Infonor hyvä työnantaja

Anonyymi

Puhelinmyyntityöhän se on rankkaa hommaa. Oon käynyt monessa firmassa myymässä lehdistä sähkösoppareihin. Kokeilin hommia Infonorilla. Tosi hyvän alkukoulutuksen sai. Myyntiä tehtiin yrityksille arkisin päivähommana. Tuotteet oli kunnossa ja helppoja myydä. Huomattavasti paremmin sai kauppaa ja sit myöskin provikkaa kun kuluttajakaupassa. Tykkäsin. Lähdin kuitenkin lapsuuden haavealaa opiskelemaan, joten soittelut jäi.Aattelin vaan suositella kun itellä jäi hyvät muistot. Nyt kun on tämmöiset ajat nii kannattaa kokeilla kumminkin.

8

1425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama homma täällä. Ei mitään valittamista. Omasta huoneesta sai soitella. Toisissa paikoissa on joutunut kuuntelemaan vieruskaverin höpinät. Monessa puhelinmyyntifirmassa on joutunut jännäämään tuleeko palkka ajallaan tai ollenkaan. Täällä toimi asiat mallikkaasti. Enää en kuitenkaan oo puhelinmyyjä. Myyjä nyt kumminkin vielä. Ehkä noista ajoista jäi jotain takataskuun...

• Anonyymi

Kesätöissä olen minäkin ollut Infonorilla parinakin vuonna. Arkisin kun päivät paiski hommia jäi kivasti aikaa jo iltapäivästä rannalla olemiseen ja viikonloppuina ehti käydä vaikka reissussa tai juhlia :P
      Ei tarvinnut kokemusta olla. Kouluttivat hommaan.
      Itse en lähtisi puhelinmyyjäksi kuluttajamyyntiin. B2B-myynti on huomattavasti helpompaa, joten siksi Infonor oli hyvä valinta.

• Anonyymi

Uskaltakaa muutkin kokeilemaan puhelinmyyntiä Infonorilla. Kivat työkaverit ja hyvät työajat. Palkkaus on kannustavaa. Reippaasti kun soittelee ohjeistukseen mukaan pääsee kyllä tavoitteisiin, mikä näkyy tilipussissa.

• Anonyymi

Minä hain Inforille Savonlinnaan. En ole ennen puhelinmyyntityötä tehnyt, mutta soitellessani sinne, kertoivat ettei haittaa. Kouluttavat alussa.
      Innolla odottelen töiden alkamista. Tuttuja on ollut siellä, ja ovat kiitelleet työnantajana.

• Anonyymi

Mietin tähän firmaan hakemista. Mitä tässä siis myydään ja kelle? Firmoille, yksityisille vai kelle? Netistä ei juurikaan mitään tietoa löydy, ja firman omatkin sivut on vähän huonot. Millainen palkkaus ja maksetaanko palkka ajallaan?

• Anonyymi

1500 pohja ja plus proviikat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1500 pohja ja plus proviikat

Pohja edellyttää että saat tavoitteen täyteen. Muuten jäät nollille.

• Anonyymi

Kusetus firmaan töihin.. hah

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7190
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2577
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2120
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1568
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1109
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      979
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      87
      925
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe