Olen vasta eronnut pitkästä suhteesta mutta todellisuudessa suhde oli kuollut jo vuosia sitten. Uutta suhdetta en halua pitkään aikaa, mutta seksiä kyllä tekisi mieli n 1,5 vuoden tauon jälkeen.
Kysymys kuuluu, mistä löytää taitava, hellä, siisti ja tietysti terve rakastaja?
Ei limasia sarjapettäjiä vaan joku esim vastaavassa tilanteessa oleva mukava sporttinen hygieniastaan ja ehkäisystä huolehtiva mies.
Nimimerkki "Teille vai meille?"
Turku.
Mistä siistiä seksiseuraa naiselle 48v?
41
653
Vastaukset
- Anonyymi
Kävisikö suhteessa oleva mies, jolla lupa hankkia seksisuhde talon ulkopuolelta?
- Anonyymi
No kyllä periaatteessa tälläinenkin järjesty kiinnostaisi, jos tosiaan olisi taustalla seksitön suhde. Voisi toimia ihan hyvin, jos muuten kemiat kohtaisi...
terv ap
- Anonyymi
Paljonko maksat olen ehkä samankenkinen ja ikäinen mutta vadin aina käteismaksua Sinula ennalta.
- Anonyymi
Voin lähteä treffellille kanssasi jos ensin maksatk treffein kutnnukset eli noin 100000EUR ennalta,mutta takaan urheilulliset ja mukavat, alkoholittomat trefffiti.
Oma on valintasi, enkä siit valita. - Anonyymi
Itseäni kyllä pelottavat nuo kaikki pedofiili-poliisit mitä kaduilla liikkuu ja vievät Suomessakin vankilaan teinityttöjä... koska itse tavallaan pidän tyttöjen hauskuudest, mutta poliisin pedofiludesta en pidä.
- Anonyymi
Musta saisi. Olen pitkä mies 195 cm ja komea. Kaipaisin seksiä ja mistään ei saa seksiä. Kiinnostaako?
- Anonyymi
Allu, hän haluaa terveen, hellän ja taitavan rakastajan. Et täytä kriteerejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allu, hän haluaa terveen, hellän ja taitavan rakastajan. Et täytä kriteerejä.
Harmi
- Anonyymi
Oletko hoikka. Ei tuon ikäinen voi vaatia urheilullista miestä ellei ole itse hoikka ja kaunis.
- Anonyymi
Heh, kyllä voi. Katsos kun kyseessä on seksiä haluava nainen, niin ehdokkaista ei ole pulaa ja voi vaan valita niistä sen itselleen mieluisan. Toista se on teille incell tumputtajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, kyllä voi. Katsos kun kyseessä on seksiä haluava nainen, niin ehdokkaista ei ole pulaa ja voi vaan valita niistä sen itselleen mieluisan. Toista se on teille incell tumputtajille.
Mutta vain hoikat saa sellaista seksiä kuin ap haluaa. Lihaviin käydään vain purkamassa paineet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai voi vai... No nythän seksin saaminen kävikin helpoksi. Itse kun kuvittelin, että naisten pitää aina olla timmissä kunnossa.
Ei kun miehen hakuun 😁
Nainen 50 Pirkanmaalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vain hoikat saa sellaista seksiä kuin ap haluaa. Lihaviin käydään vain purkamassa paineet.
Mistä tiedät? Onko omakohtaista kokemusta?
- Anonyymi
Paikalliselta treffipalstalta löytyy monenlaista tarjontaa.
- Anonyymi
Ota joku nuori poju koulutettavaksi. Ovat kiimaisia ja aina kovana.
- Anonyymi
No tämä vois ehkä olla, mutta mistäs tälläisen löytäisi?
Enkä siis nyt täältä hae vaan vinkkejä miten löytäsi vakituisen rakastajan?
terv ap
(p.s. olen pitkä, muodokas, mutta normaalivartaloinen, en hoikka enkä ylipainoinen, kun joku sitä tuolla kyseli) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä vois ehkä olla, mutta mistäs tälläisen löytäisi?
Enkä siis nyt täältä hae vaan vinkkejä miten löytäsi vakituisen rakastajan?
terv ap
(p.s. olen pitkä, muodokas, mutta normaalivartaloinen, en hoikka enkä ylipainoinen, kun joku sitä tuolla kyseli)Lataa kännykään Jodel -> sinne panotreffeihin ilmoitus. Käyttäjät enimmäkseen parikymppisiä kiimaisia jannuja
Jäin tässä miettimään, että miksi " mukava sporttinen hygieniastaan ja ehkäisystä huolehtiva mies" olisi puutteessa? Jos olisikin, niin miksi hän haluaisi juuri sinut?
Sitten vielä jäin miettimään sitäkin, että missä menee limaisen sarjapettäjän ja tavallisen pettäjän raja? Olisiko myös satunnainen tuuripettäjä sitä nou-nou osastoa, eli ne firman pikkujouluissa naisten vessaan päätyvät koti-isät?- Anonyymi
Varmasti puuttessa eläviä siistejä&sporttisia miehiäkin löytyy..?
tai sellaisia, jotka eivät kaipaa seurustelusuhdetta vaan vakituisen luottevan rakastajattaren..? Ja eivät varmaan kaikki minua todellakaan haluisikaan, mutta varmasti monnelle kelpaisi rakkaudennälkäinen halukas nainen? (milf :D).
Sarjapettäjällä tarkoitin moraalitonta ja vastuutonta henkilöä joka hakee vaan itsekästä tyydytystä randomisti. Ensisijaisesti olisi hakusessa vapaa mies, joka haluaisi vakituisen seksisuhteen "friend with benefits"-tyyliin tai jos joku on pitkässä seksittömässä suhteessa, ehkä sellaisessa tapauksessa pettäminenkin olisi sallittua..
terv ap - Anonyymi
Jospa joku siisti sekä sporttinen pervo haluaisi nautiskella hiivasienellä, tai joillakin muilla vastaavilla herkuilla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sellaisia, jotka eivät kaipaa seurustelusuhdetta vaan vakituisen luottevan rakastajattaren..? Ja eivät varmaan kaikki minua todellakaan haluisikaan, mutta varmasti monnelle kelpaisi rakkaudennälkäinen halukas nainen? (milf :D).
Sarjapettäjällä tarkoitin moraalitonta ja vastuutonta henkilöä joka hakee vaan itsekästä tyydytystä randomisti. Ensisijaisesti olisi hakusessa vapaa mies, joka haluaisi vakituisen seksisuhteen "friend with benefits"-tyyliin tai jos joku on pitkässä seksittömässä suhteessa, ehkä sellaisessa tapauksessa pettäminenkin olisi sallittua..
terv apKommenttina tähän, että sehän ei ole pettämistä, jos seksittömässä suhteessa avovaimon luvalla hankkii seksisuhteen.
Terveisin mies joka tiedusteli suhtautumistasi ensimmäisenä, mutta et vastannut mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttina tähän, että sehän ei ole pettämistä, jos seksittömässä suhteessa avovaimon luvalla hankkii seksisuhteen.
Terveisin mies joka tiedusteli suhtautumistasi ensimmäisenä, mutta et vastannut mitään.No kyllä periaatteessa tälläinenkin järjesty kiinnostaisi, jos tosiaan olisi taustalla seksitön suhde. Voisi toimia ihan hyvin, jos muuten kemiat kohtaisi...
terv ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terv apPettäminen ei ole koskaan sallittua jos se tehdään puolison seläntakana salaa. Vapaat suhteet erikseen.
Oisko joku facebook hyvä kanava? Tai sitten Tinderi tms. ”Äppi”?
Sitten ihan laittaa tuon, että hakee fwb-suhdetta tositarkoituksella. Sopivien tyyppien kanssa keskustelee ihan jonkinaikaa, ennenkuin edes tapaa. Veikkaan, että hätäisimmät tippuu kelkasta, jos putää vaikka pari viikkoa vaan kirjoitella, ennenkuin edes tapaa. 😀
Ja oletko jo miettinyt, että mitkä säännöt haluisit fbw-suhteeseen? 🤔- Anonyymi
Hei!
Kiitos asiallisesta vastuksesta.
Hyviä vinkkejä! Eli tärkeää toi tutustuminen ja viestittely etukäteen, jotta varmistuu toisen motiiveista&mieltymyksistä ja pitäähän niiden kemioiden kohdata, vaikkei parisuhdetta haetakaan.. Ja pelkät omien pussien kertatyhjentäjät siirtyy toisaalle kärsimättömyyttään..
En ole sen kummemmin miettinyt vielä sääntöjä tms. Parikymmentä vuotta ollut uskollisena parisuhteessa, viimeiset vuodet lähes kokonaan ilman seksiä.
Mitään yhden illan juttuja ei tässä iässä kaipaa vaan intohimoista rakastelua ja hellyyttäkin jonkun luotettavan kumppanin kanssa.. Seksitauteja en halua, joten kondomi pitää olla käytössä ja muutenkin olisi hyvä, jos kumppaninkin seksikumppanien määrä olisi rajallinen/pieni..
terv ap Anonyymi kirjoitti:
Hei!
Hyviä vinkkejä! Eli tärkeää toi tutustuminen ja viestittely etukäteen, jotta varmistuu toisen motiiveista&mieltymyksistä ja pitäähän niiden kemioiden kohdata, vaikkei parisuhdetta haetakaan.. Ja pelkät omien pussien kertatyhjentäjät siirtyy toisaalle kärsimättömyyttään..
En ole sen kummemmin miettinyt vielä sääntöjä tms. Parikymmentä vuotta ollut uskollisena parisuhteessa, viimeiset vuodet lähes kokonaan ilman seksiä.
Mitään yhden illan juttuja ei tässä iässä kaipaa vaan intohimoista rakastelua ja hellyyttäkin jonkun luotettavan kumppanin kanssa.. Seksitauteja en halua, joten kondomi pitää olla käytössä ja muutenkin olisi hyvä, jos kumppaninkin seksikumppanien määrä olisi rajallinen/pieni..
terv apOllos hyvä vaan. 😊
Nykyäänhän on vaikka mitä ohjelmia ja äppejä, jossa voi ainakin ilmoitella. Mitä olen naisilta niistä kuullut, viestejä tulee varmasti reilusti, mutta profiilin loppuun voisi laittaa kysymyksen tai pari, mihin haluat vastauksen yhteydenoton yhteydessä. Silleen saa ainakin karsittua ne, ketkä ei saatetekstiä lue. Ne voi raakata pois heti.
Eli paneudu hyvin siihen profiilin tekoon, että saat karsittua jo sillä paljon joutavia kyselyjä pois. Lisäksi joissain ohjelmissa voi rajata muutenkin vaikka iän ja asumispaikkakunnan, tupakoinnin jne mukaan tyyppejä.
Ja jos meinaat jotain fbw-suhdetta, kantsii jo etukäteen vähän miettiä mitkä säännöt siihen haluisit. Mulle tulisi päällimmäisenä itse mieleen juuri se, ettei olisi muita fyysisiä suhteita. Ja sitten jos jompikumpi alkaa pukkaamaan tunnetta liikaa suhteeseen, toinen sais pistää poikki senkin takia. Ja vaikka, että suhde pidettäisiin pienellä huomiolla. 🤔
Tiettyhän näissä on aina se vaara, että silti tulee joku hännystelijä tai perseilijä kohdalle, mutta ehkäpä tosiaan suunnitelmallisuudella ja määrätietoisella ”ristikuulustelulla” saiskin kivan ja aikuismaisen seksisuhteen. 😊- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Ollos hyvä vaan. 😊
Nykyäänhän on vaikka mitä ohjelmia ja äppejä, jossa voi ainakin ilmoitella. Mitä olen naisilta niistä kuullut, viestejä tulee varmasti reilusti, mutta profiilin loppuun voisi laittaa kysymyksen tai pari, mihin haluat vastauksen yhteydenoton yhteydessä. Silleen saa ainakin karsittua ne, ketkä ei saatetekstiä lue. Ne voi raakata pois heti.
Eli paneudu hyvin siihen profiilin tekoon, että saat karsittua jo sillä paljon joutavia kyselyjä pois. Lisäksi joissain ohjelmissa voi rajata muutenkin vaikka iän ja asumispaikkakunnan, tupakoinnin jne mukaan tyyppejä.
Ja jos meinaat jotain fbw-suhdetta, kantsii jo etukäteen vähän miettiä mitkä säännöt siihen haluisit. Mulle tulisi päällimmäisenä itse mieleen juuri se, ettei olisi muita fyysisiä suhteita. Ja sitten jos jompikumpi alkaa pukkaamaan tunnetta liikaa suhteeseen, toinen sais pistää poikki senkin takia. Ja vaikka, että suhde pidettäisiin pienellä huomiolla. 🤔
Tiettyhän näissä on aina se vaara, että silti tulee joku hännystelijä tai perseilijä kohdalle, mutta ehkäpä tosiaan suunnitelmallisuudella ja määrätietoisella ”ristikuulustelulla” saiskin kivan ja aikuismaisen seksisuhteen. 😊”Ja sitten jos jompikumpi alkaa pukkaamaan tunnetta liikaa suhteeseen, toinen sais pistää poikki senkin takia.”
Toisen mielestä liikaa tunnetta ja toisen mielestä taas ei. Kumpi voittaa siinä tapauksessa? Se on ikävää jos toinen tulkitsee väärin ja laittaa poikki sen takia. Anonyymi kirjoitti:
”Ja sitten jos jompikumpi alkaa pukkaamaan tunnetta liikaa suhteeseen, toinen sais pistää poikki senkin takia.”
Toisen mielestä liikaa tunnetta ja toisen mielestä taas ei. Kumpi voittaa siinä tapauksessa? Se on ikävää jos toinen tulkitsee väärin ja laittaa poikki sen takia.No varmaan noita rajoja alussa pitääkin etsiä. Mutta tavallaan niistä on tuollaisessa suhteessa oikeus sanoa. Sovittu oikeus... jossain perinteisemmässä niitä ehkä nieleksii ja koettaa painella villaisella.
Kumpi voittaa? Kummatkin. Jos toisesta tuntuu, että toisen tunteet ampuu yli ja ei halua sellaista siihen suhteeseen noin, voi toinen sanoa mitä mieltä itse on. Ja jatkossa vaikka jättää sitten sellaiset pois... onhan fwb-suhdekin kahden ihmisen välinen... kaksi ihmistä voi sopia siitä ihan millaisen siitä haluaa... nimetä vaikka miksi...jsne- suhteeksi vaikka justsexnothingelse. 😄 Ja sovitaan, että ei edes hymyä, vaan pano ja kotiin kumpikin..😀- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei!
terv apAika haasteellinen rasti... etenkin tuo intohimo. Vahvistan edellisen kirjoitukseni, että ehdottomasti live elämästä voi löytää, mutta aikaa se ottaa.
Tindereissä ja muissa systeemeissä on lähinnä miehiä, jotka etsivät (vaki tai seksi) suhdetta juuri erottuaan. Siinä voi palaa loppuun helposti, jos viestittelyjen jälkeen päätyy tapaamisiin useinkin. Ja aina on jokin hiertävä seikka, ettei suhteeseen päädytä. Epäilisin, että rakastajan haussa vielä voimakkaampana kaikenlaista ikävämpää, ja suoranaista valehtelua, koska sitä on vakkarisuhteita hakevillakin.
Minulla ei ole kokemusta Tinderistä, mutta monella ystävällä on. Yksikin läheinen ystävä jo uupui, etenkin miesten taustojen selvittämiseen.
- Sheena
- Anonyymi
Tuollainenhan on täysin siitä kiinni että miten paljon lähetät kirjekuoressa käteisisä seteleitä
- Anonyymi
Itse kyllä kirjoitan jotain vähän prosoivijakin juttuja, mutta vain keskuskelun kehittämiksi... oikeasti itse kyllä minäkin elämän kumppanin joskus tarvitsen..
- Anonyymi
Kesä tulossa ja terassit aukeavat.
Terasseilla voi katsoa ympärilleen ja miettiä miksi ihmiset olisivat sinne tulleet.
Osa tulee ystävien kanssa ja osa yksin. Ympäristön havannointi on tärkeä osa parittelua. Ymäristö jossa kukaan ei tunne paineita ja on esillä on paras arviointiin voisiko "hän" olla seuraavan yön kumppani. Katso eleitä, käyttäytymistä, tyyliä. Aisti koko kehollasi ja keho vastaa voiko tehdä lähempää tuttavuutta. Ei siinä mitään häviä jos keskustelee ensin.
AsianVierestä- Anonyymi
Miksi yön? Itse kannatan päivää. Lisäksi on hyvä muistaa turvallisuus. Ensin tutustustaan kunnolla ja tavataan muutaman kerran. Sitten vasta sekstaillaan.
- Sheena
- Anonyymi
Onnea etsintöihin.
Kanssasi lähes samanikäisenä on vapauttavaa todeta, että on kohdannut jo kaikki elämänsä seksikumppanit ja sen seksin mitä elämä parhaimmillaan antaa. Vaikka nuo suhteet ovat jo jääneet taakse, en silti kaipaa enkä toivo mitään muuta kuin olen ehtinyt saada ja kokea. Siinä on riittävästi hyvää. - Anonyymi
48v naiselle sopivaa seuraa olisi sellainenyli 65v mies, eli sellainen löytyy vaikka pesäpallo-ottelusta
- Anonyymi
Ei löydy mistään.
- Anonyymi
Palstalla on ätmejä. Ne kyllä panee 48 v kurppaa mieluusti.
- Anonyymi
Ätmit pelkää naisia.
- Anonyymi
Minulla fuckbuddy jonka kanssa sujuu tosi hyvin eli kyllä näitä miehiä löytyy. Itse löysin kuntosalilta. Olen 50 . Siellä tursuaa testosteroni. Jopa niin että joillakin jöpöttää jo salilla.
Mies 10 v nuorempi. - Anonyymi
Löydät kyllä täältä ;). Et kadu koskaan ;)
- Anonyymi
"Kysymys kuuluu, mistä löytää taitava, hellä, siisti ja tietysti terve rakastaja?"
Live maailmasta, päiväsaikaan. Näin varmistetaan, että kemiat ja aaltopituudet kohtaa.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175420
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2232787- 412405
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432141Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332076Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131480- 381330
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257