Missä Jeesus tuomistee homot?

Arto tai muut hörhöt. Kertokaapa, että missä raamatunkohdassa Jeesus tuomitsee homot.

182

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala tuomitsee homouden ja lesbouden!
      Tule järkiisi!

      • Anonyymi

        Et siis löydä kohtaa? Niin arvelinkin.


      • Anonyymi

        Älä hauku ketään hörhöksi sitä joka noudattaa Jumalan sanaa.


      • Anonyymi

        Jeesus tuhosi Sodoman ja Gomoran, kun siellä harjoitetiin homoutta..


      • Anonyymi

        Miksi Jeesuksen olisi pitänyt tuomita homot? Eikö riitä, että Jeesuksen Apostolit tuomitsevat Pyhässä Hengessä kirjoituksissa? Jeesus kyllä sanoi, että avioliitto on miehen ja naisen välinen. Eikö se jo kerro jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tuhosi Sodoman ja Gomoran, kun siellä harjoitetiin homoutta..

        Milloin Jeesus tuhosi Sodoman ja Gomorran?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Jeesuksen olisi pitänyt tuomita homot? Eikö riitä, että Jeesuksen Apostolit tuomitsevat Pyhässä Hengessä kirjoituksissa? Jeesus kyllä sanoi, että avioliitto on miehen ja naisen välinen. Eikö se jo kerro jotain.

        Niin, miksi olisi? Hörhöseuraajilleen hän ei voi mitään.


      • Anonyymi

        Vaikka Jeesus ei suoraan tuominnut homoutta. Ei sitä hyväksyänyt. JEESUS sanoi ettei ole tullut lakia kumoamaan ja Vanhassa Testamentissa on homous kielletty eikä Jeesus sitä kumonnut. Jeesus asetti avioliitton miehen ja naisen väliseksi. MATT. 19. Mtä muuta Jeesus ei kummonut mitä on laissa? PALJON. Sitten Jeesuksen Apostolit kirjeissä kumosi homouden ja he jatkoivat Jeesuksen oppia Pyhässä Hengessä. Kun Raamattussa ei ole kohtaa mikä sallii homouden pidämme sitä sitten suurena syntinä.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Milloin Jeesus tuhosi Sodoman ja Gomorran?

        Lue Raamattua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä hauku ketään hörhöksi sitä joka noudattaa Jumalan sanaa.

        "Jumalan" sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Jeesus ei suoraan tuominnut homoutta. Ei sitä hyväksyänyt. JEESUS sanoi ettei ole tullut lakia kumoamaan ja Vanhassa Testamentissa on homous kielletty eikä Jeesus sitä kumonnut. Jeesus asetti avioliitton miehen ja naisen väliseksi. MATT. 19. Mtä muuta Jeesus ei kummonut mitä on laissa? PALJON. Sitten Jeesuksen Apostolit kirjeissä kumosi homouden ja he jatkoivat Jeesuksen oppia Pyhässä Hengessä. Kun Raamattussa ei ole kohtaa mikä sallii homouden pidämme sitä sitten suurena syntinä.

        Eli sinäkään et löydä kohtaa, jossa Jeesus olisi tuominnut homouden. Ei Jeesus kumonnut monia muitakaan VT:n hölmöyksiä, vaikka opetti eri tavalla. Ei silmä silmästä ja hammas lampaasta vaan pitää kääntää toinenkin poski.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tuhosi Sodoman ja Gomoran, kun siellä harjoitetiin homoutta..

        siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia. Harjoittivat siveetömyyttä sen oli heitän tuomionsa


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia. Harjoittivat siveetömyyttä sen oli heitän tuomionsa

        Sodoman satu oli jo ennen Jeesuksen aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sodoman satu oli jo ennen Jeesuksen aikaa.

        Jeesus on ollut ijankaisuutesta saakka,sodoman hävitys oli turmeltuneen kaupungin kohtoalo,synnin mitta kun tuli täyteen,tuho tuli.


      • kotikuus kirjoitti:

        Jeesus on ollut ijankaisuutesta saakka,sodoman hävitys oli turmeltuneen kaupungin kohtoalo,synnin mitta kun tuli täyteen,tuho tuli.

        Sinulla on pirullinen Jumala kun kostaa viattomille ihmisille muiden synnit ja "synnit". Alhaisinkin oikeustaju ymmärtää sen, että syyttömiä ei saa tuomita millään ryhmärankaisulla!


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Sinulla on pirullinen Jumala kun kostaa viattomille ihmisille muiden synnit ja "synnit". Alhaisinkin oikeustaju ymmärtää sen, että syyttömiä ei saa tuomita millään ryhmärankaisulla!

        Syninteko on viatona,kaikeasitä näkeekin,synnintätä ei tässä maailmassa ole,ainut miä on anteeksi saatut synnit uskovilla meitä synnit on pois pyyhitty vere kautta.
        Arvet näkyvä siitä huolimatta.


      • kotikuus kirjoitti:

        Syninteko on viatona,kaikeasitä näkeekin,synnintätä ei tässä maailmassa ole,ainut miä on anteeksi saatut synnit uskovilla meitä synnit on pois pyyhitty vere kautta.
        Arvet näkyvä siitä huolimatta.

        Oletko täysin lukutaidoton? Sadussahan Sodomassa tapettiin KAIKKI. Eivät KAIKKI voineet olla pahantekijöitä. Vai väitätkö, että kaikki naiset ja lapsetkin tekivät jotain pahaa?

        Siitä oli kyse kun mainitsisn Jumalasi olevan täysin moraaliton, kun kosti joidenkin pahat teot kaikille asukkaille. Alkeellisinkin oikeuskäytäntö kieltää syyttömien tuomitsemsien, mutta jumalallasi ei ole alkellisintakaan moraalia eikä oikeustajua.


      • Anonyymi

        Voidaanko kaikkia asioita pitää luvallisena mitä Jeesus ei erikseen kieltänyt? Kielisikö Jeesus esim. varastamisen? Jeesus sanoi MATT. 5: 17. Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään 18. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

        Eli homous on silloin kielletty Jeesuksen sanojen mukaan, koska Jeesus ei kumonnut lakia missä homous on kieletty.

        3MOOS. 18 : 22. Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus

        3MOOS. 20 : 13. Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.


        Myös Uudessa Testamentissa on kielletty

        1KOR. 6: 9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, (miesten kanssa makaavat)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodoman satu oli jo ennen Jeesuksen aikaa.

        "Sodoman satu oli jo ennen Jeesuksen aikaa."

        Ei ole satu vaan on ajankohtainen vielä. Myös Suomen sodoma tullaan hävittämään jos emme tee parannusta.

        1MOOS. 18: 20. Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.

        5. Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
        6. Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
        7. ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
        8. Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."


        Jeesus on Herra ja Jeesus on Jumala ja Jeesus hävitti Sodoman ja Gomoran.


        HALLELUJAAA!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voidaanko kaikkia asioita pitää luvallisena mitä Jeesus ei erikseen kieltänyt? Kielisikö Jeesus esim. varastamisen? Jeesus sanoi MATT. 5: 17. Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään 18. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

        Eli homous on silloin kielletty Jeesuksen sanojen mukaan, koska Jeesus ei kumonnut lakia missä homous on kieletty.

        3MOOS. 18 : 22. Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus

        3MOOS. 20 : 13. Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.


        Myös Uudessa Testamentissa on kielletty

        1KOR. 6: 9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, (miesten kanssa makaavat)

        Kysymys kuului, että tuomitsiko JEESUS jossain kohtaa homouden. Ei ole tullut sellaista kohtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sodoman satu oli jo ennen Jeesuksen aikaa."

        Ei ole satu vaan on ajankohtainen vielä. Myös Suomen sodoma tullaan hävittämään jos emme tee parannusta.

        1MOOS. 18: 20. Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.

        5. Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
        6. Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
        7. ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
        8. Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."


        Jeesus on Herra ja Jeesus on Jumala ja Jeesus hävitti Sodoman ja Gomoran.


        HALLELUJAAA!!!

        Sodoman ja Gomorran satu olivat ennen Jeesuken aikaa.

        Jaa, että omat neitsyt-tyttären annetaan tuosta vain seksileluiski... EI kuulosta paljon mormonismia paremmalta.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Oletko täysin lukutaidoton? Sadussahan Sodomassa tapettiin KAIKKI. Eivät KAIKKI voineet olla pahantekijöitä. Vai väitätkö, että kaikki naiset ja lapsetkin tekivät jotain pahaa?

        Siitä oli kyse kun mainitsisn Jumalasi olevan täysin moraaliton, kun kosti joidenkin pahat teot kaikille asukkaille. Alkeellisinkin oikeuskäytäntö kieltää syyttömien tuomitsemsien, mutta jumalallasi ei ole alkellisintakaan moraalia eikä oikeustajua.

        Minä en ole sodoman tuomari,jumala tekisen minkä katsoi hyväksi tehdä. Jotka suosivat samoja syntejä heitä luetiin hein, evä haluneet pelastua kuin loot hänän perheensä enkeli pelasti.


      • kotikuus kirjoitti:

        Minä en ole sodoman tuomari,jumala tekisen minkä katsoi hyväksi tehdä. Jotka suosivat samoja syntejä heitä luetiin hein, evä haluneet pelastua kuin loot hänän perheensä enkeli pelasti.

        SINUN jumalsi oli Sodoman tuomari. SINÄ uskot sellaiseen Jumalaan, jolla ei ole alkeellisintakaan oikeustajua eikä moraalia. Viattomien kiduttamainen ja tappaminen toisten tekemien syntien tai "syntien" takia on karmeaa.

        Ota vain vastuu uskostasi! Samalla tavalla mormonien täytyy ottaa vastuu omasta uskostaan, joka sisältää moninaintia, rasismia ym.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sodoman satu oli jo ennen Jeesuksen aikaa.

        "Sodoman totuus oli jo ennen Jeesuksen aikaa."

        Jeesus on ollut olemassa ennen jo maailman luomista. Isä Poika ja Pyhä Henki ovat olleet olemassa ikuisuuden


      • Tämä sanoma on varma, että Jumala (Jeesus) tulee tuomitsemaan homot. Aivan kuin Sodoman ja Gomodan.

        Jumala ei syntiä siunaa.


      • Arto777 kirjoitti:

        "Sodoman totuus oli jo ennen Jeesuksen aikaa."

        Jeesus on ollut olemassa ennen jo maailman luomista. Isä Poika ja Pyhä Henki ovat olleet olemassa ikuisuuden

        Jeesus on todennäköisesti historiallinen henkilö, joka on syntynyt suunnilleen ajanlaskumme alun aikoihin. Sadut Sodomasta ja Gomorrasta ovat paljon vanhempia. Nyt oli kysymys siitä, että tuomitseeko Jeesus jossain kohtaa homot. Ei hän ehkä ihan kaikilta osin ollut puhdas pulmunen (tosin kaikki hänestä on toisen käden tietoja), mutta en ole törmännyt mihinkään kohtaan Raamatussa, jossa hän tuomitsisi homot.


      • Arto777 kirjoitti:

        Tämä sanoma on varma, että Jumala (Jeesus) tulee tuomitsemaan homot. Aivan kuin Sodoman ja Gomodan.

        Jumala ei syntiä siunaa.

        Jeesus tuomitsee lähimmäisten sortajat ja ne, jotka eivät tue lähimmäisiä. Se jos mikä on Raamatussa selvästi sanottu.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        SINUN jumalsi oli Sodoman tuomari. SINÄ uskot sellaiseen Jumalaan, jolla ei ole alkeellisintakaan oikeustajua eikä moraalia. Viattomien kiduttamainen ja tappaminen toisten tekemien syntien tai "syntien" takia on karmeaa.

        Ota vain vastuu uskostasi! Samalla tavalla mormonien täytyy ottaa vastuu omasta uskostaan, joka sisältää moninaintia, rasismia ym.

        Jumala ei setä synnin harjoitusta,se hävittää ne kansatu niin kuin kävi israelin kansan edessä oleville kansoikke,hävisivä maanpäältä,tämäikon kirjoitettu sun satukirjassasi niin vain kävi.
        Sit parutte jumala on epäoikeuten jumaa jon viattomia surmaa,sun katsantokantasimukaan,totuus on aivan toisen lainen. Vastuussa olen tekimisistäni Jeesukselle,mitä jätän tekemättä en uskostani siitä vastaa jeesus itse en minä jos pysyn hänen käskysä kiini,se pitää uskonkin ehjänä.


      • kotikuus kirjoitti:

        Jumala ei setä synnin harjoitusta,se hävittää ne kansatu niin kuin kävi israelin kansan edessä oleville kansoikke,hävisivä maanpäältä,tämäikon kirjoitettu sun satukirjassasi niin vain kävi.
        Sit parutte jumala on epäoikeuten jumaa jon viattomia surmaa,sun katsantokantasimukaan,totuus on aivan toisen lainen. Vastuussa olen tekimisistäni Jeesukselle,mitä jätän tekemättä en uskostani siitä vastaa jeesus itse en minä jos pysyn hänen käskysä kiini,se pitää uskonkin ehjänä.

        On se kummallista, että jumalasi ei osaa erotella hyviä pahoista, vaan käskee tappamaan miehet, naiset ja lapset. Joissakin kohdissa käskee tappamaan vain miehet ja ottamaan naiset käyttöönsä.

        Olisikohan kyseessä kuitenkin valloittajien omat käskyt eikä Jumalan? Siis samaan tapaan kuin mormonien moninaintikäsky ei taatusti ole Jumalalta peräisin, vaan Smithiltä.

        Jos sinä pidät tuollaisen sadistijumalan käskyjen pitämistä tärkeänä, se kertoo sinusta.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        On se kummallista, että jumalasi ei osaa erotella hyviä pahoista, vaan käskee tappamaan miehet, naiset ja lapset. Joissakin kohdissa käskee tappamaan vain miehet ja ottamaan naiset käyttöönsä.

        Olisikohan kyseessä kuitenkin valloittajien omat käskyt eikä Jumalan? Siis samaan tapaan kuin mormonien moninaintikäsky ei taatusti ole Jumalalta peräisin, vaan Smithiltä.

        Jos sinä pidät tuollaisen sadistijumalan käskyjen pitämistä tärkeänä, se kertoo sinusta.

        On kukmma kun et ymmärrä sitä mikä raamattu sanoo,kääntelet mielesimukaan kaikea mitä sinne kirjoitetaan. Ihminen on sadisti Juamala on toinen persoona ei ole mielipiteistä riippuvainen.


      • kotikuus kirjoitti:

        On kukmma kun et ymmärrä sitä mikä raamattu sanoo,kääntelet mielesimukaan kaikea mitä sinne kirjoitetaan. Ihminen on sadisti Juamala on toinen persoona ei ole mielipiteistä riippuvainen.

        Tavallinen humanisti-ihminen voittaa sadistijumalasi mennen tullen. Jopa Suomen lainsäädäntö voitaa sinun jumalasi lainkäytön, jossa syyttömiä tapetaan ja kidutetaan esim. rikollisen kanssa olevan sukulaisuussuhteen tai samaan kansanryhmään kuulumisen vuoksi. Sadisti mikä sadisti. Vaihda parempaan Jumalaan tai muuten olet homousvimmassasi kanssarikollinen sadisti-jumalasi kanssa.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Tavallinen humanisti-ihminen voittaa sadistijumalasi mennen tullen. Jopa Suomen lainsäädäntö voitaa sinun jumalasi lainkäytön, jossa syyttömiä tapetaan ja kidutetaan esim. rikollisen kanssa olevan sukulaisuussuhteen tai samaan kansanryhmään kuulumisen vuoksi. Sadisti mikä sadisti. Vaihda parempaan Jumalaan tai muuten olet homousvimmassasi kanssarikollinen sadisti-jumalasi kanssa.

        Minun jumaa ei voita kukaan,joka on Jeesus kristus,haihattelu puhetta. On juttuja voi teitetä,lues 5.moos kirja niin näet mitä on tapahtunu aikoinaan,sun humanisti on
        tuulen viemää akanoita joita tuulikujettaa.
        Homot ovat niitä mitä ovat.


      • Onko aloittajan mielestä kaikki sallittua mitä Jeesus ei erikseen kieltänyt?

        Jeesus puuttui laista ainoastaan sapattiin, mistä oli fariseuksilla väärä käsitys. Eli kaikki lait säilyivät sellaisenaan. Kuten että homous on kielletty. Aloittajan mielestä on sitten varastaminen ja tappaminen sallittua, kun Jeesus ei noita kieltänyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis löydä kohtaa? Niin arvelinkin.

        "Et siis löydä kohtaa? Niin arvelinkin."

        Missä Raamatun kohtaa Jeesus kumoaa lain, että homous olisi sallittu????


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Niin, miksi olisi? Hörhöseuraajilleen hän ei voi mitään.

        "Niin, miksi olisi? Hörhöseuraajilleen hän ei voi mitään."

        Sinä olet ateisti evoluutio satusetien hörhö


      • kotikuus kirjoitti:

        Minun jumaa ei voita kukaan,joka on Jeesus kristus,haihattelu puhetta. On juttuja voi teitetä,lues 5.moos kirja niin näet mitä on tapahtunu aikoinaan,sun humanisti on
        tuulen viemää akanoita joita tuulikujettaa.
        Homot ovat niitä mitä ovat.

        Joo, kyllä minä olen Mooseksen hirveydet lukenut. Sellainen Jumala ei antasaitse mitään humiota. Et ole vieläkään vastannut, että pitääkö ne homot tappaa, kuten Raamattu käskee vai pitääkö olla tottelematta Raamattua?


      • Arto777 kirjoitti:

        Onko aloittajan mielestä kaikki sallittua mitä Jeesus ei erikseen kieltänyt?

        Jeesus puuttui laista ainoastaan sapattiin, mistä oli fariseuksilla väärä käsitys. Eli kaikki lait säilyivät sellaisenaan. Kuten että homous on kielletty. Aloittajan mielestä on sitten varastaminen ja tappaminen sallittua, kun Jeesus ei noita kieltänyt?

        Kysymys kuului, että löydätkö kohtaa, jossa Jeesus tuomistee homot. En kysynyt, että mitä SINÄ kuvittelet Jeesuksen tarkoittaneen.

