauhaminen paskoista miehistä, joita olen elämäni aikana tavannut mitenkään parantaa mahdollisuuksiani saada seuraa.

      Minä en kyllä tippaakaan ihmettele, jos joku ruikuttaja ja kateellinen naisvihaaja ei saakaan naisia. Kannattaa muuttaa asennetta. Ajan voi käyttää hedelmällisemminkin vaikka johonkin itsetutkiskeluun tai terapiaan. Voi myös alkaa liikkumaan, hoitamaan itseään ja harrastamaan muutakin kuin nettilätinää, niin vähän avautuu elämään muutankin keskustelunaihetta, kuin pillusta puhuminen.

      Terveisin Tavisnainen

      • Anonyymi

        -naisten toimintatavoista kertominen ei ole haukkumista, vaikka kuinka uhriudut.

        -en yritä hurmaa naisia keskustelupalstalla.

        -en ole naisvihaaja.

        -saan naisia.

        -siinä olet oikeassa, että täällä on melkeinpä turha kertoa näitä naisten toimintatapoja nettideiteillä ja tinderissä, koska täällä ei saa minkäänlaista keskustelua aikaan, vaikka tämä on olevinaan keskustelupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -naisten toimintatavoista kertominen ei ole haukkumista, vaikka kuinka uhriudut.

        -en yritä hurmaa naisia keskustelupalstalla.

        -en ole naisvihaaja.

        -saan naisia.

        -siinä olet oikeassa, että täällä on melkeinpä turha kertoa näitä naisten toimintatapoja nettideiteillä ja tinderissä, koska täällä ei saa minkäänlaista keskustelua aikaan, vaikka tämä on olevinaan keskustelupalsta.

        Lisätään nyt vielä, että en ole kirjoitellut tänne kovin kauan. Sitä ennen seurasin tätä keskustelua täällä ja ihmettelin miten esim. Allua haukuttiin ja miehiä muutenkin. Piti ihan googlettaa kun en tiennyt mitä ätmi tarkoittaa. Keksinpä sitten ätnin, koska jos miehet voi olla ätmejä, niin eikö naiset voi sitten olla ätnejä?

        Nyt ihmettelen sitä kun jotkut naiset ei halua kuulla minkäänlaisia soraääniä. Ilmeisesti koette tämän palstan omaksenne ja haluatte hallita tilannetta? Vai oletteko jodelissa? Ehkä olette jodelissa ja olette tottuneet, että soraääniä laukovat miehet hiljennetään. Näette vain sen mitä haluatte nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -naisten toimintatavoista kertominen ei ole haukkumista, vaikka kuinka uhriudut.

        -en yritä hurmaa naisia keskustelupalstalla.

        -en ole naisvihaaja.

        -saan naisia.

        -siinä olet oikeassa, että täällä on melkeinpä turha kertoa näitä naisten toimintatapoja nettideiteillä ja tinderissä, koska täällä ei saa minkäänlaista keskustelua aikaan, vaikka tämä on olevinaan keskustelupalsta.

        - Muutaman oman huonon kokemuksen yleistäminen KAIKKIEN naisten toimintatavoiksi on haukkumista, vaikka miten naisvihaasi yrität selitellä.

        - Naisia saavat miehet eivät notku päivästä toiseen keskustelupalstoilla uikuttamassa, miten eivät saa naisia.

        - Sinä kertoilet vain omia kokemuksiasi, jotka eivät ole millään muotoa yleistyskelpoisia muita miehiä tai naisia kohtaan.

        - Tässähän sitä jatkuvasti keskustellaan, ilmeisesti pidät keskusteluna vain sitä että sun kanssa ollaan kaikesta samaa mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään nyt vielä, että en ole kirjoitellut tänne kovin kauan. Sitä ennen seurasin tätä keskustelua täällä ja ihmettelin miten esim. Allua haukuttiin ja miehiä muutenkin. Piti ihan googlettaa kun en tiennyt mitä ätmi tarkoittaa. Keksinpä sitten ätnin, koska jos miehet voi olla ätmejä, niin eikö naiset voi sitten olla ätnejä?

        Nyt ihmettelen sitä kun jotkut naiset ei halua kuulla minkäänlaisia soraääniä. Ilmeisesti koette tämän palstan omaksenne ja haluatte hallita tilannetta? Vai oletteko jodelissa? Ehkä olette jodelissa ja olette tottuneet, että soraääniä laukovat miehet hiljennetään. Näette vain sen mitä haluatte nähdä.

        Et ole keksinyt "ätniä", termit YTN, KTN ja ATN ilmestyivät käyttöön ihan samaan aikaan kuin miestenkin vastaavat tittelit.

        Et halua millään uskoa, että kaikki eivät jaa mielipiteitäsi. Näet itse vain sen, mitä haluat nähdä.

        Uliset että et muka saa kertoa kokemuksiasi etkä saa keskustelua aikaan. Jatkuvastihan sinä jankutat omakohtaisia kokemuksiasi täällä ja saat vilkastakin keskustelua aikaan lempiaiheistasi.

        Koet että sinut yritetään "hiljentää", kun lempiaiheisiisi esitetään eriäviä mielipiteitä. Tätä tosin muissa piireissä kutsutaan "keskusteluksi".

        Pyyhkäiset naisten kertomukset, mielipiteet ja kokemukset sivuun "merkityksettöminä". Sitä saa mitä tilaa - kun et osoita kunnioitusta tai ymmärrystä naisten itsensä kertomille kokemuksille ja mielipiteille, niin et sitä itsekään saa osaksesi.

        Yleistäminen ja kaikkien naisten ja naisten kanssa normaalisti toimivien miesten niputtaminen yhteen kasvottomaan massaan on lapsellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole keksinyt "ätniä", termit YTN, KTN ja ATN ilmestyivät käyttöön ihan samaan aikaan kuin miestenkin vastaavat tittelit.

        Et halua millään uskoa, että kaikki eivät jaa mielipiteitäsi. Näet itse vain sen, mitä haluat nähdä.

        Uliset että et muka saa kertoa kokemuksiasi etkä saa keskustelua aikaan. Jatkuvastihan sinä jankutat omakohtaisia kokemuksiasi täällä ja saat vilkastakin keskustelua aikaan lempiaiheistasi.

        Koet että sinut yritetään "hiljentää", kun lempiaiheisiisi esitetään eriäviä mielipiteitä. Tätä tosin muissa piireissä kutsutaan "keskusteluksi".

        Pyyhkäiset naisten kertomukset, mielipiteet ja kokemukset sivuun "merkityksettöminä". Sitä saa mitä tilaa - kun et osoita kunnioitusta tai ymmärrystä naisten itsensä kertomille kokemuksille ja mielipiteille, niin et sitä itsekään saa osaksesi.

        Yleistäminen ja kaikkien naisten ja naisten kanssa normaalisti toimivien miesten niputtaminen yhteen kasvottomaan massaan on lapsellista.

        Tätä just tarkoitan. Jatkuvaa inttämistä minun omiin kokemuksiin "ei ole noin, eikä minun kaverit ainakaan toimi noin."

        Jos minulla on jotain kokemuksia ja kerron ne täällä, niin kiistät ne saamatta minkäänlaista keskustelua aikaan tai sitten löydät syntipukin miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä just tarkoitan. Jatkuvaa inttämistä minun omiin kokemuksiin "ei ole noin, eikä minun kaverit ainakaan toimi noin."

        Jos minulla on jotain kokemuksia ja kerron ne täällä, niin kiistät ne saamatta minkäänlaista keskustelua aikaan tai sitten löydät syntipukin miehestä.

        Kerrot ettet ole täällä pitkään kirjoitellut ja että keksit termin ATN.

        Henry Laasasen kirjoitusten myötä levisi jo vuosikausia sitten keskustelupalstoille käyttöön ATM, KTM, YTM, ATN, KTN ja YTN. Ja kaikki muu MA-teoriaan liittyvä sanasto.

        Sen toteaminen ei ole inttämistä vaan ihan faktojen toteamista.

        Saathan sinä väittää keksineesi vaikka pyörän tai valmiiksi viipaloidun juuston, mutta sitten pitää kyetä esittämään todisteita väitteen paikkansapitävyydestä.

        Se on katsos sitä keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot ettet ole täällä pitkään kirjoitellut ja että keksit termin ATN.

        Henry Laasasen kirjoitusten myötä levisi jo vuosikausia sitten keskustelupalstoille käyttöön ATM, KTM, YTM, ATN, KTN ja YTN. Ja kaikki muu MA-teoriaan liittyvä sanasto.

        Sen toteaminen ei ole inttämistä vaan ihan faktojen toteamista.

        Saathan sinä väittää keksineesi vaikka pyörän tai valmiiksi viipaloidun juuston, mutta sitten pitää kyetä esittämään todisteita väitteen paikkansapitävyydestä.

        Se on katsos sitä keskustelua.

        Ja voithan sinä väittää, että sinä ja sinun naiskaverisi ette toimi niin ja näin mutta kun minun kokemukset naisista on ne mitkä on, niin ne on. Et sinä minun omia kokemuksiani vedä pöntöstä alas sillä, että intät ja intät vielä vähän lisää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voithan sinä väittää, että sinä ja sinun naiskaverisi ette toimi niin ja näin mutta kun minun kokemukset naisista on ne mitkä on, niin ne on. Et sinä minun omia kokemuksiani vedä pöntöstä alas sillä, että intät ja intät vielä vähän lisää..

        Etkä sinä väheksymällä naisten kokemuksia tee niistä epätosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä just tarkoitan. Jatkuvaa inttämistä minun omiin kokemuksiin "ei ole noin, eikä minun kaverit ainakaan toimi noin."

        Jos minulla on jotain kokemuksia ja kerron ne täällä, niin kiistät ne saamatta minkäänlaista keskustelua aikaan tai sitten löydät syntipukin miehestä.

        Ahaa. Kun esität naisia koskevan yleistävän väitteen, niin jos joku nainen tietää ettei tuo väite todellakaan pidä paikkaansa hänen kohdallaan eikä päde häneen eikä hänen kavereihinsa, niin eikö saa sanoa sitä?

        Eikö saa kertoa itsestään ja todeta että en ole tuollainen?

        Pitääkö naisen olla hiljaa jos häntä syytetään sellaisesta mitä hän ei ole tehnyt? Onko miehen vaientamista jos väittää vastaan koska on eri mieltä?

        Vai pitääkö valehdella: "joo, olet oikeassa, totta kai olen hulluna rikollisiin ja väkivaltaisiin alkoholistimiehiin", tai "joo, olet oikeassa, tietenkin pyyhin Tinderissä komeat miehet oikealle koska välitän vain miehen ulkonäöstä", "joo, olet oikeassa, olen parasiitti ja etsin itselleni rikasta elättäjiä!"?

        Jos joku nainen väittäisi, että lähes kaikki miehet ovat väkivaltaisia ja raiskaajia, niin pitäisikö miestenkin vastaavasti vain nyökytellä? Eikö mieskään saisi vastata että "en minä ainakaan ole väkivaltainen raiskaaja, eikä myöskään kukaan kavereistani"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voithan sinä väittää, että sinä ja sinun naiskaverisi ette toimi niin ja näin mutta kun minun kokemukset naisista on ne mitkä on, niin ne on. Et sinä minun omia kokemuksiani vedä pöntöstä alas sillä, että intät ja intät vielä vähän lisää..

        Sinä sen sijaan voit vetää naisten kokemukset vessanpöntöstä alas. Sinulla on mielestäsi siihen oikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä just tarkoitan. Jatkuvaa inttämistä minun omiin kokemuksiin "ei ole noin, eikä minun kaverit ainakaan toimi noin."

        Jos minulla on jotain kokemuksia ja kerron ne täällä, niin kiistät ne saamatta minkäänlaista keskustelua aikaan tai sitten löydät syntipukin miehestä.

        Kukaan ei kiistä kokemuksiasi. Olet varmaan kokenut sen mitä kerrot kokeneeksi. Kiistämme sen että omien yhden ihmisen kokemusten perusteella esität yleistäviä väitteitä (=syytöksiä, parjausta) naisista.

        Millä perusteella yhden miehen kokemuksilla on painoarvoa mutta useamman naisen kokemuksilla ei?


    • Anonyymi

      "sitten pitää kyetä esittämään todisteita väitteen paikkansapitävyydestä."

      Esim. mies on luonut feikkiprofiilin tinderiin ja naiset on tulossa harrastamaan seksiä komean mallimiehen kanssa. Tästäkin pitää olla todisteet, eikä todisteeksi riitä se, että nainen on viestitellyt seksiviestejä, tilannut jo taksin ja kun feikkiprofiilin tekijä ei ole ollut omin silmin näkemässä mitä komean mallimiehen asunnossa tapahtuu, niin mitään seksiä ei olisi koskaan harrastettukaan:D:D:D Uskoo ken uskoo!:D

      • Anonyymi

        Voithan sinä väittää vaikka mitä, mutta jos haluat muiden uskovan väitteesi niin sinulla on oltava esittää todisteet.

        Ei ennätyskirjaankaan pääse vaan sillä, että soittaa ja ilmoittaa että "mä just tein aitajuoksun maailmanennätyksen".
        Kyllä siitä täytyy olla todisteita esittää tai muuten menee tarinoinnin puolelle.

        Sinä se jaksat fantasioida komeiden mallimiesten kikkeleistä. Vaikka itse harrastaisit mielelläsi komeiden mallimiesten kanssa seksiä, niin ei kannata kuitenkaan projisoida omia haaveita koskemaan kaikkien naisten fyysisiä tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sinä väittää vaikka mitä, mutta jos haluat muiden uskovan väitteesi niin sinulla on oltava esittää todisteet.

        Ei ennätyskirjaankaan pääse vaan sillä, että soittaa ja ilmoittaa että "mä just tein aitajuoksun maailmanennätyksen".
        Kyllä siitä täytyy olla todisteita esittää tai muuten menee tarinoinnin puolelle.

        Sinä se jaksat fantasioida komeiden mallimiesten kikkeleistä. Vaikka itse harrastaisit mielelläsi komeiden mallimiesten kanssa seksiä, niin ei kannata kuitenkaan projisoida omia haaveita koskemaan kaikkien naisten fyysisiä tekoja.

        Kirjoitat usein "en minä, enkä minun kaverini toimi noin, enkä tiedä ketään joka toimisi noin. kyllä jokainen tavismies saa naisen."

        Tuohan on vain väittämä. Missä todisteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat usein "en minä, enkä minun kaverini toimi noin, enkä tiedä ketään joka toimisi noin. kyllä jokainen tavismies saa naisen."

        Tuohan on vain väittämä. Missä todisteet?

        En ole koskaan väittänyt että jokainen tavismies saisi naisia. Suurin osa kyllä saa.

        Siitä todisteena Tilastokeskus: 2/3 Suomen aikuisista ihmisistä on juuri nyt parisuhteessa, ja 95% on vähintään joskus ollut.
        Siispä lähes jokainen tavismies saa naisen. Tilastollinen fakta.

        En ole koskaan kirjoittanut "en minä, enkä minun kaverini toimi noin, enkä tiedä ketään joka toimisi noin", sekoitat jälleen useamman kirjoittajan.

        Olen kyllä monesti huomauttanut, että sinun tulisi käyttää termejä "osa naisista/ jotkut naiset/ minun tapaamani naiset jne" eikä yleistää höpötyksiäsi koskemaan kaikkia naisia.

        Todistustaakka on aina väitteen esittäjällä. Sinä väität että kaikki naiset pyyhkivät tindereissä feikki-mallimiehiä oikealle ja lähtevät taksilla panemaan niitä miehiä vaikka keskellä yötä.
        Koska olet usein tämän väitteen esittänyt, sinulla tulisi olla esittää todisteet väitteen paikkansapitävyydestä.
        Todisteeksi ei kelpaa "koska musta tuntuu siltä".

        Ei sinne ennätyskirjaankaan pääse väittämällä, että souti kirkkoveneellä maailman ympäri viikossa. Kyllä siitä täytyy kyetä esittää selviä todisteita ennen kuin kukaan uskoo.


      • Anonyymi

        Ai että on naurettavaa väittää ettei feikkimiehen feikkiosoitteessa ole seksiä harrastettu?

        Mutta hyvänen aika, kyseessähän on feikkiprofiili, joten on silkkaa FAKTAA ettei sitä seksiä harrastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat usein "en minä, enkä minun kaverini toimi noin, enkä tiedä ketään joka toimisi noin. kyllä jokainen tavismies saa naisen."

        Tuohan on vain väittämä. Missä todisteet?

        Kukaan ei ole väittänyt että JOKAINEN tavismies saa naisen. Mutta useimmat tavismiehet kyllä saavat halutessaan naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että on naurettavaa väittää ettei feikkimiehen feikkiosoitteessa ole seksiä harrastettu?

        Mutta hyvänen aika, kyseessähän on feikkiprofiili, joten on silkkaa FAKTAA ettei sitä seksiä harrastettu.

        Nainen sitä seksiä kuitenkin harrastaisi tuon mallimiehen kanssa jos se mallimies siinä osoitteessa oikeasti olisi. Kuten tiedät: tuo on vain testi lähteekö nainen panemaan vai ei. Sekö oli sinulle epäselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen sitä seksiä kuitenkin harrastaisi tuon mallimiehen kanssa jos se mallimies siinä osoitteessa oikeasti olisi. Kuten tiedät: tuo on vain testi lähteekö nainen panemaan vai ei. Sekö oli sinulle epäselvää?

        Jos sinä lähdet Lappiin talvella, niin onko se yksinään todiste siitä että kävit hiihtämässä?

        Jos käyt ravintolassa, onko se yksinään todiste siitä että söit koko menun läpi?

        Jos olet homomiehen kanssa yksin samassa tilassa, onko se yksinään todiste siitä että harrastitte seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen sitä seksiä kuitenkin harrastaisi tuon mallimiehen kanssa jos se mallimies siinä osoitteessa oikeasti olisi. Kuten tiedät: tuo on vain testi lähteekö nainen panemaan vai ei. Sekö oli sinulle epäselvää?

        Jos ja jos. Se oli testi joka todisti että yksi tietty nainen lupasi tulla yhden tietyn mallimiehen luo. Mitään mutta se ei todistanut.

        Nainen lupasi tulla ja epäilemättä aika selvästi vihjaisi että on mies saa seksiä. Se viittaa vain siihen että jos kyseessä olisi ollut oikea eikä feikkimies ja JOS se nainen todella olisi tullut paikalle eikä vain vedätellyt ja lupaillut, niin on tietysti täysin mahdollista että siellä olisi myös sekstailtu.

        Mutta varmaa se ei ole. Ihmiset voivat muuttaa mielensä, perääntyä viime hetkellä, huiputtaa ja vedätellä ja pitää toista pilkkanaan.

        Onhan sekin mahdollista ettei nainen olisikaan loppujen lopuksi uskaltanut tulla ja mies olisi saanut turhaan odotella. Nainen olisi ehkä alkanut pelätä että vastassa onkin joku sarjakuristaja, tai muu hullu. Tai naista olisi alkanut ujostuttaa ja hän olisi tehnyt oharit. Sekin on mahdollista että nainen olisi tullut paikalle, katsonut miestä ja ajatellut että "apua, ai tuollainenko, en halua!" ja pyörähtäyt samaa tietä takaisin. Jospa miehellä oli pahanhajuinen hengitys tai hän oli hieltä haiseva ja peseytymätön joten nainen muutti mielensä. . Entä jos kodin seinät olivat täynnä pornokuvia niin että naieslle olisi tulltutsellianen olo että tuo äijähän onkin joku pervo, lähdenkin pois. Tai jospa naulakossa roikkui naisen vaatteita ja kylppäristä löytyi todisteita siitä että miehellä on vaimo (papiljotteja, huulipunia, meikkejä, naisten alusvaatteita). On monia syitä miksi nainen voisikin muuttaa mielensä perille saavuttuaan. Jos edes olisi tullut perille. .

        Niin tai näin, koska nainen ei saapunut paikalle, mitään ei tapahtunut, ja sinä Olli Olettaja vain oletat että kyllä siellä olisi seksiä harrastettu. Kyse oli sitä paitsi yhdestä ainoasta naisesta, ja naisiahan on moneen junaan. Yhden nainen käytös on pieni otos eikä sen perusteella voi sanoa mitään koko naissukupuolesta.

        Sinä mitätöit jokainen naisen oman todellisen kokemuksen sillä perusteella että se on vain yhden naisen kokemus. Tässäkin on kyseessä vain yksi nainen, eikä mitään kokemusta päässyt edes syntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja jos. Se oli testi joka todisti että yksi tietty nainen lupasi tulla yhden tietyn mallimiehen luo. Mitään mutta se ei todistanut.

        Nainen lupasi tulla ja epäilemättä aika selvästi vihjaisi että on mies saa seksiä. Se viittaa vain siihen että jos kyseessä olisi ollut oikea eikä feikkimies ja JOS se nainen todella olisi tullut paikalle eikä vain vedätellyt ja lupaillut, niin on tietysti täysin mahdollista että siellä olisi myös sekstailtu.

        Mutta varmaa se ei ole. Ihmiset voivat muuttaa mielensä, perääntyä viime hetkellä, huiputtaa ja vedätellä ja pitää toista pilkkanaan.

        Onhan sekin mahdollista ettei nainen olisikaan loppujen lopuksi uskaltanut tulla ja mies olisi saanut turhaan odotella. Nainen olisi ehkä alkanut pelätä että vastassa onkin joku sarjakuristaja, tai muu hullu. Tai naista olisi alkanut ujostuttaa ja hän olisi tehnyt oharit. Sekin on mahdollista että nainen olisi tullut paikalle, katsonut miestä ja ajatellut että "apua, ai tuollainenko, en halua!" ja pyörähtäyt samaa tietä takaisin. Jospa miehellä oli pahanhajuinen hengitys tai hän oli hieltä haiseva ja peseytymätön joten nainen muutti mielensä. . Entä jos kodin seinät olivat täynnä pornokuvia niin että naieslle olisi tulltutsellianen olo että tuo äijähän onkin joku pervo, lähdenkin pois. Tai jospa naulakossa roikkui naisen vaatteita ja kylppäristä löytyi todisteita siitä että miehellä on vaimo (papiljotteja, huulipunia, meikkejä, naisten alusvaatteita). On monia syitä miksi nainen voisikin muuttaa mielensä perille saavuttuaan. Jos edes olisi tullut perille. .

        Niin tai näin, koska nainen ei saapunut paikalle, mitään ei tapahtunut, ja sinä Olli Olettaja vain oletat että kyllä siellä olisi seksiä harrastettu. Kyse oli sitä paitsi yhdestä ainoasta naisesta, ja naisiahan on moneen junaan. Yhden nainen käytös on pieni otos eikä sen perusteella voi sanoa mitään koko naissukupuolesta.

        Sinä mitätöit jokainen naisen oman todellisen kokemuksen sillä perusteella että se on vain yhden naisen kokemus. Tässäkin on kyseessä vain yksi nainen, eikä mitään kokemusta päässyt edes syntymään.

        Silti suurin osa naisista etsii parisuhdetta ja komeimmat miehet kerää mätsit eli naiset tavoittelevat komeimmistoa parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti suurin osa naisista etsii parisuhdetta ja komeimmat miehet kerää mätsit eli naiset tavoittelevat komeimmistoa parisuhteeseen.

        Suomen aikuisesta väestöstä 2/3 on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Ilmeisesti siis 95% Suomen aikuisista miehistä kuuluu komeimmistoon, kun naiset ovat heidät saaneet parisuhteisiin tavoiteltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti suurin osa naisista etsii parisuhdetta ja komeimmat miehet kerää mätsit eli naiset tavoittelevat komeimmistoa parisuhteeseen.

        Ja kauneimmat naiset kerää miesten tykkäykset tindereissä.

        Eipä silti näy palstoilla naisia itkemässä, miten epistä moinen on.

        Olisi perin outoa, että ulkonäköön perustuvassa sovelluksessa kauneimmat ja komeimmat jäisivät hännille tykkäys-määrissä.

        Jonkun kuvasta tykkääminen nyt ei kuitenkaan vielä kerro, että tätä tavoiteltaisiin parisuhteeseen. Se kertoo ainoastaan siitä, että hänen ulkonäöstään tykätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kauneimmat naiset kerää miesten tykkäykset tindereissä.

        Eipä silti näy palstoilla naisia itkemässä, miten epistä moinen on.

        Olisi perin outoa, että ulkonäköön perustuvassa sovelluksessa kauneimmat ja komeimmat jäisivät hännille tykkäys-määrissä.

        Jonkun kuvasta tykkääminen nyt ei kuitenkaan vielä kerro, että tätä tavoiteltaisiin parisuhteeseen. Se kertoo ainoastaan siitä, että hänen ulkonäöstään tykätään.

        ""Ja kauneimmat naiset kerää miesten tykkäykset tindereissä. Eipä silti näy palstoilla naisia itkemässä, miten epistä moinen on.""

        No eipä tietenkään. Miksi ne naiset itkisivät siitä kun saavat niiltä komeilta miehiltä seksiä? Jos naiset itkevät niin ne itkevät kun eivät saa halumiaan miehiä parisuhteeseen.

        https://yle.fi/uutiset/3-11212319


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti suurin osa naisista etsii parisuhdetta ja komeimmat miehet kerää mätsit eli naiset tavoittelevat komeimmistoa parisuhteeseen.

        Tuokin on Olli Olettajan oletus ja Unto Uskovausen uskomus eikä mikään fakta. Ollilla ja Untolla ei ole esittää mitään tosiasioita oletuksensa ja uskomuksensa tueksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Ja kauneimmat naiset kerää miesten tykkäykset tindereissä. Eipä silti näy palstoilla naisia itkemässä, miten epistä moinen on.""

        No eipä tietenkään. Miksi ne naiset itkisivät siitä kun saavat niiltä komeilta miehiltä seksiä? Jos naiset itkevät niin ne itkevät kun eivät saa halumiaan miehiä parisuhteeseen.

        https://yle.fi/uutiset/3-11212319

        "Jos naiset itkevät niin ne itkevät kun eivät saa halumiaan miehiä parisuhteeseen."

        Heh, huomaatkos rikan omassa silmässäsi?
        Kitiset täällä miten väärin on, etteivät miehet saa haluamiaan naisia parisuhteeseen, ja sen sanominen on mielestäsi jotenkin ylevää miesten asian ajamista. Mutta jos nainen harmittelee samaa, niin se onkin mielestäsi jotenkin eri asia ja väärin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos naiset itkevät niin ne itkevät kun eivät saa halumiaan miehiä parisuhteeseen."

