Kertokaa mitä hyviä tai huonoja kokemuksia teillä yleensä on ollut nettikohtaamisten kanssa?
Mulla on ollut laidasta laitaan. Olen jo tosin jättänyt nettijutut kauan aikaa sitten taakseni koska en koe sitä enää itselleni mielekkääksi. Deitti-ilmoitukset on kuin työnhakuhaastatteluja eikä oikein vastaa todellista elämää.
Hyvät ja huonot kokemukset
2
318
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeksi kun kävin nettideiteillä, nainen ei osannut sanoa kuin *Mitä muuta?*
Kumpikin ilmeisesti halusi nopean lopun. - Anonyymi
Aloitan itse kertomalla, että vaikken uskonut ikinä sitä mahdolliseksi, sain pitkäaikaisen parisuhteen chatissa, kunnollinen mies ja olimme yhdessä vuosia. Se päättyi miehen kuolemaan. Samoin lähiomaiseni on löytänyt Tinderistä aviomiehensä.
Huonoja kokemuksiakin riittää. Kun valitin kerran eräälle miehelle, että minä en ymmärrä, miksi mies ghostaa, kun voi ihan reilusti sanoa että on tullut toisiin ajatuksiin, että se kertoo paljon miehestä joka ei pysty kohtaamaan asiaa. Niin tämä mies ghostasi minut. 🤨
Yksi oli erikoinen kokemus, oli vähän tarkoitus tavata seksin merkeissä tai kehitellä siis asiaa siihen suuntaan, niin huomasin että treffipaikalle tuli nainen, joka otti minusta kuvia kännykällä kauempaa. Sitten ilmestyi mies. Minulla oli treffit sen miehen kanssa, mutta seuraavaa tapaamista ei tullut ja mies häipyi eikä vastannut enää. Uskon että tämä oli vain joku parisuhdeleikki heille.
Monilla on monta eri liittymää ja sähköpostiosoitetta, joista hoitaa tätä "liikennettä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1143475Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801291GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys511257- 831202
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351112- 601057
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn29990- 54901
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39892- 67888