Milloin persut alkavat maksaa veroja?

Anonyymi

Peruspummit töihin, että maksavat edes osan elättämiskustannuksistaan. Ovat Suomen suurin alisuorittajien ryhmä.

68

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

antipersulla taas kova herätys ihanaan persusuomeen ;DDDD

• Anonyymi

Jospa avaaja menisi töihin, niin ei tarvitsisi persujen verorahoilla loisia.....

• Anonyymi

Ei se mene, "palkka" tulee kotiin kuin manulle illallinen ja asuntokin ilmainen, näitä vapaamatkustajia vihervassuissa riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mene, "palkka" tulee kotiin kuin manulle illallinen ja asuntokin ilmainen, näitä vapaamatkustajia vihervassuissa riittää.

Mitäs se kommari siinä kadehtii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiilinetraalissa taloudessa päästökompensoidussa asunnossa on aikaa loisia ja syyttää kaikesta toisia jotka ei ole samaa mieltä.
        Valtion verotuella hankitulla sähköpolkupyörällä voi Reino tuoda nyhtökauraa jota kattopuutarhassa voi imeskellä.

• Anonyymi

Avaushan kertoi ettei vihervasemmistolaisuus tuota älykkäitä avauksia ;DDD

• Anonyymi

Persut maksaa verot suoraan EU:lle Viron kautta. Suomi on katsos EU maa.

• Anonyymi

Armonlisä veroja maksetaan joka päivä pitkä penni ja hallitus senkun inisee???

• Anonyymi

Kylä aloittaja erehtyy taas tapansa mukaan . Koskahan hän lopettaa sen ?

• Anonyymi

Jos yksi vihreä tykkää pojista niin tarkoittaako se sitä, että kaikki vihreät tykkäävät? Olet säälittävä säälittävine "minulla on yksi tuttu.."-juttuinesi. Et ilmeisesti ymmärrä sitä, myöskään etteivät persut vastusta työperäistä maahanmuuttoa sinänsä. Ainoa kritiikki tulee siitä, että töihin tulee vaikkapa matalapalkka-alalle ihminen, joka muutaman vuoden pästä huomaa, että täällähän voi oleilla tekemättä mitään, jää pois työstä ja tilalle tulee uusi työperäinen. Onko vaikea ymmärää sitä, että maan talous ei tulisi kestämään tämän suuntaista työperäistä, koska muunkinlaista maahanmuuttoa on tämän lisäksi. Työllä pitäisi tulla toimeen ja sen tuotto pitäisi kattaa kulut! Jos työllisyys tarkoittaa negatiivista tuottoa Suomelle ei siitä ole maallemme mitään hyötyä. Ehkä tämänkaltaiset asiat ovat liian vaikeita ymmärtää... Terveisin yli40 vuotta veroja maksanut perussuomalaisten kannattaja

• Anonyymi

Oleko "ystävällesi" kade? Kaikki perussuomalaisten kannattajat, jotka itse tunnen ovat joko yrittäjiä tai sitten vahvasti työelämässä. Lapset ovat myös täyspäisiä, fiksuja opiskelijoita tai työelämässä. Eli terveestä pohjasta tulee tervettä kasvua. Kannattaa valita ystävänsä paremmin niin ei tarvitse täällä sössöttää typeriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos yksi vihreä tykkää pojista niin tarkoittaako se sitä, että kaikki vihreät tykkäävät? Olet säälittävä säälittävine "minulla on yksi tuttu.."-juttuinesi. Et ilmeisesti ymmärrä sitä, myöskään etteivät persut vastusta työperäistä maahanmuuttoa sinänsä. Ainoa kritiikki tulee siitä, että töihin tulee vaikkapa matalapalkka-alalle ihminen, joka muutaman vuoden pästä huomaa, että täällähän voi oleilla tekemättä mitään, jää pois työstä ja tilalle tulee uusi työperäinen. Onko vaikea ymmärää sitä, että maan talous ei tulisi kestämään tämän suuntaista työperäistä, koska muunkinlaista maahanmuuttoa on tämän lisäksi. Työllä pitäisi tulla toimeen ja sen tuotto pitäisi kattaa kulut! Jos työllisyys tarkoittaa negatiivista tuottoa Suomelle ei siitä ole maallemme mitään hyötyä. Ehkä tämänkaltaiset asiat ovat liian vaikeita ymmärtää... Terveisin yli40 vuotta veroja maksanut perussuomalaisten kannattaja

Siispä niitä ei pidä sallia tulla persuyrittäjille töihin, sillä puoluehan kannattaa palkka-alea. Jopa niin, että vastustaa alipalkkauksen kriminalisoimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleko "ystävällesi" kade? Kaikki perussuomalaisten kannattajat, jotka itse tunnen ovat joko yrittäjiä tai sitten vahvasti työelämässä. Lapset ovat myös täyspäisiä, fiksuja opiskelijoita tai työelämässä. Eli terveestä pohjasta tulee tervettä kasvua. Kannattaa valita ystävänsä paremmin niin ei tarvitse täällä sössöttää typeriä.

En usko,mitä sanot. Tutkimusten mukaan persuissa on eniten työttömiä. Siihen viittaa myös selvästi alkoholin vaikutuksen alaisena kirjoitellut persujen jutut.

• Anonyymi

keksi itselles jotain tekemistä, mene vaikka istumaan mannerheimintielle tukkimaan liikennettä

• Anonyymi

Nykyhallituksen vaatimuksesta, siirtyi todellakin verojen maksut itsellä, ja yrityksillä viroon. Siinä vaurastuu viro muutamilla miljoonilla vuosittain. Lisäksi siirtyy vuoden loppuun mednnessä n. 70 työpaikkaa viroon.

• Anonyymi

Tähän mennessä persut ovat työllistyneet vain hommiin jotka liittyvät toisiin persuihin.

• Anonyymi

Demareiden työnantaja ja palkanmaksaja on sosiaalihuolto.

• Anonyymi

Miksi valehtelet?
        Miksi kuvittelet edes tietävästi, mihin ja miksi persut ovat työllistyneet.
        Mistä sinä tiedät, kuka edes on persu?

• Anonyymi

Vahvistit valehtelusi ja tietämättömyytesi, ylimielisyyttä löytyy näköjään kohtalaisesti yli oman tarpeesikin.

• Anonyymi

Kuvitelmasi omasta nokkeluudestasi mätkähti metsään. Ilmeisesti pelikuvasi ei miellytä ja tahdot purkaa pahaa oloasi täällä ja etsiä kohteita kiukuttelullesi. Mene ulos, tee kunnon lenkki ja nuuski kevään tuoksuja, kuuntele lintujen kuoroa, katso miten lehdet puhkeavat puihin... näin todennäköisesti pääset eroon niistä kotoisista haisuista ja mielikin tulee valoisammaksi. Voisit myös tehdä luolassasi suursiivouksen, sekin auttaa haju- ja likahaittoihin ja kun se on tehty on olokin parempi. Jos sinulla ei ole ketää kenelle puhua niin soita johonkin ilmaislinjaan, jossa voit purkaa mieltäsi.

• Anonyymi

Pikkuaivoinen homppeli kertoi tuossa yllä avunsa ja elämäntarinansa, tapansa kullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitelmasi omasta nokkeluudestasi mätkähti metsään. Ilmeisesti pelikuvasi ei miellytä ja tahdot purkaa pahaa oloasi täällä ja etsiä kohteita kiukuttelullesi. Mene ulos, tee kunnon lenkki ja nuuski kevään tuoksuja, kuuntele lintujen kuoroa, katso miten lehdet puhkeavat puihin... näin todennäköisesti pääset eroon niistä kotoisista haisuista ja mielikin tulee valoisammaksi. Voisit myös tehdä luolassasi suursiivouksen, sekin auttaa haju- ja likahaittoihin ja kun se on tehty on olokin parempi. Jos sinulla ei ole ketää kenelle puhua niin soita johonkin ilmaislinjaan, jossa voit purkaa mieltäsi.

Onko puhelinjoja edelleen olemassa? Varmasti ne ovat parempaa seuraa kuin tyhjää huonolla suomenkielellä jankuttava persu.

• Anonyymi

Aloittajan piti varmaan katsoa punaisesta sanakirjasta mitä sana vero tarkoittaa. Eikä ehkä mennyt jakeluun silti?

• Anonyymi

Itse asiassa vihreiden äänestäjät ovat suurin tuilla elävä ryhmä. Se koostuu itseään taitelijoiksi kutsuvasta joutoväestä.

• Anonyymi

Eli on taiteilija kun ei pese päätään ja vaatteitaan vuoteen ja pössyttelee heinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli on taiteilija kun ei pese päätään ja vaatteitaan vuoteen ja pössyttelee heinää.

Persujen hygienia: he menevät vaatteet päällä suihkuun, jolloin pää ja vaatteet tulevat pestyiksi samalla kertaa. Toisinaan persu sammuu myös lattiakaivon päälle ja aiheuttaa vesivahingon koko talossa, jossa ei toivottavasti asu muita kuin persu.

• Anonyymi

Milloin sinä alat maksaa veroja ?

• Anonyymi

Eivät venäjää ihailevat persut halua maksaa veroja Suomeen.

• Anonyymi

Tuntuu ettei enää kukaan halua maksaa veroja suomeen, ja tämä hallitus viimeistelee sen.

• Anonyymi

Aaaaaah Venäjäääää, demuleiden isänmaa ja puolueen perustamisvaltio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaaaaah Venäjäääää, demuleiden isänmaa ja puolueen perustamisvaltio.

Lipposen ja Heinäluoman Putinilta saamat mitalit !!!!

• Anonyymi

ViherVasuri hallitus näyttää esimerkkiä tuleville "veronmaksajille". Rahaa tulee ovista ja ikkunoista, mutta velaksi ja velaksi. Ei tää näin toimi , kun velat pitäisi maksaakkin, Suomalaisethan ovat velkaantuneet ennätystahtiin, entäs kun ne korot nousee? ja nouseehan ne jossain vaiheessa, silloin rupeaa pölinä käymään.

• Mitähän vihervasemmistolainen trolli, mahtaa ymmärtää ja tietää verojen maksuista ? Hänelle tulot tulevat tukien muodossa kuin manulle illallinen.

• Anonyymi

Minua on nimitelty täällä vasemmistolaiseksi ja vihreäksi ja olen pershourailuihin vastaillut trollityylilläkin. Joten vastaan.

Minä ymmärrän palkkaverojen maksuista paljonkin, tällä verokaudella maksan niitä 24 000 €/vuosi, se on pienin määrä noin viidentoista vuoden putkessa, paras vuosi oli jotain 40 000 €/v. Välissä oli yksi välivuosi jonka oli poissa palkansaajan roolista.

Ihan mielelläni olen verot makselut, niillä pyöritetään hyvinvointiyhteiskuntaa jonka ansiosta, ja jossa töitä teen.

Paljonko sinä kysyjä (klo 12:19) makselet veroja? Anna tulla rohkeasti, nimettömänä ne voi hyvin kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on nimitelty täällä vasemmistolaiseksi ja vihreäksi ja olen pershourailuihin vastaillut trollityylilläkin. Joten vastaan.

Minä ymmärrän palkkaverojen maksuista paljonkin, tällä verokaudella maksan niitä 24 000 €/vuosi, se on pienin määrä noin viidentoista vuoden putkessa, paras vuosi oli jotain 40 000 €/v. Välissä oli yksi välivuosi jonka oli poissa palkansaajan roolista.

Ihan mielelläni olen verot makselut, niillä pyöritetään hyvinvointiyhteiskuntaa jonka ansiosta, ja jossa töitä teen.

Paljonko sinä kysyjä (klo 12:19) makselet veroja? Anna tulla rohkeasti, nimettömänä ne voi hyvin kertoa.

Paltan trollille kannattaakin tietoja kertoa, edes anonyyminä tietoja. Tapasi mukaan, valehtelet kuin mustalainen.

🤔🤨🙄😏😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne pallopaidan asiantuntijapalkkiot ole huomattavasti suuremmat, niin ainakin aikoinaan kepupalstalla väitit ylväästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne pallopaidan asiantuntijapalkkiot ole huomattavasti suuremmat, niin ainakin aikoinaan kepupalstalla väitit ylväästi.

Ei riittäisi pallopaidan tuollaiset tulot, kilpapolkupyörä harrastuukseen, eikä missi vaimon elätykseen euroopan matkoillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kai? Tuo summa on veroehdotuksesta ja sitä summaa olen käyttänyt. Tarkastapa asia uudelleen, olen aika varma että muistat väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klo 12.55 veroja maksava, eikös sinun pitäisi olla siellä töissä, eikä täällä trollaamassa?

• Anonyymi

Sosialistit nussi isäni palkan ja minulla ei ole töitä, koska olen eläkkeellä.

• Anonyymi

Miksi me muut joudumme maksamaan vasurien tuet? Todella epäreilua.

• Anonyymi

Mikä on kova palkkaisin ammatti Suomessa, johon ei tarvitse koulutusta ? nykyään varmasti tarvitsee. Työkyvyttömyyseläke on ihan ulkomaalaisen aiheuttama .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on kova palkkaisin ammatti Suomessa, johon ei tarvitse koulutusta ? nykyään varmasti tarvitsee. Työkyvyttömyyseläke on ihan ulkomaalaisen aiheuttama .

"Mikä on kova palkkaisin ammatti Suomessa, johon ei tarvitse koulutusta ?"

Persutrolli.

"Työkyvyttömyyseläke on ihan ulkomaalaisen aiheuttama"

Saiko persu sukupuolitaudin tuontimorsiamesta? Sen siitä saa, kun ei osaa lukea tuoteselosteita, varsinkaan vierailla kielillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä on kova palkkaisin ammatti Suomessa, johon ei tarvitse koulutusta ?"

Persutrolli.

"Työkyvyttömyyseläke on ihan ulkomaalaisen aiheuttama"

Saiko persu sukupuolitaudin tuontimorsiamesta? Sen siitä saa, kun ei osaa lukea tuoteselosteita, varsinkaan vierailla kielillä.

Sä saatkin palkkaa persun ruikuttamisesta ;D

• Anonyymi

Itseasiassa lapsettomat eivät ole työvelvollisia..

• Anonyymi

Miksi me muut joudumme maksamaan persujen tuet? Todella epäreilua.

• Anonyymi

Todella outo kommentti vasurilta, joka hakee elatuksensa demarien taikaseinästä ;DD

• Anonyymi

Kuis se vassarin grammari taas kirskuttaa yksinäistä uraansa???

Viepä se äkkiä nyt johonkin länsimaiseen huoltoon.

Siellä ne kyllä löytävät sulle uuden uran ;DDD..

• Anonyymi

Pääasia on että SDP sai poistettua eläkeputken työläisiltä.
      Tällä tavalla Demarit palkitsee vaalikarjansa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pitkäaikaispersujen kova ydin on hankala työllistettävä keinolla millä hyvänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkäaikaispersujen kova ydin on hankala työllistettävä keinolla millä hyvänsä.

Pitkäaikaisvihervassujen kova ydin on mahdoton työllistettävä keinolla millä hyvänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkäaikaisvihervassujen kova ydin on mahdoton työllistettävä keinolla millä hyvänsä.

Marinhan on ilmoittanut, ettei hänen äänestäjien tarvitse töissä käydä.

Kaipolassakin sulki tehtaan, jotta turha työnteko jäisi pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marinhan on ilmoittanut, ettei hänen äänestäjien tarvitse töissä käydä.

Kaipolassakin sulki tehtaan, jotta turha työnteko jäisi pois.

Marinin kannattajat koostuvatkin matuista, manneista ja sossupummeista.

• Anonyymi

Jos julkaiset etniset luvut kaikista Kela eduista niin lupaan tulla politiikkaan eläkkeeltä.

• Anonyymi

Etnisesti persut eli sukurutsan tulokset eivät maksa veroja, sitä olen aina ihmetellyt miksi se on persuille niin tärkeää ettei veroja makseta ja aina vastustetaan kaikkia veroja vaikka niillä persutkin elätetään (ikävä kyllä)

• Anonyymi

Ja Veijo myös (sdp).

• Anonyymi

vasuri se osaa tuon alatyylisen vihakirjoituksen.

Samalla se kertookin vasurin henkisen tason....

• Anonyymi

Avaaja vaatii maksamaan veroja, että hän saisi elatusrahaa ;DDD

• Anonyymi
    • Anonyymi

Etnisesti demarit eli punarutsan tulokset eivät maksa veroja, sitä olen aina ihmetellyt miksi se on demareille niin tärkeää ettei veroja makseta ja aina vastustetaan kaikkia veroja vaikka niillä demaritkin elätetään (ikävä kyllä)

Ja meidän suomalaisten pitäisi siis elättää demarit.

• Anonyymi

Viestisi selvästi kuvaa harhaisessa persumaailmassa hourailua, toivottavasti palaat vielä joku päivä reaalimaailmaan.

• Anonyymi

En ole persu, mutta kysyn kuitenkin, milloin somalinaiset alkavat maksaa veroja? Työelämässä heistä vain joka kymmenes tai vähän päälle?

• Kyllä heissä on paljon syrjäytyneitä tai sen vaarassa olevia. Kaikesta syytetään yhteiskuntaa kun peilikin on olemassa. 😄

• Anonyymi

Hallintarekisterilaki oli "työväenpuolue" persujen lahja rikkaille veroketkuttelijoille.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      61
      2548
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1763
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1602
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1377
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1262
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1159
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      38
      1055
    8. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1033
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      1010
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      937
    Aihe