Metroseksuaali?

Anonyymi

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silmät on kivan väriset. Narsistinen kehu, kun omaan itsekin siniset silmät. Ehkä hiukan vaaleammat, kun Kenillä.

      Tykkään sinisistä silmistä.

      • Vai onko nuo harmaat? Näyttää ehkä harmailta, mutta kivan väriset, erottuvat silmät. 👍


    • Anonyymi

      Ai mä luulin, että kyse olis ollut Italian viisuvoittajabändin laulajasta. Olisin vastannut, että on 🔥.

    • Mä en sinänsä ota kantaa tuon miehen ulkonäköön, kun en osaa katsoa miehiä sillä silmällä.
      Mutta mä en kestäis olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka koko elämä pyörii oman ulkonäön ympärillä.

    • Anonyymi

      Näyttää tosiaan nukelta.

      W.

    • Anonyymi

      Italiassa on tosiaan komeita ja tyylikkäitä miehiä mutta ei tietenkään kaikki, samanlaisia pottunokkia tai ehkä koukkunokkia siellä enemmistökin on kuin muuallakin. Työn puolesta olen kiertänyt maailmaa paljon ja kyllä Italia-Espanja akselilta kauneimmat naiset löytyy, varsinkin vataloiltaan. Aasialiset naisetkin ovat aivan ihania ja japanilaiset naiset yllättivät seksihimoillaan, tosin se taitaa olla globaali ilmiö että tarpeeksi erilainen mies herättää kiinnostuksen. Suomessa tälläinen pitkä vaalea mies on peruskauraa mutta etelässä vipinää riitti varsinkin aasiassa treffailin vain kaunottaria.

    • En pysty miehenä arvioimaan miehen komeutta taikka sen puutetta, mutta voin sanoa etten ensisilmäyksen ja ulkonäön perusteella pitänyt kyseisestä miehestä lainkaan. Vaikutti huolitellun ulkonäkönsä puolesta äärimmäisen itsekeskeiseltä ihmiseltä, en haluaisi tuhlata sekuntiakaan hänen seurassaan. Ja mitä kyseinen "äijä" edes tekisi, muuta kuin peilailisi itseään ja huolehtisi ulkonäöstään kaikella toiminnallaan.

      • Tottakai pystyt siinä missä nainenkin osaa arvioida toisen naisen ulkonäköä. Ei siitä homoksi muutu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tottakai pystyt siinä missä nainenkin osaa arvioida toisen naisen ulkonäköä. Ei siitä homoksi muutu.

        Tarkoitin sanomalla, etten pysty miehenä arvioimaan toisen miehen komeutta, sitä etten näe miehiä komeina taikka epäkomeina. Tietenkään tämä ei tarkoita, ettenkö voisi nähdä miestä miellyttävän taikka miehisen näköisenä, jolloin vastakohtana ovat epämiellyttävä ja epämiehinen. Käsitykseni epämiehikkyydestä taikka epämiellyttävyydestä eivät kuitenkaan perustu sille perustalle, mitä esimerkiksi naiset saattavat pitää miehen ulkonäössä "komeutena". Sen arvioimiseen minulla ei ole kykyä.

        Tarkastelen miehistä ulkonäköä jokseenkin suorituskelpoisuuslähtökohdista. Urheilijat ovat kehonsa puolesta suorituskykyisiä fyysisiin ja mikseivät myös henkisiinkin tehtäviin. Sen sijaan, jos havaitsen miehen olevan poikkeavan kiinnostunut omasta ulkonäöstään ja sen muokkaamisesta, pidän sitä epäterveenä.

        Poikkeuksena voisin kuitenkin nostaa esiin Schwarzeneggerin, joka toki on lajityypissään äärimmäinen esimerkki itsekeskeisyydestä ja ulkonäköön keskittymisestä, mutta jonka kehossa kuitenkin oli veistoksellista kauneutta ja se mikä oli tietoisen muokkaamisen tulos.

        Sen sijaan, jos mies keskittyy ulkonäköään muokatessaan suhteettoman paljon kasvoihinsa, pidän sitä vähintäänkin resurssien väärin kohdentamisena, jonka vuoksi katson kyseisen henkilön olevan ilman parempaa todistetta tarpeettoman itsekeskeinen.


      • rytmimunat kirjoitti:

        Tarkoitin sanomalla, etten pysty miehenä arvioimaan toisen miehen komeutta, sitä etten näe miehiä komeina taikka epäkomeina. Tietenkään tämä ei tarkoita, ettenkö voisi nähdä miestä miellyttävän taikka miehisen näköisenä, jolloin vastakohtana ovat epämiellyttävä ja epämiehinen. Käsitykseni epämiehikkyydestä taikka epämiellyttävyydestä eivät kuitenkaan perustu sille perustalle, mitä esimerkiksi naiset saattavat pitää miehen ulkonäössä "komeutena". Sen arvioimiseen minulla ei ole kykyä.

        Tarkastelen miehistä ulkonäköä jokseenkin suorituskelpoisuuslähtökohdista. Urheilijat ovat kehonsa puolesta suorituskykyisiä fyysisiin ja mikseivät myös henkisiinkin tehtäviin. Sen sijaan, jos havaitsen miehen olevan poikkeavan kiinnostunut omasta ulkonäöstään ja sen muokkaamisesta, pidän sitä epäterveenä.

        Poikkeuksena voisin kuitenkin nostaa esiin Schwarzeneggerin, joka toki on lajityypissään äärimmäinen esimerkki itsekeskeisyydestä ja ulkonäköön keskittymisestä, mutta jonka kehossa kuitenkin oli veistoksellista kauneutta ja se mikä oli tietoisen muokkaamisen tulos.

        Sen sijaan, jos mies keskittyy ulkonäköään muokatessaan suhteettoman paljon kasvoihinsa, pidän sitä vähintäänkin resurssien väärin kohdentamisena, jonka vuoksi katson kyseisen henkilön olevan ilman parempaa todistetta tarpeettoman itsekeskeinen.

        Niin ja mä sanoin että kyllä sä pystyt ihan siinä missä kuka tahansa muukin...Mä vähän ihmettelen miksi jotkut miehet sanoo aina tuota samaa, että ei muka heteromiehenä pysty sanomaan kuka mies on komea, eli hyvännäköinen.. ja kuka ei..

        https://i.ytimg.com/vi/SwvD-RBh_ps/maxresdefault.jpg

        https://i.pinimg.com/474x/16/96/df/1696df8d732326fb5a57e64f1b428c4b.jpg


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin ja mä sanoin että kyllä sä pystyt ihan siinä missä kuka tahansa muukin...Mä vähän ihmettelen miksi jotkut miehet sanoo aina tuota samaa, että ei muka heteromiehenä pysty sanomaan kuka mies on komea, eli hyvännäköinen.. ja kuka ei..

        https://i.ytimg.com/vi/SwvD-RBh_ps/maxresdefault.jpg

        https://i.pinimg.com/474x/16/96/df/1696df8d732326fb5a57e64f1b428c4b.jpg

        Sanoisin, että miehen mielestä joku on ihailtavan näköinen, ei kaunis komea taikka mitään muutakaan, jos kerran kyse on miehen arvioimisesta ulkonäön perusteella.

        Miehet kuitenkin ihailevat miehessä sellaista mitä toivovat itselleen, eikä se välttämättä ole sama asia mitä he miehessä ihailevat taikka toivovat hänen ominaisuuksikseen.


    • Hyvännäköinen miehen silmissä on eriasia kuin naisen silmissä.

      • Mä vähän luulen että kyse on myös kateudesta ettei voi myöntää että joku mies on omastakin mielestä hyvännäköinen. Symmetriset piirteet tekevät niin naisesta kuin miehestä hyvännäköisen.


    • Anonyymi

      Olihan se komea, varsinkin parta, leuanpiirteet ja nenä. Aikalailla samanlaiset kuin mulla. Mutta joudun antamaan vuosissa paljon tasoitusta ja kaikki kauneusleikkaukset.

      Katoin videon äänettömänä, mutta hieman itsekeskeiseltä vaikutti. Sehän ei taas kyllä liity ulkonäköön.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Luonnollisempana olisi todella hottis. Nyt liian keinotekoinen kaikkine täytteineen ja kiristyksineen ja botoxeineen sun muineen.
      Nukkemainen.

    • Anonyymi

      aika ruma pää tuollakin pitää irroitaa ja vaihtaa toiseen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1727
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      230
      1387
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1011
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      895
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      745
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      725
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      37
      687
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      26
      665
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      664
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      30
      654
    Aihe