Akka tarjoaa viehraile itteänsä

Anonyymi

Minkälainen ihminen kulkee haarat levälänsä miehissä vaikka oma ukko löytyy.

63

6132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se tavara siittä kulu, iloinen antaja oppii uusia temppuja ja se piristää sitä "kotielämääkin". Suosittelen muillekin, kokeilkaa, ei tämä elämä niin vakavaa ole.
      Lempikää, elätte vain kerran.

    • Anonyymi

      Ei kannata olla katheellinen, lemmen iloa ei pidä kieltää keltään. Jakakaa ittekki ja saatte iloisen hyvän elämän. Puupalttoossa kun ei ennää peuhata, nyt se pittää ottaa riemut irti elosta. Ei oo klthään pois!

      • Anonyymi

        Haluatko semmosen maihneen.. se on jo sinusta kuuluu Kaikenlaisia juttuja..päästä miehesti menehmään äläkä hyväksikäytä vosu!!


    • Anonyymi

      Eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin, koska ukkoni saattaa myös selata tätä palstaa ja arvata kenestä on kysymys, koska tämä on niin pieni paikkakunta kuitenkin, ja kaikki tuntevat toisensa.

    • Anonyymi

      Mitäs sitten, kun mieskin löytää uuden. Näin kävi yhdessäkin liitossa. Eikä halunnut mies palata vanhaan.

      • Anonyymi

        Kuka vosun ny takasi ottaa. Täysin lammas on se ukko.


    • Anonyymi

      Kevytkenkäinen horovitz, kaiketi tuollainen ilmestys?

      • Anonyymi

        Ei kukaan yksin huoraa, miehet pörrää ympärillä kuin herhiläset meden perässä.
        Kumma, että naista syytetään, eikö hommaan liity mieskin. Sitä kiihottavampi ja houkuttelevampi tapaus, kun kelpaa muillekin. Huomattu. Äijät aattelee, että minä kun muutkin ja ai, ai, kun kiihottaa ja kiehtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan yksin huoraa, miehet pörrää ympärillä kuin herhiläset meden perässä.
        Kumma, että naista syytetään, eikö hommaan liity mieskin. Sitä kiihottavampi ja houkuttelevampi tapaus, kun kelpaa muillekin. Huomattu. Äijät aattelee, että minä kun muutkin ja ai, ai, kun kiihottaa ja kiehtoo.

        Tuo ole ees minkään näkönen..oikea ihrakasa


    • Anonyymi

      Jos mies on uskoton häntyri, niin onpa kova poika, mutta jos nainen erehtyy kerrankaan niin on heti horo. Kummallista.

      • Anonyymi

        Nainen on perinteisesti kodin sydän. Miehen maine ollut aina vähän sitä ja tätä. Perinteinen käsitys naisesta sotii vastaan tällaista horokäytöstä kohtaan.


    • Anonyymi

      Kummakos se että horot viihtyy yhessä. Epärehellisiä valehtelijoita kumpikin. Hyväksikäyttäjiä.

      • Anonyymi

        Elämä on ihmisen parasta aikaa M N
        Nautitaan siitä 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on ihmisen parasta aikaa M N
        Nautitaan siitä 😜

        Matti oli oikeassa


    • Anonyymi

      Järvikylän horovitz luulekko ettei kuulu...

      • Anonyymi

        Älä viitti, pitäähän järvikylissäkin jotain iloa olla , kuka v siellä muuten jaksaa .


    • Anonyymi

      Siellähän asustaa vain pikkukikkelin omaavia joten ei siinä rouvan reijänreunat kulu . Ei se mene pilalle .

    • Anonyymi

      iloinen seksi pitää tauvit loitolha

    • Anonyymi

      Lehmipoika ja Punapäähoora vtyu!

      • Anonyymi

        Jos oikein ymmärsin keistä puhutaan, niin eikös tuo ole ihan mummo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikein ymmärsin keistä puhutaan, niin eikös tuo ole ihan mummo?

        no keist on juoruttu?


    • Anonyymi

      Hoora hoorantyär

    • Anonyymi

      Toivon, että Kolarissa on mielenterveyspalveluita helposti saatavilla ja ketjun kirjoittelija ymmärtäisi niitä käyttää tai joku läheinen hänet sinne ohjata. Surullinen elämä, mutta toivon parempaa.

      • Anonyymi

        Totta joka sana aloittajalla. Mitä siinä on sairasta? Hävettääkö kenties??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta joka sana aloittajalla. Mitä siinä on sairasta? Hävettääkö kenties??

        Kuka sen sairas-sanan ensimmäisenä sanoikaan? Se koira älähti. Taidat olla semmonen yksin ketjua ylläpitävä ja varmaan aika yksin muutenkin. Hae apua, saat apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sen sairas-sanan ensimmäisenä sanoikaan? Se koira älähti. Taidat olla semmonen yksin ketjua ylläpitävä ja varmaan aika yksin muutenkin. Hae apua, saat apua.

        Hoorat on henkisesti lapsen tasolla vastuuttomia kuspäitä.


      • Anonyymi

        Tekopyhyyden kruunu on kyllä kirkas teikäläisellä..hehehehe


    • Anonyymi

      Olokaa ylypeitä siittä, että tejän frouva kelepaa muillekin. S en häätyy olla tosi hyvä, kun on kysyntää. Ei mmuta ko nokkaa pystyyn, kun soon niin hyä!

    • Anonyymi

      Missä järvikylässä tämmönen löytys? Vois vaikka käyä kylässä

      • Anonyymi

        Eteläpään kylä


    • Anonyymi

      Muslimaanien kulttuuria.

    • Anonyymi

      Jaa son tämä juoruaminen siirtyny pihateiltä ja köökeistä tänne nethiin😀 Rakkautta kaikile tasapuolisesti toivon mie❤

    • Anonyymi

      Taitaa aloittajaa käydä kateeksi kun joku saa...

      • Anonyymi

        Käy kyllä pirun katteex tuollainen horo😆😆😆😆😆


    • Anonyymi

      No voihan nenä...
      Sehän vaikuttaa pirun hyvältä...
      Että toisillekki kelpaa..
      Varmaan ksunis nainen...

      • Anonyymi

        Takkaapäin sohvalla on siitä hyvä että voipi keskittyä mielikuviin, vaikka toinen vinkuuki ku mielipuoli hehheh


    • Anonyymi

      Jos ukosta ei enää ole mihinkään🙄

      • Anonyymi

        Niin kilttiä miestä ei tarvisi tuo ihminen. Hyväksikäyttäjä.


    • Anonyymi

      Millä tiellä tuollainen löytyy? Jos pääsis vaikka sutaseen.

    • Anonyymi

      toimittaja!!!!

      • Anonyymi

        Mikä toimittaja


    • Anonyymi

      Tyhjän paskan toimittaja.

    • Anonyymi

      Mistä löytyy tällainen antoisa anne??

    • Anonyymi

      Luoja että olette sekopäistä sakkia, toivottavasti kolarissa on mielenterveys palvelut helposti saatavilla

      • Anonyymi

        Kaikki kokeneet miehet ovat tietoisia, että Lapin naiset ovat kiimaista ja löyhälovista sakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kokeneet miehet ovat tietoisia, että Lapin naiset ovat kiimaista ja löyhälovista sakkia.

        Tämä on kyllä tosi! Sillä niitä vaimoja haetaan toisaalta


    • Anonyymi

      Hitsi.olin ihastunut yhteen nsKolarilaiseen.
      Mutten saanut vasta kaikua. Jätin asian sikseen.
      Oli pikkusen mua nuorempi..
      Oon kyllä pihkassa edelleen..kyllä mie ukkomieheen vielä kynteni pistän..so varmaa
      Vaika oon varattu.
      Heh..heh..heeeeeee

    • Anonyymi

      Tuollaista kyllä TARVITAAN


      Eikä se järvi soutamisesta kulu

      • Anonyymi

        tämä järvi kyllä kulunu liialtiki, ei tunnu puristukset ees enhän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä järvi kyllä kulunu liialtiki, ei tunnu puristukset ees enhän

        Pienen munan omaavan puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä järvi kyllä kulunu liialtiki, ei tunnu puristukset ees enhän

        Jumppaa. Niin kiristyy.
        Kiristetty vai löysä?


    • Anonyymi

      En ole vielä löytäny tätä naista joka järvikylä käyty läpi. Taitaa olla paska puhetta.

    • Anonyymi

      No vieläkö olis MAHDOLLISTA saaha .....

    • Anonyymi

      kenestähä tässä puhhuttaan? kenties viestinketjun alottajan pihala asuvista? olet sie lapsellinen

    • täälä vissii nimiä sanottu ääneen ko poistettu paljon kommentteja, mistä tämö juoruaja tietää että akka tarjoaa itteään? miehen kanssa ei siis voi olla kaveri vain. :D

    • Anonyymi

      älkää olla " huolissa " en antais nuolla ees " pilhua " tiiäättä silloin mistä puhutaan....😖

      • Anonyymi

        Kenestä tässä puhutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä tässä puhutaan

        Ja mitä väliä? Enemmän kiinnostaa, kuka on ketjun alottaja ja kirjottelija. Ylheensä vissin päissä tai kun lääkkeitten otosta on menny tovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä väliä? Enemmän kiinnostaa, kuka on ketjun alottaja ja kirjottelija. Ylheensä vissin päissä tai kun lääkkeitten otosta on menny tovi.

        Vaikuttaa teinitouhulta.. Horoviz vai mikä soli 😂


    • Anonyymi

      Lääkkeet on otettu. Viagraa ja subutexia. On pää sekasin. Lähen tästä naapurin eukkoa sotimaan.

    • Anonyymi

      Hyvin kyllästynyt henkilö, joka ei voi sietää tuota murretta, jota käytät. Ja tietenkin jos olet vain tylsä, saamaton nahjus.

    • Anonyymi

      Kuka kehtoo ies sannoo mite sie akkaas völjyyt.

    • Anonyymi

      😂😂😂 parasta huumoria ikinä lukea kolarin juttuja 😂😂😂 jatkakaa kirjoittelua tänne ja tuota sekoilua

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe