https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/895a0503-ff10-4fb1-bd0b-47cd221aed09
Oletteko käyttäneet eroottista siivoojaa hyväksi?
Eroottinen siivouspalvelu
36
5377
Vastaukset
- Anonyymi
Njaa, sairasta!
Päätä pensaaseen vaan…🌳 - Anonyymi
Kummalles se työpaikkakiusaus menee sitten... ... ...
Heh, ei ole tullut käytettyä. Siivoaako ne oikeastikin kodin puhtaaksi, vai keikuttaako ne vaan persikkaa?
- Anonyymi
En ole käyttänyt ketään hyväksi. En siivoojaa enkä ketään muutakaan.
- Anonyymi
Tinderitytöt on noita tyttöjä no tinderitytöt ei siivoo ei edes muodollisesti mut ala niin kilpailtu että joka tyylillä omat tytöt ja ehkä näihin ns siivous tytöiksi ym menee ne laadukkaimmat ja tinderiin jää ns ei luksus tytöt mut tinderistä ehkä halvemmat tytöt ja helppo löytää seksiseuralainen kun tinderi ilmoittaa kuka lähimpänä ja vapaana eli kumpikin samaan aikaan tinderissä ja pyyhkäisy ja kumpikin sanoo joo niin sit tavataan se on niin helppoo
- Anonyymi
Ei teillä olisi raha palkata tuollaista siivoojaa joka pyytää jopa 80-150 euroa tunti.
- Anonyymi
Lasketaanko se hyväksikäytöksi jos jättää siivouslaskun maksamatta?
- Anonyymi
Voisihan tuollaisen tilata ja samalla vetää käteen kun katsoo miten nainen siivoo perse paljaana.
- Anonyymi
"Lahden sanomat" lehdessä oli juttua miten joku jan oli miehenä tilannut eroottisen siivojan kotiinsa mutta jutun mukaan jan olikin ollut nainen eikä siivooja ollut bi/lesbotyyppinen.
- Anonyymi
Pupputehtaan sanomat taisi olla, sillä olet jan mies ja tiedät sen. tuo genderblenderleikki on pilailua transseksuaalisuuden kustannuksella. Tämän luulisi sentään edes esim lepakoiden ym ymmärtävän.
Anonyymi kirjoitti:
Pupputehtaan sanomat taisi olla, sillä olet jan mies ja tiedät sen. tuo genderblenderleikki on pilailua transseksuaalisuuden kustannuksella. Tämän luulisi sentään edes esim lepakoiden ym ymmärtävän.
Lepakot ei kuulemma välitä meikäläisistä, jotkut harvat ehkä. Biseksuaalit ja panseksuaalit saattaa kelpuuttaa.
Ja parrakkaat meikäläiset on kuulemma heteroita. Et jos mullakin kasvaa vaikka pcos tai hormonihoitojen takia joku päivä parta, olen hetero vaik oisin naisen kanssa. Ettäs tiedät.
- Anonyymi
Saakohan seksiä kans, muuten on turha tilata.
- Anonyymi
Näinpä.Helppo on miehiltä rahat nyysiä,tyhmyys maksaa😃☝️
- Anonyymi
Ps. Viisas nainen tietää mistä narusta vetaista. Hahahahaha.sitä saa mitä tilaa.ei pahalla 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Viisas nainen tietää mistä narusta vetaista. Hahahahaha.sitä saa mitä tilaa.ei pahalla 🤩
Naiset soittelee pilliä ja miehet marssii perässä.. hahahaha..katkean...hahahaha🤭😄
- Anonyymi
Aijaijai mahaan sattuu😄🤭😃😃😃😃😃
Hyväksikäyttö on väärin. Eri asia on hyödyntää eroottisen siivoojan palveluita.
Minä inhoan siivoamista. Lopahtaisikohan eroottisen siivoojan palvelualttius jos minun kämpässäni joutuisi ihan kunnolla siivoamaan, eikä vain keikuttamaan persettä? ; )- Anonyymi
No tietysti..eihän oikeasti kukaan eroottista siivoojaa siivoamaan tilaa,vaan katsellakseen ja käteen vetääkseen. Kamala pettymys jos nainen siivoaa tuntitolkulla naama hiessä ja sit lyö laskun kouraan. Tottakai antaa anteeksi että vähän huiskaa heilautti ja pyllisteli. MIEHET🤦♀️
Anonyymi kirjoitti:
No tietysti..eihän oikeasti kukaan eroottista siivoojaa siivoamaan tilaa,vaan katsellakseen ja käteen vetääkseen. Kamala pettymys jos nainen siivoaa tuntitolkulla naama hiessä ja sit lyö laskun kouraan. Tottakai antaa anteeksi että vähän huiskaa heilautti ja pyllisteli. MIEHET🤦♀️
No, sitä minä vähän aattelinkin, joten ei ole tullut tilattua eroottista siivoojaa.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
No, sitä minä vähän aattelinkin, joten ei ole tullut tilattua eroottista siivoojaa.
No hyvä sinä. Järki yläpäässä .Siivota voin sulle sitten ihan vaatteissa ja puhtaampaa kämppää et ole nähnytkään🤩
- Anonyymi
Ei lopahtais. Me tehdään ihan oikeeta duunia. Show onnistuu jos sitä erikseen pyydetään. As
- Anonyymi
siivoaminen on huono palkaista työtä vaatteet päällä,
- Anonyymi
En käytä siivojiakaan hyväkseni millään tavalla.
Jos haluaisin eroottisen siivoojan, laittaisin siihen sopivat tamineet päälle ja katsoisin välillä peiliin 🤷♀️. Bonuksena saisin siivottua varmasti kunnolla.
- Sheena - Anonyymi
No jooo. Asioilla on aina puolensa.. siivooja näkee sellaisia kohteita mitä ei moni näkeen pääsekkään. Tutustuu ihmisiin mihin ei monikaan tutustu. Näkee heidän kylppärit ja vaatekaapit. Heidän ystävätkään ei niitä näe. Riippuu mitä ja kenelle siivoaa🧜♀️
- Anonyymi
Välillä veneilee yksityisille saarille ja syö heidän kanssaan.
- Anonyymi
Minun tyttöystävä siivoo välillä alasti eikä maksa mitään.
- Anonyymi
Miks sen tyttöystävän pitäis maksaa siitä että itse siivoaa ja kenelle?
- Anonyymi
Miehen sais ilmaseks https://keskustelu.suomi24.fi/t/186941/tilaa-alaston-miessiivooja!-08-alue
- Anonyymi
Ne alasti siivoojat on rumia kurppa naisia, jännämiesten käyttämiä. Ei niissä ole mitään katsottavaa.
- Anonyymi
Minäkin voisin siivoilla alasti naisten luona ja jopa maksaa siitä, mut ei kukaan nainen halua miestä kotiinsa alasti siivoamaan, jollei ole komea top-10 mies.
Naaman, kun näkevät, niin kuuluu vaan, ei kiitos ja ovi paukahtaa kiinni. - Anonyymi
Olisi kalu pystyssä koko ajan jos nainen siivoo alasti ja sitten naista alkais tekee mieli munaa ja tiskit jäisi tiskaamatta.
- Anonyymi
Eroottinen siivouspalvelu pääsee vähällä kun ilmeisesti putsataan, ainoastaan asiakkaan eroottiset paikat.
Työvälineenä painepesuri ja autonpesukinnas. - Anonyymi
Hmmm...🤔
Voi olla, että jos mä menisin mulkkusilteen siivoamaan, niin mä voisin laskuttaa extraa siitä, että pistän vaatetta päälle. - Anonyymi
Yritin käyttää, hän veti rätillä kasvoihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796