Vapautin itseni etsinnästä

Anonyymi

Mulla on ollut jo kauan sellainen suhtautuminen ihmissuhteisiin että olen totaalisesti lopettanut kumppanien etsimisen. Se vapautti ihan hitosti energiaa. En etsi mitään enkä ketään. Minun yksi ystävä nainen on kauhean ahdistunut jos ei löydä miestä loppuelämäkseen. Mut eihän me voida ketään vaatia itsellemme.

Olen jättänyt kaiken Universumin ja Kosmoksen varaan järjestettäväksi. Luotan siihen että jos tarkoitus on, niin kohtaan ne ihmiset ketä pitää. Ne järkätään korkeampien voimien toimesta.

Onhan se Universumi tai Kohtalo järkännyt montakin miestä tielleni. Miehiä vain tulee aina jostain. Minun ei tarvitse muuttua joksikin ihannenaiseksi eikä yrittää olla muuta kuin olen vaan kelpaan tämmöisenä. Jos en saa sitä oikeaa jota rakastan niin muutama vääräkin kelpaa ihan hyvin ainakin väliaikaisesti. Myös yksin on mukavaa. Saa käyttää aikansa kuten tahtoo. Näillä mietteillä koetan nauttia elämästä kunnes tulee minun vuoroni siirtyä poismenneiden rakkaideni luo ikuisuuteen. Miesystäväni kuoli joitakin vuosia sitten ja näin kuinka me ei voida mitään kohtalolle.

50

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viisas ihminen ei tee turhia liikkeitä.

• Anonyymi

Kyllä näitä kaloja on kauan tässä jo katseltukin! 🐟🐟🐟

Tässä on sinulle valtavan pitkä video vesinaisista ja vesimiehistä. Ole hyvä:
      https://m.youtube.com/watch?v=C-Fu98NMlL8

Kerro mitä ajattelit, jos jaksoit katsoa.

• Anonyymi

Kiitoksia videosta. Kyllä minä olen samoin ajatuksin maailmaa katsellut. Tuttuja asioita ovat.

-Aloittajatar-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksia videosta. Kyllä minä olen samoin ajatuksin maailmaa katsellut. Tuttuja asioita ovat.

-Aloittajatar-

Kiitos kommentista! Tuota videon naista on mukava kuunnella.

Olin itse aika hyvin 5D-konfiguroitu jo syntyessäni. Aikamoista kuivausrumpua oli heittäytyä 3D-ympäristöön sellaisena. Viime vuosikymmenen ajan on olotila vain jatkanut parantumistaan, koska ympäristö alkaa vastata omaa konfiguraatiota. 👌💞✨

Tiedän myös muutamia ihmisiä, jotka ovat siirtyneet täällä kehossa ollessaan 3D:stä 5D:hen. Auts. Ja wow.

Tiedostan tässä kuulostavani johonkin suuntaan ihan samanlaiselta kuin tuo henkilö tuossa alla, joka puhuu hiustenleikkaajien saaresta ja jutustelee kaikkea muutakin enemmän tai vähemmän aiheeseen kuuluvaa milloin missäkin ketjussa.

Mutta kaikki eivät koskaan ymmärrä kaikkia, ja se on ihan ok niin.

• Anonyymi

Tuollainen olisi kyllä hyvä jonkin kampaamo-parturin nimi, kuin kurkunleikkaajien saari, Hiestenleikkaajien Saari.

Itse kun leikkaa niin tarvitsee kyllä peilin avuksi muuten jää kaikenlaisia tupsuja päähän helposti.

• Noinhan mä olen aina ajatellut. Silmät kyllä kannattaa aina pitää avoinna.

Tai no, pitkän suhteen jälkeen on kyllä yleensä ollut vähän sellanen laastarinkaipuu. Silloin on tullut ihan etsittyäkin.

• Anonyymi

Vapautit itsesi vankilasta saamalla pokeri-pelissä jokeri-kortin.

