Olen maahanmuuttajan mies, olen ihastunut työkaverini. Hän on suomalainen . Olen tosi ujo mies viime viikolla, olin vähän rohkea ja pyysin nähdä hänet viikonloppuna. Tavattiin lauantaina ja olettin yhdessä noin 5 tuntia, ensin kahvilassa, ravintolassa ja loppussa meren rannalla. Puhuttiin paljon työn asioista, en kertonut ollenkaan että olen ihastunut häneen, mainitsi silloin että jos hän aloittaa uuteen suhteen, hän ei ajjäättää hänen asuntoa koska hän tykkää siitä paljon. Minä en vastannut yhtään . Sen jälkeen sain viestin häneltä että oli kiva päivä. Seuraavana työpäivä oli tosi kiireinen. En ehtinyt ainakin moikata häntä. Viime keskiviikkona kysyin häneltä jos voidaan nähdä taas sanoi " en jaksa". Laitoin tänään viestin miten hän on hyvä työssä, ja miten viime lauantaina oli kivaa ja aika meni nopeasti ja en ehtinyt silloin kertoa kaikkia. Vastasi tosi nopeasti, mutta lyhyisti että " Kiitos 😊 yritän vain tehdä työni hyvin".
Kun olimme yhdessä maksoin luonaan ja juomaan minulle ja hänelle. Myös antoi hänelle pieni lahjan työssä siinä oli asiat mistä hän tykkää.
Ensi viikon on viiminen työviikon hänelle. Ehkä emme nähdä taas.
En tiedä yritän taas hänen kanssa vai en.
Miten voisin tietä, että nainen ei enää kiinnostunut?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä ymmärsikö hän väärin koska maksoin minä silloin
- Anonyymi
Lyhyt sanaisuus yleensä kertoo toisen mielenkiinnon puutteesta? Jos on kiinnostunut haluaa tulla paremmin ymmärretyksi ja haluaa viettää aikaa toisen kanssa mahdollisimman paljon, jopa järjestäen sen mahdolliseksi muuttamalla työvuoroja, jos mahdollista? Heti jos alkaa tuntumaan siltä, et joudut vähän niinkuin kerjäämään toisen aikaa itsellesi, on peli menetetty? Naisten mieli voi muuttua ihan mistä vain? Tuttujen mielipiteilläkin on merkitystä?
- Anonyymi
Kiitos paljon. Ymmärsin hyvin että hän ei enää kiinnostunut
- Anonyymi
Nyt täytyy sanoa ap, että sinä et tekstisi perusteella ole sille naiselle tehnyt selväksi omaa kiinnostustasi. Näin tulkitsen naisena. Jos jauhat jotain töihin liittyviä asioita koko ajan, niin aika boring. Tottakai työ on tärkeää, mutta liika on liikaa. Itsekin törmännyt tollasiin, yks jopa kehu vaan kivoja työkavereita.
- Anonyymi
Kiitos paljon!
Tarkoititko että menen seuraan ja kerron ihastumisesta?
- Anonyymi
No, joo hei, tuo puhe oman asunnon pitämisestä, jos aloittaa suhteen, oli ihan selvä vihjaus, että on kiinnostunut. Odotti siinä sulta jotain aloitetta, joten ei muuta ku pyydät uudestaan treffeille. Kaikki yleinen puhe suhteisiin liittyen on kautta rantain esitettyä aloitteen poikasta, johon kannattaa tarttuu. Tsemppii vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356