En taida kelvata ikinä naiselle.

Anonyymi

Alkanu jo tuntuu siltä et oon ikisinkku. vammainen tyhmä. Yksinäinen ja ruma läski.

T. Allu

282

782

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Läski joka ei tajua joo mistään mitää..kavereita ei ole.. ei ole ketää ku seinät ympärillä..jaksa enää

    • Anonyymi

      Kehityshäiriö heikkolahjaisuus dysfasia..ei vaa jaksa enää

    • Anonyymi

      Ei totaalisesti jaksa enää..

    • Anonyymi

      Ei tässä elämässä oo mitää järkeä...

    • Anonyymi

      En kelpaa ees rumalle läskille..nii ei tässä oo mitää järkeä.

      • Anonyymi

        Vaikka ihminen olisi ruma läski, niin hänellä on oikeus valita kenen kanssa hän haluaa aikaansa viettää. Asenteessasi taitaa olla parantamisen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ihminen olisi ruma läski, niin hänellä on oikeus valita kenen kanssa hän haluaa aikaansa viettää. Asenteessasi taitaa olla parantamisen varaa.

        Ihan sama.. mä oon aika täynnä naisia..sanoinpa vaa suoraa miksen kelpaa ees rumalle läskille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama.. mä oon aika täynnä naisia..sanoinpa vaa suoraa miksen kelpaa ees rumalle läskille.

        Että kun en kelpaa kellekkää saatana.. mä sanon suoraa ei mua kiinnosta


    • Anonyymi

      Saa vain haaveilla tavis lihavasta naisesta.. ei sillekkää kelpaa..lähinnä aina on yksin ja ei täs vittu oo enää mitää järkeä.

    • Anonyymi

      Ei saa edes koskaan seksiä kun ei kelpaa naisille.

      • Anonyymi

        Murheista suurin tuo kun ei irtoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murheista suurin tuo kun ei irtoa?

        Kyllå se vituttaa anteeks vaan.. kaipaa naista eikä olla yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllå se vituttaa anteeks vaan.. kaipaa naista eikä olla yksin

        Moni yksin on.


    • Anonyymi

      Jaksa saatana enää.miks oon olemassa..en ymmärrä..

    • Anonyymi

      Ei taida koskaa saada naisen läheisyyttä ja seksiä.

    • No et ole ainoa. Monikaan ei kelpaa kaikille ja aina toisaalta jokainen kelpaa jollekin. Se vaan sitten ei kelpaa välttämättä itselle, jolle itse kelpaisit.

      • Anonyymi

        Vittu ihan sama.. en kelpaa koskaa kellekkää koska oon vammainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittu ihan sama.. en kelpaa koskaa kellekkää koska oon vammainen

        Vammaisia on ihan pariskuntinakin. Joten en osta tuota.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Vammaisia on ihan pariskuntinakin. Joten en osta tuota.

        No ihan sama..en kelpaa kellekkää


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ihan sama..en kelpaa kellekkää

        No sä olet nyt vaan päättänyt luovuttaa. Koitas ajatella välillä jotakin ihan muuta, kun sitä että pitäisi olla joku nainen ja kelvata kellekkään.

        Mitä sulla on hyvää elämässä? Mieti ne plussat ja nauti niistä. Jollain ei ole niitäkään.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        No sä olet nyt vaan päättänyt luovuttaa. Koitas ajatella välillä jotakin ihan muuta, kun sitä että pitäisi olla joku nainen ja kelvata kellekkään.

        Mitä sulla on hyvää elämässä? Mieti ne plussat ja nauti niistä. Jollain ei ole niitäkään.

        Ei mitään.. yksin hautaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään.. yksin hautaan

        Sä olet nyt jotenkin ylikierroksilla ja masis. Juttuseurasta voisi olla hyötyä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Sä olet nyt jotenkin ylikierroksilla ja masis. Juttuseurasta voisi olla hyötyä.

        Vittu ihan sama.. et oikee ymmärrä.. en jaksa ees selittää,.. tunne ku et koskaa tuu kelpaavan ja tiedät ettei naiset le vuosiin lähestynyt mieti sitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittu ihan sama.. et oikee ymmärrä.. en jaksa ees selittää,.. tunne ku et koskaa tuu kelpaavan ja tiedät ettei naiset le vuosiin lähestynyt mieti sitä

        No en varmaan ihan täysin ymmärräkkään, kun en ole sinun nahoissa. Enkä ollut tilanteessa, etten kelpaisi yhtään kellekkään. Vaikken monelle ole kelvannutkaan. Aika harva minustakaan on ollut kiinnostunut tai ainakin ovat osanneet vältellä sujuvasti.

        Ei ole ruuhkaa ollut. Tuskin olisi ketään, jollen itse olisi vaan sinnikkäästi ollut aloitteellinen ja tarttunut tilaisuuksiin. Ei auta nyrpistellä nokkaansa, jos valinnavaraa on vähän.

        Koita nyt jotenkin saada ajatukset johonkin mielekkäämpää, kun surkutteluun.


    • Anonyymi

      Vittu tätä tuskaa päivästä toiseen

      • Anonyymi

        Mene terapeutille juttelemaan. Et voi vaatia ketään välittämään sinusta, sellainen on vapaaehtoista.


      • Anonyymi

        Elämään sisältyy kaikenlaisia asioita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämään sisältyy kaikenlaisia asioita...

        Miettii miten tappais ittensä?


    • Anonyymi

      Vammainen ruma läski ja kaikkee.. oon hautaan asti yksin

      • Anonyymi

        Sinun päätös ei muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun päätös ei muiden.

        No koska ei kelpaa kellekkää.. olen jo badoos jokaista melkee yrittänyt


    • Anonyymi

      Joku karma pyörii ympärillä kun ei koskaa naiset kiinnost ja ota yhteyttä

    • Anonyymi

      Kehityshäiriö vajaa tyhmä. Erikoinen outo..ujo..sekopää. ei kelpaa

    • Anonyymi

      Tässä tulee jo hulluksi kun aina yksin

    • Anonyymi

      Ei pääse naisen lähelle.. kaipais naista yöksi nukkumaa. Olla lähellä..vittu en jaksa enää..

      • Anonyymi

        Kaipais koskea naista ja ikinä ei seksiåkään saa mistään


    • Anonyymi

      Ei saatana en jaksa enää.... en vaaaaa jaksaa

    • Anonyymi

      Emmä saa ikinä naista.. en kavereita.. ei kukaa koskaa soita.. teen nurkas yksin töitä

    • Anonyymi

      Emmä vaa jaksa elää tällästä elämää.. useita deitti ilmotuksia.. otan yhteyttä useita 10 naisia ei vastaa.. ei ketää ota yhteyttå.. vittu mä jaksa

    • Anonyymi

      En tajua miksen voi kelvata kellekkään.vuodesta toiseen yksin..kaupan kassa moikkaa vaan hei.

    • Anonyymi

      Joo yksin vuosia.. tätäkö tää elämä on? Ja huoriin vaan?

    • Anonyymi

      Minä oon jo tullut hulluksi yksin.

    • Anonyymi

      EN vaa jaksa enää.. no en vaa jaksa.. nuorena naisia riitti.. enää ei kelpaa

    • Anonyymi

      Nainen jo huomaa hyvin nopeasti etten tajua mitää ja olen yksinkertanen.. enkä voi koskaa sanoa naiselle et mä olen heikkolahjainen kehityshäiriä ja dysfasia.. ei ketää jaksa semmoista.. ketää ei musta koskaa vittu kiinnostu

    • Anonyymi

      Ihan sama turha kirjottaa ikinä ketää ei kiinnosta.. pakko se väkisin hyväksyä että tulee olee hautaa asti yksin.. ja runkatessa vuodesta toiseen

    • Anonyymi

      Saa yksin vaa kirjotella tännekki.. töissäki ei ketää mulle puhu.. hyvä jos joskus moikkaa.. muuten olen tauot yksin ja teen työni yksin.. ei naiset koskaa missää lähesty. ku ei niitä kiinnosta

    • Anonyymi

      .Ei naiset halua yksinäistä miestä..Kaippa tässä on vaan yritettävä löytää semmone nainen joka hyväksyis semmosena kun oon eli käytännössä se pitäisi olla semmoinen joka olisi kans yksinäinen tai jolla olisi todella vähän kavereita

    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa ei voi kelvata naisille eikä edes pääse naisiin tutustumaan. Naisia tapaa baareissa mutta jos ei halua käydä baarissa niin ei sitten voi mitään. Lopeta se itku ja valitus heti.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Tämä ehdotus on syytä ignoorata. Päihtymys vaan pahentaa fiiliksiä.
        Viinamiehet ei edes saa fiksua naista.


    • Anonyymi

      Kai mussa on vaa nii vitusti vikaa.. työpaikka vakituinen ei auta mitään ku ei oo kavereita ja miehes on siksi jotain vikaa

      • Anonyymi

        Ei naiset halua edes jutella ku ei niitä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naiset halua edes jutella ku ei niitä kiinnosta.

        Kun se juttelukin on vapaaehtoista, nainen itse valitsee kenen kanssa hän haluaa jutella. Ketään ei voi pakottaa juttelemaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se juttelukin on vapaaehtoista, nainen itse valitsee kenen kanssa hän haluaa jutella. Ketään ei voi pakottaa juttelemaankaan.

        No ei tämä ole elämää.. toiset saa naisia ja seksä ja ite kaivannu kumppania jo kauan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tämä ole elämää.. toiset saa naisia ja seksä ja ite kaivannu kumppania jo kauan

        Seksiå ja naista ja panee.. ite on aina yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiå ja naista ja panee.. ite on aina yksin

        Puhe oli juttelusta, sinä ajattelet vain seksiä.

        Siinäpä jo selkeä syy miksi et naista löydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe oli juttelusta, sinä ajattelet vain seksiä.

        Siinäpä jo selkeä syy miksi et naista löydä.

        Ajattelen muutakin kuin seksiä.. mutta kyllä seksiä tekisi mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen muutakin kuin seksiä.. mutta kyllä seksiä tekisi mieli.

        Ja sen ne naiset kyllä susta huomaa. Siksipä et sitä seksiä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe oli juttelusta, sinä ajattelet vain seksiä.

        Siinäpä jo selkeä syy miksi et naista löydä.

        En ajattele kokoajan


    • Anonyymi

      Itse elän niin omas kuplas..kaikilla omat kaverit ja mä oon yksinäinen.. en kelpaa ees naisille.

    • Anonyymi

      Joo parempi ku en kirjota enää..ketää kiinnosta. Pakko hyväksyä ikisinkkuus. Poistan deittipalvelut kaiken. Lihon vitun läskiksi ja käyn toki töissä, mut oon hyvin masentunut ja yksinäinen varmaa lopun elämäni. Ilman kavereita.

    • Anonyymi

      Jaa a mitähän sitä alkais tekee elämässä kun ei ei naista koskaan tule saamaan. Ei ole kavereita ei tuttuja..vetäiskö ranteet auki

    • Anonyymi

      En kyllä enää tiedä mitä teen elämässä. Vittuku se ex tyttöystäväki jätti mut.. iha vitu yksin taas.

    • Anonyymi

      Soita psykiatriseen päivystykseen. Sieltä saat apua huonoon oloon

      • Anonyymi

        Ei se mitään auta... vittu ajan rekan alle tänää hyvästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään auta... vittu ajan rekan alle tänää hyvästi

        Soita nyt vaan..


    • Anonyymi

      No turha toive.. on täs varmaa jo satoja naisia yritetty. Pakko hyvåksyä etten kelpaa

    • Anonyymi

      YHTEYSTIEDOT
      Aikuispsykiatrian tehostettu avohoito
      Puh. 013 330 2132
      Arkisin klo 8–21, viikonloppuisin ja pyhäpäivinä klo 13–15
      Muina aikoina vastaamme puheluihin mahdollisuuksien mukaan

    • Anonyymi

      Olen hakenut vitusti apua.. ei mikää auta.. kaipaan naista.

    • Anonyymi

      Soita nyt vaan.. Sieltä saat nyt apua. Sitä sinä nyt tarvitset. Eikun luuri käteen ja soittamaan..

      • Anonyymi

        Minäkin kaipaan sinua

        Juurikin sinua


    • Anonyymi

      Kun juo viinaa ja käy yökerhossa tai bileissä tapaa naisia. Sitten ei tarvitse olla yksin.

      Raitis mies ei naisia tapaa ja on aina yksin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Yksinäisyys on ikävää mutta ei parisuhdekaan onnea takaa. On löydettävä ilon aiheet elämään muualta kuin kumppanista.

      • Anonyymi

        En löydä iloa mistään.


    • Anonyymi

      Alkanu jo tuntuu? Tätäkin samaa oot hokenu jo ties miten pitkään. Aina uudestaanko alkaa jo tuntuu.

    • Anonyymi

      Maksullinen nainen tuo helpotusta tuskaan.

      • Anonyymi

        En mene maksulliselle..ei mitään järkeä.


    • Anonyymi

      No mee vaikka SPRn vapaaehtoistoimintaan, siellä on paljo naisia, ja lavennat skaalaas, siis heität romukoppaan kaikki vaatimuslistat.

    • Anonyymi

      Allu! Miten on mahdollista, että olet yksin? Naisethan tunnetusti ihailevat isesäälissä rypeviä miehiä. Se johtuu alitajuisesta vaistosta. Katsot kuin juuri sellaista miestä etsivät lapsensa isäksi! 👹👹👹

      • Anonyymi

        Älä viitsi. Tuskin Allu ymmärtää satiiria.


      • Anonyymi

        Olen yksin aina.


    • Anonyymi

      "Naisethan tunnetusti ihailevat isesäälissä rypeviä miehiä. Se johtuu alitajuisesta vaistosta. Katsot kuin juuri sellaista miestä etsivät lapsensa isäksi!"

      jos tämä pitäisi paikkansa, täällä palstalla olisi jo aika päiviä sitten käynyt kato miehistä.
      Ruikuttajat olisivat onnellisia aviomiehiä :D :D :D

    • Anonyymi

      Juu parempi olla vaan yksin. Piste.

    • Anonyymi

      Kyllä vain tyhmyys mt ongelmat karkottaa jokaisen naisen.

    • No ei voi mitään.. nuorempana mä kelpasin tälläsenä.. jotain on selkeesti tapahtunut enää ei kukaa halua ees jutella kirjotella.. eikä ketää kiinnostu.. ilmeisesti en vain kelpaa enää kellekkää. koska ei ole kavereita.. on pahasti mt ongelmia.. työ ei auta mitää.. ja tyhmyys jolle en voi mitää

      • Anonyymi

        Miten se nainen sut löytäisi täältä. Mene ihmisten ilmoille. Ja nyt on tietty tämä aikakin, ei helposti lähestytä koronan takia.
        Rauhoitu Allu. Kyllä sinä sen naisesi vielä saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se nainen sut löytäisi täältä. Mene ihmisten ilmoille. Ja nyt on tietty tämä aikakin, ei helposti lähestytä koronan takia.
        Rauhoitu Allu. Kyllä sinä sen naisesi vielä saat.

        Olen ihmisten ilmoilla. Käyn kahviloissa jne.. mut ei vaa löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihmisten ilmoilla. Käyn kahviloissa jne.. mut ei vaa löydy.

        No en mä nyt uskalla tuntematonta naista lähestyä... lähtee vain karkuun kun tulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä nyt uskalla tuntematonta naista lähestyä... lähtee vain karkuun kun tulen.

        Ovatko ne sitten sulle tuttuja naisia, joita netissä lähestyt, jos et kerran tuntemattomia lähesty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ne sitten sulle tuttuja naisia, joita netissä lähestyt, jos et kerran tuntemattomia lähesty?

        Olen aika ujo.. ennen lähestyin enempi ku hyppäsin baareissa ja olin humalassa.. en oo juonu enää ja ei tutustu vaa naisiin. ei ole tuttuja.. yritän todella monia naisia.. mut kai yritän liikaa pakonomaisesti.. mut ei vaa ne naiset ota itse yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika ujo.. ennen lähestyin enempi ku hyppäsin baareissa ja olin humalassa.. en oo juonu enää ja ei tutustu vaa naisiin. ei ole tuttuja.. yritän todella monia naisia.. mut kai yritän liikaa pakonomaisesti.. mut ei vaa ne naiset ota itse yhteyttä

        Alkanu vaa enempi vituttaa ja turhauttaan asia kun eivät ollenkaa lähesty mua.. ennen kyllä lähestyi..


    • No se pitää vaa hyväksyä et mun elämä on nyt tällästä ja ei oo kavereita ja oon paska ihminen. enkä saa naista.. naiset ei musta mitenkää kiinnostu.. sille en vaa voi mitään.

    • Oon mä ainaski yrittäny muuttua, heitin paska kaverit pellolle. sain vakituisen työn.. monta kk olen ollut juomatta alkoholia ja kaikkee ja paskat ei auta mitää.. ei naisia vain kiinnosta.

    • No turha ruikuttaa,, asioille ei vaan voi mitään. piste.

      • Anonyymi

        Noin se on. Et voi tehdä mitään jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta, edes kaverina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on. Et voi tehdä mitään jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta, edes kaverina.

        No mä en tajua mitä vikaa mussa on.. en saa kavereita en mitään.. onko se tää mun käytös.. oon niin paska ihminen.. tulee tää tyhmyys ilmi heikkolahjaisuus.. en tiedä.


    • Anonyymi

      Muuta isompaan kaupunkiin. Ei siellä perähikiällä ketään löydy

    • Anonyymi

      Asun Vantaalla.. kai se pitää koko elämä olla yksin kun ei kelpaa tälläinen mies naisille.

    • Anonyymi

      Pitäs livenä mennä kyselee naisilta oonko ruma ja mitä vikaa mussa on.

    • Anonyymi

      En mä vaa hyväksy sitä etten kelpaa kellekkää.. taas nainen sanoi näytän ihan kivalta.. mitä se auttaa ei mitään.. ei ne kiinnostu

    • Anonyymi

      On rahaa.käytän siistejä vaatteita. Hajusteita. Oon pitkä.. luulis et joku kiinnostuis musta.. ei ketää..no ei voi mitään

    • Anonyymi

      Älä valita koko ajan!!

      • Anonyymi

        Valitan koska en vittu kelpaa naisille??? Vittu vuosiako oon yksin. Ei vitussa.


    • Anonyymi

      Mulla on näitä ongelmia ei kavereita ei ketää en varmaa koskaa kelpaa kellekkää.. iha paskalta tuntuu

    • Anonyymi

      Iha vitu paskalta tuntuu ku ei kelpaa tavis lihavalle edes.

    • Anonyymi

      Oikeesti en vaa jaksa enää. Piste.

    • Anonyymi

      Oon nii vihainen ettei mitää jakoa. En jaksa enää.

    • Anonyymi

      Ulkonäös ei ole mitää vikaa ja olen tosi pitkä.. ei silti naiset ota mitenkää yhteyttä.

    • Anonyymi

      Luulis et joku kiinnostuis ja ottaa yhteyttä.. en niinku ymmärrä.. en voi käsittää.

    • Anonyymi

      Parisuhde ainesta, eikä tarvi edes avata toista silmää.

    • Anonyymi

      Ihan sama.. ikisinkkuna. Ei naisia koskaa kiinnosta.. eivät halua ees jutella mulle.

    • Anonyymi

      Vittuku vituttaa tää elämä kun kaipais naista kainaloon ja ei kellekkää ikinä vaan kelpaa.. näkee vaan kauniita naisia jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Emmä tiedä mikä mua nykyää vaivaa.. alkanu vaa vituttaa niin tää sinkkuus

    • Anonyymi

      No antaa olla. En jaksa ruikuttaa enää. Oon aina yksin. Mussa on nii vitusti vikaa.

    • Anonyymi

      Ehkä tappais ittensä.. en tiedä enää mitä tehdä..kaipaisin sosiaalista elämää kavereita.

    • Anonyymi

      Ehkä se on tän heikkolahjaisuuden takia en saa koskaa ketää. Musta syntyi vaa tyhmä. Eikä mulla ole edes kavereita.

    • Anonyymi

      Vaikka näytän hyvältä oon pitkä ja käyn töissä. En juo ku välillä.. ei auta mitää.. kaikki normaalit saa parisuhteita ja heillä on kavereita. Paskalta tuntuu. Asialle ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Nyt mä vasta huomaan et mus on pahasti vikaa. Tarvin terapiaa kovasti.

    • Anonyymi

      En halua mennä huoriin ja maksaa.. oon sitte yksin.. käyn töissä. Ja käyn vuoden terapiaa.

      • Anonyymi

        Vuosi ei riitä.


    • Anonyymi

      Kiva nähä varattuja saatana.. mä aina yksin.

    • Anonyymi

      Elä on amitsu. Kaikki tietää. Skulaa aamukakka purukal eikä ihan itte. Siitä se lähtee.

    • Anonyymi

      Ehkä en vaa voi asioille mitään. Etten kelpaa kellekkää ja mun pitäs kattoa peiliin.

    • Anonyymi

      Kaikilla vaa vitun hienoja autoja ja mä ajan romulla. Tottakai niillä tyttöystävät kyydissä.. kyllä kun on rahaa ja hieno bemari niin kelpaa kyllä naisille.

      • Anonyymi

        Harrastat itsepetosta, yrität siirtää vastuun kelpaamattomuudestasi ulkoisiin asioihin vaikka kaikki johtuu sinusta itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastat itsepetosta, yrität siirtää vastuun kelpaamattomuudestasi ulkoisiin asioihin vaikka kaikki johtuu sinusta itsestäsi.

        No mä ihmettelen miten nii monella on varaa ajaa 20 tonnia bemarilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä ihmettelen miten nii monella on varaa ajaa 20 tonnia bemarilla

        Ne käy sellaisissa töissä joista maksetaan hyvää palkkaa.


    • Anonyymi

      Vittu tälläsellä paskalla ajan ku ei oo varaa kalliiseen autoon vaikka vakityö.

    • Anonyymi

      Kerron nyt suoraan miksi et löydä ketään, miksi kukaan ei kiinnostu.

      -Sinulla on todettu epävakaan persoonallisuuden piirteet, ja se ei ole ihan kevyt diagnoosi. Epävakautta voi kuitenkin hoitaa, ja hoito on juuri psykoterapia.

      -Olet itse kertonut että sinulla on todettu ilmeisesti passiivis-vihamielinen persoonallisuuhäriö, mikä muute näkyy aika ajoin täällä palstallakin.

      Näihin kahteen asiaan voit saada apua psykoterapiassa sekä lääkkeistä. Edellyttää omaa panosta ja motivaatiota.

      Mitä sitten tulee heikkolahjaisuuteen ja dysfasiaan, ne eivät ole este löytää ketään, hidaste korkeintaan. Varmasti normaalilahjaisen on vaikeampi hyväksyä kumppania joka ei kykene samalla tasolla kommunikoimaan jne. mutta ei pois sulje etteikö sellainenkin ihminen voi löytyä.

      Mitä siis voit tehdä? Ensimmäisenä ja tärkeimpänä sinun pitäisi keskittää nyt voimasi tuohon terapiaan ja alkaa tosissaan ja oikeasti nähdä missä tarvitset apua ja alkaa tehdä yhdessä terapeuttisi kanssa työtä sen eteen.
      Unohtaen päättömän treffipalstoilla seilauksen ja tehden vain vahinkoa itsellesi. Se tie ei tule viemään sinua mihinkään toivomaasi tulokseen.

      Tilanteessasi ei auta autot tai muotikuteet tai hajusteet. Ongelma tulee sinusta itsestäsi ja se sinun on pyrittävä korjaamaan.

      Olet monta kertaa pyytänyt naisia kertomaan miksi et kelpaa. Olen nainen, ja kerron sinulle nyt nämä tosiasiat. Niitä et voi muuttaa naisia syyttelemällä. Ainoastaan tajuamalla että sinun on itse itseäsi autettava. Ulkopuolelta voit saada tukea (terapia) mutta työ jää sinulle itsellesi.

      • Anonyymi

        Niin kai sitte. Miksi sitte ennen naiset otti yhteyttä ja olin nuorempi?


      • Anonyymi

        Ei ne naiset kerro sitä syytä eikä vastaa mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitte. Miksi sitte ennen naiset otti yhteyttä ja olin nuorempi?

        Sillon oli edes jotain kavereita ja join alkoholia.. naiset kiinnostu paremmin.


      • Anonyymi

        Kyllä vähän naiset kattoo miten mies pukeutuu ettei haise paskalle ja oo likasissa vaatteissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne naiset kerro sitä syytä eikä vastaa mulle.

        "Ei ne naiset kerro sitä syytä eikä vastaa mulle."

        Täällä sinulle on kerrottu tuhannesti että käytöksesi ja häiriintyneisyytesi on syy. Kun olet joskus nuorempana ollut baarissa niin ihmiset ei ole tunteneet vielä. Nyt kaikki osaa varoa. Häiriintyneisyys ei häviä Bemarilla eikä Mersulla eikä hiuksilla eikä rahalla.

        Älä kysele syytä koko ajan kun se sinulle toistuvasti kerrotaan.

        Terveisin Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ne naiset kerro sitä syytä eikä vastaa mulle."

        Täällä sinulle on kerrottu tuhannesti että käytöksesi ja häiriintyneisyytesi on syy. Kun olet joskus nuorempana ollut baarissa niin ihmiset ei ole tunteneet vielä. Nyt kaikki osaa varoa. Häiriintyneisyys ei häviä Bemarilla eikä Mersulla eikä hiuksilla eikä rahalla.

        Älä kysele syytä koko ajan kun se sinulle toistuvasti kerrotaan.

        Terveisin Nainen

        Okei ymmärrän.. en sitte kysele enää keltää.. pysyn vaa yksin.. No näköjään.. no ainaski tiedän että mul on hyvin asiat.. työpaikka jne.. kun monet ei halua työttömiä.. enkä ole ruma mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ne naiset kerro sitä syytä eikä vastaa mulle."

        Täällä sinulle on kerrottu tuhannesti että käytöksesi ja häiriintyneisyytesi on syy. Kun olet joskus nuorempana ollut baarissa niin ihmiset ei ole tunteneet vielä. Nyt kaikki osaa varoa. Häiriintyneisyys ei häviä Bemarilla eikä Mersulla eikä hiuksilla eikä rahalla.

        Älä kysele syytä koko ajan kun se sinulle toistuvasti kerrotaan.

        Terveisin Nainen

        No pahalta se silti tuntuu ku ennen oli asiat kuitenki huonommin ei ollut työpaikkaa olin veloissa ja pukeuduin likaisesti ja kaikkee.. sillo niitä naisia pyöri.. nyt menee paremmin kyllä mutta ei vaa yhtää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne naiset kerro sitä syytä eikä vastaa mulle.

        Onhan sulle naisetKIN tuhansia kertoja jo kertoneet ne syyt, miksi susta ei kiinnostuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulle naisetKIN tuhansia kertoja jo kertoneet ne syyt, miksi susta ei kiinnostuta.

        No en silti ymmärrä... lähtis ees treffeille että olis mahdollisuus naisiin tutustua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ne naiset kerro sitä syytä eikä vastaa mulle."

        Täällä sinulle on kerrottu tuhannesti että käytöksesi ja häiriintyneisyytesi on syy. Kun olet joskus nuorempana ollut baarissa niin ihmiset ei ole tunteneet vielä. Nyt kaikki osaa varoa. Häiriintyneisyys ei häviä Bemarilla eikä Mersulla eikä hiuksilla eikä rahalla.

        Älä kysele syytä koko ajan kun se sinulle toistuvasti kerrotaan.

        Terveisin Nainen

        Kyllä silti joillekki naisille merkkaa hieno auto.. komee naama sun muuta.


    • Anonyymi

      En minä naisena katso millasella autolla mies ajaa. Polkupyörä on seksikkäämpi ja miehellä hyvä kunto :D
      Rauhoitu Allu.
      Lopeta tuo jankkaus.
      Se nainen löytyy vielä yksi päivä.

      • Anonyymi

        Ei löydy jos ei mene hoitoon.


      • Anonyymi

        No ennen ainaski löysin ja sain parisuhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy jos ei mene hoitoon.

        Kai sit nuorempana olin erilainen ja juttelin enempi naisille.. nykyää ei juominen niin ole kiinnostanut ja ei tutustu naisiin missään


      • Anonyymi

        No rauhotun alkanu vaa vituttaa pikkuhiljaa enempi vaan olla yksin.


    • Anonyymi

      Nykyää ei naiset halua tietää musta mitää ja ennen ne halus ja tapasinkin naisia.. nykyää yksin tai roikun vaa mutsissa vloput.

      • Anonyymi

        "Nykyää ei naiset halua tietää musta mitää ja ennen ne halus ja tapasinkin naisia.."

        Ne tietää jo ihan riittävästi nykyään ja varoo. Sana kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nykyää ei naiset halua tietää musta mitää ja ennen ne halus ja tapasinkin naisia.."

        Ne tietää jo ihan riittävästi nykyään ja varoo. Sana kulkee.

        Niin en tiedä.. ennen vain oli erilaisempaa.. naiset otti muhun yhteyttä kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en tiedä.. ennen vain oli erilaisempaa.. naiset otti muhun yhteyttä kyllä

        Olet pilannut mahdollisuutesi epätoivoisuudellasi. Lähialueellasi olet tunnettu hahmo. Kaikki julkisuus ei ole hyvää julkisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pilannut mahdollisuutesi epätoivoisuudellasi. Lähialueellasi olet tunnettu hahmo. Kaikki julkisuus ei ole hyvää julkisuutta.

        En tiedä miksei noita ollenkaa kiinnosta enää. Tuntuu pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pilannut mahdollisuutesi epätoivoisuudellasi. Lähialueellasi olet tunnettu hahmo. Kaikki julkisuus ei ole hyvää julkisuutta.

        Jokatapaukses menny parempaa suuntaan mitä ennen asiat oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokatapaukses menny parempaa suuntaan mitä ennen asiat oli.

        Toi nettijuttu ei oikee toimi.. pitäs livenä katella naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksei noita ollenkaa kiinnosta enää. Tuntuu pahalta.

        Sulle on tuhansia kertoja se syy kerrottu.

        Olet alueellasi jo tunnettu tavoistasi. Kaikki osaavat varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi nettijuttu ei oikee toimi.. pitäs livenä katella naisia.

        Äitini mielestä mulle ei kelpaa tavallinen ruma nainen tai lihava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini mielestä mulle ei kelpaa tavallinen ruma nainen tai lihava

        En edes halua laihaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes halua laihaa naista.

        Sitä en ymmärrä miksei ne tavis pyöreet ota yhteyttä. Ennen ottivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en ymmärrä miksei ne tavis pyöreet ota yhteyttä. Ennen ottivat.

        Kyllä vaan tuntuu paskalle.. ei pääse edes juttelee naisille.. ja ei kiinnosta alkoholi enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan tuntuu paskalle.. ei pääse edes juttelee naisille.. ja ei kiinnosta alkoholi enää.

        Muttakun ei tapaa naisia missää.. iha jumissa.. emmä halua elää näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle on tuhansia kertoja se syy kerrottu.

        Olet alueellasi jo tunnettu tavoistasi. Kaikki osaavat varoa.

        No tuskin. Viime la olis ollut treffit mut pilasin ne.


    • Anonyymi

      Suomi on täynnä yksinäisiä ja sinkkuja. Toisilla ei vaan ole markkina arvoa. On pelattava niillä korteilla mitkä on elämään saanut. Etsittävä elämään muuta sisältöä.

      • Anonyymi

        Joo tiedän mutta en halua etsiä... en koe että näin mun on hyvä olla. .ainaski jossain vaiheessa haluan sen naisen mun kainaloon.


      • Anonyymi

        No ei taida olla.. mutta olen huomannut että monet ei kyl ole niin hyvän näkösiä miehet kun minä.. mulla on kuitenki jotenki ulkonäköö ja pituutta.. ehkä sitte ne saa paremmi naisia ku ovat normaaleja ja ei näitä ongelmia ja sosiaalistaki elämää kavereita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taida olla.. mutta olen huomannut että monet ei kyl ole niin hyvän näkösiä miehet kun minä.. mulla on kuitenki jotenki ulkonäköö ja pituutta.. ehkä sitte ne saa paremmi naisia ku ovat normaaleja ja ei näitä ongelmia ja sosiaalistaki elämää kavereita

        Ulkonäöllä ei ole mitään väliä, jos pakka ei ole muuten kunnossa.


    • Anonyymi

      Tällä on ainakin tuollaisia sinkkujen tapaamisia pelataan pesäpalloa, käydään retkillä, frispeecolfia, makkaranpaistoa, yhteislenkkejä, lumikenkäilyä jne.. Ensin tasapaino omaan elämään

      • Anonyymi

        Menen tänää semmoiseen.


    • Anonyymi

      Menen tänää semmoseen tapahtumaan mihin tulee tuntemattomia ihmisiä.. rohkenen ja menen.. saa nähä tuleeko sinne naisia ja nuoria.

      • Anonyymi

        Eikös edelleen ole korona-pandemia ja rajoituksia kokoontumismääriin? Muistahan sitten olla varovainen ja pysyä riittävän etäällä ihmisistä, jos aiot joukkotapahtumaan mennä!

        Eikä neljäkymppisen miehen pitäisi enää nuoria katsella, se on epärealistista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös edelleen ole korona-pandemia ja rajoituksia kokoontumismääriin? Muistahan sitten olla varovainen ja pysyä riittävän etäällä ihmisistä, jos aiot joukkotapahtumaan mennä!

        Eikä neljäkymppisen miehen pitäisi enää nuoria katsella, se on epärealistista.

        En tiedä minkä ikäsiä sinne tulee ja olen 36v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä minkä ikäsiä sinne tulee ja olen 36v

        Muista käyttää maskia ja pitää turvaetäisyyksiä!


    • Anonyymi

      Mä haluan nyt muuttua en jaksa enää. Että pääsisin treffeille.

    • Anonyymi

      Johan sen arvas. Se siitä.vanhoja ihmisiä oli.. lähdin pois.

    • Anonyymi

      On kyllä vaikee tutustua naisiin.. yksin jatkuu tää touhu.. ei tää iha normaalia ole.

    • Anonyymi

      Paskalta tuntuu aina yksin.

    • Anonyymi

      Hki vain kauniita nirppanokkia. En koskaan heille kelpaa.

    • Anonyymi

      Tuntuu aika paskalta taas. Tuntuu olevan mahdottomuus mun saada ketään. En ole 2 v käyny missää treffeille ja tuntuu tosi pahalta.. pakko nyt hyväksyä etten vain kelpaa vaikka on työpaikka ja sillee. No lähden pyöräilemään tai salille.

    • Anonyymi

      Halun koko elämän uusiks

    • Anonyymi

      Tuntuu et elän niin erilaista elämää kun muut ja olen yksinäinen.

    • Anonyymi

      Miettiny mikä mussa on kun en saa kavereita?

    • Anonyymi

      En halua lapsia.. ei oo kavereita. Pahasti psyykkeen puolella ongelmia. Taidan olla aina yksin. Vähä siltä tuntuu.

    • Anonyymi

      Täälä Hki nii ylimielisen olosta porukkaa ja naiset hienoja ja kaikilla hienoja autoja.. no parempi olla yksin. Jaksa kirjottaa enää. Pyöräilen ja meen kotia kattomaan leffaa.

    • Anonyymi

      Äitinki mielestä oon jo liia vanha.. en kelpaa enää kellekkää.. hitto paska fiilis ku oma äitiki ajattelee noin.

      • Anonyymi

        Niin se menee. Nuoret naiset haluaa perheen ja lapsia, ja etsii siihen sopivaa miestä. Monella sun ikäisellä naisella taas on jo lapsia, mutta sinä et sovi siihen kuvioon, koska olet kilpailija niille lapsille. Nämä naiset taas etsii tasavertaista kumppania, ei yhtä huolehdittavaa penskaa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee. Nuoret naiset haluaa perheen ja lapsia, ja etsii siihen sopivaa miestä. Monella sun ikäisellä naisella taas on jo lapsia, mutta sinä et sovi siihen kuvioon, koska olet kilpailija niille lapsille. Nämä naiset taas etsii tasavertaista kumppania, ei yhtä huolehdittavaa penskaa lisää.

        No ehkä kaikki on oikees. En kelpaa koskaa kellekkää.vaikka käyn terapian ja töitä teen hja haluan muuttua. Enkä juo alkoholia.. emmä vain halua lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä kaikki on oikees. En kelpaa koskaa kellekkää.vaikka käyn terapian ja töitä teen hja haluan muuttua. Enkä juo alkoholia.. emmä vain halua lapsia.

        Pakko se vaan hyväksyä. En vaa halua et joka vloppu on paha mieli yksin. Tää jatkunu jo kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko se vaan hyväksyä. En vaa halua et joka vloppu on paha mieli yksin. Tää jatkunu jo kauan.

        Tuntuu etten voi oikein asioille mitään. Olen tosi ujo. Huonot sosiaaliset taidot. En omista kavereita. Työpaikka vaan vakituinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu etten voi oikein asioille mitään. Olen tosi ujo. Huonot sosiaaliset taidot. En omista kavereita. Työpaikka vaan vakituinen.

        Oon siinä pisteesssä kun ei kerran naiset koskaa lähesty. Että en enää tiedä mitä teen kaikilla tuntuu olevan tässä iässä parisuhde ja kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siinä pisteesssä kun ei kerran naiset koskaa lähesty. Että en enää tiedä mitä teen kaikilla tuntuu olevan tässä iässä parisuhde ja kavereita.

        Sitä ei voi käsittää miten pahalta tää tuntuu.. lukuisia kertoja olen äitille sanonut asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei voi käsittää miten pahalta tää tuntuu.. lukuisia kertoja olen äitille sanonut asiasta.

        Todellaki vaikka 5 v käyn terapiaa. Halun muuttua!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee. Nuoret naiset haluaa perheen ja lapsia, ja etsii siihen sopivaa miestä. Monella sun ikäisellä naisella taas on jo lapsia, mutta sinä et sovi siihen kuvioon, koska olet kilpailija niille lapsille. Nämä naiset taas etsii tasavertaista kumppania, ei yhtä huolehdittavaa penskaa lisää.

        No näköjään menee. Naiset mua vaa kehunu söpöksi ei muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siinä pisteesssä kun ei kerran naiset koskaa lähesty. Että en enää tiedä mitä teen kaikilla tuntuu olevan tässä iässä parisuhde ja kavereita.

        En halua enää juoda ja edes yrittää naisia.. kaikilla vaa omat kaverit ja hauskaa.. ei mulla vaan ole yksin. Tietää ettei kelpaa noille naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua enää juoda ja edes yrittää naisia.. kaikilla vaa omat kaverit ja hauskaa.. ei mulla vaan ole yksin. Tietää ettei kelpaa noille naisille.

        Käy vaa töissä. Terapias ja harrastaa vähä liikuntaa. Tällästä tää on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy vaa töissä. Terapias ja harrastaa vähä liikuntaa. Tällästä tää on.

        Huonolta näyttää ei ketää kavereita yli 2v ja ketää tuttuja.. koko elämä radikaalisesti pitäs muuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko se vaan hyväksyä. En vaa halua et joka vloppu on paha mieli yksin. Tää jatkunu jo kauan.

        Sun pitää ruveta juomaan viinaa. Velat muuttuvat saataviksi, voimat kolminkertaistuvat ja naisia on helppo hurmata.

        Vaikka saisi pakitkin, niin se on helppo laittaa sen piikkiin, että oli humalassa ja se johtui siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee. Nuoret naiset haluaa perheen ja lapsia, ja etsii siihen sopivaa miestä. Monella sun ikäisellä naisella taas on jo lapsia, mutta sinä et sovi siihen kuvioon, koska olet kilpailija niille lapsille. Nämä naiset taas etsii tasavertaista kumppania, ei yhtä huolehdittavaa penskaa lisää.

        Kyllä monella on lapsia.. mutta mä en halua lapsia. No en tiedä miten tätä elämää jaksaa kun ei ole ees kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä monella on lapsia.. mutta mä en halua lapsia. No en tiedä miten tätä elämää jaksaa kun ei ole ees kavereita.

        Kaikki on oikees mussa itsessä tosi pahasti vikaa. Pääkoppa sekasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää ruveta juomaan viinaa. Velat muuttuvat saataviksi, voimat kolminkertaistuvat ja naisia on helppo hurmata.

        Vaikka saisi pakitkin, niin se on helppo laittaa sen piikkiin, että oli humalassa ja se johtui siitä.

        En halua juoda viinaa montako kertaa se pitää sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää ruveta juomaan viinaa. Velat muuttuvat saataviksi, voimat kolminkertaistuvat ja naisia on helppo hurmata.

        Vaikka saisi pakitkin, niin se on helppo laittaa sen piikkiin, että oli humalassa ja se johtui siitä.

        Syy on siinä että mun käytös muuttuu ihan tosi huonoksi.. huudan ja haukun naisia koska mun on paha olla yksin ja juon yksinäisenä.. se vain pahentaa mun oloa.. mieluite oon juomatta kokonaan ei huvita enää koko touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on siinä että mun käytös muuttuu ihan tosi huonoksi.. huudan ja haukun naisia koska mun on paha olla yksin ja juon yksinäisenä.. se vain pahentaa mun oloa.. mieluite oon juomatta kokonaan ei huvita enää koko touhu.

        Mä mieluite haluan muuttua paremmaksi ja oon lopettanu kokonaan juomisen.. halun käydä töissä ja urheilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää ruveta juomaan viinaa. Velat muuttuvat saataviksi, voimat kolminkertaistuvat ja naisia on helppo hurmata.

        Vaikka saisi pakitkin, niin se on helppo laittaa sen piikkiin, että oli humalassa ja se johtui siitä.

        Älä yllytä. Viina ei sovi hänelle. Hän rupeaa rähinöimään viinaa juotuaan. Sellaisesta seuraa helposti käräjäteissu.


    • Anonyymi

      Turha kirjottaa enää mitää.

    • Anonyymi

      Emmä tiedä enää mitä mä teen.

    • Anonyymi

      Musta piti syntyä heikkolahjainen eikä normaali. Sen takia en saa koskaa kumppania.. varmaa tää paha mieli jatkuu koko elämän.

    • Anonyymi

      Ihan sama en jaksa enää. Meen kotiin kattoo leffaa. Ei jaksa tätä ruikutusta.

    • Anonyymi

      Ihmiset ei enää halua jutella mulle chatissa.. kaikki torjuu mut. Äiti soittelee ja pitää yhteyttä.. onko mulla vaihtoehtoo enää ku tehdä jotain itselleni?

      • Anonyymi

        Ei oikeestaa ketää juttele mulle vaan oma äiti.. isä ei pidä yhteyttä.. kavereita ei 3 v ja mitää tuttuja ole ollut.. mulla alkaa tää mitta olee täynnä..jotai vinkkejä miten päättää elämä?


      • Anonyymi

        "Ihmiset ei enää halua jutella mulle chatissa.. kaikki torjuu mut."

        Niin kun käyttäydyt pakkomielteisesti.

        "Äiti soittelee ja pitää yhteyttä.. onko mulla vaihtoehtoo enää ku tehdä jotain itselleni?"

        Se ei varmasti hetkauta yhtään ketään vaikka teet mitä itsellesi. Ainoastaan äitiäsi asia liikuttaa koska hän lienee ainut ihminen joka välittää sinusta. Vahingoitat pelkästään äitiäsi ja muut on vain helpottuneita kun loppuu tuo ahdistelu ja kiusaaminen. Säälistä ei kukaan ala sinun kanssa olemaan. Kukaan ei halua aikuista vauvaa vaivoikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihmiset ei enää halua jutella mulle chatissa.. kaikki torjuu mut."

        Niin kun käyttäydyt pakkomielteisesti.

        "Äiti soittelee ja pitää yhteyttä.. onko mulla vaihtoehtoo enää ku tehdä jotain itselleni?"

        Se ei varmasti hetkauta yhtään ketään vaikka teet mitä itsellesi. Ainoastaan äitiäsi asia liikuttaa koska hän lienee ainut ihminen joka välittää sinusta. Vahingoitat pelkästään äitiäsi ja muut on vain helpottuneita kun loppuu tuo ahdistelu ja kiusaaminen. Säälistä ei kukaan ala sinun kanssa olemaan. Kukaan ei halua aikuista vauvaa vaivoikseen.

        No enempi musta vain tuntuu siltä et vedän ranteet auki. Enkä tiedä mitä enää tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enempi musta vain tuntuu siltä et vedän ranteet auki. Enkä tiedä mitä enää tehdä.

        Ei ketää kiinnosta mun olemassaolo. Se on nähty jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihmiset ei enää halua jutella mulle chatissa.. kaikki torjuu mut."

        Niin kun käyttäydyt pakkomielteisesti.

        "Äiti soittelee ja pitää yhteyttä.. onko mulla vaihtoehtoo enää ku tehdä jotain itselleni?"

        Se ei varmasti hetkauta yhtään ketään vaikka teet mitä itsellesi. Ainoastaan äitiäsi asia liikuttaa koska hän lienee ainut ihminen joka välittää sinusta. Vahingoitat pelkästään äitiäsi ja muut on vain helpottuneita kun loppuu tuo ahdistelu ja kiusaaminen. Säälistä ei kukaan ala sinun kanssa olemaan. Kukaan ei halua aikuista vauvaa vaivoikseen.

        Muut on helpottunu ku musta päästään eroon ikuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihmiset ei enää halua jutella mulle chatissa.. kaikki torjuu mut."

        Niin kun käyttäydyt pakkomielteisesti.

        "Äiti soittelee ja pitää yhteyttä.. onko mulla vaihtoehtoo enää ku tehdä jotain itselleni?"

        Se ei varmasti hetkauta yhtään ketään vaikka teet mitä itsellesi. Ainoastaan äitiäsi asia liikuttaa koska hän lienee ainut ihminen joka välittää sinusta. Vahingoitat pelkästään äitiäsi ja muut on vain helpottuneita kun loppuu tuo ahdistelu ja kiusaaminen. Säälistä ei kukaan ala sinun kanssa olemaan. Kukaan ei halua aikuista vauvaa vaivoikseen.

        Juu ei todellakaa ihmisiä kiinnosta olenko olemas vai en.. se on vuosia jo huomattu


    • Anonyymi

      Nyt on ihan mitta täynnä. Kerron kaikki terapeutilleni.. jaksa tätä ruikutusta.

      • Anonyymi

        Hyvä!
        Kerro ihmeessä kaikki, niin hän voi sinua auttaa. Jos jätät jotakin kertomatta, niin terapia ei hyödytä sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä!
        Kerro ihmeessä kaikki, niin hän voi sinua auttaa. Jos jätät jotakin kertomatta, niin terapia ei hyödytä sinua.

        Tottakai kerron kaikki. Musta vaa tuntuu että tätä menoa haluaisin tappaa itseni. Ei mun elämäs ole kuin yksinäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kerron kaikki. Musta vaa tuntuu että tätä menoa haluaisin tappaa itseni. Ei mun elämäs ole kuin yksinäisyyttä.

        Kerro noista itsetuhoajatuksistasi sille terapeutille, kun seuraavan kerran tapaatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro noista itsetuhoajatuksistasi sille terapeutille, kun seuraavan kerran tapaatte.

        Kun haluaisin tätä menoa tappaa itseni.. oon jo kestäny tätä paskaa liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun haluaisin tätä menoa tappaa itseni.. oon jo kestäny tätä paskaa liikaa.

        Kerro sekin terapeutille.


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua keskustella munkaa.. en tutustu ihmisiin. Kävelen keskustas aina yksin. Istun kahvilas yksin.Katselen ku muut saa parisuhteita.

    • Anonyymi

      Sit jos mä en kirjota tänne ketää ei kiinnosta vaikka mua ei olis olemassa.kaikki lopettaa ku seinään kirjottamisen.. kukaan ei koskaan halua kysyä mitä oikeasti mulle kuuluu. En jaksa enää.

    • Anonyymi

      Oon vaa yksin. Katon telkkaria. Käyn vähä urheilemas..sama rumpa jatkuu jatkuva tyhjyyden tunne masennus paha mieli vlopuista toiseen.

    • Anonyymi

      Lakkaa ottamasta kipeää kun lopetat pään hakkaamisen seinään. Hyväksymällä asiat elämä helpottuu. Jokainen syntyy millaiseksi syntyy. Ei sille mitään voi kukaan. Pitää vaan etsiä muuta mielekkyyttä elämään kuin se mitä me ei saada vaikka kuinka juostais sen perässä.

      Apuahan sinäkin saat tuohon ahdistukseen kun otat vastaan. Lääkitystä on vaikka mitä.

      • Anonyymi

        Ei se paska fiilis lähde pois.. katson aina muita pariskuntia ja mietin että miksi tuoki mies on nyt kelvannu tuolle naiselle. Miksi mä en voi seurustella ja pitää kädestä kii ja tuntea iloa elämässä. Sitä oli viimeksi kun seurustelin. Oon siitä asti ihan yksin ollut. Ja joka vloppu on paha mieli yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se paska fiilis lähde pois.. katson aina muita pariskuntia ja mietin että miksi tuoki mies on nyt kelvannu tuolle naiselle. Miksi mä en voi seurustella ja pitää kädestä kii ja tuntea iloa elämässä. Sitä oli viimeksi kun seurustelin. Oon siitä asti ihan yksin ollut. Ja joka vloppu on paha mieli yksin.

        Se on vain pahentunut kun tuntuu niin pahalta. Varsinki vloput eikä oo ketää kelle jutella.. ei mun elämä ennen ollut tälläistä.


      • Anonyymi

        Syön lääkkeitä mutta paha olo senku jatkuu.


    • Anonyymi

      Johtuuko sit vaan kaikki tästä tyhmyydestä että mun on tarkotettu olee yksin. Ei kaverisuhteita ei mitään.

    • Anonyymi

      Mitä sitten tulee heikkolahjaisuuteen ja dysfasiaan, ne eivät ole este löytää ketään, hidaste korkeintaan. Varmasti normaalilahjaisen on vaikeampi hyväksyä kumppania joka ei kykene samalla tasolla kommunikoimaan jne. mutta ei pois sulje etteikö sellainenkin ihminen voi löytyä.

    • Anonyymi

      Kaikki vaan vihaa mua kukaa ei jaksa mua. Äitiki sanonut sä oot nii vaikee ihminen että tarvit kovasti terapiaa.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti oon niin paska ihminen.. tännekki saa jatkuvalla syötöllä yksin kirjotella.

    • Anonyymi

      Pahentunu vaan fiilis. Ikää tulee ja mies on vaa yksin ei keskustele ihmisille on aina yksin.

    • Anonyymi

      En ole koskaa ollut näin yksin. 5 v taakseppäin.. naiset halus kyl treffeille kiinnostui ja tapasin ihmisiä.. olen todella jumissa elämässä. Vaikea toisten ymmärtää.

    • Anonyymi

      Ihmisiä ei vaa kiinnosta mikää mussa. Taidan luovuttaa turha jauhaa enää koskaa mistää!!!

    • Anonyymi

      " Miksi mä en voi seurustella ja pitää kädestä kii ja tuntea iloa elämässä"

      Iloa saa muustakin kuin naisista, sinä olet vain sokea kaikelle muulle seksiaddiktion takia.

      1. Et huoli vammaista naista
      2. Normaali nainen ei huoli sinua

      = Sinä olet normaalille naiselle sama asia kuin vammainen sinulle.

      Mieti mikset huoli vammaista naista, niin sinulle selviää se miksei normaali nainen kiinnostu sinusta.

      • Anonyymi

        Harmi.. no sitten elän itse koko elämäni yksin ja käyn töissä. En ole itse kyllä vammainen yhtään ja ei olla todettu kehitysvammaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi.. no sitten elän itse koko elämäni yksin ja käyn töissä. En ole itse kyllä vammainen yhtään ja ei olla todettu kehitysvammaa.

        Mun pitäs riittää omana itsenäni ja toisen pitäs hyväksyä mut ja mun elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi.. no sitten elän itse koko elämäni yksin ja käyn töissä. En ole itse kyllä vammainen yhtään ja ei olla todettu kehitysvammaa.

        Kehitysvamma ei ole ainoa vammaisuuden muoto. Sulla on persoonallisuushäiriö ja liuta muita päävikoja. Useimmat kehitysvammaiset ovat kilttejä ja ystävällisiä ihmisiä, jotka pystyvät solmimaan ystävyyssuhteita ja jopa parisuhteita.

        Sun ongelmat on monella tapaa pahempia kuin joku kehitysvammaisuus. Sun aivot on rikki juuri siitä kohtaa, mikä säätelee kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysvamma ei ole ainoa vammaisuuden muoto. Sulla on persoonallisuushäiriö ja liuta muita päävikoja. Useimmat kehitysvammaiset ovat kilttejä ja ystävällisiä ihmisiä, jotka pystyvät solmimaan ystävyyssuhteita ja jopa parisuhteita.

        Sun ongelmat on monella tapaa pahempia kuin joku kehitysvammaisuus. Sun aivot on rikki juuri siitä kohtaa, mikä säätelee kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa.

        No miks en sit heti mee tappamaan itseeni????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysvamma ei ole ainoa vammaisuuden muoto. Sulla on persoonallisuushäiriö ja liuta muita päävikoja. Useimmat kehitysvammaiset ovat kilttejä ja ystävällisiä ihmisiä, jotka pystyvät solmimaan ystävyyssuhteita ja jopa parisuhteita.

        Sun ongelmat on monella tapaa pahempia kuin joku kehitysvammaisuus. Sun aivot on rikki juuri siitä kohtaa, mikä säätelee kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa.

        Joo vittu päävikoja.. sairas hullu. Mt potilas.. yksinäinen.. ihmiset ei koskaa juttele mulle.. lääkärikää ei anna apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysvamma ei ole ainoa vammaisuuden muoto. Sulla on persoonallisuushäiriö ja liuta muita päävikoja. Useimmat kehitysvammaiset ovat kilttejä ja ystävällisiä ihmisiä, jotka pystyvät solmimaan ystävyyssuhteita ja jopa parisuhteita.

        Sun ongelmat on monella tapaa pahempia kuin joku kehitysvammaisuus. Sun aivot on rikki juuri siitä kohtaa, mikä säätelee kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa.

        Mä en tiedä mikä mua vaivaa.. jatkunu jo 3 v... pahentunut vaan.. hakenut apua ja ei mitää auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä mikä mua vaivaa.. jatkunu jo 3 v... pahentunut vaan.. hakenut apua ja ei mitää auta.

        Pakkomielle kirjotella tänne.. hulluksi tullut.. naiset ei kiinnostu. Yksinäinen.. aivan tunne että olen yksin maailmassa ja en jaksa enää


      • Anonyymi

        Joks päivä runkatessa rakkautta ei saa ja tunte naisen kainalon ja asua yhdessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks en sit heti mee tappamaan itseeni????

        "No miks en sit heti mee tappamaan itseeni????"

        Kuka estääkään? Ei se kellekään kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi.. no sitten elän itse koko elämäni yksin ja käyn töissä. En ole itse kyllä vammainen yhtään ja ei olla todettu kehitysvammaa.

        "Harmi.. no sitten elän itse koko elämäni yksin ja käyn töissä. En ole itse kyllä vammainen yhtään ja ei olla todettu kehitysvammaa."

        Sinun kehityshäiriösi on normaalille naiselle kehitysvamma. Sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitäs riittää omana itsenäni ja toisen pitäs hyväksyä mut ja mun elämä.

        "Mun pitäs riittää omana itsenäni ja toisen pitäs hyväksyä mut ja mun elämä."

        Miksi jonkun pitää hyväksyä sinut tuollaisena kun et itsekään hyväksy kaikkia naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Harmi.. no sitten elän itse koko elämäni yksin ja käyn töissä. En ole itse kyllä vammainen yhtään ja ei olla todettu kehitysvammaa."

        Sinun kehityshäiriösi on normaalille naiselle kehitysvamma. Sama asia.

        Sille en voi mitää. Se tutkittiin 10 v kun olin lapsena. Diagnoosi. Laaja alainen oppimisvaikeus. Kielellinen erityisvaikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille en voi mitää. Se tutkittiin 10 v kun olin lapsena. Diagnoosi. Laaja alainen oppimisvaikeus. Kielellinen erityisvaikeus.

        En vaa sille voi mitään..ihan hyvältä näytän ihan normaalilta ja semmosta.. mutta siinähän pitää.. ei mua kiinnosta ikinä vittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille en voi mitää. Se tutkittiin 10 v kun olin lapsena. Diagnoosi. Laaja alainen oppimisvaikeus. Kielellinen erityisvaikeus.

        Nyt kävin 2-3 v sitte uusissa psykologisissa testeissä. Heikko muisti. Laaja alainen kehitysviivästymä ja puheen tuottamisen ja kielellinen häiriö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysvamma ei ole ainoa vammaisuuden muoto. Sulla on persoonallisuushäiriö ja liuta muita päävikoja. Useimmat kehitysvammaiset ovat kilttejä ja ystävällisiä ihmisiä, jotka pystyvät solmimaan ystävyyssuhteita ja jopa parisuhteita.

        Sun ongelmat on monella tapaa pahempia kuin joku kehitysvammaisuus. Sun aivot on rikki juuri siitä kohtaa, mikä säätelee kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa.

        Syytän äitiäni kun se synnytti musta vammaisen


      • Anonyymi

        En saa iloa... en ole sinkkuna iloinen kaipaan naista viereeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä mikä mua vaivaa.. jatkunu jo 3 v... pahentunut vaan.. hakenut apua ja ei mitää auta.

        Sinä haet apua ja lopetat sen avun lähes saman tien.

        Ei ole olemassa sellaista ”simsalabim” apua, joka yhdellä käyntikerralla muuttaisi sinut aivan toisenlaiseksi. Sinun pitäisi malttaa käydä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan…. niin kauan, että niistä käynneistä lopulta olisi apua sinulle.


    • Anonyymi

      Ei näytä ihmisiå kiinnostavan vailka mitä sanon ja tappaisin itseni.

      • Anonyymi

        No kiinnostaako sua puolestaan muiden ihmisten ongelmat ja hyvinvointi?

        Niinpä. Miksi siis muita pitäisi kiinnostaa sun asiat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiinnostaako sua puolestaan muiden ihmisten ongelmat ja hyvinvointi?

        Niinpä. Miksi siis muita pitäisi kiinnostaa sun asiat?

        Kyllä kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiinnostaako sua puolestaan muiden ihmisten ongelmat ja hyvinvointi?

        Niinpä. Miksi siis muita pitäisi kiinnostaa sun asiat?

        Mua ihmisenä ei ketää kiinnosta. Vaa oma äiti.. ei sekää jaksa enää mua ja haukkuu tyhmäksi omaa lasta ja vaikeaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ihmisenä ei ketää kiinnosta. Vaa oma äiti.. ei sekää jaksa enää mua ja haukkuu tyhmäksi omaa lasta ja vaikeaksi.

        Miks mun pitää tätä kuunnella.. miksen aja rekan alle.


    • Anonyymi

      Selkeesti en saa kavereita koskaan. Olen turhake maailmassa. Ei oikein töitäkää järkeä tehdä. En saa parisuhdetta rakkautta.

    • Anonyymi

      Itsensä tappaminen on ainut keino ku elää tällästä elämää.. eihän tätä jaksa. Mulla ei oo kavereita ollut ku vuosia sitte. Ripustaudun äitiin ku pikkulapsi.

    • Anonyymi

      Muutoksia ei ole tullut.. vaan tyttöystävä jätti mut ja mä oon voini huonosti.. ei ihmisiin tutustu.. kaikilla on oma kaveripiiri!!!!

    • Anonyymi

      Mä oon muuttunu. Lihonu. Kaljuuntunut. Vanhentunut jääny yksin.. niin paljo kaikkee että ainut ratkaisu on päättää päivät.

    • Anonyymi

      En vaa jaksa enää en jaksa... en halua elää näin.. muut elää ihan erilaista elämää. Koen niim ulkopuoliseksi elämän. Tuntuu et olen kuin yksinäinen vanhus.

    • Anonyymi

      Joo taidan mennä nukkumaan en jaksa.

    • Anonyymi

      Tää on mun harrastus kirjotella yksin ja olla psyykkisesti sairas

    • Anonyymi

      Ulii ulii. En oo tavannu ihmisiä yli 2v ja tullut hulluksi yksin.. ihmisellä napsahtaa vaan kun jää yksin

      • Anonyymi

        Siihen vaikuttaa ero meni läheisyys kaunis nainen seksi kaikki elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen vaikuttaa ero meni läheisyys kaunis nainen seksi kaikki elämästä.

        Sen jälkee alkanut alamäki ja pahentunut vaan ja aivan yksin päivät ollut.. kutsun jo itteäni psykoosihulluksi


    • Anonyymi

      Vittu joo kehityshäiriö. Vittu heikkolahjaisuus. Tunne elämäm epävakaus. Hermostunut. Vihainen. Tyhjyyden tunne. Huono kielitaito. Huono yleistaito. Asiat ei mee perille. En pysty keskittyyn

    • Anonyymi

      Kerro nyt omin sanoin MINKÄLAISTA APUA ODOTAT.
      Ihan konkreettisesti?
      Minkälaista se apu olisi?

      Väität ette ole saanut apua: on ollut neuropsykologi, on ollut psyk. sairaanhoitajaa, on ollut jonkinlaista kognitiivista terrapiaa ja nyt psykoterapia.
      Harva tarvitseva saa koskaan noin paljon apua!

      • Anonyymi

        No hullummaksi mä meen.. en tiedä vittu osaa sanoa.. oon mielisairas psyykehullu


      • Anonyymi

        Oon vain tullut pahasti sairaaksi ihmiseksi.


    • Anonyymi

      Taidan kirjottaa taas kohta lääkärille et saan kohtauksia vihaan itseäni ja yksinäinen oon ja tuntuu et oon hullu

    • Anonyymi

      Vittu oon aivan hullu.. psykoosihullu menny nii yksinäisenä hullumpaa suuntaa saatana

    • Anonyymi

      Nainen kaunis kun jätti mut niin sekosin täysin.

    • Anonyymi

      Aargh pää hajooooooooo

    • Anonyymi

      Taidan kohta vetää kunnolla käteen

    • Anonyymi

      Katon lihavaa naista kuvaa ja vedän käteen.

    • Anonyymi

      joo ei tänne enää kirjota ketää mitää.. heido

    • Anonyymi

      "Anonyymi
      23.05.2021 10:18

      Mä en tiedä mikä mua vaivaa.. jatkunu jo 3 v... pahentunut vaan.. hakenut apua ja ei mitää auta.
      Pakkomielle kirjotella tänne.. "

      Eihän, oikeesti? Kukaan ei varmaan oo vielä huomannu että palstailu on sulle pakkomielle!

      • Anonyymi

        En tiedä mikä mua vaivaa joo.


    • Mitä jos vaikka yrittäisit keksiä itsellesi jonkun mukavan harrastuksen, joka ei vaadi naisen läsnäoloa ja valvontaa. Se saattaisi piristää mieltä , jolloin naisetkin katselisivat eri tavalla pirteää ja innokasta kuin masentunutta ja itsetuhoista tuonelan tienviittaa.

    • Anonyymi

      Olen sitä miettinyt.

    • Anonyymi

      Tekis mieli vaan luovuttaa koko elämä..vittu unirytmiki ihan sekasin.

    • Vittu allu sen siitä saa homo paska :DDD

      • Anonyymi

        Mee sä kusipää muualle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee sä kusipää muualle.

        haista homo paska!


    • Anonyymi

      Nyt riitti totaalisesti tää paska ja koko sivusta. olen yksin.. lähden kohta kuntoileeen. jaksa kirjottaa tänne mitää enää piste.

    • Anonyymi

      Allulzahzan kuuluu olla jo autoja vähintää 35 kappaletta Ferrari Daytonaa vuosimallia 83 jotta jo naisen tai kaksi saisi?

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1757
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      231
      1405
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1011
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      895
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      755
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      735
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      37
      687
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      674
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      26
      665
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      30
      664
    Aihe