• Anonyymi

Tuttua asiaa aloituksessa.
      Itse asiassa en kuitenkaan koskaan ole aktiivisesti etsinytkään ketään, on vain "ajauduttu" yhteen, kohdattu sattumalta milloin missäkin ja jotain sitten on tapahtunut että kiinnostus on herännyt.
      Olen tavannut miehen kadulla, samaa näyteikkunaa pysähdyttiin katsomaan. Siitä sitten juttu alkoi luistaa ja käveltiin 10 km hänen kotiinsa, sovittiin treffit ja ajoin taksilla omaan kotiini. Mitään sen kummempaa ei tapahtunut. Suhde kesti toista vuotta.
      Erään toisen tapasin yhteisen tutun kotona, enkä todellakaan ollut tippaakaan kiinnostunut. Hän kuitenkin alkoi piirittää ja halusi saattaa minut kotiin. Suostuin mutta tein selväksi että enempää ei tule.
      Tavattiin myöhemmin kadulla ja suostuin kahville. Juteltiin ja mies alkoi tuntua ihan kivalle. Alettiin tapailla mutta hän oli enemmän tosissaan kuin minä. Minulta meni pitkään ennenkuin voin sanoa seurustelevani hänen kanssaa. Siitä tuli pitkä suhde.

Näin kohtalo vai mikä lie on johdatellut eteeni ihmisiä, ja luotan siihen että jos niin on tarkoitus niin johdattelee taas. Joskus. Ehkä jo huomenna. Tai sitten ei johdata.
      Mihinkään jahtiin en alkaa, ja tarkkaan katson mihin lähden mukaan.
      Olen aikuinen ja elämäni on hyvällä mallilla, en halua sitä mitenkään sotkea hetken mielijohteista.

• Anonyymi

Naisena sinun ei tarvitsekaan etsiä, koska miehet piirittävät ja sun tarvitsee vain valita niistä joku joka miellyttää.

Näin se menee käytännössä katsoen kaikilla eläinlajeilla.

• Anonyymi

Kiitos viestistä. 🙂
        Samat ajatukset täällä ja osin samoja kokemuksia. Monesti sisäinen ääni kehottaa minua kulkemaan tiettyyn suuntaan ja olen oppinut sitä kuuntelemaan.

Jotkut kokemukset on päälle päin katsottuna olleet ikäviä ja jopa musertavia mutta tarpeellisia itselleni ja kehitykselleni. Koska Universumi on osannut niitäkin järjestää kaikesta välttelystä huolimatta niin ehkä se järjestää ne voimaannuttavatkin asiat. Ihmeitäkin minulle on tapahtunut. Joka tapauksessa, vähän aikaa sitten totesin että nämä ovat asioita mitä minun tässä inkarnaatiossa täytyy käydä läpi. Tahdoin tai en. Ne ihmiset tulee vastaan joita on tarkoituskin kohdata.

-Aloittajatar-

• Anonyymi

Kiitos viestistä. 🙂
        Samat ajatukset täällä ja osin samoja kokemuksia. Monesti sisäinen ääni kehottaa minua kulkemaan tiettyyn suuntaan ja olen oppinut sitä kuuntelemaan.

Jotkut kokemukset on päälle päin katsottuna olleet ikäviä ja jopa musertavia mutta tarpeellisia itselleni ja kehitykselleni. Koska Universumi on osannut niitäkin järjestää kaikesta välttelystä huolimatta niin ehkä se järjestää ne voimaannuttavatkin asiat. Ihmeitäkin minulle on tapahtunut. Joka tapauksessa, vähän aikaa sitten totesin että nämä ovat asioita mitä minun tässä inkarnaatiossa täytyy käydä läpi. Tahdoin tai en. Ne ihmiset tulee vastaan joita on tarkoituskin kohdata.

-Aloittajatar-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena sinun ei tarvitsekaan etsiä, koska miehet piirittävät ja sun tarvitsee vain valita niistä joku joka miellyttää.

"Naisena sinun ei tarvitsekaan etsiä, koska miehet piirittävät ja sun tarvitsee vain valita niistä joku joka miellyttää."

Ei se kyllä ihan noin loistavasti ole järjestetty. Sattuman kauppaa että tulee joku jonka kanssa kolahtaa joku. Joskus sen ihmisen kanssa pitää suorittaa tehtävä eikä se ole välttämättä pelkkää iloa. Koetan löytää jonkin tarkoituksen tapaamistani ihmisistä. Joskus vain autamme toisiamme.

Joskus sitä elämä ihan huvittelee kustannuksellamme, tai joku enteellisyys joskus on omissa sanoissa. Esim kun lapseni oli pieni ja olin yksin, vastasin parisuhdeasiaa tiedustellessa ettei kukaan nyt hiekkalaatikon ääreltä tule hakemaan.

Meni vähän aikaa ja juuri hiekkalaatikolle tuli
        ynseänä mies, jonka kanssa aloin myöhemmin seurustella. Nauratti kun muistin oman kommenttini. Hauskuutta lisää se että olin vannonut paria viikkoa aiemmin että vaikka ko kaveri olisi maailman ainoa mies niin en häntä huolisi. 😆

Kosmoksella on huumorintajua. Opin yhden asian. Ei pidä koskaan vannoa suureen ääneen mitään.

Mutta olin tämän jo unohtanut siinä kohtaa kun vannoin jälleen että en ikinä aio sekaantua ukkomieheen. Ja taas minua opetettiin. 🙂 Pitää oppia pitämään suu supussa eikä vannoa niin kovasti.

-Aloittajatar-

• Anonyymi kirjoitti:

"Naisena sinun ei tarvitsekaan etsiä, koska miehet piirittävät ja sun tarvitsee vain valita niistä joku joka miellyttää."

Ei se kyllä ihan noin loistavasti ole järjestetty. Sattuman kauppaa että tulee joku jonka kanssa kolahtaa joku. Joskus sen ihmisen kanssa pitää suorittaa tehtävä eikä se ole välttämättä pelkkää iloa. Koetan löytää jonkin tarkoituksen tapaamistani ihmisistä. Joskus vain autamme toisiamme.

Joskus sitä elämä ihan huvittelee kustannuksellamme, tai joku enteellisyys joskus on omissa sanoissa. Esim kun lapseni oli pieni ja olin yksin, vastasin parisuhdeasiaa tiedustellessa ettei kukaan nyt hiekkalaatikon ääreltä tule hakemaan.

ynseänä mies, jonka kanssa aloin myöhemmin seurustella. Nauratti kun muistin oman kommenttini. Hauskuutta lisää se että olin vannonut paria viikkoa aiemmin että vaikka ko kaveri olisi maailman ainoa mies niin en häntä huolisi. 😆

Kosmoksella on huumorintajua. Opin yhden asian. Ei pidä koskaan vannoa suureen ääneen mitään.

Mutta olin tämän jo unohtanut siinä kohtaa kun vannoin jälleen että en ikinä aio sekaantua ukkomieheen. Ja taas minua opetettiin. 🙂 Pitää oppia pitämään suu supussa eikä vannoa niin kovasti.

-Aloittajatar-

Täytyypä testata kosmoksen huumorintajua. Väitän etten koskaan eroa, enkä ikinä löydä ihanaa naista elämänkumppaniksi. Onko liian rajua?

• J-a-n kirjoitti:

Täytyypä testata kosmoksen huumorintajua. Väitän etten koskaan eroa, enkä ikinä löydä ihanaa naista elämänkumppaniksi. Onko liian rajua?

Katotaan mitä kosmos tuumaa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittajatar-

Minulle on monta kertaa käynyt seuraavanlaisesti: pyydän elämääni henkilöä, jolla olisi jokin piirre tai piirteitä. Oli tarkoitus sitten mikä tahansa. Aluksi ei tapahdu mitään. Yleensä jossain vaiheessa tapaan kuitenkin juuri sellaisen henkilön, jollaista olin pyytänyt. Huumori näkyy siinä, että yleensä tällä henkilöllä on toivomaani ominaisuutta moninkertaisesti verrattuna siihen määrään, mitä olin pyytäessäni kuvitellut. Toinen vaihtoehto on, että elämääni saapuu yhtä aikaa useita kyseisellä ominaisuudella siunattuja henkilöitä.

Välillä on sellainen tunne, että joku pilailee kustannuksellani hyväntahtoisesti. 😁

Minä muistan muutamia juttuja, joita olen vannonut aikaisemmissa elämissäni, mm. köyhyysvalan. Siitä ja monesta muusta olen päästänyt irti. Olen myös tämän elämäni aikana tehnyt valankaltaisia lupauksia itselleni. Ei niissä itsessään mitään pahaa ole, jos tavoitteena on esimerkiksi suojata itseä tai muita.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulle on monta kertaa käynyt seuraavanlaisesti: pyydän elämääni henkilöä, jolla olisi jokin piirre tai piirteitä. Oli tarkoitus sitten mikä tahansa. Aluksi ei tapahdu mitään. Yleensä jossain vaiheessa tapaan kuitenkin juuri sellaisen henkilön, jollaista olin pyytänyt. Huumori näkyy siinä, että yleensä tällä henkilöllä on toivomaani ominaisuutta moninkertaisesti verrattuna siihen määrään, mitä olin pyytäessäni kuvitellut. Toinen vaihtoehto on, että elämääni saapuu yhtä aikaa useita kyseisellä ominaisuudella siunattuja henkilöitä.

Välillä on sellainen tunne, että joku pilailee kustannuksellani hyväntahtoisesti. 😁

Minä muistan muutamia juttuja, joita olen vannonut aikaisemmissa elämissäni, mm. köyhyysvalan. Siitä ja monesta muusta olen päästänyt irti. Olen myös tämän elämäni aikana tehnyt valankaltaisia lupauksia itselleni. Ei niissä itsessään mitään pahaa ole, jos tavoitteena on esimerkiksi suojata itseä tai muita.

Juu, minäkin toivoin saavani nykyisen puolisoni huomion edes hetkeksi ja kas, sainkin koko rötkäleen itselleni. :)

Pitää varoa mitä toivoo.

• J-a-n kirjoitti:

Juu, minäkin toivoin saavani nykyisen puolisoni huomion edes hetkeksi ja kas, sainkin koko rötkäleen itselleni. :)

Pitää varoa mitä toivoo.

Sain ne kauan kaipaamani lapsetkin sitten. Mikä on maailman hienoin juttu. 💙

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Sain ne kauan kaipaamani lapsetkin sitten. Mikä on maailman hienoin juttu. 💙

Mukava kuulla. 😊 Kaipaus on energiana ikään kuin jonkinlaista kuminauhaa: aluksi se kiristää ja tuntuu epämukavalta. Kun päästää irti, saa sen mitä kaipaa. Kunnon läsähdyksen kanssa. Sillä tavalla ihanasti. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Mukava kuulla. 😊 Kaipaus on energiana ikään kuin jonkinlaista kuminauhaa: aluksi se kiristää ja tuntuu epämukavalta. Kun päästää irti, saa sen mitä kaipaa. Kunnon läsähdyksen kanssa. Sillä tavalla ihanasti. 😁

Juu, se on ainakin ihan tosi, että kun antaa olla stressaamatta jonkun asian suhteen niin se asia toteutuu paljon helpommin kun arvaakaan. Minäkin olin sinut asian kanssa, etten ikinä saa omia lapsia ja olin ajatellut elää ihan mukavan elämän siitä huolimatta mieleni mukaan.

Sitten huomasin ihmisen joka kiinnitti huomioni positiivisesti ja sai seurailemaan kirjoituksiaan. Pidin lukemastani ja sain miellyttävän mielikuvan, en kyllä missään vaiheessa edes kuvitellut hänen kiinnostuvan minusta vähäänkään.

Ajattelin, etten ole missään määrin mielenkiintoinen hänestä. Mutta nähtävästi ja kuulemma olinkin se puuttuva palanen hänen elämästään. Noh, 12 vuosi vierähtää alkuunsa yhteistä elämää ihan tässä kohta ja onhan se arki hiukan vienyt sitä mielenkiintoa, mutta on meillä varsin mukavaakin vielä yhdessä. Nauraa hekotellaan välillä makeasti yhdessä tälle elämälle ja asioille.

Jotenkin kuitenkin kaikki menee ponnistelematta isommin eteenpäin. Aika hyvässä hengessä kokonaisuutena, vaikka välillä kumpaain ärsyttääkin toisen pärstä ja piintyneet tyhmät tavat ja tyylit ilmaista itseään. :)

• J-a-n kirjoitti:

Juu, se on ainakin ihan tosi, että kun antaa olla stressaamatta jonkun asian suhteen niin se asia toteutuu paljon helpommin kun arvaakaan. Minäkin olin sinut asian kanssa, etten ikinä saa omia lapsia ja olin ajatellut elää ihan mukavan elämän siitä huolimatta mieleni mukaan.

Sitten huomasin ihmisen joka kiinnitti huomioni positiivisesti ja sai seurailemaan kirjoituksiaan. Pidin lukemastani ja sain miellyttävän mielikuvan, en kyllä missään vaiheessa edes kuvitellut hänen kiinnostuvan minusta vähäänkään.

Ajattelin, etten ole missään määrin mielenkiintoinen hänestä. Mutta nähtävästi ja kuulemma olinkin se puuttuva palanen hänen elämästään. Noh, 12 vuosi vierähtää alkuunsa yhteistä elämää ihan tässä kohta ja onhan se arki hiukan vienyt sitä mielenkiintoa, mutta on meillä varsin mukavaakin vielä yhdessä. Nauraa hekotellaan välillä makeasti yhdessä tälle elämälle ja asioille.

Jotenkin kuitenkin kaikki menee ponnistelematta isommin eteenpäin. Aika hyvässä hengessä kokonaisuutena, vaikka välillä kumpaain ärsyttääkin toisen pärstä ja piintyneet tyhmät tavat ja tyylit ilmaista itseään. :)

Jos ei olla hekumallisista hekumallisin ja kiihkein pariskunta, niin on meistä ainakin tullut helvetin hyvät kaverukset. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ihan noin yksinkertaista ole, turha luulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittajatar-

"Ei se kyllä ihan noin loistavasti ole järjestetty. Sattuman kauppaa että tulee joku jonka kanssa kolahtaa joku. Joskus sen ihmisen kanssa pitää suorittaa tehtävä eikä se ole välttämättä pelkkää iloa. Koetan löytää jonkin tarkoituksen tapaamistani ihmisistä."

Luet ajatuksiani ja elämääni 😂 Noin juuri menee.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Pitää varoa mitä toivoo.

"Pitää varoa mitä toivoo."

Niinpä, tuo koettu monen monta kertaa. Nykyään se toimii jo ystäviinkin. Toivon jotain mitä tiedän heidän toivovan - ja kas, niin tapahtuu. Viimeksi niin uskotomaton ja iso asia, ettei sitä viitsi tänne laittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Pitää varoa mitä toivoo."

Niinpä, tuo koettu monen monta kertaa. Nykyään se toimii jo ystäviinkin. Toivon jotain mitä tiedän heidän toivovan - ja kas, niin tapahtuu. Viimeksi niin uskotomaton ja iso asia, ettei sitä viitsi tänne laittaa.

Heh, toivottavasti hyviä asioita.

• Anonyymi

Hyvä kilometrimäärä pyöräillä kaupungin keskussa 17km ja neljä tuntia aamutuimaan :D

• Onneksi olkoon! Olet tehnyt oikean päätöksen.
      Minä olen kohta kolmekymppinen neitsyt, koska olen aseksuaali enkä ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmiset tuhlaavat aikaansa toisiinsa.

• Rakkaudesta on kiva tuhlata aikaa toiseen.