        Heh, huomaatkos rikan omassa silmässäsi?
        Kitiset täällä miten väärin on, etteivät miehet saa haluamiaan naisia parisuhteeseen, ja sen sanominen on mielestäsi jotenkin ylevää miesten asian ajamista. Mutta jos nainen harmittelee samaa, niin se onkin mielestäsi jotenkin eri asia ja väärin :D

        Nettideiteillä ja tinderissä tasot ei kohtaa: naiset saavat itseään tasokkaampia miehiä, varsinkin seksisuhteisiin joita sitten tavoitellaan parisuhteisiin, mutta ei saada, koska komeilla panoalfoillakin sattuu olemaan vaatimuksia naiselle JOS HE ETSIVÄT PARISUHDETTA.

        Joku ätmi ei saa edes ätniä vaikka kelpuuttaisi ätnin, mutta ätni ei kelpuuta ätmiä, koska on joskus päässyt paremman näköisen miehen makuun. Huomaatko tämän eron? Naisten valitus on usein sitä kun ei saada tasokkaampaa miestä parisuhteeseen. Mies kyllä saadaan jos omantasoinen mies kelpuutetaan. Jotkut miehet eivät saa edes sitä lihavaa yh-äitiä vaikka voisivat kelpuuttaa senkin parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettideiteillä ja tinderissä tasot ei kohtaa: naiset saavat itseään tasokkaampia miehiä, varsinkin seksisuhteisiin joita sitten tavoitellaan parisuhteisiin, mutta ei saada, koska komeilla panoalfoillakin sattuu olemaan vaatimuksia naiselle JOS HE ETSIVÄT PARISUHDETTA.

        Joku ätmi ei saa edes ätniä vaikka kelpuuttaisi ätnin, mutta ätni ei kelpuuta ätmiä, koska on joskus päässyt paremman näköisen miehen makuun. Huomaatko tämän eron? Naisten valitus on usein sitä kun ei saada tasokkaampaa miestä parisuhteeseen. Mies kyllä saadaan jos omantasoinen mies kelpuutetaan. Jotkut miehet eivät saa edes sitä lihavaa yh-äitiä vaikka voisivat kelpuuttaa senkin parisuhteeseen.

        Silkkaa potaskaa jossa ei ole siteeksikään totta. Pelkkiä keksittyjä juttuja. Ei mitään mikä perustuu omiin kokemuksiin ja havaintoihin. Kaikki "kokemus" on vain netissä surffaamista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silkkaa potaskaa jossa ei ole siteeksikään totta. Pelkkiä keksittyjä juttuja. Ei mitään mikä perustuu omiin kokemuksiin ja havaintoihin. Kaikki "kokemus" on vain netissä surffaamista..

        Ikävä totuus tämän päivän deittailusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettideiteillä ja tinderissä tasot ei kohtaa: naiset saavat itseään tasokkaampia miehiä, varsinkin seksisuhteisiin joita sitten tavoitellaan parisuhteisiin, mutta ei saada, koska komeilla panoalfoillakin sattuu olemaan vaatimuksia naiselle JOS HE ETSIVÄT PARISUHDETTA.

        Joku ätmi ei saa edes ätniä vaikka kelpuuttaisi ätnin, mutta ätni ei kelpuuta ätmiä, koska on joskus päässyt paremman näköisen miehen makuun. Huomaatko tämän eron? Naisten valitus on usein sitä kun ei saada tasokkaampaa miestä parisuhteeseen. Mies kyllä saadaan jos omantasoinen mies kelpuutetaan. Jotkut miehet eivät saa edes sitä lihavaa yh-äitiä vaikka voisivat kelpuuttaa senkin parisuhteeseen.

        Nuo tasot on vain sun omassa pienessä päässä.

        Olet vakuuttunut siitä että jos mies ei löydä parisuhdetta, on vika naisten - ja jos nainen ei löydä parisuhdetta, on vika niin ikään naisten.

        Sun suloisessa maailmassa miehet ovat täydellisiä ja naiset pahoja.

        Reaalimaailmassa 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa ja 95% on vähintään joskus ollut. Siispä miltei jokainen suhdetta kaipaava aikuinen on sellaisen löytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä totuus tämän päivän deittailusta.

        Ja sit taas faktoihin:

        2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa, ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Eli lähes jokainen suhdetta kaipaava aikuinen on sellaisen löytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit taas faktoihin:

        2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteissa, ja 95% on vähintään joskus ollut.

        Eli lähes jokainen suhdetta kaipaava aikuinen on sellaisen löytänyt.

        Mitä eroa on naisella ja kanalla: kana istuu hiljaa munan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa on naisella ja kanalla: kana istuu hiljaa munan päällä.

        Haluaisit siis naisen, joka istuisi sun munan päällä vaan hiljaa ja liikkumatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa on naisella ja kanalla: kana istuu hiljaa munan päällä.

        Ja olet onneton kun et saa aivotonta kanaa elämääsi?


    • Anonyymi

      Uijui kun elämä on NIIN epistä! Komeat saa ja minä en Nyyh Nyyh Ruikutirui! 😩😭😭

      • Anonyymi

        Sinä et ole komeeta nähnytkään.


    • Anonyymi

      ""Ja voithan sinä väittää, että sinä ja sinun naiskaverisi ette toimi niin ja näin mutta kun minun kokemukset naisista on ne mitkä on, niin ne on. Et sinä minun omia kokemuksiani vedä pöntöstä alas sillä, että intät ja intät vielä vähän lisää..""

      Niinpä. Jos mies kertoo, että omat kokemukset naisista on sellaisia ja sellaisia, niin paljon antoisampaa keskustelua olisi se kun yritettäisiin selvittää MIKSI naiset ovat sellaisia ja sellaisia ja miten mies voisi saada tinderissä hyviä naisia mätseiksi. Onko miehen profiilissa esim. jotain sellaista mikä vetää puoleensa sellaisia ja sellaisia naisia? Nyt täällä naiset kovaan ääneen kailottaa, että en minä, eikä minun kaverini toimi noin, eikä minun kaverini kaverit toimi noin. Ei kovin antoisaa. Se on juuri sitä inttämistä jolla yritetään vetää joidenkin miesten omat kokemukset pöntöstä alas.

      • Anonyymi

        Olen vaikka kuinka monta kertaa täällä sanonut että syynä miehen yksinäisyyteen ja miehen saamien vastausten vähyyteen voi olla miehen profiili, mutta siitäkin miehet täällä älähtävät ja kokevat senkin hyökkäykseksi. Olen myös kertonut millaiset profiilit minua kiinnostavat ja saavat ottamaan mieheen yhteyttä, ja vastaus on silloinkin: No ehkä sinä tykkäät tuollaisista profiileista mutta olet yksityistapaus, suurin osa naisista ei ajattele noin, joten olepa ämmä hiljaa kun et osaa keskustella.

        Aina tämä "suurin osa naisista sitä ja suurin osa naisista tätä". Minä en ole tavannut tätä suurinta osaa! En tajua mistä puhut!

        Mistä helkkarista minä tietäisin miten "suurin osa" naisista ajattelee ja toimii! Miten helkkarissa olisin siitä vastuussa ja miksi minun pitäisi tietää miksi ufot lentelevät taivaalla? Kun en ole ufoja edes nähnyt enkä usko koko ufoihin. Tiedän vain miten itse ajattelen ja toimin. En näe toisten ihmisten aivoihin!
        En ole tehnyt asiasta tilastoja!

        Puhun siitä mistä tiedän eli itsestäni ja kavereistani. Siis todellisista elävistä ihmisistä. En selosta netistä lukemiani juttuja enkä kehittele teorioita pääni sisällä. En kuvittele tietäväni mitä muut ihmiset ajattelevat.

        Kun kerron miten itse ajattelen ja toimin, suutut hirveästi ja kiljut että "ehkä sinä mutta suurin osa naisista.."

        .Mistä muusta minä sitten voisin asiantuntevasti puhua kuin siitä mitä itse olen ja mitä ympärilläni näen? Kaikki muu on pelkkää teoretisointia. Teoretisointia olet vailla? Osaathan sinä sen teoretisointia itsekin. Et sinä siihen naisten apua tarvitse.

        Sinulle on turha kirjoittaa. Suutut saamistasi vastauksista. Selität raivoissasi aina että "no ehkä sinä mutta suurin osa naisista..."

        Miten sinun kanssasi voi keskustella, kun mielestäsi tiedät naisista kaiken jo ennestään eivätkä naiset tiedä naisista mitään? Miksi edes esität meille kysymyksiä kun suutut vastauksista?

        Tuohon kysymykseesi, miksi naiset toimivat netissä kuvaamallasi tavalla, en pysty vastaamaan kun en todellakaan tajua mistä sinä puhut. Puhutko ufoista? Sinä kiellät vastaamasta etten itse toimi noin eikä kukaan kavereistani toimi noin. Mitä muuta minä voin vastata, kun on TOSIASIA etten tajua mistä puhut, kun on TOSIASIA etten tunne ketään naista joka toimisi noin? Miten voin tietää miksi ufot toimivat niin kuin toimivat ja miksi ne ovat ufoja? Mistä hitosta minä tietäisin?

        Osaisin kyllä kertoa millaiset profiilit vetoavat minuun ja millaisten miesten kanssa olen viestitellyt ja käynyt treffeillä. Mutta hyödyttääkö kertoa kun suutut siitäkin ja vastaat että no ehkä sinä mutta suurin osa naisista jne.

        En ymmärrä mitä tarkoitat keskustelulla. Nyökyttelyä, pelkkää myöntelyä ja sen hokemista että joo joo olet oikeassa?


      • Anonyymi

        "MIKSI naiset ovat sellaisia ja sellaisia"

        - Koska NAISET eivät ole "sellaisia ja sellaisia". Sinun kohtaamasi naiset sinun kertomasi mukaan ovat. KAIKKI naiset eivät ole.

        "Nyt täällä naiset kovaan ääneen kailottaa, että en minä, eikä minun kaverini toimi noin, eikä minun kaverini kaverit toimi noin."

        - Ja nehän on taas NAISTEN OMIA KOKEMUKSIA, joita he kertovat täällä. Jostain syystä kuvittelet, että Sinun kokemukset on merkityksellisempiä, ja naisten kokemuksilla ei ole väliä.

        Antoisaa keskustelua olisi, kun palstan pojat lakkaisivat yleistämästä harhojaan koskemaan KAIKKIA naisia. Keskustelu voisi olla sävyltään kunnioittavampaa, kun palstan miehet oppisivat puhumaan kunnioittavampaan sävyyn ja yleistämättä.

        Jos haluaa yleistää omat kokemuksensa koskemaan KAIKKIA naisia, niin siinä vaan haastaa riitaa. Kaikki naiset eivät ole keskenään kaikessa samanlaisia, ihan kuten kaikki miehetkään eivät ole.

        Jos haluat antoisampaa keskustelua, pyri parantamaan ulosantiasi asiallisemmaksi ja lakkaa tekemästä tylsämielisiä yleistyksiä.


    • Anonyymi

      ""Olet vakuuttunut siitä että jos mies ei löydä parisuhdetta, on vika naisten - ja jos nainen ei löydä parisuhdetta, on vika niin ikään naisten.""

      Minä mies saan parisuhteen tinderistä tai nettideiteiltä helposti, mutta jotkut naiset ei saa vaikka niillä on satakertainen määrä mätsejä ja viestejä. Kyllä syy löytyy silloin peilistä.

      • Anonyymi

        Miksi et sitten keskity opastamaan niitä miehiä, jotka eivät halusta ja yrityksestä huolimatta onnistu saamaan parisuhdetta tinderistä tai nettideiteiltä?
        Jos se sinulle on helppoa, niin eikös sinun kokemusten jakaminen toisille miehille olisi antoisinta?

        Parisuhde ei ole vain sitä, että löytyy "joku" vierelle. Siinä pitää monen asian loksahtaa kohdilleen, että syntyy oikeasti toimiva, hyvä parisuhde.

        Olet täällä kertonut, että miehet antaa kaikille naisille seksitykkäyksiä. Eli se "satakertainen määrä mätsejä ja viestejä" ei ole parisuhdetykkäyksiä. Naisten täytyy matchiensä lomasta löytää a) ne miehet, jotka eivät etsi vain seksiä ja b) niistä vielä seuloa sellainen, jonka kanssa parisuhteeseen lähteminen oikeasti onnistuisi.


    • Anonyymi

      "Nettideittejä nyt kokeilin ja viestejä lähettelin. Kukaan ei reagoi mitenkään. Ihan täysin pelletouhua. Tuntuu ettei noissa palveluissa ole ollenkaan normaaleja naisia."

      Että sinä olet niin tärkeä ja mielenkiintoinen henkilö, jotta Just Sinun viestiin pitäisi jokaisen heti reagoida? Ja että on jotenkin epänormaalia ettei Just Sinusta yhden viestin perusteella syvästi kiinnostu?

      Se on poikaseni niin, että hyvä tuote liikkuu kaupan hyllyltä - huono ei liiku vaikka miten mainostaisi ja aleen pistäisi.
      Profiilisi ei herättänyt naisissa kiinnostusta tutustua tuotteeseen. Vika on palveluntuottajan (Sinun) joka ei ole osannut kirjoittaa riittävän myyvää tuoteselostusta. Suotta syytät kuluttajaa siitä, ettei myyntiartikkeli kiinnosta.

      Kun tarjolla on monia kahvinkeittimiä, monilta eri valmistajilta, niin kuluttaja tutustuu tuoteselosteeseen ja arvioi, sopiiko kahvinkeittimen ominaisuudet juuri hänen tarpeisiin. Jos lapussa lukee että "Kahvinkeitin. Toimii." niin eipä se juuri herätä ostajassa kiinnostusta.
      Kahvinkeitin voi polkea jalkaa ja kiukutella että miksi juuri minä en kelpaa, vaikka olen ihan toimiva kahvinkeitin. Se ei kuitenkaan ole kuluttajan ongelma - kahvinkeitin saa ihan rauhassa olla sitä mieltä, että kuluttajat ovat epänormaaleja ja pellejä kun Juuri Minä en kelvannut.

    • Anonyymi

      ""Kun tarjolla on monia kahvinkeittimiä, monilta eri valmistajilta, niin kuluttaja tutustuu tuoteselosteeseen ja arvioi, sopiiko kahvinkeittimen ominaisuudet juuri hänen tarpeisiin.""

      Naiset arvioi tätä vaan naisnäkökulmasta eli naiset arvioivat sopiiko kahvinkeitin heidän tarpeisiin kun pitäisi myös arvioida haluaako se komea kahvinkeitin olla juuri siinä kotitaloudessa yhden yön, pari yötä vai loppuelämän.

      • Anonyymi

        Se ei ole sinun ongelmasi. Se on naisten ongelma eikä sinun pidä sillä päätäsi vaivata.

        Sinun ongelmasi on ettei sinun profiilisi erotu joukosta. Et suostu kuuntelemaan mitään neuvoja joten en voi auttaa sinua.


      • Anonyymi

        Jos tuoteseloste on virheellinen, sekään ei ole kuluttajan vika, vaan palveluntuottajan.

        Jos palveluntuottaja kirjoittaa tuoteselosteeseen, että kahvinkeitin etsii loppuelämän kotia, niin kuluttajalla on täysi syy olettaa tuoteselosteen pitävän paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole sinun ongelmasi. Se on naisten ongelma eikä sinun pidä sillä päätäsi vaivata.

        Sinun ongelmasi on ettei sinun profiilisi erotu joukosta. Et suostu kuuntelemaan mitään neuvoja joten en voi auttaa sinua.

        Väität ettei synny keskustelua, mikä on toooodella outo väite. Tämä aihehan on synnyttänyt VALTAVASTI keskustelua. Olet saanut kokonaisen vastausten vyöryn!

        Se, ettei synny keskustelua, tarkoittaa että kukaan ei vastaa, kukaan ei reagoi mitenkään.

        Se EI tarkoita että muut toteavat sinun.olevan oikeassa ja ovat kanssasi samaa mieltä.

        Mutta ehkä toivot tällaista vastausta:

        "Naulan kantaan. Olet täysin oikeassa, asia on juuri niin kuin sanot. Et liioittele yhtään. Ei tulisi mieleenikään väittää sinulle vastaan. Naiset todellakin ovat aivottomia ulkonäkökeskeisiä pikkusieluisia kanoja ja parasiitteja. Kunnon taviksia kuten
        sinulla ei ole yksinkertaisesti mitään mahdollisuuksia löytää hyvää naista. Hyviä nausua ei edes ole. Naiset ovat pilalla. Sinulla ei ole mahdollisuutta onneen, rakkauteen eikä terveeseen parisuhteeseen, koska naiset ovat mitä ovat. Ei ole toivoa. Mikään ei tule muuttumaan. Naiset kohtelevat sinua jatkossakin yhtä kurjasti. Ihan turhaan haaveilet parisuhteesta. Naiset ovat läpimätiä. Kaikki on kauheaa. Ei ole syytä elää."

        Saitko nyt sellaisen vastauksen joka on mielestäsi "keskustelemista"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität ettei synny keskustelua, mikä on toooodella outo väite. Tämä aihehan on synnyttänyt VALTAVASTI keskustelua. Olet saanut kokonaisen vastausten vyöryn!

        Se, ettei synny keskustelua, tarkoittaa että kukaan ei vastaa, kukaan ei reagoi mitenkään.

        Se EI tarkoita että muut toteavat sinun.olevan oikeassa ja ovat kanssasi samaa mieltä.

        Mutta ehkä toivot tällaista vastausta:

        "Naulan kantaan. Olet täysin oikeassa, asia on juuri niin kuin sanot. Et liioittele yhtään. Ei tulisi mieleenikään väittää sinulle vastaan. Naiset todellakin ovat aivottomia ulkonäkökeskeisiä pikkusieluisia kanoja ja parasiitteja. Kunnon taviksia kuten
        sinulla ei ole yksinkertaisesti mitään mahdollisuuksia löytää hyvää naista. Hyviä nausua ei edes ole. Naiset ovat pilalla. Sinulla ei ole mahdollisuutta onneen, rakkauteen eikä terveeseen parisuhteeseen, koska naiset ovat mitä ovat. Ei ole toivoa. Mikään ei tule muuttumaan. Naiset kohtelevat sinua jatkossakin yhtä kurjasti. Ihan turhaan haaveilet parisuhteesta. Naiset ovat läpimätiä. Kaikki on kauheaa. Ei ole syytä elää."

        Saitko nyt sellaisen vastauksen joka on mielestäsi "keskustelemista"?

        Kana kotkotkotkottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kana kotkotkotkottaa..

        Suloisen lapsenomainen puolustusmekanismi, kun argumentit loppu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kana kotkotkotkottaa..

        No minäpä vastaan tähänkin tavalla josta sinä pidät. Sinä tietenkin
        toivot tällaista vastausta:

        "Olet ehdottomasti oikeassa! Äskeinen kirjoittaja on ihan väärässä eikä hänen puheissaan ole järjen hiventä. Sinä sen sijaan kirjoitit täyttä asiaa ja sanoit sanottavasti sivistyneesti, persoonallisesti ja oivaltavasti

        Oivalluksedi, että äskeinen kirjoittaja ei kuulu homo sapiens. -lajiin vaan on kana, pitää ilman muuta paikkansa. Hän on pelkkä kotkottava kana. Kaikki naiset ovat kanoja. Yhdenkään naisen juttuja ei pidä kuunnella koska naiset ovat kanoja jotka vain kotkottavat. Olet oikeassa kaikessa mitä sanot. Puhut ihailtavan viisaasti. Osaat perustella väitteesi loogisilla argumenteilla. Osaat myös kuunnella vastapuolta ja kohdella tätä kunnioittavasti. Olet ilmeisen älykäs, kiehtova, mielenkiintoinen, älykäs ja keskustelutaitoinen ihminen. Olet hurmaava mies. Kaikki naiset rakastuvat sinuun."

        Riittikö vai haluatko lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloisen lapsenomainen puolustusmekanismi, kun argumentit loppu :)

        No katsos siskoseni, kun tämä mies kuuluu niihin kunnollisiin ja kiltteihin tavismiehiin jotka olisivat oivallista parisuhdeainesta. Mutta hän on ilman mitään syytä jäänyt kakkosekdi kun joku saatanan komistus tuli vertauskohdaksi. Komeat miehet ovat tunnetusti kaikki pahoja, mutta tämä mies on hyvä ihminen. Pelkkää suurta sydäntä. Hän jää ilman naista VAIN siksi että on ulkonäöltään tavis. VAIN siksi, ei MISTÄÄN muusta syystä. Hän olisi maailman ihanin poikaystävä, mutta kun tyhmät kanat himoitsevat niitä komeita miehiä, vaikka tämä poitsu olisi paljon paljon parempi valinta miesystäväksi kuin joku hyvännäköinen valtion virassa oleva mieshenkilö. Miksi me naiset olemne tällaisia kanoja? Miksi emme ymmärrä hänen arvoaan? Minkä kultapalan hänessä menetämmekään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsos siskoseni, kun tämä mies kuuluu niihin kunnollisiin ja kiltteihin tavismiehiin jotka olisivat oivallista parisuhdeainesta. Mutta hän on ilman mitään syytä jäänyt kakkosekdi kun joku saatanan komistus tuli vertauskohdaksi. Komeat miehet ovat tunnetusti kaikki pahoja, mutta tämä mies on hyvä ihminen. Pelkkää suurta sydäntä. Hän jää ilman naista VAIN siksi että on ulkonäöltään tavis. VAIN siksi, ei MISTÄÄN muusta syystä. Hän olisi maailman ihanin poikaystävä, mutta kun tyhmät kanat himoitsevat niitä komeita miehiä, vaikka tämä poitsu olisi paljon paljon parempi valinta miesystäväksi kuin joku hyvännäköinen valtion virassa oleva mieshenkilö. Miksi me naiset olemne tällaisia kanoja? Miksi emme ymmärrä hänen arvoaan? Minkä kultapalan hänessä menetämmekään!

        Heh, no sehän on selvää etteivät palstaprinssit käsitä miksi naiset ovat mieluummin sinkkuja, kuin heidän kanssaan parisuhteissa. Eihän sinkkuus voi millään muotoa olla parempi vaihtoehto, kuin naisia ja naisten kanssa normaalisti toimivia miehiä halveksuvan palstaprinssin puolisona oleminen!

        Toki he voivat tähänkin todeta että "ei me teitä rumia läskejä vanhoja haluttaiskaan parisuhteeseen!!"
        Sillä he voivat varjella heiveröistä egoaan mustelmilta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsos siskoseni, kun tämä mies kuuluu niihin kunnollisiin ja kiltteihin tavismiehiin jotka olisivat oivallista parisuhdeainesta. Mutta hän on ilman mitään syytä jäänyt kakkosekdi kun joku saatanan komistus tuli vertauskohdaksi. Komeat miehet ovat tunnetusti kaikki pahoja, mutta tämä mies on hyvä ihminen. Pelkkää suurta sydäntä. Hän jää ilman naista VAIN siksi että on ulkonäöltään tavis. VAIN siksi, ei MISTÄÄN muusta syystä. Hän olisi maailman ihanin poikaystävä, mutta kun tyhmät kanat himoitsevat niitä komeita miehiä, vaikka tämä poitsu olisi paljon paljon parempi valinta miesystäväksi kuin joku hyvännäköinen valtion virassa oleva mieshenkilö. Miksi me naiset olemne tällaisia kanoja? Miksi emme ymmärrä hänen arvoaan? Minkä kultapalan hänessä menetämmekään!

        Kotkotkot ja vielä kerran kotkotkot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotkotkot ja vielä kerran kotkotkot!

        Jaaha, hän haluaa lisää huomiota naisilta. Kuulehan teinipoika, nyt sinulle ei kelpaa tipu enempää huomiota. Naiset eivät voi jatkuvasti jutella sinulle säälistä. Ei ole karkkipäivä. Verbaalinen lahjakkuutesi on silmiinpistävää, mutta nyt en jaksa sinua enää huomioida. Ei ole aikaa. Menen tutkimaan, josko 4000 Tinder-mätsini joukossa olisi komea mies, joka ehtisi harrastamaan seksiä kanssani tänään ruokatauolla klo 12-13. Seksin jälkeen tavoittelen häntä parisuhteeseen, mutta en saa koska hänellä on sata muuta panoa. Eikä hitiä mitiä, siirryn seuraavaan komeaan mieheen. Sinut siirrän
        pois parisuhde-ehdokkaiden joukosta VAIN siksi ettet ole komea. VAIN siksi. Muuta syytä ikisinkkuuteesi ei ole.


    • Anonyymi

      Jos vaikka pääset juttuun ja viestittelyihin "hyvän" naisen kanssa, niin homma lopahtaa ennen ensimmäisiä treffejä. Itselle käynyt noin lukemattomia kertoja.

    • Mulla on kyllä tärpännyt. Vaatii kyllä kärsivällisyyttä ja miettimistä mitä viestiin kirjoittaa..

    • Anonyymi

      Se on kyllä ihan uskomatonta ettei naiset osaa puhua mitään eikä kommunikointi onnistu kun muutamalla sanalla. Vaikka mies miten yrittäis kysellä ja tutustua niin naisista ei saa kokonaista lausetta irti.

      • Anonyymi

        Varmasti vika on kaikissa maailman naisissa eikä sinussa itsessäsi, yhdessä miehessä :)


      • Anonyymi

        Kyllä ne sitten osaa kirjoittaa ja lähettää alastonkuvia kun vastapuolella on siihen top10 kuuluva panoalfa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne sitten osaa kirjoittaa ja lähettää alastonkuvia kun vastapuolella on siihen top10 kuuluva panoalfa.

        Haluaisitko sinä siis omaksesi naisen, joka lähettelee kaikille top10 panoalffoille nudeja?


    • Anonyymi

      Eräs nainen lähetti minulle nudeja kun pyysin, mutta ei sitten uskaltanutkaan lähteä tapaamaan minua. En tiedä lähtikö jutut vähän lapasesta vai mitä, mutta luulen, että nainen olisi rynnännyt suorinta tietä panemaan minua jos olisin ollut komea panoalfa 25cm lekalla. Naiset on kyllä vietävissä kun ulkonäköä on.

      • Anonyymi

        Eli kyseessä oli hyväsydäminen ja empaattinen ihminen joka oli kovin pahoillaan puolestasi. Tämä nainen oli niin kiltti, että vaikka hän ei ollut hiukkaakaan kiinnostunut sinusta, Nainen siis lähetti sinulle silkasta säälistä pari kuvaa kun kauniisti pyysit. Siinä kävi niin että hänen tuli sinua naisetota raukkaa niin surku. Sitten kun ehdotit treffejä, hän päätti että vihelletään peli poikki, tuo ätmi luulee nyt itsestään vähän liikoja.


    • Anonyymi

      Vituttaa kaikki katoamiset yhtäkkiä, ihan omituisia naisia :)

      Käsittämätöntä.

      • Anonyymi

        Panoalfat on tehneet naisille oharit mikä sitten kostetaan tavismiehille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe