Kuusi vuotta liskon lähdöstä

Kaipaus ei lopu.

17

696

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      rauha hänen sielulleen

    • Anonyymi

      Onpa ikävää, jäihän sinulle kuitenkin muistot, liskottomalla ei ole edes niitä

    • Anonyymi

      Muistan kun kerroit asiasta. Sen jälkeen itsellänikin ollut kovia menetyksiä, jätin tämänkin jos nyt luetaan niihin, ettei enää mikään kiinnosta. Kovin mopeasti tutustuitte ja kovin pian asiat etenivät surulliseen loppuunsa. Onko elämässäsi tapahtunut mitään hyvää sen jälkeen?

      • Yliopisto painosti valmistumaan, joten hoidin sen.
        Raskas urakka, koska tein aivan liikaa ja liian tarkasti.
        Erakoituminen on edennyt.
        Eikä oikeastaan muuta tänne kuulu.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Yliopisto painosti valmistumaan, joten hoidin sen.
        Raskas urakka, koska tein aivan liikaa ja liian tarkasti.
        Erakoituminen on edennyt.
        Eikä oikeastaan muuta tänne kuulu.

        En arvannut, että olet kovin niin nuori vielä :) Sinulla on paljon vielä edessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En arvannut, että olet kovin niin nuori vielä :) Sinulla on paljon vielä edessä.

        Pikemminkin niin, että roikuin kirjoilla todella kauan, eikä ollut edes suurta aikomusta valmistua, mutta yliopistolla on rahapula ja koska jokaisesta valmistuneesta tulee niille valtiolta rahaa, niin halusivat meistä muinaisjäänteistä eroon. Laitoskin oli vaihtanut paikkaa jo kolmesti sen jälkeen kun siellä varsinaisesti olin.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Pikemminkin niin, että roikuin kirjoilla todella kauan, eikä ollut edes suurta aikomusta valmistua, mutta yliopistolla on rahapula ja koska jokaisesta valmistuneesta tulee niille valtiolta rahaa, niin halusivat meistä muinaisjäänteistä eroon. Laitoskin oli vaihtanut paikkaa jo kolmesti sen jälkeen kun siellä varsinaisesti olin.

        Noh, sellaista se :).. tullut tuota joskus itsekin harrastettua ja jotakin haluaisi vieläkin lisää oppia, tai se ilmapiiri... mutta ei jaksa enää heilua siellä ja täällä vaikka haluaisinkin. Eikä kaikesta opitusta ole edes ollut hyötyä, tai on ja paljon, muttei näy rahapussissa.

        Ei opiskelu kaikki sitä elämää ollut, vaan enemmän se kaikki muu. Odotatko jotakin tältä kesältä?

        Ajattelin silloin joskus, että olet enemmän Savonlinna oopperajuhlatyyppiä, minkä ajattelematta tyypitin sellaisiin 60-v. Ei minun olisi pitänyt olla niin hälmö, mutta palstaikäni oli silloin varsin nuori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, sellaista se :).. tullut tuota joskus itsekin harrastettua ja jotakin haluaisi vieläkin lisää oppia, tai se ilmapiiri... mutta ei jaksa enää heilua siellä ja täällä vaikka haluaisinkin. Eikä kaikesta opitusta ole edes ollut hyötyä, tai on ja paljon, muttei näy rahapussissa.

        Ei opiskelu kaikki sitä elämää ollut, vaan enemmän se kaikki muu. Odotatko jotakin tältä kesältä?

        Ajattelin silloin joskus, että olet enemmän Savonlinna oopperajuhlatyyppiä, minkä ajattelematta tyypitin sellaisiin 60-v. Ei minun olisi pitänyt olla niin hälmö, mutta palstaikäni oli silloin varsin nuori.

        Ei missään tapauksessa vapaaehtoisesti oopperajuhlille, sillä siellä on ihmisiä, joiden mielestä muuttuu hienommaksi kun käy oopperajuhlilla.

        Tilanteen normalisoitumista odotan.


      • buddy-love kirjoitti:

        Yliopisto painosti valmistumaan, joten hoidin sen.
        Raskas urakka, koska tein aivan liikaa ja liian tarkasti.
        Erakoituminen on edennyt.
        Eikä oikeastaan muuta tänne kuulu.

        Mahtava kun valmistauduit.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mahtava kun valmistauduit.

        Sulla on outo ja tyhmä esittely profiilissas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on outo ja tyhmä esittely profiilissas.

        Joka toista haukkuu, on itse se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka toista haukkuu, on itse se.

        Eipäs haukuskella täällä tai valkoiset ritarijoukot ratsastavat paikalle koppu koppu


    • Anonyymi

      Kuka on tai oli lisko?

      • Lisko ei pitänyt minusta siksi otin etäisyyttä.
        Mutta buddy-loven rakas.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Lisko ei pitänyt minusta siksi otin etäisyyttä.
        Mutta buddy-loven rakas.

        Liskolla oli tapana tehdä erilaisia jäyniä
        Esim. poistaa aloittamansa ketju :(
        Ja meitsin sinne syöttämä arvokas sisältö
        ha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ashdslhfhdfäashdäsfhsäsässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liskolla oli tapana tehdä erilaisia jäyniä
        Esim. poistaa aloittamansa ketju :(
        Ja meitsin sinne syöttämä arvokas sisältö
        ha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ashdslhfhdfäashdäsfhsäsässä

        Noh en ollut kuvioissa joten en tiennyt kun poistin ensimmäisen nikin muutamaan vuoteen en käynyt.
        Seuraavan kävin moikkaan kun istutin perunoita pinnasängyssä ja kasvatin yrttejä. Minulla oli kolme lasta silloin.
        Täällä näin kuvia buddy-loven asunnosta liskon laittamia, en tykännyt että leviteltiin kuvia.
        En kestänyt katsella.

        Myöhemmin tulin taas. Sitten matkittiin nikkejäni kun olin hetken anonyyminä ja rekisteröin nikin. Olin moraalinvartija alkuun moraalin vartija.


    • Onneksi olet siinä☺️

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      36
      2393
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      1346
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      306
      898
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      73
      796
    Aihe