• J-a-n kirjoitti:

Rakkaudesta on kiva tuhlata aikaa toiseen.

Olen miettinyt osaako mies rakastaa naista henkilönä vai olisiko hän iloisempi jos makuuhuoneeseen olisi lukittu prostituoitu seksuaalista käyttöä varten ja talossa hommat hoitelisi kyökkipiika ruokapalkalla.

• Ashera12 kirjoitti:

Olen miettinyt osaako mies rakastaa naista henkilönä vai olisiko hän iloisempi jos makuuhuoneeseen olisi lukittu prostituoitu seksuaalista käyttöä varten ja talossa hommat hoitelisi kyökkipiika ruokapalkalla.

Riippunee ihan miehestä.

• Anonyymi

Paljolta säästyt. Ainakin hylkäämisiltä, pettymyksiltä ja nöyryytyksiltä mitä ihmissuhteissa tulee. Minulla on tässä elämässä suht voimakas seksuaalivietti. Silläkin vissi tarkoitus.

-Aloittajatar-

• J-a-n kirjoitti:

Riippunee ihan miehestä.

Itse voisin seurustella kumman kanssa vaan miehen tai naisen, kumpika sattuu sydämeni valloittamaan. Enkä ole kumpaakaan sukupuolta kohtaan skeptinen enkä vihamielinen. Molemmissa on hienot yksilönsä ja ne vähemmän hienot yksilönsä.

Ja nekin ihan vaan oikeasti jakautuu sen mukaan mitä itse pitää arvossa. Oikeestihan nekin ketä ei yksilönä niin ylös arvosta voi olla hienoja yksilöitä jollekin ja itsellekin, jos ennakkoluulosta johtuen vaan ruotii liian ronskisti. Ja tutuksi tultua huomaa arvottaneensa toisen väärin, liian ennakkoluuloisesti. Tai olettaen.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Kyllä osaa rakastaa. Myös seksin aikana, jälkeen ja välissä. 💖 Eikä osa miehistä voisi kuvitellakaan prostituutiota tai kotitöidensä teettämistä muilla. Miehiä on hyvin, hyvin erilaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä osaa rakastaa. Myös seksin aikana, jälkeen ja välissä. 💖 Eikä osa miehistä voisi kuvitellakaan prostituutiota tai kotitöidensä teettämistä muilla. Miehiä on hyvin, hyvin erilaisia.

Tähän töppäsin peukun. Olen samaa mieltä. Miehiä on hyvin erilaisia, kuten naisiakin. On aikalailla tuuristakin kiinni onnistuuko koskaan kohtaamaan sitä itselleen sopivaa, jonka kanssa on hyvä elää ja olla.

Ja aina se sopiva ei edes löydy vastakkaisesta sukupuolesta.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Tähän töppäsin peukun. Olen samaa mieltä. Miehiä on hyvin erilaisia, kuten naisiakin. On aikalailla tuuristakin kiinni onnistuuko koskaan kohtaamaan sitä itselleen sopivaa, jonka kanssa on hyvä elää ja olla.

Ja aina se sopiva ei edes löydy vastakkaisesta sukupuolesta.

Kiitos peukusta!

• Ashera12 kirjoitti:

Kyllä se joillakin menee noin. Mutta kumpikin saa kyllä asiallisen korvauksen ahkeroinnista niin keittiössä kuin makkarissa.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Riippuu miehestä. Muistettava myös, että moni mies ei halua seksiä.

• Anonyymi

Naisilla tuo on varmasti toimiva tyyli. Miehillä ei niinkään. Mutta onneksi edes joillain on helppoa.

• Anonyymi

"Naisilla tuo on varmasti toimiva tyyli. Miehillä ei niinkään. Mutta onneksi edes joillain on helppoa."

Jos kirjoitit tämän vastauksena aloitukseeni niin vastaan:

Ei ole ollut helppoa. Kaikkea muuta. Mutta väkisin vänkäämällä ei onnistu mikään eikä kiukuttelemalla saa sitä mitä haluaa. Se tulee, mikä on tullakseen jotain kautta. On pakko vaan hyväksyä jos ei asiat mene kuten haluaa tai kuvitteli niiden menevän. On vähän kuin kulkisi aalloilla kelluen. Aaltoilee mukana kun ei muutakaan voi. Ei voi alkaa riuhtomaan ja kroolaamaan ulapalla kun se vie vain voimat eikä tuo tulosta.

-Aloittajatar-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naisilla tuo on varmasti toimiva tyyli. Miehillä ei niinkään. Mutta onneksi edes joillain on helppoa."

Jos kirjoitit tämän vastauksena aloitukseeni niin vastaan:

Ei ole ollut helppoa. Kaikkea muuta. Mutta väkisin vänkäämällä ei onnistu mikään eikä kiukuttelemalla saa sitä mitä haluaa. Se tulee, mikä on tullakseen jotain kautta. On pakko vaan hyväksyä jos ei asiat mene kuten haluaa tai kuvitteli niiden menevän. On vähän kuin kulkisi aalloilla kelluen. Aaltoilee mukana kun ei muutakaan voi. Ei voi alkaa riuhtomaan ja kroolaamaan ulapalla kun se vie vain voimat eikä tuo tulosta.

-Aloittajatar-

Miehellä se vaan yleensä menee niin että luovuttaminen tarkoittaa ihan oikeasti luovuttamista. Ei kukaan tule tekemään tuttavuutta eikä mitään tapahdu ilman omaa yritystä.

• Kyllähän sopivan ihmisen vierelle saaminen on niin monen loksahtavan asian summa, että mahdotonta kenenkään sanoa mistä narusta pitäisi osata vetää.
      Vielä kun itselle tulee elämänkokemusta, näkee, ettei monikaan asia ole sitä miltä näyttää.

Kannattaakin keskittyä sellaisiin asioihin, mille elämässään voi itse vaikuttaa. Parantaa elämisen laatua ja huomioida juuri omia tarpeita ja toiveita. Niistä lopulta tulee se onnellisuus, kun voi korjata omassa elämässään jonkun ongelman.

Ja taas toisaalta... mikäpä vetääkään toista ihmistä toisen luo kuin onnellinen hymy? 😊

• Anonyymi

" sopivan ihmisen vierelle saaminen on niin monen loksahtavan asian summa"

On todella. Saanko udella oletko asunut siellä jossain missä asut koko elämäsi?

Mietin vaan viikonloppuna entisessä lapsuuden/nuoruuden kotikaupungissa käydessäni, ettei sieltä olisi löytynyt sopivaa parisuhdetta aikoinaan- silloin parikymppisenä. Ehkei vieläkään löytyisi. Tästä laajensin ajatteluani ja totesin, että sopiva parisuhde on aikamoisen aika ja paikka sidonnainen. Melkein väittäisin, että enemmän kuin luonne- ja persoonallisuusasia 🤔.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

" sopivan ihmisen vierelle saaminen on niin monen loksahtavan asian summa"

On todella. Saanko udella oletko asunut siellä jossain missä asut koko elämäsi?

Mietin vaan viikonloppuna entisessä lapsuuden/nuoruuden kotikaupungissa käydessäni, ettei sieltä olisi löytynyt sopivaa parisuhdetta aikoinaan- silloin parikymppisenä. Ehkei vieläkään löytyisi. Tästä laajensin ajatteluani ja totesin, että sopiva parisuhde on aikamoisen aika ja paikka sidonnainen. Melkein väittäisin, että enemmän kuin luonne- ja persoonallisuusasia 🤔.

- Sheena

Siis joo, muutaman kuukausien poikkeuksia lukuunottamatta.

Joo, siis ei täältä ihan heti löydä ketään ja sen verta pieni paikka, että olisi sina jonkun tutun exä. Sinäänsä se ei haittaa, mutta kyllähän sitä monet tietää juttuja toinen toisistaan ja juttu saattaa loppua, ennenkuin alkaakaan...🤔

Muuttamaan en rupea sen takia ja jos muuttaisin, muuttaisin syvemmälle korpeen. 😁
        Vanhemmilla on maatila, mihin voisi mennä. Kyllä tutut sosiaaliset ympyrät on mulle tärkeitä. Olen täällä kuin kala vedessä. 😄

• Anonyymi

Aika ikävä juttu kun itse leikkasin kättä aika pahastikin tarnteesta, mutta niin odotin kirjettä pankilta ei tullut vielä juristeilta tuli

• Anonyymi

Ehkä ei tuollaisia vammoja mitä itsellä pysty edes kuvitteleMAAN MITEN INHOTTACIA.

• Anonyymi

Miehet kyllästyy tinderiin ja kaikenmaailman nettideitteihin koska eivät saa vastauksia naisilta eivätkä pääse treffeille sitä kautta kun ehkä kerran 20 vuodessa. Eivät usko että ketään voivat löytää mutta kumppani löytyykin parhaiten kun juo viinaa baareissa.

Baareissa pääsee heti juttelee naisille ja tutustuminen voi alkaa. Pitää haastaa itsensä ja mennä baariin sinne missä naisia on heti tavattavissa eikä odotella missään tinderissä että nainen sattuisi laittamaan osumia.

Baarissa ne naisetkin haluaa miehiin tutustua. Minulla yks kaveri joka valitteli aina ettei löydä naista itselleen. Vein vuosia sitten miehen muutamia kertoja baariin ja käskin juttelee naisille. No löysi kuukauden jälkeen naisen ja nyt heillä on lapsikin ollut jo 8 vuotta. Viinaa juomalla kumppani löytyy baarista.

T viinamies

• Anonyymi

"Onhan se Universumi tai Kohtalo järkännyt montakin miestä tielleni. Miehiä vain tulee aina jostain. Minun ei tarvitse muuttua joksikin ihannenaiseksi eikä yrittää olla muuta kuin olen vaan kelpaan tämmöisenä. "

Juuri näin minullakin. Tarkemmin ei voi kuvailla.

• Anonyymi

Totta turiset, ei voi paremmin sanoa. Elämä on seikkailu, jossa mikään ei kannata niin paljon kuin tarttua hetkeen ja tilaisuuteen. Siis hyviin, huonot voi jättää väliin. Tosin ihan tavallista sekin, että valitsee hyvän tilaisuuden, joka sitten muodostuu/osoittautuu huonoksi myöhemmin. Sitten tekee vain uuden valinnan 🤷‍♀️

- Sheena

• Anonyymi

Mutta jos tällaista; "Tosin ihan tavallista sekin, että valitsee hyvän tilaisuuden, joka sitten muodostuu/osoittautuu huonoksi myöhemmin. Sitten tekee vain uuden valinnan." tekee toistuvasti, niin mitä se kertoo valitsijasta?

Liian innokas, yksinkertainen, vai harkintakyky puuttuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos tällaista; "Tosin ihan tavallista sekin, että valitsee hyvän tilaisuuden, joka sitten muodostuu/osoittautuu huonoksi myöhemmin. Sitten tekee vain uuden valinnan." tekee toistuvasti, niin mitä se kertoo valitsijasta?

Liian innokas, yksinkertainen, vai harkintakyky puuttuu?

Psyykkisesti ketteräksi sanoisin 🤔.

Yleisesti ihmisten ongelmat, liittyivät ne mihin tahansa, johtuu siitä, että he jäävät jumiin omiin ajatuksiinsa/tunteisiinsa/ihmissuhteisiinsa eivätkä kykene tarvittaessa tekemään uutta valintaa tai siirtoa elämässään.

Jokainen valinta tehdään tämän päivän tiedon pohjalta. Asiat muuttuu, tilanteet muuttuu, ihmiset muuttuu, on valittava uudelleen.

- Sheena

• Anonyymi

Itse en aloittanut koskaan.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      494
      3977
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3816
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3049
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2260
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      158
      2068
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1760
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      132
      1624
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1460
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      42
      1308
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1208
    Aihe