        Jeesus puhui toisesta poskesta. Unohditko jo senkin?

        Mutta aloituksen kysymykseeni et siis pysty vastaamaan niin, että olisit löytänyt kysymäni kohdan.


      • Arto777 kirjoitti:

        "Et siis löydä kohtaa? Niin arvelinkin."

        Missä Raamatun kohtaa Jeesus kumoaa lain, että homous olisi sallittu????

        Et siis ymmärrä kysymystä. Kumoaako Jeesus jossain lain kostamisesta? Kuitenkin hän käskee kääntää toisen posken. Hän oli kovin hienovarainen opettaessaan lempeämmin kuin mitä VT opettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, miksi olisi? Hörhöseuraajilleen hän ei voi mitään."

        Sinä olet ateisti evoluutio satusetien hörhö

        Käytä vain Arto nimimerkkiäsi.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Joo, kyllä minä olen Mooseksen hirveydet lukenut. Sellainen Jumala ei antasaitse mitään humiota. Et ole vieläkään vastannut, että pitääkö ne homot tappaa, kuten Raamattu käskee vai pitääkö olla tottelematta Raamattua?

        Jumala kieltää ihmisen surman,kaikki jotka toisen surmaa,vaatii tilille,kerran se on selvää. "'Kirottu on jokainen, joka maksusta surmaa syyttömän ihmisen.' Ja kansa sanokoon: 'Aamen. 5.Moos 27:25


      • Anonyymi
        kotikuus kirjoitti:

        Jumala kieltää ihmisen surman,kaikki jotka toisen surmaa,vaatii tilille,kerran se on selvää. "'Kirottu on jokainen, joka maksusta surmaa syyttömän ihmisen.' Ja kansa sanokoon: 'Aamen. 5.Moos 27:25

        Homoja Jumala ei käskekään tappaa maksusta, vaan ihan ilmaiSEKSI.


      • En ole saanut vastausta siihen, että onko kaikki sallittua mitä Jeesus ei erikseen kieltänyt? Esim. tappaminen ja varastaminen ym.


      • Arto777 kirjoitti:

        En ole saanut vastausta siihen, että onko kaikki sallittua mitä Jeesus ei erikseen kieltänyt? Esim. tappaminen ja varastaminen ym.

        No onko mielestäsi tappanminen ja varastaminen sallittua? Raamatun mukaan tappaminen on sallittua, koska se suorastaan kehottaa siihen esim. homojen osalta. Oletko Raamatun kanssa samaa mieltä siitä, että homot pitää tappaa? Olen antanut kyseisen kohdankin Raamatusta, eikä siinä ole mitään epäselvyyttä.

        MINUN aloituksessa mainitsemani kysymys oli, että missä Jeesus tuomitsee homot. Siihen et ole pystynyt vastaamaan. Vastaukseksi ei kelpaa mikään negaatioiden negaatioden arvelut. Missä VT esim. käskee kääntämään lyöjälle toisen posken? Kyllä Jeesus selvästi opetti parempaa käytöstä kuin VT.

        Et siis pysty vastaamaan aloitukseni kysymykseen, että missä Jeesus tuomitsi homot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Jeesus ei suoraan tuominnut homoutta. Ei sitä hyväksyänyt. JEESUS sanoi ettei ole tullut lakia kumoamaan ja Vanhassa Testamentissa on homous kielletty eikä Jeesus sitä kumonnut. Jeesus asetti avioliitton miehen ja naisen väliseksi. MATT. 19. Mtä muuta Jeesus ei kummonut mitä on laissa? PALJON. Sitten Jeesuksen Apostolit kirjeissä kumosi homouden ja he jatkoivat Jeesuksen oppia Pyhässä Hengessä. Kun Raamattussa ei ole kohtaa mikä sallii homouden pidämme sitä sitten suurena syntinä.

        Aivan oikein ei Jeesus kumonnut lakia eikä profeettoja ja näin Vanhan Testamentin homo kiellot jäi voimaan ja Kirjeissä Apostolit Pyhässä Hengessä vastusti homoutta ja Jeesuksesta myös lähtee Pyhä Henki. Kyllä Jeesus kielsi homouden.


      • kotikuus kirjoitti:

        Syninteko on viatona,kaikeasitä näkeekin,synnintätä ei tässä maailmassa ole,ainut miä on anteeksi saatut synnit uskovilla meitä synnit on pois pyyhitty vere kautta.
        Arvet näkyvä siitä huolimatta.

        Jumalan rangaistusta ei kukaan pääse pakoon ja aina myös sivulliset kärsii. Kärsii nyt myös koko perhe jos isä joutuu vankilaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sodoman satu oli jo ennen Jeesuksen aikaa."

        Ei ole satu vaan on ajankohtainen vielä. Myös Suomen sodoma tullaan hävittämään jos emme tee parannusta.

        1MOOS. 18: 20. Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.

        5. Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
        6. Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
        7. ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
        8. Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."


        Jeesus on Herra ja Jeesus on Jumala ja Jeesus hävitti Sodoman ja Gomoran.


        HALLELUJAAA!!!

        "Jeesus on Herra ja Jeesus on Jumala ja Jeesus hävitti Sodoman ja Gomoran.

        HALLELUJAAA!!!


        Jumala teki oikein, koska homous on suuri synti


      • Arto777 kirjoitti:

        Aivan oikein ei Jeesus kumonnut lakia eikä profeettoja ja näin Vanhan Testamentin homo kiellot jäi voimaan ja Kirjeissä Apostolit Pyhässä Hengessä vastusti homoutta ja Jeesuksesta myös lähtee Pyhä Henki. Kyllä Jeesus kielsi homouden.

        Jäikö siis mielestäsi voimaan Raamatun käsky, että homot pitää tappaa?

        Sinä et ole vieläkään vastannut kysymykseen, että missä Jeesus tuomitsee homot. Tuo vääntämislogiikkasi ei nyt auta.


      • Arto777 kirjoitti:

        Jumalan rangaistusta ei kukaan pääse pakoon ja aina myös sivulliset kärsii. Kärsii nyt myös koko perhe jos isä joutuu vankilaan.

        Sinusta on siis oikein, että koko kaupunki lapsineen ja naisineen tapetaan, jos joku on homoillut?


      • Arto777 kirjoitti:

        "Jeesus on Herra ja Jeesus on Jumala ja Jeesus hävitti Sodoman ja Gomoran.

        HALLELUJAAA!!!


        Jumala teki oikein, koska homous on suuri synti

        Jaa, että sivullisten syyttömien tappaminen on sinusta oikein? No, sinustahan on oikein sekin, että kastamattomat vauvat joutuvat kärsimään ikuisesti helvetin tulessa!

        SAIRASTA!


      • Jos ihminen syntyisi homoksi silloin ei homous olisi syntiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä hauku ketään hörhöksi sitä joka noudattaa Jumalan sanaa.

        "Älä hauku ketään hörhöksi sitä joka noudattaa Jumalan sanaa."

        Näin on vain pakanat ovat hörhöjä ei Jeesuksen omat



        Tuliko vastaus siihen ,että onko kaikki sallittua mitä ei Jeesus ole erikseen kieltänyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Jeesuksen olisi pitänyt tuomita homot? Eikö riitä, että Jeesuksen Apostolit tuomitsevat Pyhässä Hengessä kirjoituksissa? Jeesus kyllä sanoi, että avioliitto on miehen ja naisen välinen. Eikö se jo kerro jotain.

        "Miksi Jeesuksen olisi pitänyt tuomita homot? Eikö riitä, että Jeesuksen Apostolit tuomitsevat Pyhässä Hengessä kirjoituksissa? Jeesus kyllä sanoi, että avioliitto on miehen ja naisen välinen. Eikö se jo kerro jotain."

        Pyhä Henki lähtee Isästä ka Pojasta. Ja Pyhässä Hengessä ovat Apostolit kirjoittaneet kirjeisiin homoutta kieltävät asiat Eli Apostolien kirjeissä Jeesus kieltää homouden.

        JUUD. 1: 7. samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.

        Nämä seuraavat kohdat ovat Jeesuksen ja Isä Jumalan kieltäviä


        1KOR. 6: 9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, (miesten kanssa makaavat)

        ROOM. 1 : 24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        26. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27. samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        28. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

        1TIM. 1 : 9. ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,
        10. haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan.


      • Arto777 kirjoitti:

        "Sodoman totuus oli jo ennen Jeesuksen aikaa."

        Jeesus on ollut olemassa ennen jo maailman luomista. Isä Poika ja Pyhä Henki ovat olleet olemassa ikuisuuden

        Jeesus syntyi ajanlaskumme alun tienoilla. Johannes ymppäsi kreikkalaisen filosofian logos-käsitteen kristinuskoon ja Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tuhosi Sodoman ja Gomoran, kun siellä harjoitetiin homoutta..

        Sodoma ja Gomorra mainitaan vanhassa testamentissa, kun Jeesuksen toiminta on taas uudessa testamentissa. Väität siis, että Jeesus toimi jo Lootin aikana?


    • Anonyymi

      > Arto tai muut hörhöt. Kertokaapa, että missä raamatunkohdassa Jeesus tuomitsee homot.

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

      " Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
      Room. 6:23

      • Anonyymi

        Otetaanpa tuohon koko asiayhteys:

        42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

        43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

        44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

        44,5 Minä olin homo ja te ette puolustaneet minua pilkkaajia ja syrjiviä vastaan.

        45 Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

        46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


      • Anonyymi

        Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot.

        > Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot.

        Onko homous vanhurskasta? Eikö oikeamilinen ymmärrä mihin eri ruumiinosat on tarkoitettu?

        Mutta, ymmärrän, että tuo voi olla liian korkeatasoista monille, siksi asian voi onneksi sanoa näin yksinkertaisesti:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa."
        Mat. 5:17-19

        "Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus."
        Lev. 18:22

        "rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;"
        Ensimmäinen Johanneksen kirje 5:3


      • Anonyymi kirjoitti:

        > Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot.

        Onko homous vanhurskasta? Eikö oikeamilinen ymmärrä mihin eri ruumiinosat on tarkoitettu?

        Mutta, ymmärrän, että tuo voi olla liian korkeatasoista monille, siksi asian voi onneksi sanoa näin yksinkertaisesti:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa."
        Mat. 5:17-19

        "Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus."
        Lev. 18:22

        "rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;"
        Ensimmäinen Johanneksen kirje 5:3

        Et siis löytänyt kohtaa, jossa JEESUS tuomitsee homot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot.

        "Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot."

        Jeesus antoi Moosekselle lait ja siinä tuomitsee homot


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot."

        Jeesus antoi Moosekselle lait ja siinä tuomitsee homot

        Jeesus syntyi kauan Mooseksen lakien jälkeen. Kymmenessä käskyssäkään ei tuomita homoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot."

        Jeesus antoi Moosekselle lait ja siinä tuomitsee homot

        Jeesus ei tullut lakia kumoamaan.


        Me olemme jo monesti todistaneet aloittaneen vääräksi

        Kertokaa te nyt missä Jeesus sallii homot?

        Ei taida tulla yhtään vastausta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei tullut lakia kumoamaan.


        Me olemme jo monesti todistaneet aloittaneen vääräksi

        Kertokaa te nyt missä Jeesus sallii homot?

        Ei taida tulla yhtään vastausta

        Minä kysyin, että missä Jeesus tuomitsee homot. Vastaa siihen äläkä muuta kysymystä!

        Ei siis tullut nimettömältä Artolta taaskaan vastausta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot.

        Sanasa tulee tietoon selvästi,kun viisii katsoa 1.Timot 1:10 sanotaa suoraan haureuten tekijät,kun viitsii vain lukea.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Jeesus syntyi kauan Mooseksen lakien jälkeen. Kymmenessä käskyssäkään ei tuomita homoja.

        Urpo!
        Jeesus on ollut aikojen alusta sti!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Minä kysyin, että missä Jeesus tuomitsee homot. Vastaa siihen äläkä muuta kysymystä!

        Ei siis tullut nimettömältä Artolta taaskaan vastausta!

        Homous on Jumalalle kauhistus!


      • kotikuus kirjoitti:

        Sanasa tulee tietoon selvästi,kun viisii katsoa 1.Timot 1:10 sanotaa suoraan haureuten tekijät,kun viitsii vain lukea.

        Ai että ihan haureuTen tekijät? Eihän homous ole haureutta. Tuossa kohdassa mainitaan mm. murhaajat, mutta homoista ei sanota yhtään mitään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Urpo!
        Jeesus on ollut aikojen alusta sti!

        Ei Jeesus antanut kymmentä käskyä. Jeesus lienee historiallinen henkilö, mutta hän syntyi paljon sen jälkeen, kun tarina Mooseksesta oli syntynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous on Jumalalle kauhistus!

        Et siis löydöä kohtaa, jossa Jeesus tuomitsee homot. Jos sinun jumalasi on ahdasmielinen pikkunilkki, se ei todista mistään muusta kuin sinusta.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Ai että ihan haureuTen tekijät? Eihän homous ole haureutta. Tuossa kohdassa mainitaan mm. murhaajat, mutta homoista ei sanota yhtään mitään!

        Miesten kassa makaavat siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia. Se on homoutta eikä se miksikään muutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous on Jumalalle kauhistus!

        Ei vaan sinulle ja "jumallesi".


      • kotikuus kirjoitti:

        Miesten kassa makaavat siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia. Se on homoutta eikä se miksikään muutu.

        Jeesus ei missään kohdassa Raamattua tuominnut homoja. Raamattu sinänsä tuomitsee, käskee mm. TAPPAA homot.

        Pitääkö sinun mielestäsi Raamuttua totella siltä osin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot.

        "Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot."

        Ja varmasti sanoo

        ROOM. 1 : 24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        26. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27. samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        28. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Myöskään tuossa roomalaiskirjeessä Jeesus ei sano homoutta synniksi. Siispä et löytänyt Raamatusta kohtia, joissa Jeesus tuomitsee homot."

        Ja varmasti sanoo

        ROOM. 1 : 24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        26. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27. samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        28. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

        Jeesus ei ole kirjoittanut Raamalaiskirjeitä!


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Jeesus ei missään kohdassa Raamattua tuominnut homoja. Raamattu sinänsä tuomitsee, käskee mm. TAPPAA homot.

        Pitääkö sinun mielestäsi Raamuttua totella siltä osin?

        Raamattu ei käske tappamaan mitään homoja,olen sen varmaan aijemminkin totennut.Raamattu on Jumalan ilmoitama sana.


      • kotikuus kirjoitti:

        Raamattu ei käske tappamaan mitään homoja,olen sen varmaan aijemminkin totennut.Raamattu on Jumalan ilmoitama sana.

        Kyllä käskee. Harmi, ett olet lukenut Raamattusi huonosti:

        3 Moos. 20:13 "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Kyllä käskee. Harmi, ett olet lukenut Raamattusi huonosti:

        3 Moos. 20:13 "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

        5.Moos kirja poistakaa paha keskuutestanne,israel joutui kokemaan paljon vaelusmatkallaan,ennen pääsyä luvattuun maahan heitä epäjumalan palvelustenvuoki.


      • kotikuus kirjoitti:

        5.Moos kirja poistakaa paha keskuutestanne,israel joutui kokemaan paljon vaelusmatkallaan,ennen pääsyä luvattuun maahan heitä epäjumalan palvelustenvuoki.

        Edellä valehtelit, että Raamattu ei käske tappamaan homoja. Kuin annoin sen kohdan kultalautasella, sivuutit sen kokonaan ja annoit toisen raamatunkohdan, jota on käytetty paljon väärin. Esim. jehovantodistajat vetoavat tuohon kohtaan (poistakaa paha keskuudestanne) toteuttaessaan tervehtimiskieltoa omia lähisukulaisiaankin kohtaan. Ikään kuin jehovantodistajien kultin jättäneet olisivat pahoja!

        Kerropa nyt, että miksi väistit lainaamani raamatunkohdan ja höpiset aivan muusta? Homotko siinä vaellusmatkassa olivat niin suuri riesa, että Jumala käski tappamaan heidät?


    • Anonyymi

      Jumala ei luonnut homoparia, eikä lesboparia!

      • Oppinne mukaan Jumala on luonut kaikki, myös mm. bonoboapiat, joilla homoseksuaalisuus on sääntö eikä poikkeus.


      • Anonyymi

        Kukaan ei synny homoksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei synny homoksi

        Arto hyvä, homoutta on myös lähisukulaisllamme bonoboilla. Se on synnynnäistä ja sillä on sosiaalista merkitystä.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Arto hyvä, homoutta on myös lähisukulaisllamme bonoboilla. Se on synnynnäistä ja sillä on sosiaalista merkitystä.

        Homous on ihmistekoinen valinta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous on ihmistekoinen valinta!

        Ihmiset ovat valinneet bonoboapinoiden seksuaalisen suuntautumisen?


      • Eikä heteroparia.


    • Anonyymi

      Jumala loi miehen ja naisen, siis kaksi ihmistä.
      Ja sanoi, olkaa hedelmällisiä ja täyttäkää maa. Joku on mennyt pieleen jos synnytetystä lapsesta tulee homo.
      Eikö isän siemennesteestä pysty eroittamaan , hedelmöittyykö poika, vai tyttö solu.
      Vai onko siemenneste käyttökelvotonta, viallista tai vähän pissaa joukossa, jos lapsi syntyy epämääräisenä. Jokin kuitenkin on mennyt pieleen.

    • Anonyymi

      Jos ei homous ole synti, mutta sairaus se kuitenkin on.

      • Anonyymi

        Homous ehkä lievempi sairaus kuin sinun ihmisvihasi?


      • Ei ole. Homous on poistettu sairausluokituksesta jo aikoja sitten. Päivitä tietosi ja käske Päivinkin päivittää. Eivät bonoboapinatkaan ole sairaita.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Ei ole. Homous on poistettu sairausluokituksesta jo aikoja sitten. Päivitä tietosi ja käske Päivinkin päivittää. Eivät bonoboapinatkaan ole sairaita.

        Homous on ihmistekoinen tapa.
        Ihminen tekee sitä vapaan tahdon nimissä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous on ihmistekoinen tapa.
        Ihminen tekee sitä vapaan tahdon nimissä!

        Sinulla on väärää tietoa. Seksuaaliselle suuntautumiselleen ihminen ei voi yleensä mitään. Seksuaalisuuden käyttämättömyys on kyllä mahdollista niin homoille kuin heteroille.

        Homoudessa ei ole mitään pahaa missään muualla kuin hihhuliuskovaisten sairaassa mielessä.


    • Anonyymi

      Jeesus ei todellakaan tuomitse homoja. Hän liikkui miesporukassa ja näki sitä ihan aitiopaikalta, jollei jopa intoutunut itse mukaan.......

    • Anonyymi

      MATT. 18: 5. ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?

      Naiseen ei mieheen

      Ja Apostolit kirjoitti kirjeet Pyhässä Hengessä

      • Ei tuominnut homoja tuossakaan kohdassa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Ei tuominnut homoja tuossakaan kohdassa.

        Lopeta homoilusi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta homoilusi!

        Olen Hetero sapiens. Sitä paitsi viestisi on karkea argumentointivirhe.


    • Anonyymi

      Ainoa homouteen viittaava asia mitä jeesukseen liittyen tiedän on seuraava:

      23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
      24 Simon Pietari nyökäytti hänelle päätään ja sanoi hänelle: "Sano, kuka se on, josta hän puhuu".
      25 Niin tämä, nojautuen Jeesuksen rintaa vasten, sanoi hänelle: "Herra, kuka se on?"

      Kun mietimme yllä olevaa miesporukkaa ja sitä yhtä miestä jota jeesus sanoi rakastavansa emme voi välttyä siltä ajatukselta etteikö jeesus ei olisi rakastanut muita opetuslapsiaan mutta tämä rakkaus tähän yhteen jonka kanssa hänellä tuossa tarinassa on fyysisyys myös rakkaudessa mukana oli siis jotain hyvin erityistä rakkautta .

      Miksi ?

      Kertooko tarina homorakkaudesta ?jeesuksen ja hänen rintaansa vasten nojailevan syleilyssä olevan miehen kanssa?Miksi raamattu kertoo tuosta miejhestä erikseen "sen jota jeesus rakasti "erottaen näin miehen muista paikalla olleista opetuslapsista ja miksi vain hänen kanssaan jeesus nuohosi fyysisesti aikuisille miehille sopimattomalla tavalla.

      Minulle tulee vahva tunne että tuo kohtaus on täyttä homoerotiikkaa.

    • Loppupäätelmä. Ennen Jeesus ratsasti aasilla, mutta nykyisin monenlaiset aasit yrittävät ratsastaa Jeesuksella.

      • Anonyymi

        Sönkötät typeryyksiäsi vapaan tahdon nimissä.
        Jumala on antanut ihmiselle sen mahdollisuuden.
        Sitä ei ollut VT aikaan, koska VT kertoo miten kävi kymmenille tuhansille ennen vedenpaisumusta ja loput meni vadenpaisumuksessa kuolemaan.
        Näin tulee käymään höpölöpsille, tuhotaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sönkötät typeryyksiäsi vapaan tahdon nimissä.
        Jumala on antanut ihmiselle sen mahdollisuuden.
        Sitä ei ollut VT aikaan, koska VT kertoo miten kävi kymmenille tuhansille ennen vedenpaisumusta ja loput meni vadenpaisumuksessa kuolemaan.
        Näin tulee käymään höpölöpsille, tuhotaan!

        Vedenpaisumuskertomus on satua. Raamatun vedenpaisumuskertomus on koottu kahdesta eri lähteestä. Ristiriitaisuudet näkyvät mm. tulvan kestossa ja eläinten määrässä. Ja kokonaisuudessa näkyy selvästi aiemman, Gilgames-tarinan vaikutus.

        Ja etkö muista, että sadussa Jumala laittoi vedenpaisumuksen jälkeen sateenkaaren merkiksi, että homoja ei saa enää sortaa? Niinpä sateenkaarilippua käytetään edelleenkin.

        Jos sinä mässäilet toisten tuhoamisella, kuten Arto kastamattomien vauvojen kärsimisestä ikuisessa helvetintulessa, olet psykiatrinen tapaus ja avun tarpeessa.


    • Anonyymi

      On kauhea langeta elävän Jumalan käsiin

      • Varsinkin sinun sadisti-psykopaattijumalasi.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Varsinkin sinun sadisti-psykopaattijumalasi.

        Jumala toimii aina oikein.
        Sinusta höpölöpsis ei ole siihen yhtenäkään päivänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala toimii aina oikein.
        Sinusta höpölöpsis ei ole siihen yhtenäkään päivänä.

        Minä toimin joka päivä Jeesusken opetusten mukaan... Puolustan sorrettuja.

        Jumalasi on täysi psykopaatti, joka laittaa viattomat, kastamattomat lapsetkin helvetin tuleen ja käskee tappaa homot.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Minä toimin joka päivä Jeesusken opetusten mukaan... Puolustan sorrettuja.

        Jumalasi on täysi psykopaatti, joka laittaa viattomat, kastamattomat lapsetkin helvetin tuleen ja käskee tappaa homot.

        Sinä toimit juuri niin kuin saatana haluaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä toimit juuri niin kuin saatana haluaa!

        Sinun jumalasi se saatanallinen on. Tuomitsee viattomia ikuiseen helvetin tuleen.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Sinun jumalasi se saatanallinen on. Tuomitsee viattomia ikuiseen helvetin tuleen.

        Viattomia ihmisiä....hahahhhahhahahahahahhahahahahahah

        Saatanalliset joutaa hävitettäväksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viattomia ihmisiä....hahahhhahhahahahahahhahahahahahah

        Saatanalliset joutaa hävitettäväksi

        Kuten pikkulapset. Kuten naiset. Sinusta ihminen on saatanallinen, jos sattuu elämään tietyssä kaupungissa tai sattuu elmään syyllisten tai "syyllisten" yhteisössä tai perheessä, hänet saa tappaa ja häntä saa kiduttaa ikuisessa helvetin tulessa, vaikka hän olisi pikkulapsi. Olet todella psykiatrisen avun tarpeessa!


    • Testi

    • Anonyymi

      Tuomitsemisesta en osaa sanoa yhtään mitään, eikä sen pohtiminen kuulu itselleni sen vaikeuden takia.
      Jonkun käsityksen saa kyllä tuostakin asiasta kun lukee Roomalaiskirjeen 1: Luku jakeet 1-32.
      Ja siinähän se sitten alkaa se luetun tulkinta joko omaksi hyödyksi tai tappioksi, toiset ottaa opiksi toiset ei.
      Siinäpä sitä purtavaa kun yhtälönä pitäisi kyetä rakastamaan lähimmäistä niin kuin itseään. Ei mikään helppo yhtälö, siinä on käsittelemistä meistä jokaiselle.

    • Anonyymi

      Raamatun mukaan kaikki ihmiset ovat syntisiä ja tarvitsevat vapautumista. Joidenkin asiantuntijoiden esittämä ajatus että "jokainen saa päättää oman seksuaalisuutensa ja sukupuolensa" näyttää uskottelevan, ettei sukupuolisuus koskisi lainkaan muita ihmisiä, vaan pelkästään yksilöä itseään.
      Seksuaalisen "vapauden"on sanottu olevan hyvä, jos ei loukkaa toista/toisten ihmisten rajoja. Vapauden mahdollistaisi kuitenkin se, että jokainen olisi tietoinen omista rajoistaan, mikä ei ole usein lainkaan itsestään selvää. Itse asiassa hyvin harva ihminen on täysin kypsä tässä suhteessa.
      Monet nuoret ihmiset (ja vanhemmatkin) hakevat omia rajojaan, ja etsivät itseään.
      Kehittyvässä ihmiskuvassa ihminen on tietoinen omasta rikkinäisyydestään ja haluaa siksi muuttua . Lukkoon lyöty, "pois alta maailma antakaa minulle oikeuteni koska olen tällainen- asenne tuntuu olevan sokea ja välinpitämätön toisten ihmisten matkalle.

      • Olipa omituinen kirjoitus. Jos kaksi aikuista ihmistä yhdessä päättä jotakin, miten se muka loukkaa ulkopuolisia?

        Sehän on sokeutta ja välinpitämättömyyttä jos kieltä toislta jotain omien taikauskojensa tai inhojensa vuoksi.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Olipa omituinen kirjoitus. Jos kaksi aikuista ihmistä yhdessä päättä jotakin, miten se muka loukkaa ulkopuolisia?

        Sehän on sokeutta ja välinpitämättömyyttä jos kieltä toislta jotain omien taikauskojensa tai inhojensa vuoksi.

        Kaksi homoa ja lesboa ym. on Jumalan tahtoa vastaan.
        He tekevät sitä vapaan tahdon nimissä, jonka Jumala on sallinut ihmisille....saa pervoilla miten haluaa, mutta se johtaa kuolemaan, ei mitään asiaa pelastukseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi homoa ja lesboa ym. on Jumalan tahtoa vastaan.
        He tekevät sitä vapaan tahdon nimissä, jonka Jumala on sallinut ihmisille....saa pervoilla miten haluaa, mutta se johtaa kuolemaan, ei mitään asiaa pelastukseen!

        EI se mikään Jumalan tahto ole vaan sinun pikkusieluinen homousfobiastasi johtuva sisäinen pelkotila.

        En todellakaan halua mihinkään "pelastukseen", jossa on vain sinun kaltaisiasi pikkusieluja.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        EI se mikään Jumalan tahto ole vaan sinun pikkusieluinen homousfobiastasi johtuva sisäinen pelkotila.

        En todellakaan halua mihinkään "pelastukseen", jossa on vain sinun kaltaisiasi pikkusieluja.

        Halusi on suuntautunut saatanan suuntaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halusi on suuntautunut saatanan suuntaan!

        Ei, vaan pois saatanallisuudesta kuten sinun pikkusieluisesta "Jumalastasi", joka laittaa viattomat kastamattomat pikkulapset ja homot helvetin tuleen.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Olipa omituinen kirjoitus. Jos kaksi aikuista ihmistä yhdessä päättä jotakin, miten se muka loukkaa ulkopuolisia?

        Sehän on sokeutta ja välinpitämättömyyttä jos kieltä toislta jotain omien taikauskojensa tai inhojensa vuoksi.

        Yksilön kannalta kaikki (muut) ihmiset ovat ulkopuolisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksilön kannalta kaikki (muut) ihmiset ovat ulkopuolisia?

        Yksityisasioissaa ovat. Ei minua kiinnosta tipan vertaa, että mitä sinä puuhaat makuuhuoneessasi vaimosi kanssa.


    • Anonyymi

      Jeesus otti tuomion itselleen ,ja päästi meidät vapaaksi

    • Anonyymi

      jesse sanoi opetusmiehilleen, että pippelit kuriin, hieman käytöstapoja myös vieraissa kylissä, niin palvelu pelaa ja yösija ja ateriat taas järjestyy.
      ja vetäytyi lounaalta maria matkaleenan suvaitsevaan hoivaan, ja armahti syntisenkin naisen.

    • Anonyymi

      Sananlaskut: 8:22 Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua. 8:23 Iankaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan, alusta asti, hamasta maan ikiajoista. (Jeesus ennen luomista oli jo läsnä).

      Jeesus Vanhan Testamentin Jumala, joka on antanut VT:n. Siinä homot kielletään.

      Aika ennen luomista: Johanneksen evankeliumi: 1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. 1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä. 1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.

      • Anonyymi

        Jeesus ei ollut tuo Sananlaskujen 8:22 puhuja vaan Pyhä Henki eli Gabriel.

        Raamattu opettaa että Jeesus oli esikoinen eli luotu persoona 1. Kol:12-15 15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, ESIKOINEN ennen kaikkea luomakuntaa.

        Raamattu opettaa aivan alussa että "alussa JUMALA loi taivaan ja maan", ei Sana 1 Moos, 1:1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ollut tuo Sananlaskujen 8:22 puhuja vaan Pyhä Henki eli Gabriel.

        Raamattu opettaa että Jeesus oli esikoinen eli luotu persoona 1. Kol:12-15 15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, ESIKOINEN ennen kaikkea luomakuntaa.

        Raamattu opettaa aivan alussa että "alussa JUMALA loi taivaan ja maan", ei Sana 1 Moos, 1:1

        Jeesus on sana, tie , totuus, elämä, teurastettu karitsa, ovi, paimen j.n.e.
        Johannes aloittaa kertoa ennen ajan alkua ennen kuin maailmaa oli luotu.

        Mutta uskoa saa miten vaan.
        Matt: 11:13 Sillä kaikki profeetat ja laki ovat ennustaneet Johannekseen asti;
        Vanha Testamentti on ennustusta Jeesuksesta, Jeesuksen elämästä, se täytyy tulkita sillai, niin asiat loksahtaa paikalleen. Psalmi 22 kuvaa Jeesus ristillä.
        VT ja UT on yhdistyy.


      • VT ei ole Jeesuksen kirjoittama. Sananlaskujen kirjoittajista (mm. Salomon) on kyllä teologeilla tietoja.

        Tuo Sana puolestaan on Johanneksen kreikkalaisesta filosofiasta ottamaa Logos-käsitettä. Muut apostolit eivät mainitse siitä mitään, mutta kreikkalaisessa filosofiassa se on oleellinen käsite. Ortodoksitkin sanovat, että Johannes otti käsitteen kreikkalaisesta filosofiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on sana, tie , totuus, elämä, teurastettu karitsa, ovi, paimen j.n.e.
        Johannes aloittaa kertoa ennen ajan alkua ennen kuin maailmaa oli luotu.

        Mutta uskoa saa miten vaan.
        Matt: 11:13 Sillä kaikki profeetat ja laki ovat ennustaneet Johannekseen asti;
        Vanha Testamentti on ennustusta Jeesuksesta, Jeesuksen elämästä, se täytyy tulkita sillai, niin asiat loksahtaa paikalleen. Psalmi 22 kuvaa Jeesus ristillä.
        VT ja UT on yhdistyy.

        Psalmit kuvaavat oman aikansa asioita ja tuntemuksia. Kohta "Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?" on ympätty Uuteen testamenttiin Jeesuksen sanoiksi. On hän voinut niin sanoakin, koska on tuntenut vanhat kirjoitukset. Toisaalta sehän kuvaa huonosti todellisuutta, koska jos ristintarina on totta, Jeesus ei ole koskaan epäillyt Jumalan hyljänneen hänet.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        VT ei ole Jeesuksen kirjoittama. Sananlaskujen kirjoittajista (mm. Salomon) on kyllä teologeilla tietoja.

        Tuo Sana puolestaan on Johanneksen kreikkalaisesta filosofiasta ottamaa Logos-käsitettä. Muut apostolit eivät mainitse siitä mitään, mutta kreikkalaisessa filosofiassa se on oleellinen käsite. Ortodoksitkin sanovat, että Johannes otti käsitteen kreikkalaisesta filosofiasta.

        Kolossalaiskirje:1:14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
        1:15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
        1:16 Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
        1:17 ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolossalaiskirje:1:14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,
        1:15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
        1:16 Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
        1:17 ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.

        Wikipediasta:

        "Kirje kolossalaisille eli Kolossalaiskirje (m.kreik. Πρὸς Κολοσσαείς ἐπιστολή, Pros Kolossaeis epistolē) on yksi Uuden testamentin kirjeistä. Kirjeen mukaan sen on kirjoittanut apostoli Paavali Kolossain (myös Kolossa) kaupungissa sijainneelle seurakunnalle. Pääosa nykypäivän tutkijoista ei pidä kirjettä Paavalin kirjoittamana, vaan ajoittaa sen vuosien 70–80 jaa. välille."

        Ajankohta viittaa Johanneksen vaikutukseen tuossakin. Johannes kirjoitti evankeliuminsa varsin myöhään.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Wikipediasta:

        "Kirje kolossalaisille eli Kolossalaiskirje (m.kreik. Πρὸς Κολοσσαείς ἐπιστολή, Pros Kolossaeis epistolē) on yksi Uuden testamentin kirjeistä. Kirjeen mukaan sen on kirjoittanut apostoli Paavali Kolossain (myös Kolossa) kaupungissa sijainneelle seurakunnalle. Pääosa nykypäivän tutkijoista ei pidä kirjettä Paavalin kirjoittamana, vaan ajoittaa sen vuosien 70–80 jaa. välille."

        Ajankohta viittaa Johanneksen vaikutukseen tuossakin. Johannes kirjoitti evankeliuminsa varsin myöhään.

        Ja myös tyyli liittyy Johannekseen.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Ja myös tyyli liittyy Johannekseen.

        Homous on Jumalalle kauhistus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous on Jumalalle kauhistus!

        Ei vaan sinulle. Mietipä homousfobiasi syitä. Onko sinulla esim. tukahdutettuja homoseksuaalisia taipumuksia? Vai johtuuko fobiasi henkilökohtaisesta inhostasi?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Wikipediasta:

        "Kirje kolossalaisille eli Kolossalaiskirje (m.kreik. Πρὸς Κολοσσαείς ἐπιστολή, Pros Kolossaeis epistolē) on yksi Uuden testamentin kirjeistä. Kirjeen mukaan sen on kirjoittanut apostoli Paavali Kolossain (myös Kolossa) kaupungissa sijainneelle seurakunnalle. Pääosa nykypäivän tutkijoista ei pidä kirjettä Paavalin kirjoittamana, vaan ajoittaa sen vuosien 70–80 jaa. välille."

        Ajankohta viittaa Johanneksen vaikutukseen tuossakin. Johannes kirjoitti evankeliuminsa varsin myöhään.

        Tarkoitan sitä sanaa ja sanamaa joka on ikuista ja iankaikkista, jonka sisältö ei muutu.
        Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
        Pitää olla yhteys tähän sanaan, se on elävää antaa elämän ja elämän voiman Kristuksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä sanaa ja sanamaa joka on ikuista ja iankaikkista, jonka sisältö ei muutu.
        Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
        Pitää olla yhteys tähän sanaan, se on elävää antaa elämän ja elämän voiman Kristuksessa.

        Aivan. Jos yhteyttä ei ole, silloin voi sortua lähimmäisenrakkaudettomuuteen.


    • Anonyymi

      Ei silloin tuomittu! Rooman orgioissa kaikki yhtyivät kaikkiin, pikkupojat olivat samanlaisia uhreja kuin nykyäänkin pedofiilikirkoissa. Lukuisat paimenet pitivät huolta lampaistaan. Nyt on vain moraali korkeammalla, sote tarkkailee Teitä.

    • Anonyymi

      Tuomitsee myös demarit , he ovat vääräuskoisia .

    • Anonyymi

      Ei homo homoja tuomitse.

    • Anonyymi

      Kuinka luulette maskuliinisen heteromiesten suhtautuvan homojen naismaisiin gagaleikkeihin, ottavatko osaa? Minkälainen tunnereaktio luonnollisella ihmisellä syntyy, -astu rakkauteen.
      Mikä on Luojan luoma luonnollinen reaktio?

      • Luonnollinen reaktio on erilaisuuden hyväksyminen. Luonnoton reaktio tulee aivopesusta tai itsepetoksesta.

        Sen sijaan osanottaminen on aivan eri asia ja se riippuu henkilön omista mieltymyksistä. Minä en voisi koksaan homoilla, mutta en kiellä sitä muilta.


      • Ei vaan sinä. Sinähän viattomia ihmisiä, mm. pikkulapsia helvettiin tuomitset saatanan kiusattaviksi.


    • Anonyymi

      Markiisi De Sade saa seksuaalista lisänautintoa ulosteesta. Siis luonnollinen reaktio on erilaisuuden hyväksyminen.
      Siis perversiot on luonnollista kun ne erialaisuutta sairautta, on siinä sairas arvomaailma.
      Onneksi olkoon.

      • Ja Hitler nautti siitä kun nainen pissi hänen naamalleen. Se oli sentään ulkopuolisten kannalta harmitonta, toisin kuin Hitlerin muut, rakkaudettomat touhut.

        Homouden sanominen sairaudeksi kuvastaa sanojan kieroutunutta k´luonnetta. Homous ei kuulu sairausluokituksen piiriin, vaan on eläimilläkin luonnollista.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Ja Hitler nautti siitä kun nainen pissi hänen naamalleen. Se oli sentään ulkopuolisten kannalta harmitonta, toisin kuin Hitlerin muut, rakkaudettomat touhut.

        Homouden sanominen sairaudeksi kuvastaa sanojan kieroutunutta k´luonnetta. Homous ei kuulu sairausluokituksen piiriin, vaan on eläimilläkin luonnollista.

        evoluutio, luonto on sanonut gaggakulttuurin kanssa suhteen poikki, tämä on objektinen tosiasia, jälkikasvua ei synny.


      • Anonyymi kirjoitti:

        evoluutio, luonto on sanonut gaggakulttuurin kanssa suhteen poikki, tämä on objektinen tosiasia, jälkikasvua ei synny.

        Biseksuaaleille syntyy jälkikasvua. Ei homous eläinkunnassakaan mihinkään katoa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Biseksuaaleille syntyy jälkikasvua. Ei homous eläinkunnassakaan mihinkään katoa.

        homous on irstailua, alkukantaista viettien himoa, homo aktista ei synny lapsia,


      • Anonyymi kirjoitti:

        homous on irstailua, alkukantaista viettien himoa, homo aktista ei synny lapsia,

        Ihan yhtälailla heterous on alkukantaista viettien himoa. Jos se olisi vain lisääntymistä varten, ihminen harrastaisi sitä vain muutaman kerran elämässään eikä käyttäisi ehkäisyä.

        Sinun kannattaisi miettiä asenteesi syitä. Psykiatri voisi auttaa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Ja Hitler nautti siitä kun nainen pissi hänen naamalleen. Se oli sentään ulkopuolisten kannalta harmitonta, toisin kuin Hitlerin muut, rakkaudettomat touhut.

        Homouden sanominen sairaudeksi kuvastaa sanojan kieroutunutta k´luonnetta. Homous ei kuulu sairausluokituksen piiriin, vaan on eläimilläkin luonnollista.

        Homous on Jumalalle kauhistus!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Ihan yhtälailla heterous on alkukantaista viettien himoa. Jos se olisi vain lisääntymistä varten, ihminen harrastaisi sitä vain muutaman kerran elämässään eikä käyttäisi ehkäisyä.

        Sinun kannattaisi miettiä asenteesi syitä. Psykiatri voisi auttaa.

        Äitisi ja isäsi ajattelee, vaikka ei sitä ääneen sanoisikaan, että sinua ei olisi pitänyt laittaa alulle, koska sinusta on tullut noin urpo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous on Jumalalle kauhistus!

        Ei vaan sinulle ja sinun pikkusieluiselle "jumalallesi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi ja isäsi ajattelee, vaikka ei sitä ääneen sanoisikaan, että sinua ei olisi pitänyt laittaa alulle, koska sinusta on tullut noin urpo!

        Vanhempani ovat erittäin tyytyväisiä minuun. Jos minusta olisi tullut sinun kaltaisesi urpo, silloin he varmastikin olisivat surullisia, mutta eivät silloinkaan tuomitsisi minua, koska he ovat avarakatseisia eivätkä kaltaisiasi pikkunilkkejä.


    • Ei Jumala tuomitse homoja, vaan rakastaa kaikkia ihmisiä tasa- arvoisesti. Hän tuomisee kenet tahtoo, mutta ihmisen pitää pystyä aina lopulta antamaan anteeksi kaikille, jotka ovat häntä vastaan rikkoneet.

      Se mikä tuomitaan, on homoseksuaalisen seksin harjoittaminen. Se on myös avioliiton ulkopuolista seksiä ja normaaliin miehen ja naisen väliseen seksuaaliseen rakkauteen nähden poikkeavaa, luonnotonta, iljettävä ja syntiä Raamatun mukaan, niin Uuden T:n kuin Vanhankin. Jeesuksen apostolin suulla.

      Ja Jeesus on Vanhan T:n Jumala, Jahve. (Joh. Ev. alku heti). Vanhan T:n sanat ovat Jeesuksen sanoja, siinä kuin Uudenkin T:n.

      • Anonyymi

        Hän tuomitsee kenet tahtoo, näin Jumala vain ilmaisee, tekee tiettäväksi kaikkivoipaisuutensa, Hän ei ole despootti , vaan vanhurskas ja antaa oikeudenmukaisen tuomion, mutta armahtaa ne jotka ottavat Poikansa sovitustyön totuudessa vastaan.


      • Mormonit siis tuomitsevat homoseksuaalisuuden harjoittamisen, mutta pikkutyttöjen moninainti oli muka oikein, muka peräti Jumalan käsky! Se jos mikä oli iljettävää, koska sehän oli usein vastoin tytttöjen omaa toivettakin. Normaalille tervejärkiselle ihmiselle kahden homon välisen touhun heidän omissa oloissaan ei pitäisi olla iljettävää. Jos on, silloin on jotain vikaa korvien välissä.

        Paljon on vielä mormonikirkolla varaa sisvistäytyä. Onhan toki moninainti toistaiSEKSI lopetettu, mutta se on edelleen kirkon mukaan ikuinen periaate. Avoin rasismikin lopetettiin 1978, kun se uhkasi kirkon verovapautta ja oli siis vaarana rahavirroille.

        Jeesus ei ollut Jahve. Johannes ymppäsi Jeesusken kreikkalaisen filosofian logokseen. VT:n sanat eivät ole Jeesuksen sanoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän tuomitsee kenet tahtoo, näin Jumala vain ilmaisee, tekee tiettäväksi kaikkivoipaisuutensa, Hän ei ole despootti , vaan vanhurskas ja antaa oikeudenmukaisen tuomion, mutta armahtaa ne jotka ottavat Poikansa sovitustyön totuudessa vastaan.

        Hienoa että toisin kuin monien muiden täällä kirjoittavien mielestä, sinun mielestäsi oikea Jumala ei ole despootti eikä siten laita kastamattomia lapsia tai homoja johonkin ikuiseen helvetin tuleen. Jos Hän niin tekisi, silloin Hän olisi despootti.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Hienoa että toisin kuin monien muiden täällä kirjoittavien mielestä, sinun mielestäsi oikea Jumala ei ole despootti eikä siten laita kastamattomia lapsia tai homoja johonkin ikuiseen helvetin tuleen. Jos Hän niin tekisi, silloin Hän olisi despootti.

        Ennalta kirjoitettu on: homous on kauhistus Jumalan edessä. Eikö se ole selvä varoitus siitä miten tulee elää?
        Kiitos ja Kunnia yksin on Jumalan.


      • Anonyymi

        Jumala rakastaa vain niitä, jotka elävät Raamatun sanan mukaan.
        Jumala ei halua tuntea muita!
        Koska Olli sinusta tulee Jumalalle mieleinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennalta kirjoitettu on: homous on kauhistus Jumalan edessä. Eikö se ole selvä varoitus siitä miten tulee elää?
        Kiitos ja Kunnia yksin on Jumalan.

        Niin, ja on kirjoittettu Raamattuun, että homot pitää tappaa. Vastaa nyt viimein, että onko Raamattu tuossa kohdassa oikeassa ja pitääkö sitä kohtaa totella!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja on kirjoittettu Raamattuun, että homot pitää tappaa. Vastaa nyt viimein, että onko Raamattu tuossa kohdassa oikeassa ja pitääkö sitä kohtaa totella!

        Rekisteröityminen jäi pois, mutta tunnettehan te minut jo tyylistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja on kirjoittettu Raamattuun, että homot pitää tappaa. Vastaa nyt viimein, että onko Raamattu tuossa kohdassa oikeassa ja pitääkö sitä kohtaa totella!

        Joh: 8:4 ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä. 8:7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."
        Hyvä esimerkki pitäisikö tappaa.

        Juudaan kirje:1:9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
        Kenenkä on tuomio.
        Joka tietää Jeesuksen, mutta ei tunne sisäisesti Jeesusta, eikä tunnusta Jeesusta, eikä ota hengellistä oppia vastaan; rakentaa itsensä valheen varaan. Rakentaa mieleisensä Jumalan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joh: 8:4 ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä. 8:7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."
        Hyvä esimerkki pitäisikö tappaa.

        Juudaan kirje:1:9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
        Kenenkä on tuomio.
        Joka tietää Jeesuksen, mutta ei tunne sisäisesti Jeesusta, eikä tunnusta Jeesusta, eikä ota hengellistä oppia vastaan; rakentaa itsensä valheen varaan. Rakentaa mieleisensä Jumalan.

        Raamatun käskyä homojen tappamisesta ei siis pidä noudattaa, koska Jeesus on antanut toisenlaisen esimerkin.

        VT:n ankaruuden voi siis monelta osin heittää romukoppaan. Tuollaista tulkintaa olenkin saanut tolkun kristityiltä, joita luterilaisista taitaa olla valtaosa. Mutta tällä palstalla on paljon pikkunilkkejä, jotka haluavat helvetin tuleen jopa kastamattomat pikkulapset homoista puhumattakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennalta kirjoitettu on: homous on kauhistus Jumalan edessä. Eikö se ole selvä varoitus siitä miten tulee elää?
        Kiitos ja Kunnia yksin on Jumalan.

        Niin, ja on kirjoitettu Raamatussa, että homot pitää tappaa. Uskotko siihenkin? Totteletko sitäkin?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Niin, ja on kirjoitettu Raamatussa, että homot pitää tappaa. Uskotko siihenkin? Totteletko sitäkin?

        Emme elä 1940-luvun Saksassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emme elä 1940-luvun Saksassa.

        Siis mielestäsi Raamattua ei tarvitse totella. Tuo kohtakin on siis mielestäsi vain oman aikansa ihmisten höpinää.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Siis mielestäsi Raamattua ei tarvitse totella. Tuo kohtakin on siis mielestäsi vain oman aikansa ihmisten höpinää.

        22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

        Et vastannut. Pitääkö ne homot tappaa kuten Raamatussa käsketään?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Et vastannut. Pitääkö ne homot tappaa kuten Raamatussa käsketään?

        Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."

        8:11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan." Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee."
        Älä enää syntiä tee!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."

        Hienoa. VT:ssä on siis idioottimaisia käskyjä, joita JEESUKSEN mukaan ei saa totella. Sitä juuri ajoinkin takaa.

        Kukaan e siis ole löytänyt kohtaa, jossa Jeesus tuomitsee homot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        8:11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan." Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee."
        Älä enää syntiä tee!

        Kyseessä oli aviorikos. Kukapa sanoisi, että jatka vain samaan tyyliin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala rakastaa vain niitä, jotka elävät Raamatun sanan mukaan.
        Jumala ei halua tuntea muita!
        Koska Olli sinusta tulee Jumalalle mieleinen?

        Täytyy rukoilla ja kysyä uskovaisen, onko Mormonin kirja korjannut kirkkojen vääristellyt, ymmärtää ja uskoa evankeliumi ja kysyä, pitääkö mennä kasteelle tässä Kristuksen kirkossa.

        Jos ei näin tee, ei ole rehellinen ja avoimin mielin, kun tietää meistä. Ei pidä uskoa vääristeltyjä tietoja kirkosta. Voi vapaasti tutustua ihan itse.


      • Olli.S kirjoitti:

        Täytyy rukoilla ja kysyä uskovaisen, onko Mormonin kirja korjannut kirkkojen vääristellyt, ymmärtää ja uskoa evankeliumi ja kysyä, pitääkö mennä kasteelle tässä Kristuksen kirkossa.

        Jos ei näin tee, ei ole rehellinen ja avoimin mielin, kun tietää meistä. Ei pidä uskoa vääristeltyjä tietoja kirkosta. Voi vapaasti tutustua ihan itse.

        Jokainen rehellinen, jota ei ole aivopesty tai joka ei ole itsepetoksen vallassa ymmärtää, että Smithin oppi ei ole evankeliumia. Evankeliumiin eivät kuulu pikkutyttöjen moninainti, polyteismi, taika-alusvaatteet, rasismi eikä kymmenysten maksaminen kirkon johtajien bisneksiin lähimmäisten auutamisen sijaan.

        Ei pidä uskoa kirkon propagandaa.


    • Anonyymi

      Kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi. Laki, VT opettaa tunnistamaan synnin, se ei katoa. Armo ja laki kuuluu yhteen. Laki ilman armon on armoton ja armo ilman lakia on laiton.
      Henki tekee eläväksi. Henki tekee elämän, Yksin Jeesus.
      Antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

      • Armo ilman lakia on laiton? Avaatko tuota?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Armo ilman lakia on laiton? Avaatko tuota?

        uudestisyntyneellä on laki sydämessä, on uusi luomus, ajattelu muuttuu uudeksi, ja hän antaa armon, tulee syntinen Jeesuksen seuraaja, ottanut todesta Jeesuksen.


        sanat ei riitä mitä tarkoitan. mutta intuitiivisesti voi ymmärtää.
        Vähän niinkuin substanssi, sisältö, joka on sama monilla kielillä.
        paradoksi . veteen vedetty viiva. Nousta toiselle tasolle.
        Mekaanisesti ei voi selittää. Sori!


      • Anonyymi kirjoitti:

        uudestisyntyneellä on laki sydämessä, on uusi luomus, ajattelu muuttuu uudeksi, ja hän antaa armon, tulee syntinen Jeesuksen seuraaja, ottanut todesta Jeesuksen.


        sanat ei riitä mitä tarkoitan. mutta intuitiivisesti voi ymmärtää.
        Vähän niinkuin substanssi, sisältö, joka on sama monilla kielillä.
        paradoksi . veteen vedetty viiva. Nousta toiselle tasolle.
        Mekaanisesti ei voi selittää. Sori!

        Joo, mutta et vastannut tuohon kohtaan mitä kysyin. Mikä on laiton armo?


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Joo, mutta et vastannut tuohon kohtaan mitä kysyin. Mikä on laiton armo?

        Onhan nimittäin myös sanonta: "Antaa armon käydä oikeudesta."

        Mitä pahaa siinä on?


    • Anonyymi

      laiton armo on armon hyväksikäyttöä.

      • ????????


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        ????????

        armon väärinkäyttöä, antaa armoon väärää tietoa; valehtelee sen saadakseen. laittomuutta


      • Anonyymi kirjoitti:

        armon väärinkäyttöä, antaa armoon väärää tietoa; valehtelee sen saadakseen. laittomuutta

        No mutta kyllähän oikea tuomari tietää onko syytön vai ei.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        No mutta kyllähän oikea tuomari tietää onko syytön vai ei.

        Voiko tuomari olla homo? Mikä on Jumalan säätämiä ohjeita vastaan ja sanaa, eikä voi jatkaa sukua, kuten hetero voi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tuomari olla homo? Mikä on Jumalan säätämiä ohjeita vastaan ja sanaa, eikä voi jatkaa sukua, kuten hetero voi?

        Tuomarilla tarkoitin lähinnä "lopullista tuomaria", johon uskovat vetoavat. Kyllä Hän tietää kaikkien teot eikä Häntä voi hämätä.

        Mutta kyllä toki maallinen tuomari voi aivan hyvin olla homo. Homous ei ole kriminailsoitu sivistysvaltioissa.

        Myöskään lisääntymättömyys ei ole kriminalisoitu...


    • Anonyymi

      Jumala ei ole luonut homoja. Ei jumala ole luonut vajaa älyisiäkään erikseen, joita homot ovat. Miksi päättäjät eivät hommaa sairaita homoja hoitoon.
      Hoidetaanhan meillä muitakin aivovammaisia, kuin homoja.
      Joka paikassa kuuluu ja näkyy homo homo, tottakai se tarttuu nuorison päähän ja uskovat homouden olevan muoti asia. Ei kukaan nuorista halua olla hetero, koska se on vanhan aikaista. Tätä juuri joka puolelta uskotellaan.
      Sairaaksi on yhteiskunta mennyt ja sairaammaksi se menee. Valitettavasti.

      • Vajaaälyinen on se, joka ei tiedä edes sitä, että vajaaälyinen ja vanhanaikainen ovat yhdyssanoja. Kaltaisesi sairaat pitäisi ottaa hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe