Hei kaikille samassa paatissa oleville!
Miten opiskella edistyvästi mt-ongelmien kanssa?
Itse omistan kaksi mt-diagnoosia ja olen ollut opiskelijana 2018 asti. En ole juurikaan tämän aikana päässyt eteenpäin opinnoissa. Voisin olla nyt jo valmistunut jos olisin "normaali" , jos jaksaisin enemmän...
Olen ollut 2018-2021 kahdessa eri ammattioppilaitoksessa, kahdella eri alalla. Molemmat alat kiinnostavat ja osaan päässäni luoda kuvan, kuinka joskus olisin niissä hommissa. Kuitenkin kaikki opiskeluun liittyvät jutut, on mulle nykyään vaan yks painava taakka, asiat ei vaan rullaa niinkuin esimerkiksi peruskoulussa.
Sosiaaliset tilanteet ahdistavat, mutta kaikki alat mistä olen kiinnostunut ovat aspa aloja.
Olen 2018 asti myös ollut eri hoito/tuki ammattilaisten kanssa säännöllisesti tekemisissä koskien opintoja ja ja mun ongelmia.
Olen vaan niin turhautunut kun haluan todella valmistuakki joskus ja elää normaalia elämää. Tuntuu nii paskalta kun poikaystävä tulee 8h työpäivän jälkeen kotia ja kaikki mitä mä itse oon saanu sen päivän aikana tehdyksi on tyylii kissan kusilaatikon putsaus.
Haluaisin kuulla miten olet itse edistynyt opiskelussa/töissä jos on sitä rajottavia ongelmia terveyden kanssa?
Miten päästä eteenpäin niin että tapahtuukin tuloksia?
opiskelu/työt ja mt-ongelmat
2
178
Vastaukset
- Anonyymi
Olet näköjään leimannut tai antanut toisten leimata itsesi "mielenterveysongelmaiseksi". Et kerro mitään itsestäsi - mitä ajattelet, miten koet maailman, miten toimit ihmisten kanssa ja työssä. Mitä toivot tulevaisuudelta ja työltä... Et kerro siis aloituksessa yhtään mitään olennaista. Miten voi tuohon vastata?
- Anonyymi
Jos poikaystävän työssä käyminen häiritsee niin eroa hyvä ihminen jos se on noin iso ongelma sun elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958