Hyvät ja huonot kokemukset

Anonyymi

Kertokaa mitä hyviä tai huonoja kokemuksia teillä yleensä on ollut nettikohtaamisten kanssa?

Mulla on ollut laidasta laitaan. Olen jo tosin jättänyt nettijutut kauan aikaa sitten taakseni koska en koe sitä enää itselleni mielekkääksi. Deitti-ilmoitukset on kuin työnhakuhaastatteluja eikä oikein vastaa todellista elämää.

2

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viimeksi kun kävin nettideiteillä, nainen ei osannut sanoa kuin *Mitä muuta?*
      Kumpikin ilmeisesti halusi nopean lopun.

• Anonyymi

Aloitan itse kertomalla, että vaikken uskonut ikinä sitä mahdolliseksi, sain pitkäaikaisen parisuhteen chatissa, kunnollinen mies ja olimme yhdessä vuosia. Se päättyi miehen kuolemaan. Samoin lähiomaiseni on löytänyt Tinderistä aviomiehensä.

Huonoja kokemuksiakin riittää. Kun valitin kerran eräälle miehelle, että minä en ymmärrä, miksi mies ghostaa, kun voi ihan reilusti sanoa että on tullut toisiin ajatuksiin, että se kertoo paljon miehestä joka ei pysty kohtaamaan asiaa. Niin tämä mies ghostasi minut. 🤨

Yksi oli erikoinen kokemus, oli vähän tarkoitus tavata seksin merkeissä tai kehitellä siis asiaa siihen suuntaan, niin huomasin että treffipaikalle tuli nainen, joka otti minusta kuvia kännykällä kauempaa. Sitten ilmestyi mies. Minulla oli treffit sen miehen kanssa, mutta seuraavaa tapaamista ei tullut ja mies häipyi eikä vastannut enää. Uskon että tämä oli vain joku parisuhdeleikki heille.

Monilla on monta eri liittymää ja sähköpostiosoitetta, joista hoitaa tätä "liikennettä"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe