VASTAUS YLÖSTEMPAUKSEEN

Lappeenrannan kirkko 11.8.1985 Sanna-myrskyn päivä.

 "Herra ilmestyy omiensa avuksi. Kuin salaman hän sinkoaa nuolensa. Herra Jumala puhaltaa pasuunaan, hän kiitää etelästä polttavassa myrskyssä."

Vuodet kuluivat.28. 2. 1983 pääsin täysin palvelleena sotilaseläkkeelle. Aloin heti toteuttaa eläkepäivien haavetta, aloittaen valokuvaajana Ruukissa. Pääsin muotokuvillani myöskin Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi.

Asuimme tuolloin jo omassa kodissa, jonka olin perheelleni rakentanut, ja johon olimme muuttaneet 3 vuotta aikaisemmin. Enkä Jumalalla enää päätäni vaivannut.
Mutta Jumalapa alkoikin toteuttaa omaa suunnitelmaansa kesällä 1985. 

Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?

Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456.

Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. 
Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta.

Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen: "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut.

Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat: RAAMATTU ON TOTTA.

 Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala, jota olin jo 40 vuotta vihannut.

Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. 

Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini.

Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on  tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

"Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle.

Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään.

"Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin.

Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan.

Jatkuu

179

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkuu

      Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa. Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet. Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa.

      Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana. Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet. Ritvakin kun tämän kipeyden tiesi, niin hänkin vaikeni.

      Koko sen päivän olin kuin pumpulipilvessä. Oltiin surutalossa ja sisälläni oli ilojuhla. En voinut siellä tuosta näystä mitään puhua. Se päivä oli Sanna-myrskyn päivä, 11. elokuuta 1985. Se yli 30-asteinen lämmin tuuli, joka Lappeenrannassa silloin puhalsi, oli kuin Pyhän Hengen valtavaa syleilyä.

      Tuo myrsky syntyi Etelä-Karjalassa, kulki läpi Savon, ja teki suurimmat tuhot lähellä kotiani. Sekin tuon kostavan Jumalan ihmeellinen suunnitelma.

      Illalla läksimme ajamaan kotiin, Ruukkiin. Matkan aikana ei montaa sanaa vaihdettu. Päässäni pyöri jatkuvana nauhana tuon päivän suurin tapahtuma. Vasta yöllä kotona vuoteessa kerroin Ritvalle tämän ja kysyin: Voiko Saatana antaa ihmisille tällaisia näkyjä?

      "Ei, kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut", hän vastasi ja jatkoi: "Koko matkan ajan tunsin, että sinulle on tapahtunut jotakin."

      Näin kävi toteen myöskin tämä Jeesuksen ilmoitus:

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      "Minut kalliisti hän osti, minut nosti kadotuksen kuopasta."

      Minut nostettiin yhdestä kadotuksen kuopasta, luterilaisen kirkon penkistä, hänen kirkkauteensa.
      Tuo selvisi vasta tammikuun viimeisenä viikonloppuna kolme vuotta myöhemmin.

    • Anonyymi

      Ja vastaus siihen ylöstempaukseen oli mikä?

      • Eikö mennyt jakeluun"

        Siinä Jeesus potti Isänsä käskystä hänen valitsemansa ihmisen opetuslapsekseen, ja kolmen vuoden koulutuksen jälkeen johdatti ahtaan portin kautta hänen Henkensä omistajaksi.

        Taivaan kansalaiseksi, kaikkien ihmisten vihattavaksi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Eikö mennyt jakeluun"

        Siinä Jeesus potti Isänsä käskystä hänen valitsemansa ihmisen opetuslapsekseen, ja kolmen vuoden koulutuksen jälkeen johdatti ahtaan portin kautta hänen Henkensä omistajaksi.

        Taivaan kansalaiseksi, kaikkien ihmisten vihattavaksi.

        Lue se tästä keskustelusta:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16968086/sydanleikkaus


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Lue se tästä keskustelusta:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16968086/sydanleikkaus

        Ovatko nämä tänne laittamasi pitkät kerronnalliset tekstisuudet omasta kirjastasi?

        Oletko itse kirjoittanut sen kirjasi? Jos, niin olet kyllä lahjakas kertoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko nämä tänne laittamasi pitkät kerronnalliset tekstisuudet omasta kirjastasi?

        Oletko itse kirjoittanut sen kirjasi? Jos, niin olet kyllä lahjakas kertoja.

        Ne ovat tästä Pyhän Hengen ilmoituksesta, mkiten hän omansa valitsee, kouluttaa ja lähettää:

        "Mene ja kerro, mitä Herra Jumala on sinulle tehnyt."

        Ja tulos on kaikkien tekopyhitettyjen ihmisten viha tappouhkauksineen;

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.


        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Huomaa KAIKKI. Siksi sinäkään et ole mikään poikkeus


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta.

        Kiitos, että tulit tempaan tämän taas ylös.

        Tulethan aina, kun joku kirjoitukseni ei ole johtopaikalla?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ne ovat tästä Pyhän Hengen ilmoituksesta, mkiten hän omansa valitsee, kouluttaa ja lähettää:

        "Mene ja kerro, mitä Herra Jumala on sinulle tehnyt."

        Ja tulos on kaikkien tekopyhitettyjen ihmisten viha tappouhkauksineen;

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.


        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Huomaa KAIKKI. Siksi sinäkään et ole mikään poikkeus

        >> Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden -- <<

        Jos esiintyy kaikkitietävänä ja tölvii muita, voi olla aika varma siitä, että vastustetaan ja vihataan. Se on aika luonnollinen seuraus huonosta käytöksestä kaikkien ihmisten kesken, olivatpa osapuolet uskossa tai ei.

        Joka teistä on suurin, se olkoon pienin ja kaikkien palvelija, eli nöyrin, sanoo raamattu. Jeesus kyllä sanoi senkin, että meitä tullaan vihaamaan "hänen nimensä tähden". Mutta jos itse omalla tyylillään aiheuttaa kaikenlaisia negatiivisia reaktioita muissa, ei se ole mitään "Jeesuksen nimen takia" vihatuksi tulemista.

        Muutenkaan Herran palvelija ei ole mikään äänitorvi, joka yksinään ylitse muiden toitottaa sanomiaan ilman, että muilla saisi olla mitään sanottavaa niistä. Raamattu nimenomaan käskee koettelemaan kaiken. Väärät profeetat ja opettajat tunnetaan siitä, etteivät he pidä itsensä arvioimisesta ja kyseenalaistamisesta.

        Itse en raamatun valossa kaikkea sinun opetustasi tai julistustasi allekirjoita totuudenmukaisena. Olet kyllä ilmiselvästi jotain suurta kokenut, sitä tuskin voi kukaan kieltää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden -- <<

        Jos esiintyy kaikkitietävänä ja tölvii muita, voi olla aika varma siitä, että vastustetaan ja vihataan. Se on aika luonnollinen seuraus huonosta käytöksestä kaikkien ihmisten kesken, olivatpa osapuolet uskossa tai ei.

        Joka teistä on suurin, se olkoon pienin ja kaikkien palvelija, eli nöyrin, sanoo raamattu. Jeesus kyllä sanoi senkin, että meitä tullaan vihaamaan "hänen nimensä tähden". Mutta jos itse omalla tyylillään aiheuttaa kaikenlaisia negatiivisia reaktioita muissa, ei se ole mitään "Jeesuksen nimen takia" vihatuksi tulemista.

        Muutenkaan Herran palvelija ei ole mikään äänitorvi, joka yksinään ylitse muiden toitottaa sanomiaan ilman, että muilla saisi olla mitään sanottavaa niistä. Raamattu nimenomaan käskee koettelemaan kaiken. Väärät profeetat ja opettajat tunnetaan siitä, etteivät he pidä itsensä arvioimisesta ja kyseenalaistamisesta.

        Itse en raamatun valossa kaikkea sinun opetustasi tai julistustasi allekirjoita totuudenmukaisena. Olet kyllä ilmiselvästi jotain suurta kokenut, sitä tuskin voi kukaan kieltää.

        Totuutta on kirjanoppineiden mahdotonta ymmärtää:

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset!

        Te teeskentelijät!

        Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat.

        Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa.

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.

        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.

        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuutta on kirjanoppineiden mahdotonta ymmärtää:

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset!

        Te teeskentelijät!

        Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat.

        Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa.

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.

        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.

        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

        Minua ei kyllä hyvällä tahdollakaan kirjanoppineeksi saa. En ainuttakaan raamattukoulua ole käynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden -- <<

        Jos esiintyy kaikkitietävänä ja tölvii muita, voi olla aika varma siitä, että vastustetaan ja vihataan. Se on aika luonnollinen seuraus huonosta käytöksestä kaikkien ihmisten kesken, olivatpa osapuolet uskossa tai ei.

        Joka teistä on suurin, se olkoon pienin ja kaikkien palvelija, eli nöyrin, sanoo raamattu. Jeesus kyllä sanoi senkin, että meitä tullaan vihaamaan "hänen nimensä tähden". Mutta jos itse omalla tyylillään aiheuttaa kaikenlaisia negatiivisia reaktioita muissa, ei se ole mitään "Jeesuksen nimen takia" vihatuksi tulemista.

        Muutenkaan Herran palvelija ei ole mikään äänitorvi, joka yksinään ylitse muiden toitottaa sanomiaan ilman, että muilla saisi olla mitään sanottavaa niistä. Raamattu nimenomaan käskee koettelemaan kaiken. Väärät profeetat ja opettajat tunnetaan siitä, etteivät he pidä itsensä arvioimisesta ja kyseenalaistamisesta.

        Itse en raamatun valossa kaikkea sinun opetustasi tai julistustasi allekirjoita totuudenmukaisena. Olet kyllä ilmiselvästi jotain suurta kokenut, sitä tuskin voi kukaan kieltää.

        Jokainen 130 porttolahko koettelee henkiä ikiomalla Saatanalta saamallaan uskolla:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laati Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Niin alkoi Raju Eksytys. ja kun aika oli kypsä ristiretket, joille ei loppua ole näkyvissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei kyllä hyvällä tahdollakaan kirjanoppineeksi saa. En ainuttakaan raamattukoulua ole käynyt.

        Ei siihen Saatanan tarvitse ketään kouluttaa, koska sellaiset ovat valmiiksi koulutettuja jo äitinsä kohdussa:

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

        He haihtuvat ilmaan kuin savu.

        Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei siihen Saatanan tarvitse ketään kouluttaa, koska sellaiset ovat valmiiksi koulutettuja jo äitinsä kohdussa:

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

        He haihtuvat ilmaan kuin savu.

        Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

        Olet ilkeä. Tee parannus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilkeä. Tee parannus.

        "Olet ilkeä. Tee parannus."

        Ulvoo tämäkin Saatanalle sovitettu anonyymi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Olet ilkeä. Tee parannus."

        Ulvoo tämäkin Saatanalle sovitettu anonyymi.

        Sanomasi ei ole raamatullinen ja asenteesi kaipaa korjaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanomasi ei ole raamatullinen ja asenteesi kaipaa korjaamista.

        Se meni saman tien tiedoksi lähettäjälleni Jeesukselle Kristukselle.

        Joka tuskin korjaa sanomaansa Saatanalle heitetyille sopivaksi.

        Ei korjannut sitä Saulillekaan, mutta Paavalille korjasi:

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanomasi ei ole raamatullinen ja asenteesi kaipaa korjaamista.

        Näin on.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se meni saman tien tiedoksi lähettäjälleni Jeesukselle Kristukselle.

        Joka tuskin korjaa sanomaansa Saatanalle heitetyille sopivaksi.

        Ei korjannut sitä Saulillekaan, mutta Paavalille korjasi:

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        "Se meni saman tien tiedoksi lähettäjälleni Jeesukselle Kristukselle."

        Se, että Jeesus olisi sinut lähettänyt, on vain oman mielikuvituksesi tuotetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Se meni saman tien tiedoksi lähettäjälleni Jeesukselle Kristukselle."

        Se, että Jeesus olisi sinut lähettänyt, on vain oman mielikuvituksesi tuotetta.

        Tasoissa ollaan.

        Se ettei sinua ole Saatanalle heitetty on vain sinun mielikuvituksesi tuotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden -- <<

        Jos esiintyy kaikkitietävänä ja tölvii muita, voi olla aika varma siitä, että vastustetaan ja vihataan. Se on aika luonnollinen seuraus huonosta käytöksestä kaikkien ihmisten kesken, olivatpa osapuolet uskossa tai ei.

        Joka teistä on suurin, se olkoon pienin ja kaikkien palvelija, eli nöyrin, sanoo raamattu. Jeesus kyllä sanoi senkin, että meitä tullaan vihaamaan "hänen nimensä tähden". Mutta jos itse omalla tyylillään aiheuttaa kaikenlaisia negatiivisia reaktioita muissa, ei se ole mitään "Jeesuksen nimen takia" vihatuksi tulemista.

        Muutenkaan Herran palvelija ei ole mikään äänitorvi, joka yksinään ylitse muiden toitottaa sanomiaan ilman, että muilla saisi olla mitään sanottavaa niistä. Raamattu nimenomaan käskee koettelemaan kaiken. Väärät profeetat ja opettajat tunnetaan siitä, etteivät he pidä itsensä arvioimisesta ja kyseenalaistamisesta.

        Itse en raamatun valossa kaikkea sinun opetustasi tai julistustasi allekirjoita totuudenmukaisena. Olet kyllä ilmiselvästi jotain suurta kokenut, sitä tuskin voi kukaan kieltää.

        Harhanäkyjä pelkästään, ei muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhanäkyjä pelkästään, ei muuta.

        "Sillä Herra on vaivuttanut teidät raskaaseen horrokseen ja sokaissut teidän silmänne, profeettanne, ja verhonnut teidän päänne, näkijänne.

        Jokainen profeetan näky on teille kuin sinetöity kirjakäärö. Jos se ojennetaan lukutaitoiselle ja sanotaan: "Lue tämä", hän vastaa:
        "En voi, kun se on suljettu ja sinetöity." 
        Jos taas käärö annetaan lukutaidottomalle ja sanotaan hänelle: "Lue tämä", hän vastaa: "Enhän minä osaa lukea."

        Herra sanoi: -- Koska tämä kansa lähestyy minua vain suullaan ja kunnioittaa minua vain huulillaan, koska sen sydän on vetäytynyt minusta kauas ja koska sen kuuliaisuus minua kohtaan on vain opittujen ihmiskäskyjen noudattamista,  niin minä teen uudelleen tälle kansalle ihmeellisiä, hämmästyttäviä ihmetekoja, ja sen viisaiden viisaus häviää ja sen ymmärtäväisten ymmärrys katoaa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jokainen 130 porttolahko koettelee henkiä ikiomalla Saatanalta saamallaan uskolla:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laati Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Niin alkoi Raju Eksytys. ja kun aika oli kypsä ristiretket, joille ei loppua ole näkyvissä.

        Pietari ei kieltänyt Jeesusta Messiaana kun ei vielä tiedetty ennen ylös nousemista . Kielsi tuntevansa lihassa elävää Messiasta ettei juutalaiset murhasi häntäkin . Sen Jeesus oli jo ennustanut etukäteen että kieltää ennen ristiä oli tämä. Juutalaiset jo vei Jeesusta ruoskittavaksi. Ruoskivat oman Messiaansa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jokainen 130 porttolahko koettelee henkiä ikiomalla Saatanalta saamallaan uskolla:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laati Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Niin alkoi Raju Eksytys. ja kun aika oli kypsä ristiretket, joille ei loppua ole näkyvissä.

        Sana rististä onkin hulluus kadotukseen menijöille.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se meni saman tien tiedoksi lähettäjälleni Jeesukselle Kristukselle.

        Joka tuskin korjaa sanomaansa Saatanalle heitetyille sopivaksi.

        Ei korjannut sitä Saulillekaan, mutta Paavalille korjasi:

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        Sulla on yhteys saatanaan kuin Jobin kirjassa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tasoissa ollaan.

        Se ettei sinua ole Saatanalle heitetty on vain sinun mielikuvituksesi tuotetta.

        Saatana on toisille läheinen ystävä kuten juutalaisille on Juudas iskariot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pietari ei kieltänyt Jeesusta Messiaana kun ei vielä tiedetty ennen ylös nousemista . Kielsi tuntevansa lihassa elävää Messiasta ettei juutalaiset murhasi häntäkin . Sen Jeesus oli jo ennustanut etukäteen että kieltää ennen ristiä oli tämä. Juutalaiset jo vei Jeesusta ruoskittavaksi. Ruoskivat oman Messiaansa.

        Ja tuolla uskolla sinä kuljet onnellisena Saatanan perässä?

        Miksi Pietarista tuli Paavalille rakas veli?

        "Ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut; niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."

        Miksi hän eri paljastunut mitä nuo vaikeatajuiset asiat Paavalilla olivat, joilla koko ihmiskunta oli johdatettu Saatanan hallintaan jo vuonna 90?

        Kuten Johannes todisti:
        "Me olemme Jumalasta, mutta koko maailma on pahan vallassa."
        Pietari oli pelkuri, joka tässä pelkäsi Paavalia, joka oli aikaisemmin häntä nuhdellut:
        "Kun Keefas sitten tuli Antiokiaan, nousin vastustamaan häntä julkisesti, koska hän oli menetellyt väärin.
        Aikaisemmin hän oli ottanut osaa yhteisiin aterioihin pakanuudesta kääntyneiden kanssa. Mutta kun sinne oli tullut Jaakobin luota muutamia miehiä, hän jäi pois ja eristäytyi kääntyneistä, koska pelkäsi niitä, jotka vaativat ympärileikkausta.
        Samalla tavoin alkoivat teeskennellä myös muut juutalaiset, ja jopa Barnabas seurasi heidän esimerkkiään.

        Mutta kun minä näin heidän poikkeavan evankeliumin totuuden tieltä, sanoin Keefakselle kaikkien kuullen:
        "Jos sinä juutalaisena voit luopua juutalaisten tavoista ja elää pakanoiden lailla, miksi pakotat pakanoita elämään niin kuin juutalaiset?"
        Tässä Jeesuksen vangitsemisen jälkeisessä tilanteessa iski pelkuruus Pietariin:

        "Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa."
        Mutta hän kielsi sen kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä mistä puhut."

        Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa."
        Taas hän kielsi sen valalla vannoen ja vakuutti: "Minä en tunne sitä miestä."

        Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."
        Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi.
        Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut: "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut." Hän meni ulos ja puhkesi katkeraan itkuun."

        Koska muisti, mitä oli vain muutama hetki aikaisemmin vannonut:
        Laulettuaan kiitosvirren he lähtivät Öljymäelle.
        Silloin Jeesus sanoi heille: "Tänä yönä te kaikki luovutte minusta, sillä on kirjoitettu: 'Minä lyön paimenen maahan, ja lauman lampaat joutuvat hajalle.'
        Mutta kuolleista noustuani menen teidän edellänne Galileaan."
        Pietari keskeytti hänet ja sanoi: "Vaikka kaikki muut luopuisivat sinusta, minä en koskaan luovu."
        Jeesus vastasi: "Totisesti: tänä yönä, ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

        Varmasti Pietari muisti myös tämän Jeesuksen opetuksen:
        "Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."

        Pietarin uskollisuudesta Paavalille, Saatana listasi hänet Rooman ensimmäiseksi paaviksi, ja rakennutti maailmaan suurimpaan Rosvojen luolaansa - Vatikaaniin - Pietarin muistoksi hänen nimelleen myöskin ikioman Suuren Rosvojen luolan, jota Pietarin kirkoksi kutsutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sana rististä onkin hulluus kadotukseen menijöille.

        Tekstisi on Saatanan omistusopista:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on toisille läheinen ystävä kuten juutalaisille on Juudas iskariot.

        Sehän on koko ihmiskunnan suurin rakastaja, jolla oli rohkeus tappaa Jumalan Poika, joka tuli nimittelemään hänelle uskottua kansaa Saatanan halujen tyydyttäjiksi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ne ovat tästä Pyhän Hengen ilmoituksesta, mkiten hän omansa valitsee, kouluttaa ja lähettää:

        "Mene ja kerro, mitä Herra Jumala on sinulle tehnyt."

        Ja tulos on kaikkien tekopyhitettyjen ihmisten viha tappouhkauksineen;

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.


        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Huomaa KAIKKI. Siksi sinäkään et ole mikään poikkeus

        - Miksi kutsut muita tekopyhiksi?

        - Kuinka moni on uhannut tappaa sinut?

        - Mistä päättelet, että kaikki vihaavat sinua?


        Jeesus on jo tullut. Hän on tullut tieteellisessä muodossa nyt kun hänen opetuksensa on osoitettu todeksi.


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        - Miksi kutsut muita tekopyhiksi?

        - Kuinka moni on uhannut tappaa sinut?

        - Mistä päättelet, että kaikki vihaavat sinua?


        Jeesus on jo tullut. Hän on tullut tieteellisessä muodossa nyt kun hänen opetuksensa on osoitettu todeksi.

        Tekopyhä ihmiset ovat kirjaviisaita, vailla Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää.

        Etkö ole lukenut näitä keskustelu, harvalla on mitään muuta sanottavaa, kuin vain herjata, joka ei ole muuta kuin Saatanan vihaa, Pyhän Hengen herjausta .


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tekopyhä ihmiset ovat kirjaviisaita, vailla Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää.

        Etkö ole lukenut näitä keskustelu, harvalla on mitään muuta sanottavaa, kuin vain herjata, joka ei ole muuta kuin Saatanan vihaa, Pyhän Hengen herjausta .

        - Kuinka moni on uhannut tappaa sinut?

        - Mistä päättelet, että kaikki vihaavat sinua?


    • Anonyymi

      Ei se kyllä ole ylöstempaus nimeltään, vaan uudestisyntyminen eli uskoontulo.

      • Opetuslapset tulivat uskoon, kun Jeesus valitsi heidät omikseen.

        Pyhä Henki annettiin taivaasta vasta vuosia myöhemmin. Ei yhdenkään porttopaimen käsien alta heille, eikä myöskään minulle.

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

        MIHIN TEILLÄ ON KIIRE?
        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?
        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.
        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."
        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:
        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.
        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:
        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö."
        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
        Se on siinä.
        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.
        "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.
        Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
        He tekevät taitavasti pahaa.
        Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.
        Yhtä köyttä he kaikki vetävät.
        Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
        Viholliset ovat oman talon väkeä.
        Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"


      • Anonyymi

        Koittakaa nyt päättää.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Opetuslapset tulivat uskoon, kun Jeesus valitsi heidät omikseen.

        Pyhä Henki annettiin taivaasta vasta vuosia myöhemmin. Ei yhdenkään porttopaimen käsien alta heille, eikä myöskään minulle.

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

        MIHIN TEILLÄ ON KIIRE?
        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?
        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.
        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."
        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:
        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.
        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:
        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö."
        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
        Se on siinä.
        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.
        "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.
        Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
        He tekevät taitavasti pahaa.
        Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.
        Yhtä köyttä he kaikki vetävät.
        Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
        Viholliset ovat oman talon väkeä.
        Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"

        Voitko lopettaa tuon kristittyjen nimittelyn portoksi kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko lopettaa tuon kristittyjen nimittelyn portoksi kiitos.

        Valitettavasti en voi, koska Saatan ei minua määräile. Sillä portto on lähettäjäni ilmoitus:

        "Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
        "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
        Minä noudatin hänen käskyään 1.4.1996, kun menin lukemaan erokirjeen i kirkkoherra Reijo Junttilalle, joka sanoi: "Voin minä sen itsekin lukea." Mutta kiltisti kuunteli, kun minä luin. Ja sen jälkeen menin kansliaan ilmoittamassa eroni.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Opetuslapset tulivat uskoon, kun Jeesus valitsi heidät omikseen.

        Pyhä Henki annettiin taivaasta vasta vuosia myöhemmin. Ei yhdenkään porttopaimen käsien alta heille, eikä myöskään minulle.

        "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

        MIHIN TEILLÄ ON KIIRE?
        Kun ette malta odottaa Jeesuksen ilmestymistä?
        Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
        Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.
        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."
        Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:
        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
        Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, ennen kuin Jumala ehtii väliin.
        Siksi sillä on koko maailma täynnä eriuskoisten jumalanhuoneita , valtava pappien armeija, pyhäkoulut, rippileirit ja virret:
        "Joutukaa sielut on on aikamme kallis
        Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
        Vielä Herra kutsuu meitä
        Kirkkautta kohti kulje
        Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö."
        Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
        Se on siinä.
        Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.
        "Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa.
        Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.
        He tekevät taitavasti pahaa.
        Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa.
        Yhtä köyttä he kaikki vetävät.
        Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!
        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään.
        Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
        Viholliset ovat oman talon väkeä.
        Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!"

        Jeesus on jo tullut. Ei häntä tarvitse odottaa.


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Jeesus on jo tullut. Ei häntä tarvitse odottaa.

        Se ei ole Jeesus, vaan Antijeesus, joka on sinut karrelle polttanut.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se ei ole Jeesus, vaan Antijeesus, joka on sinut karrelle polttanut.

        Säieteoriaa tarkoitin kun sanoin, että Jeesus on palannut nyt kun hänen opetuksiaan ei tarvitse enää uskoa todeksi vaan ne tiedetään todeksi.


    • Anonyymi

      Kaikkien herjauksiensa johdosta Teuvoa ei odota ylöstempaus, vaan alastempaus suoraa tietä helvettiin Saatanan luokse. Tee parannus ennenkuin on liian myöhäistä, vanha mies.

      • Tuolla tavalla Saatana pelottelee omiaan, ettei heistä enää yksikään uskoi Totuuteen ja Henkeen, vaan Vereen ja valheen armoon.


      • Isäsi anonyymi olet. Sitä sanoivat esi-isäsi myöskin Jeesukselle.

        Saatanalle heitettynä, et enää pysty noudattamaan tätä Jeesuksen EHDONTONTA käskyä:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Isäsi anonyymi olet. Sitä sanoivat esi-isäsi myöskin Jeesukselle.

        Saatanalle heitettynä, et enää pysty noudattamaan tätä Jeesuksen EHDONTONTA käskyä:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Tämä kohta oli juutalaisille jotka kielsi Jeesuksen että jos heistä joku kääntyy on vaan lähdettävä pois siitä vanhasta ja vihasta vaikka muut ei lähde. Opetuslasten perheet uskoi Jeesukseen mutta Juudas iskariot on esimerkki niistä jotka ei uskonut tai ne jotka kieltää ylösnousemuksen .


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuolla tavalla Saatana pelottelee omiaan, ettei heistä enää yksikään uskoi Totuuteen ja Henkeen, vaan Vereen ja valheen armoon.

        Miksiköhän tähän ei kuulu oppi eikä tieto ollenkaan, ainoastaan sokea usko?
        Tuomaan evankeliumissa ei mainita uskoa muistaakseni ollenkaan, eikä myöskään jumalaa. Jumalan sijasta käytetään sanaa "ikuisesti elävä".


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Miksiköhän tähän ei kuulu oppi eikä tieto ollenkaan, ainoastaan sokea usko?
        Tuomaan evankeliumissa ei mainita uskoa muistaakseni ollenkaan, eikä myöskään jumalaa. Jumalan sijasta käytetään sanaa "ikuisesti elävä".

        Vuodesta 2005 lähtien olen näillä foorumeilla totuutta julistanut, ja saanut palkaksi vain ihmisten vihaa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Vuodesta 2005 lähtien olen näillä foorumeilla totuutta julistanut, ja saanut palkaksi vain ihmisten vihaa.

        Sinulla on aika törkeä ja syyllistävä tapa puhua. Sinun totuutesi ei ole absoluuttinen totuus. Ihmiset eivät ehkä pidä siitä, että joku heitä soimaamalla yrittää käännyttää omaan katsomukseensa.


    • Anonyymi

      Teuvo puhuu totta. Amen.

      • Mielelläni kuulisin todistuksen siitä, mistä sinä sen tiedät. Amen.


      • Anonyymi

        Minä en Teuvon puheisiin usko, enkä jeesuksien käskyihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en Teuvon puheisiin usko, enkä jeesuksien käskyihin.

        Jos isäntäsi Saatana niihin uskoisi, ei hän olisikaan Saatana, koko ihmiskunnan eksyttäjä.


      • Anonyymien aamenet eivät paljon miellytä.


    • Anonyymi

      Paha voitti jo noin 3000 eKr Kurusektran taistelussa. Alkoi Kali yoga 400000 vuotta kestävä pahuuden aika. Eikä hyvän enää sallita voittaa. Vaikka tuli Jeesus niin vuoteen 313 jKr asti hänen kannattajansa pyrittiin tappamaan sukupuuttoon. Ja lopulta kun heidät hyväksyttiin niin oli pakko harjoittaa laittomuutta, jotta hyväksyntä olisi pahan siunaamalla pohjalla.
      Eli tulee Jumalan lähettämiä miehiä, mutta sana pysyy ennallaan : valta on ja pysyy pahalla. Koko maailma on pahan vallassa.
      Tällainen on tilanne ja se vain pahenee.

      • Saatanan ilosanomaa levität, kun tänä Pyhän Hengen ilmoitusta herjaat:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

        Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
        Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallassa, eikä pihavalokaan ollut päällä.
        Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua.

        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:

        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!"

        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

        "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden


      • Anonyymi

        Ei kauaa kestä Jumalan lähettämien miesten tuomat hyvät asiat. Hadithin mukaan Muhammed (saas) kysyi kannattajiltaan jo elinaikanaan : Kumman tahdotte valita Koraanin noudattamisen vai nopean voittamisen ilman koraania ja sen laiminlyöden. Hänen kannattajansa valitsivat nopean voiton ja hylkäsivät koraanin.
        Maailma ja kansat sekä maailman sotajoukot Ilmestyksen mukaan lopulta joutuu sotaan KARITSAA vastaan, mutta se on yksi näkökulma vain. Että Karitsa ja 144000 saapuisivat ottaen maailman hallintaan. Nyt on jo ydinaseet yms. Jotka estävät KARITSAA saapumasta.
        Jääneekö pelkäksi unelmaksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauaa kestä Jumalan lähettämien miesten tuomat hyvät asiat. Hadithin mukaan Muhammed (saas) kysyi kannattajiltaan jo elinaikanaan : Kumman tahdotte valita Koraanin noudattamisen vai nopean voittamisen ilman koraania ja sen laiminlyöden. Hänen kannattajansa valitsivat nopean voiton ja hylkäsivät koraanin.
        Maailma ja kansat sekä maailman sotajoukot Ilmestyksen mukaan lopulta joutuu sotaan KARITSAA vastaan, mutta se on yksi näkökulma vain. Että Karitsa ja 144000 saapuisivat ottaen maailman hallintaan. Nyt on jo ydinaseet yms. Jotka estävät KARITSAA saapumasta.
        Jääneekö pelkäksi unelmaksi?

        Saatanan valheita julistat.

        11.8.1985 hän saapui minut noutamaan opetuslapsekseen ja näytti Taivaan kirkkauden, ja kolmen vuoden ja kolmen kuukauden koulutuksen jälkeen lähetti sinunkin herjattavaksi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan valheita julistat.

        11.8.1985 hän saapui minut noutamaan opetuslapsekseen ja näytti Taivaan kirkkauden, ja kolmen vuoden ja kolmen kuukauden koulutuksen jälkeen lähetti sinunkin herjattavaksi.

        Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että missä olit kaikki nuo 39 kuukautta? Kävitkö koulutuksen ohessa maallisissa töissä, vietit aikaa perheesi kanssa, vai olitko mahdollisesti kokonaan "poissa kuvioista". Voisitko vähän valaista.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan valheita julistat.

        11.8.1985 hän saapui minut noutamaan opetuslapsekseen ja näytti Taivaan kirkkauden, ja kolmen vuoden ja kolmen kuukauden koulutuksen jälkeen lähetti sinunkin herjattavaksi.

        Anteeksi, jos viestieni pessimismi on loukkaavaa. En epäile taivasnäkyä. Mutta 1998 tapahtui Ilmestys 12 ja taivaasta heitettiin pois syyttäjät. Voi maata ja merta!
        Taivas suljettiin eikä ole sinne enää pääsyä.
        Tosin 2000 saatana ilmoitti tehneensä keinotaivaan ja keinotuonelan. Ja asettaneensa niihin jopa pyhiä, sukulaisia, jumalia yms. Keinohahmoina.
        Noihin keinotaivaisiin kyllä lienee pääsy.
        Oikea taivas on täynnä iloa ja juhlaa eikä sinne enää pääse. Vuonna 2001 tähdet taivaalla himmeni huomattavasti ikään kuin merkkinä pakanain ajan lopusta.
        Messiaanisuus on 2008 alkaen ollut pakanain pakotie kohden tosi Jumalaa.
        Siunausta teille Teuvo työhönne , en sitä vastusta vaan valaisen muutamia asioita, joita johdatus suo.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan valheita julistat.

        11.8.1985 hän saapui minut noutamaan opetuslapsekseen ja näytti Taivaan kirkkauden, ja kolmen vuoden ja kolmen kuukauden koulutuksen jälkeen lähetti sinunkin herjattavaksi.

        Itse kuulostat siltä, että sinut on lähetetty herjaamaan muita.


      • Anonyymi

        Golgatalta alkoi pelastus, eikä eksytys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Golgatalta alkoi pelastus, eikä eksytys.

        Tulet sen huomaamaan lopullisessa sijoituspaikassasi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tulet sen huomaamaan lopullisessa sijoituspaikassasi.

        Palaa Teuvo Golgatan ristin juurelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palaa Teuvo Golgatan ristin juurelle.

        Ei toteudu yhdenkään Saatanan palvelijain suurin toive:

        "Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tulet sen huomaamaan lopullisessa sijoituspaikassasi.

        "Kuin liitävä lintu, kuin lentävä pääskynen, on aiheeton kirous: ei se toteen käy."


      • Anonyymi

        Mitä sitten? Tekstisi on sekavaa. Saatana siellä ja Saatana täällä. Siinäkö on todellinen valtiaasi?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tulet sen huomaamaan lopullisessa sijoituspaikassasi.

        Älä käy uhkailemaan, tai sinun käy samoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Tekstisi on sekavaa. Saatana siellä ja Saatana täällä. Siinäkö on todellinen valtiaasi?

        Ei valtias, mutta suurivihollinen joka puolella. Kuten todistit vaikka järkesi ei ymmärtänyt:

        Saatana siellä ja Saatana täällä.

        Se on myös sinun tietokoneellasi auttamassa sormiasi näpyttelyssä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä käy uhkailemaan, tai sinun käy samoin.

        Älä usko uniisi.

        "Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani.

        Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.
        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan ilosanomaa levität, kun tänä Pyhän Hengen ilmoitusta herjaat:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

        Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
        Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallassa, eikä pihavalokaan ollut päällä.
        Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua.

        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:

        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!"

        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

        "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden

        Juutalaiset ei voi uskoa Jeesukseen koska heillä on peite. He lukee laki joka viikko mutta eivät näe ihmiseksi syntynyttä messiastaan . He tappoivat Jeesuksen kateudesta ja kieltävät ylösnousemuksen. Laki saa aikaan vihaa . Eikä Jeesuksen uskoisia saatanalle laiteta vaan ne kun herjaa eikä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauaa kestä Jumalan lähettämien miesten tuomat hyvät asiat. Hadithin mukaan Muhammed (saas) kysyi kannattajiltaan jo elinaikanaan : Kumman tahdotte valita Koraanin noudattamisen vai nopean voittamisen ilman koraania ja sen laiminlyöden. Hänen kannattajansa valitsivat nopean voiton ja hylkäsivät koraanin.
        Maailma ja kansat sekä maailman sotajoukot Ilmestyksen mukaan lopulta joutuu sotaan KARITSAA vastaan, mutta se on yksi näkökulma vain. Että Karitsa ja 144000 saapuisivat ottaen maailman hallintaan. Nyt on jo ydinaseet yms. Jotka estävät KARITSAA saapumasta.
        Jääneekö pelkäksi unelmaksi?

        Tässäpä teille saatanalle heitettävä .


      • Anonyymi

        Kauhee oli kohtalo Juudas iskariotilla kuolla saatanan kanssa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Golgatalta alkoi pelastus, eikä eksytys.

        Suni on juutalainen Egyptin orja arabiasta.


      • Anonyymi

        Lähetti juutalaisten luokse profeettoja .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähetti juutalaisten luokse profeettoja .

        Lähetti myös suomalaisten luokse:

        "Onko yhtäkään profeetta jota eivät isämme olisi vainonneet?"

        Ei ole, ja siksi lapset seuraavat isiensä perintöä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan ilosanomaa levität, kun tänä Pyhän Hengen ilmoitusta herjaat:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

        Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
        Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallassa, eikä pihavalokaan ollut päällä.
        Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua.

        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:

        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!"

        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

        "Tässä olen, omapa on valintasi!"

        Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden

        Sinun satusi alkaa osata yhtä hyvin ulkoa kuin Punahilkankin.


    • Anonyymi

      Kristikunnan vaiheissa on kyllä paljonkin ollut väärää, mutta Jeesuksen ristintyö Golgatalla oli siitä huolimatta pelastussanoma, eikä eksytystä.

    • Anonyymi

      >> vasta yöllä kotona vuoteessa kerroin Ritvalle tämän ja kysyin: Voiko Saatana antaa ihmisille tällaisia näkyjä? "Ei, kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut" <<

      Raamatun mukaan näyt ym. on koeteltava raamatun sanalla.

      • Minä en Raamatusta vielä tuolloin tietänyt yhtään mitään, koska siihen asti olin 40 vuotta vihannut Jumalaa.

        Miten minä Teuvo Martti Suni pystyin 48 vuotiaaksi asti noudattamaan tätä Jeesuksen tärkeintä pelastuskäskyä, vaikka en tästä mitään tiennyt:

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

        Jos en olisi jo äitini kohdussa tullut pelastukseen valituksi, en varmasti olisi pystynyt tuotakaan käskyä noudattamaan. Mutta Jumalapa onkin ihmistä ovelampi, kun salli minun syntyä aviottomana köyhän äidin esikoisena, kärsimään häpeää ja tuskaa. Joka alkoi 8-vuotiaana, kun olimme palanneet evakosta Ylämaalle Leinon kylään, lähelle rajan taakse jäänyttä papan ja äidin kotia.

        Kesällä pyhäkoulussa sain kuulla, ettei taivaassa ole ketään isätöntä. Se oli hyvä asia isättömyyden tuskasta kärsivälle pojalle.
        Mutta sitten tuli kylvää vettä suoraan niskaan, kun tuo Isä kostaa vanhempien pahoja tekoja monen sukupolven päähän.
        Ja minä olin juuri tuo koston kohde. Siitä hetkestä aloin vihata Jumalaa, ja se sai sinettinsä heti kun koulu alkoi.
        Olin jo ajatuksissani pitkään toivonut, ettei kukaan ikinä kysyisi minulta isän nimeä, koska en ilman itkua olisi voinut vastata: Minulla ei ole isää.

        Nyt se inhottava kysymys tuli, kun heti ensimmäiseksi opettaja kysyi kaikilta isän nimeä. Hädissäni vastasin papan nimen, jolloin koko luokka purskahti nauramaan ja minä itkemään.

        Kun esikoistyttäremme syntyi vammaisena ja on koko elämänsä liikkunut pyörätuolin kanssa, minä itkin ja huusin Jumalalle:

        Olisit kostanut minulle vaikka millä tavalla, mutta miksi tälle pienelle lapselle! Meni todella vuosia, ennen kuin ymmärsin, mikä , Jumalan suunnitelma tässäkin takana oli. Sillä tämä sama toistuu jokaisen vammaisena syntyneen kohdalla:

        Opetuslapset kysyivät häneltä: "Rabbi, kuka on tehnyt sen synnin, jonka vuoksi hän on syntynyt sokeana? Hän itsekö vai hänen vanhempansa?"
        Jeesus vastasi: "Ei hän eivätkä hänen vanhempansa. Niin on tapahtunut, jotta Jumalan teot tulisivat hänessä julki."

        Kesästä 1945 kesään 1985 oli kulunut 40 vuotta Jumalaa vihaten, joten mikään uskonsuunta ei saanut sydämessäni sijaa, joten myös tämä toinen tärkeä Jeesuksen ilmoitus toteutui elokuun 11. päivänä 1985:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
        Käsittämätön oli tämäkin Jumalan suunnitelma, kun minä häntä vihaten tietämättäni rakastinkin hänen Poikaansa Jeesusta Kristusta.

        Kaiken sen taustalla, minkä puolesta olen taistellut, kirjaan kirjoittanut ja edelleen taistelen ja kirjoitan, on ainoastaan Pyhän Hengen kutsumus, hänen opetuksensa ja ennen kaikkea näyt, jotka elävinä kuvina nähtyinä kertovat paljon enemmän kuin tuhannet sanat.

        Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."


      • Taisi näin sanoa Ritva vain lohdutukseksi ja ettei alkaisi Teuvoa pelottaa.


    • Anonyymi

      Näkyjä voi saada myös sielunviholliselta ja henkivaltojen toimesta. Niiden sanoma on kuitenkin raamatun vastainen.

      Raamatun avulla siis koettelemme ja tunnistamme sen, mikä näky ja sanoma on Herrasta ja mikä ei.

      • Paavali oli tässä mestari, ja jokainen Saatanalle heitetty uskoo, että ne olivat herrasta.
        herrasta kyllä, mutta eivät Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta:

        "Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen. "


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paavali oli tässä mestari, ja jokainen Saatanalle heitetty uskoo, että ne olivat herrasta.
        herrasta kyllä, mutta eivät Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta:

        "Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen. "

        Ei pidä olla kuin kuuro kyy, joka tukitsee korvansa, vaan ottaa oikaisu rakkauden osoituksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä olla kuin kuuro kyy, joka tukitsee korvansa, vaan ottaa oikaisu rakkauden osoituksena.

        Pidä mielessä oikea rakastaja:

        Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen.

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Muistattehan, että puhuin teille tästä jo silloin kun olin luonanne.

        Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.

        Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä;
        silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.

        Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

        Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät."

        Paavali tuli, kun Saatana tappoi Jeesuksen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pidä mielessä oikea rakastaja:

        Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen.

        Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Muistattehan, että puhuin teille tästä jo silloin kun olin luonanne.

        Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.

        Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä;
        silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.

        Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

        Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät."

        Paavali tuli, kun Saatana tappoi Jeesuksen.

        Julistaa olevansa Jumala. Budha ei julista. Faaraot Wikipedia Egyptin jumalat . Julistaa olevansa jumalia . Temppelivuorella nykyään joikaa arabian jumalat .


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Paavali oli tässä mestari, ja jokainen Saatanalle heitetty uskoo, että ne olivat herrasta.
        herrasta kyllä, mutta eivät Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta:

        "Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen. "

        Skitsofreenikko ei saa näkyjä jumalalta eikä saatanalta. Se on pelkkä sairaus ilman magiaa.


    • Anonyymi

      Niinpä näkyy.

      • Herja se on pienikin herja, kuten näkyy.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Herja se on pienikin herja, kuten näkyy.

        Herjaaminen onkin ainoa asia mihin enää kykenet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herjaaminen onkin ainoa asia mihin enää kykenet.

        Hyvin kykenen, koska sinullekin ihmiskunnan suurin herjaaja,
        on minutkin hyvin kouluttanut.

        Enkä - TOTISESTI - halua tulla sinun takiasi tulla tuomituksi: tuomituksi:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        "Jos vihamiehelläsi on nälkä,
        anna hänelle ruokaa,
        jos hänellä on jano,
        anna juotavaa.

        Jos hän elää valheessa,
        kerro hänelle totuus.
        Näin keräät tulisia hiiliä hänen päänsä päälle,
        ja Herra palkitsee tekosi."

        Jeesuksen tuliset hiilet Saatana sammutti hänen verellään,
        siksi totuuden tuli ei syttynyt, eikä enää syty:

        "Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle
        ja kuinka toivonkaan, että se jo olisi syttynyt!"


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Herja se on pienikin herja, kuten näkyy.

        Hengen herjasta juutalaiset menetti pelastajan. Wikipedia hindujen jumalat.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Hyvin kykenen, koska sinullekin ihmiskunnan suurin herjaaja,
        on minutkin hyvin kouluttanut.

        Enkä - TOTISESTI - halua tulla sinun takiasi tulla tuomituksi: tuomituksi:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        "Jos vihamiehelläsi on nälkä,
        anna hänelle ruokaa,
        jos hänellä on jano,
        anna juotavaa.

        Jos hän elää valheessa,
        kerro hänelle totuus.
        Näin keräät tulisia hiiliä hänen päänsä päälle,
        ja Herra palkitsee tekosi."

        Jeesuksen tuliset hiilet Saatana sammutti hänen verellään,
        siksi totuuden tuli ei syttynyt, eikä enää syty:

        "Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle
        ja kuinka toivonkaan, että se jo olisi syttynyt!"

        Oletko nälkäinen tai janoinen, kun lainaat tuota kohtaa niin usein?


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Oletko nälkäinen tai janoinen, kun lainaat tuota kohtaa niin usein?

        Jos olisin pyytäisin sinun tuomastasi tuomaan min ulle juotavaa ja syötävää, jolla on sinutkin ravinnut.

        Minun ravintoni tulee ylhäältä ei alhaalta:

        Jeesus vastasi hänelle: "Joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano,
        mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan.
        Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."


    • Anonyymi

      Kannattaisi nyt ylöstemmata itsensä välillä vaikka tietokoneelta ja mennä katsomaan sitä tulta, joka taivaalla nyt loimottaa kevätauringon muodossa. Sen tulen Hän jo toi.

      • Katsele sitä tulta, koska se on vaiti, eikä kerro, kuka sinun henkesi omistaja todellisuudessa on.

        Kyllä minä liikun maan päällä, ja myöskin vedessä, niin talvella kuin kesälläkin, Myöskin veden alla - ilman että Saatana tulisi hillumaan:

        Hallelujaa, sinut on nyt upotuskastettu.

        Muutama vuosi sitten joku oksennukselle palannut koira kysyi: "Koska sinä peset meidän jalkamme?"

        Tule joka keskiviikko Savitaipaleelle Olkkolan rantasaunaan, ja istumamaan avannon reunalle.
        Kun tulen avantoon, niin pesen silloin jalkanne.

        Ei ole 8 vuoteen yhtäkään jalkaparia ilmestynyt.


    • Anonyymi

      Enpä ihmettele.

      • Kumpaa ihmettelet:

        Sitäkö että halusivat

        Vai sitäkö, etteivät uskaltaneet tulla?


    • Anonyymi

      Siunattua viikonloppua.

      • Tämä sai melkein sydämen pysähtymään näiden loppumattomien herjojen jälkeen.

        Kiitos. Kumpa se toteutuisi edes yhden herjaajan kohdalla?


    • Anonyymi

      Saakoon Teuvo ansionsa mukaan.

      • Se on jo ennalta luvattu ja varmistettu.

        Pyhä Henki on järjestänyt elämäni todella hyvin. Minun ei tarvitse kantaa mukana kolehtihaavia, koska Hän on antanut Saatanalle käskyn repiä palkkani hänen palvelijoittensa lihasta, ja se siirtyy heti taivasnetin kautta oikeaan kohteeseen:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on jo ennalta luvattu ja varmistettu.

        Pyhä Henki on järjestänyt elämäni todella hyvin. Minun ei tarvitse kantaa mukana kolehtihaavia, koska Hän on antanut Saatanalle käskyn repiä palkkani hänen palvelijoittensa lihasta, ja se siirtyy heti taivasnetin kautta oikeaan kohteeseen:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Ihminen, jolla on asiat hyvin ei näe tarpeelliseksi soimata muita.
        Jos on mahtailtava jatkuvasti merkitsee se usein huonoa itsetuntoa.

        Sinulla on selvästi huono itsetunto ja kannat katkeruutta sisälläsi. Nyt mars psykoterapeutille!


    • Anonyymi

      Sinussa nähdään, mitä se on, kun pienestä vaivaisesta ihmisestä tulee yhtäkkiä suuri ja väkevä ase.

      • Sellainen ase, jot vihollisella ei ole.

        Kyllä se ihme oli minullekin, kun 40 vuotta Jumalaa vihanneesta, ilmavoimien sotilasmestarista tehtiin Mestarin sotilas.

        Miksi johdatit minut sotilaaksi, kysyin kerran, ja Pyhä Henki vastasi:

        "Jotta tietäisit mitä merkitsee esimiehen käsky.
        osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja
        sinulla olisi turvattu toimeentulo."

        Elämänkoulu:

        31. maaliskuuta 2018
        1. luokka 1944-45 Häntälän kk Somero
        2 - 6. luokka 1946-50 Leinon kk Ylämaa
        7 - 8 luokka 1950-52 Villalan kk Ylämaa
        27.5.1952 Nuorison raittiustutkinto
        Kesä 1952 Juoksupoika Urheiluiliike Suke Oy Lappeenranta
        1952 - 1957 Urheiluvälinemyyjä Suke Oy Lappeenranta
        1957 - 1958 Varusmies palvelus IlmavVP tutkajohtja-au
        1958 - 1959 Kanta-aliupseerikoulu
        1962 - 1963 Tutkamestarikurssi Sähköteknillinen koulu
        1958 - 1983 Tutkamestarina Ilmavoimien tutka-asemalla
        28.2.1983 Sotilaseläkkeelle
        11.8.1985 Jeesus Kristus ilmestyi
        1985-1988 Pyhän Hengen koulutus
        31.1.1988 Loppututkinto ahtaassa portissa
        8.11.1988 Lähetyskäsky
        Ylennykset:
        Korpraali 3.8.1957
        Alikersantti 1.10.1957
        Kersantti 15.5.1958
        Ylikersantti 1.8.1961
        Vääpeli 1.11.1963
        Ylivääpeli 1.11.1965
        Sotilasmestari 9.12.1967
        Mestarin sotilas 11.8.1985 alkaen


      • Anonyymi

        Niinpä. Se kihahtaa pahasti päähän ja saa ihmisen kuvittelemaan olevansa Pyhä Henki ja väkevä profeetta. Pudotus alas sieltä tulee olemaan ankara.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Se kihahtaa pahasti päähän ja saa ihmisen kuvittelemaan olevansa Pyhä Henki ja väkevä profeetta. Pudotus alas sieltä tulee olemaan ankara.

        Jos olisi päähäni kilahtanut, olisin suuren sunilaisen lahkon johtaja.

        Enkä sinunkaan silmittömän vihan kohde.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Sellainen ase, jot vihollisella ei ole.

        Kyllä se ihme oli minullekin, kun 40 vuotta Jumalaa vihanneesta, ilmavoimien sotilasmestarista tehtiin Mestarin sotilas.

        Miksi johdatit minut sotilaaksi, kysyin kerran, ja Pyhä Henki vastasi:

        "Jotta tietäisit mitä merkitsee esimiehen käsky.
        osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja
        sinulla olisi turvattu toimeentulo."

        Elämänkoulu:

        31. maaliskuuta 2018
        1. luokka 1944-45 Häntälän kk Somero
        2 - 6. luokka 1946-50 Leinon kk Ylämaa
        7 - 8 luokka 1950-52 Villalan kk Ylämaa
        27.5.1952 Nuorison raittiustutkinto
        Kesä 1952 Juoksupoika Urheiluiliike Suke Oy Lappeenranta
        1952 - 1957 Urheiluvälinemyyjä Suke Oy Lappeenranta
        1957 - 1958 Varusmies palvelus IlmavVP tutkajohtja-au
        1958 - 1959 Kanta-aliupseerikoulu
        1962 - 1963 Tutkamestarikurssi Sähköteknillinen koulu
        1958 - 1983 Tutkamestarina Ilmavoimien tutka-asemalla
        28.2.1983 Sotilaseläkkeelle
        11.8.1985 Jeesus Kristus ilmestyi
        1985-1988 Pyhän Hengen koulutus
        31.1.1988 Loppututkinto ahtaassa portissa
        8.11.1988 Lähetyskäsky
        Ylennykset:
        Korpraali 3.8.1957
        Alikersantti 1.10.1957
        Kersantti 15.5.1958
        Ylikersantti 1.8.1961
        Vääpeli 1.11.1963
        Ylivääpeli 1.11.1965
        Sotilasmestari 9.12.1967
        Mestarin sotilas 11.8.1985 alkaen

        "Jumala kostaa isien pahat teot neljänteen polveen" on tosiasiassa
        "Jumala muistaa isien pahat teot neljänteen polveen".

        Jahve siis antaa aikaa korjata ne useamman sukupolven.
        Sinulla oli huoli isäsi teoista, mutta täytyy aina muistaa, että tuo on vain juutalaisten kansalliseepos ja mukamas jumalan sanoja.


    • Anonyymi

      >> Sinussa nähdään, mitä se on, kun pienestä vaivaisesta ihmisestä tulee yhtäkkiä suuri ja väkevä ase. <<

      Tämä oli keino selvittää, mitä oikeasti mahdat itse itsestäsi ajatella. Ja niin hän siinä sitten kävi, kuten arvelinkin, eli todellakin uskot ja koet olevasi suuri ja väkevä ase.

      • Jos ei noin olisi, ei piispa Rimpiläisenkään olisi tarvinnut kirkkolakia rikkoen pötkiä Paavolan kirkosta pakoon 1. adventtina vuonna 1992.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos ei noin olisi, ei piispa Rimpiläisenkään olisi tarvinnut kirkkolakia rikkoen pötkiä Paavolan kirkosta pakoon 1. adventtina vuonna 1992.

        Jos pitää itse itseään suurena ja väkevänä aseena, taitaa olla vähän ylisuuri takki päälle puettuna. Varsinkin, jos iso osa puheista on vastoin raamatun sanaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos ei noin olisi, ei piispa Rimpiläisenkään olisi tarvinnut kirkkolakia rikkoen pötkiä Paavolan kirkosta pakoon 1. adventtina vuonna 1992.

        Ei ole ihme, että piispa pötkii hullua pakoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihme, että piispa pötkii hullua pakoon.

        Ja tuollaisia pelkureita te rakastatte ja heille palkkaa maksatte?

        Ei voi enää ihmistä tämän tyhmempiä tulla, kun Saatanan jalostus on saavuttanut jo lähes Nobelin palkinnon,


    • Anonyymi

      >> Ei siinä tarvinnut itseään minkäänlaisen pitää, kun piispa Teuvo Sunin nähdessään, pötki pakoon. <<

      Voi Teuvo, niitähän voi olla monia muitakin syitä sille pakoon pötkimiselle.

      Minäkin vaihdan kaistaa mielelläni, jos itselleni töykeä ihminen tulee minua vastaan. Miksi kohdata ehdoin tahdoin epämiellyttäviä tyyppejä, jos kerran on mahdollisuus välttää kohtaaminen sellaisten kanssa.

      • Oikeassa olet, sillä Saatanalla on tuhansia kaistoja, ja pimeyden puskia jonne voi lähteä, kun totuuden hiilet alkavat päätä polttaa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikeassa olet, sillä Saatanalla on tuhansia kaistoja, ja pimeyden puskia jonne voi lähteä, kun totuuden hiilet alkavat päätä polttaa.

        Minulle on annettu vain tämä kaista:

        Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
        Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallssa, eikä pihavalokaan ollut päällä.
        Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

        Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!"

        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

        "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikeassa olet, sillä Saatanalla on tuhansia kaistoja, ja pimeyden puskia jonne voi lähteä, kun totuuden hiilet alkavat päätä polttaa.

        >> Saatanalla on tuhansia kaistoja, ja pimeyden puskia jonne voi lähteä, kun totuuden hiilet alkavat päätä polttaa. <<

        Ai, sinusta se, joka haluaa välttää töykeän ihmisen kohtaamisen, on "saatanan kaistalle ja pimeyden puskiin lähtevä, jolla hiilet polttavat pään päällä"...?

        Siinä tapauksessa tuossa sinun vastauksessasi tuli taas uusi epäraamatullinen väite sanottua. Sillä raamatun mukaan "hiilet alkavat polttaa pään päällä" nimenomaan ystävällisyyden seurauksena, eli silloin, kun pahalle ihmiselle tehdäänkin hyvää:

        Sananl.25: 21. Jos vihamiehelläsi on nälkä, anna hänelle leipää syödä, ja jos hänellä on jano, anna hänelle vettä juoda. 22. Sillä niin sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle, ja Herra sen sinulle palkitsee.

        Room.12: 20. Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle".

        Jos siis käy vihamiehen kimppuun, ei sillä tavalla tehdessään kokoa mitään tulisia hiiliä vihamehen päälle, vaan oman päänsä päälle. Ja jos vielä ilkkuukin vihamiestä, voi käydä näinkin:

        "Kun vihamiehesi kaatuu, älä iloitse, kun hän kompastuu, älä riemuitse, ettei Herra sen nähdessään suuttuisi sinuun ja kääntäisi vihaansa hänestä pois."


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Saatanalla on tuhansia kaistoja, ja pimeyden puskia jonne voi lähteä, kun totuuden hiilet alkavat päätä polttaa. <<

        Ai, sinusta se, joka haluaa välttää töykeän ihmisen kohtaamisen, on "saatanan kaistalle ja pimeyden puskiin lähtevä, jolla hiilet polttavat pään päällä"...?

        Siinä tapauksessa tuossa sinun vastauksessasi tuli taas uusi epäraamatullinen väite sanottua. Sillä raamatun mukaan "hiilet alkavat polttaa pään päällä" nimenomaan ystävällisyyden seurauksena, eli silloin, kun pahalle ihmiselle tehdäänkin hyvää:

        Sananl.25: 21. Jos vihamiehelläsi on nälkä, anna hänelle leipää syödä, ja jos hänellä on jano, anna hänelle vettä juoda. 22. Sillä niin sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle, ja Herra sen sinulle palkitsee.

        Room.12: 20. Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle".

        Jos siis käy vihamiehen kimppuun, ei sillä tavalla tehdessään kokoa mitään tulisia hiiliä vihamehen päälle, vaan oman päänsä päälle. Ja jos vielä ilkkuukin vihamiestä, voi käydä näinkin:

        "Kun vihamiehesi kaatuu, älä iloitse, kun hän kompastuu, älä riemuitse, ettei Herra sen nähdessään suuttuisi sinuun ja kääntäisi vihaansa hänestä pois."

        Sen suurempaa ystävyyttä ei olekaan, kuin mitä on Kristukselta saatu totuus, joka on sinunkin vihasi kohde.

        Tahtoisin jokaisen kokevan sen saman, mitä Kristus on antanut m inun kokea.

        Tulos on kuitenkin kokonaan toista. Minun kohtaloni on sidottu lähettäjääni:

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sen suurempaa ystävyyttä ei olekaan, kuin mitä on Kristukselta saatu totuus, joka on sinunkin vihasi kohde.

        Tahtoisin jokaisen kokevan sen saman, mitä Kristus on antanut m inun kokea.

        Tulos on kuitenkin kokonaan toista. Minun kohtaloni on sidottu lähettäjääni:

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Vai niin. Ei se kyllä ihan kommenttiini vastannut, mutta vastaus se oli tietysti tuokin.

        Valitettavasti sinulla on aina joku itseäsi korottava präntti noissa kommenteissasi, muistuttamassa siitä, mitä sinä itse olet.

        >> Sen suurempaa ystävyyttä ei olekaan, kuin mitä on Kristukselta saatu totuus, <<

        Se on ilo kuulla, jos on rauha ja ystävyys Kristuksen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Ei se kyllä ihan kommenttiini vastannut, mutta vastaus se oli tietysti tuokin.

        Valitettavasti sinulla on aina joku itseäsi korottava präntti noissa kommenteissasi, muistuttamassa siitä, mitä sinä itse olet.

        >> Sen suurempaa ystävyyttä ei olekaan, kuin mitä on Kristukselta saatu totuus, <<

        Se on ilo kuulla, jos on rauha ja ystävyys Kristuksen kanssa.

        Miksi tämän tehtävän saaminen on sinulle vain ihmisen omaa itserakkautta?

        Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
        Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallssa, eikä pihavalokaan ollut päällä.
        Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:
        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:

        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä.

        Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

        "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi tämän tehtävän saaminen on sinulle vain ihmisen omaa itserakkautta?

        Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
        Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallssa, eikä pihavalokaan ollut päällä.
        Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:
        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:

        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä.

        Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

        "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden.

        Sinulla kaikki loppuu aina itsesi paijaamiseen ja hellittelemiseen Jumalan sanalla. Muille i armon sanoja tipu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla kaikki loppuu aina itsesi paijaamiseen ja hellittelemiseen Jumalan sanalla. Muille i armon sanoja tipu.

        Miksi odotat niiden tippumista, vaikka koko ajan niitä vihaat?

        Minun tehtäväni ei ole kutsua sinuakaan luokseni sanoen.

        Kun tulet Savitaipaleelle ja uskot, mitä minä sinulle sanon.

        Minä laitan käteni sinun pääsi päälle, siunaan ja sanon: Sinä olet nyt Jeesuksen oma.

        Älä enää tästä haaveile.


    • Anonyymi

      Sananl.10:19 Missä on paljon sanoja, siinä ei syntiä puutu; mutta joka huulensa hillitsee, se on taitava. Saarn.1:18 Sillä missä on paljon viisautta, siinä on paljon surua; ja joka tietoa lisää, se tuskaa lisää. Saarn.5:2 Sillä paljosta työstä tulee unia, ja missä on paljon sanoja, siinä on tyhmä äänessä. Sananl.10:14

      • Minkä autuuden sinä noista jakeista olet itsellesi saanut?

        Senkö. että seisot tumput suorana ja mutiset: Kiitos Jeesus verestäsi,

        Siinä kun ei ole kuin vain kolme sanaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minkä autuuden sinä noista jakeista olet itsellesi saanut?

        Senkö. että seisot tumput suorana ja mutiset: Kiitos Jeesus verestäsi,

        Siinä kun ei ole kuin vain kolme sanaa.

        >>Kiitos Jeesus verestäsi, <<

        Siinäpä olikin koko evankeliumin ydin ja ylistyskin samassa paketissa tiiviisti kerrottuna. Ei tarvita kilometrin pituisia suun suitsutuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >>Kiitos Jeesus verestäsi, <<

        Siinäpä olikin koko evankeliumin ydin ja ylistyskin samassa paketissa tiiviisti kerrottuna. Ei tarvita kilometrin pituisia suun suitsutuksia.

        Siinä uskossa olet jo varmasti Saatanan omistuksessa. Eikä Jumalakaan enää saa sinua verestä luopumaan.

        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä uskossa olet jo varmasti Saatanan omistuksessa. Eikä Jumalakaan enää saa sinua verestä luopumaan.

        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

        Se päivä sieltä vielä tulee, kun huomaat ne omat erehdyksesi. Herra vie sinut totuuden tuntoon niissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se päivä sieltä vielä tulee, kun huomaat ne omat erehdyksesi. Herra vie sinut totuuden tuntoon niissä.

        Se päivä on viimeisellä tuomiolla myös sinun edessä.


      • Anonyymi

        Kannattaako noita enää lukea kun messias Tuli jo 2000 vuotta sitten ???


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minkä autuuden sinä noista jakeista olet itsellesi saanut?

        Senkö. että seisot tumput suorana ja mutiset: Kiitos Jeesus verestäsi,

        Siinä kun ei ole kuin vain kolme sanaa.

        Älkää pilkatko . Ei netissä sekoilla muut uskonnot lukee näitä . Jeesus ei ole myynnissä niinkuin Juuda teki että myi rahasta .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako noita enää lukea kun messias Tuli jo 2000 vuotta sitten ???

        Ja tapettiin 1988 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se päivä on viimeisellä tuomiolla myös sinun edessä.

        Taas tuli tuomiota sinun puoleltasi minulle, vaikka itse puhuin ainoastaan siitä, että Herra tulee korjaamaan erehdyksesi. Tuomitsemisestasi en puhunut mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli tuomiota sinun puoleltasi minulle, vaikka itse puhuin ainoastaan siitä, että Herra tulee korjaamaan erehdyksesi. Tuomitsemisestasi en puhunut mitään.

        Se tuomio ei ole minun vaan lähettäjältäni, jolta saamaani tehtävää sinä innostuit herjamaan, ja saattamaan itsesi ikuiseen syntiin.

        Vain Saatanalle Pyhä Henki on Henki, jonka tekemisiä pitää jatkuvasti korjailla.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se tuomio ei ole minun vaan lähettäjältäni, jolta saamaani tehtävää sinä innostuit herjamaan, ja saattamaan itsesi ikuiseen syntiin.

        Vain Saatanalle Pyhä Henki on Henki, jonka tekemisiä pitää jatkuvasti korjailla.

        Sielunvihollisella ei ole tuomiovaltaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sielunvihollisella ei ole tuomiovaltaa.

        Mutta sillä on omiinsa omistusoikeus, jolla se saa omansa viimeisellä tuomiolla omakseen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mutta sillä on omiinsa omistusoikeus, jolla se saa omansa viimeisellä tuomiolla omakseen.

        Taas uhkailet ja valheella,tietenkin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä uskossa olet jo varmasti Saatanan omistuksessa. Eikä Jumalakaan enää saa sinua verestä luopumaan.

        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

        >> Eikä Jumalakaan enää saa sinua verestä luopumaan. <<

        Raamatun mukaan Kristuksen vuodattama veri ristillä sovitti syntimme. Ei tästä sovintouhrista pidäkään luopua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas uhkailet ja valheella,tietenkin.

        Tulet sen aikanaan itsekin kokemaan, kun huomaat kenen joukoissa olet elämäsi hurmostellut.

        JA silloin on myöhäistä valittaa:

        "Herra, Herra, toisin olisin elänyt, jo olisin totuuden tiennyt."


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Eikä Jumalakaan enää saa sinua verestä luopumaan. <<

        Raamatun mukaan Kristuksen vuodattama veri ristillä sovitti syntimme. Ei tästä sovintouhrista pidäkään luopua.

        Turhaan Raamattuun vetoat, kun et usko, että se kirja on kahden jumalan kirja, joista sinäkin olet valinnut tämän maailman jumalan, veriset vaatteet ja Rajun Eksytyksen.


    • Kun tähän ylöstempaukseen asti, olin 40 vuotta vihannut Jumalaa, ja siksi en uskon asioista mitään tiennyt, ja siksi vaimoltakin kysyin:
      Voiko Saatana antaa tällaisia näkyjä?

      Menin kertomaan tämän kirkkoherra Junttilalle, joka vastasi;

      "Minä en tiedä, ehkäpä piispa tietää."

      Varasin ajan piispa Olavi Rimpiläiselle, saman kysymyksen kanssa:

      "Kuule Teuvo, minä en pysty sinua auttamaan, sillä en ole hengenmies vaan hallintojohtaja."

      Ja tällaisten johtajien perässä te hullut suomalaiset uskotte olevanne matkalla ikuiseen elämään.

      Vaikka joka päivä vie lähemmäksi ikuista kuolemaa.

      • Anonyymi

        teuvo suni, olet jehova. Kristittynä, seuraan Jeesusta: en seuraa mainitsemiasi kirkon johtajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        teuvo suni, olet jehova. Kristittynä, seuraan Jeesusta: en seuraa mainitsemiasi kirkon johtajia.

        >> teuvo suni, olet jehova. <<

        Onko oikeasti? Vai keksitkö tämän omasta päästäsi?


      • Anonyymi

        >> Kun tähän ylöstempaukseen asti, olin 40 vuotta vihannut Jumalaa <<

        Kun raamatussa puhuttu ylöstempaus tapahtuu, siinä on mukana kaikki uskovat. Silloin mennään yläilmoihin Herraa vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Kun tähän ylöstempaukseen asti, olin 40 vuotta vihannut Jumalaa <<

        Kun raamatussa puhuttu ylöstempaus tapahtuu, siinä on mukana kaikki uskovat. Silloin mennään yläilmoihin Herraa vastaan.

        Saatanan selityksiin uskot.

        Viimeinen tuomi on se paikka. jossa vuohet ja lampaat erotellaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan selityksiin uskot.

        Viimeinen tuomi on se paikka. jossa vuohet ja lampaat erotellaan.

        Missä se tapahtuu?

        Miksi jumalasi tahtoo kiduttaa ihmisiä?

        Mikä on niin suuri teko, että siitä ansaitsisi loputtoman pahoinpitelyn?


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Missä se tapahtuu?

        Miksi jumalasi tahtoo kiduttaa ihmisiä?

        Mikä on niin suuri teko, että siitä ansaitsisi loputtoman pahoinpitelyn?

        Viimeisellä tuomilla, jossa ihmiset ovat jo kuolleita sieluja.

        Yksikin Pyhän Hengen herjaus siirtää maan päällä elävän ihmisen sielun vuohien suureen laumaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Viimeisellä tuomilla, jossa ihmiset ovat jo kuolleita sieluja.

        Yksikin Pyhän Hengen herjaus siirtää maan päällä elävän ihmisen sielun vuohien suureen laumaan.

        Onneksi nämä ovat vain vanhoja taruja.


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Onneksi nämä ovat vain vanhoja taruja.

        Hyvin Saatana sinutkin hoitanut tällä uudella tarulla:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Hyvin Saatana sinutkin hoitanut tällä uudella tarulla:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Onneksi kyseessä on pelkästään Paavalin kuvitelma.


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Onneksi kyseessä on pelkästään Paavalin kuvitelma.

        Ihmiskunnan onneksi, että Jumalan lähettämä Raju eksytys on vetänyt sinutkin mukaansa.

        "Koska he eivät rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ihmiskunnan onneksi, että Jumalan lähettämä Raju eksytys on vetänyt sinutkin mukaansa.

        "Koska he eivät rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut."

        Kukaan ei enää tiedä, mitä kirjoittaja tuolla tarkoitti.
        En tarvitse ketään pelastamaan itseäni, koska jumalan valtakunta on jo minussa.


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Kukaan ei enää tiedä, mitä kirjoittaja tuolla tarkoitti.
        En tarvitse ketään pelastamaan itseäni, koska jumalan valtakunta on jo minussa.

        Koska Saatana on sen heiltä salannut.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Koska Saatana on sen heiltä salannut.

        Onneksi kyseessä on vain taruhahmo.


    • Anonyymi

      Joitain ihmisiä on kerta kaikkiaan mahdotonta saada puhumalla järkiinsä.

    • Anonyymi

      Teuvo, kerroit saaneesi lähetyskäskyn. Kuinka lähetystyö etenee? Onko jo paljonkin kääntyneitä? Pelastuneita? Seuraajia? Kavereita Facebookissa?

      • Täsmälleen lähettäjäni ennustuksen mukaisesti.

        Ihmettelen, jo sinäkään et sitä lihassasi tunne ja tiedä, vaikka se menee täsmälleen lähettäjäni ilmoituksen mukaan:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Facebookissa kolme kaveria. Jota minä pidän suurena ihmeenä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Täsmälleen lähettäjäni ennustuksen mukaisesti.

        Ihmettelen, jo sinäkään et sitä lihassasi tunne ja tiedä, vaikka se menee täsmälleen lähettäjäni ilmoituksen mukaan:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Facebookissa kolme kaveria. Jota minä pidän suurena ihmeenä.

        Jatkan vielä.

        Pitkään siellä on ollut keskimäärin 1000 ihmistä, joita Fb suosittelee kaveriksi.

        Mutta kukaan ei ole halunnut liittyä. Siitä olen kuitenkin tyytyväinen, jos he kuitenkin kuulevat. Eivätkä ole hylänneet.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkan vielä.

        Pitkään siellä on ollut keskimäärin 1000 ihmistä, joita Fb suosittelee kaveriksi.

        Mutta kukaan ei ole halunnut liittyä. Siitä olen kuitenkin tyytyväinen, jos he kuitenkin kuulevat. Eivätkä ole hylänneet.

        Facebookin kaveriasetuksissa on mahdollista lopettaa kaverin seuraaminen. Kyseinen kaveri ei saa sitä tietää. Sen asetuksen jälkeen kaverisi eivät enää näe sinun päivityksiäsi etkä sinä tiedä siitä mitään. Seuraavatkohan nämä 3 sinua enää?

        Facebook toisaalta yrittää ehdottaa sinulle kavereita, koska jos kaverit kirjoittavat jotain tietoja itsestään, Facebook myy henkilökohtaiset syntymä- ja osoite- ym. tiedot ja tietoja kiinnostusten kohteista jne. mainostajille. Kyseessä on raaka bisnes, jossa myytävänä olet sinä itse. Siinä mielessä on hyvä että on vain kolme kaveria. Mutta kuitenkin, kaikki mainostajia kiinnostava mitä olet itse kirjoittanut ja julkaissut Facebookissa on jo myyty eteenpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Facebookin kaveriasetuksissa on mahdollista lopettaa kaverin seuraaminen. Kyseinen kaveri ei saa sitä tietää. Sen asetuksen jälkeen kaverisi eivät enää näe sinun päivityksiäsi etkä sinä tiedä siitä mitään. Seuraavatkohan nämä 3 sinua enää?

        Facebook toisaalta yrittää ehdottaa sinulle kavereita, koska jos kaverit kirjoittavat jotain tietoja itsestään, Facebook myy henkilökohtaiset syntymä- ja osoite- ym. tiedot ja tietoja kiinnostusten kohteista jne. mainostajille. Kyseessä on raaka bisnes, jossa myytävänä olet sinä itse. Siinä mielessä on hyvä että on vain kolme kaveria. Mutta kuitenkin, kaikki mainostajia kiinnostava mitä olet itse kirjoittanut ja julkaissut Facebookissa on jo myyty eteenpäin.

        Kyllä seuraavat, tunnemme toisemme, ja olemme myös muuten yhteyksissä keskenämme.


    • Anonyymi

      Muistelin, että täällä oli tällainen keskustelu.

      Kun aikanani hain tämä oli viety 150 aloituksen taakse piiloon. MIKSI?

      • Anonyymi

        vanhoillislestadiolaisen Paakkosen poika, joka tuli ahtaan portin edestä heitytyksi Saatanalle.

        Suniko näin kirjoittaa,että toivoo toiselle Saatanaa?
        Lahkoissa on hyvää taivaallista mutta niin paljon pahaa myös.
        Pahin on Katolilaisuus,tuo pedofiili pappien porttokirkko !
        Paavi,ei tee mitään,antaa pappien käyttä LAPSIA HYVÄKSEEEN !!
        Paaviko muka Jumalasta seuraava,heidän mukaan:))
        Ehkä lusiferista seuraava..

        Suninkin pitäisi tajuta, liika on liikaa.
        Ei he ole autuaita jotka sekoavat ja saavat sinisen pillerin tasoitusta elämään.
        Lahkoissa ja kuten sinun kirjoitussa olen huomannu,että RAKKAUS ON KAUKANA !


    • Anonyymi

      Kerro TeuvoSuni

      mitä opit kolmivuotisessa "taivaallisessa koulutuksessa", johon viittaat koko ajan kirjoitukisssasi.

      • Miksi et lukenut vastaustani, sinun omasta aloituksestasi Henki?

        Jos sydämessäsi on vaikka sinapinsiemenen verran rakkautta totuuteen, rohkaise mielesi ja mene tänne

         https://www.facebook.com/teuvo.suni/

        Se on julkinen profiili, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä.
        Aloita helmikuusta 2018, jolloin sinne siirryin.
        Sieltä löydät kaiken tiedon minusta, ja ennen kaikkea tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä.
        Mitä hän on 33 vuoden aikana käskenyt kirjoittaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi et lukenut vastaustani, sinun omasta aloituksestasi Henki?

        Jos sydämessäsi on vaikka sinapinsiemenen verran rakkautta totuuteen, rohkaise mielesi ja mene tänne

         https://www.facebook.com/teuvo.suni/

        Se on julkinen profiili, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä.
        Aloita helmikuusta 2018, jolloin sinne siirryin.
        Sieltä löydät kaiken tiedon minusta, ja ennen kaikkea tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä.
        Mitä hän on 33 vuoden aikana käskenyt kirjoittaa.

        Pitääkö siellä sinua nuoleskella, vaiko sanoa suoraan, että olet valehtelija?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö siellä sinua nuoleskella, vaiko sanoa suoraan, että olet valehtelija?

        Sanoa suoran, että olet Saatanasta.

        Ilmoita
        Minulle ei ole mitään hyötyä niistä ihmisistä jotka ovat hiljaa, ja kuuntelevat.

        Koska he siirtyvät välittömästi lähettäjäni etä-tarkkailuun ja opetukseen.

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.

        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti totuutta rakastava.

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minua hän koetteli peräti 40 vuotta, ennen kuin antoi Pojalleen käskyn ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
        Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio.
        Ennen kuin tie taivaan kansalaisuuteen ja ihmisten vihaa oli auki.

        "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[

        Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'

        Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.

        Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"

        Minulle eniten taivaan mannaa tulee niistä, jotka hylkäävät ja herjaavat.

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.
        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

        Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        Se Taivaan manna tulee juuri näiltä:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Sanoa suoran, että olet Saatanasta.

        Ilmoita
        Minulle ei ole mitään hyötyä niistä ihmisistä jotka ovat hiljaa, ja kuuntelevat.

        Koska he siirtyvät välittömästi lähettäjäni etä-tarkkailuun ja opetukseen.

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.

        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti totuutta rakastava.

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minua hän koetteli peräti 40 vuotta, ennen kuin antoi Pojalleen käskyn ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
        Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio.
        Ennen kuin tie taivaan kansalaisuuteen ja ihmisten vihaa oli auki.

        "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[

        Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'

        Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.

        Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"

        Minulle eniten taivaan mannaa tulee niistä, jotka hylkäävät ja herjaavat.

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.
        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

        Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        Se Taivaan manna tulee juuri näiltä:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Ei pyhä henki -> Sofia -> Magdalan Maria puhu tuollaisia.
        Hän on Notre Dame = Meidän Rouvamme.

        Voisit osoittaa kunnioitusta siitä, että olet saanut tavata Marian. On tietenkin hienoa, että puolustat häntä niin kiihkeästi tällä palstalla, mutta sen voi tehdä kohteliaamminkin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi et lukenut vastaustani, sinun omasta aloituksestasi Henki?

        Jos sydämessäsi on vaikka sinapinsiemenen verran rakkautta totuuteen, rohkaise mielesi ja mene tänne

         https://www.facebook.com/teuvo.suni/

        Se on julkinen profiili, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä.
        Aloita helmikuusta 2018, jolloin sinne siirryin.
        Sieltä löydät kaiken tiedon minusta, ja ennen kaikkea tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä.
        Mitä hän on 33 vuoden aikana käskenyt kirjoittaa.

        Vilkaisin sinne, ja etusivulla heti toinen linkki S24;ään sanoi "Pahus!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vilkaisin sinne, ja etusivulla heti toinen linkki S24;ään sanoi "Pahus!"

        Miksi se jäin yritykseksi, jotta olisit löytänyt totuuden, etkä vain tätä Pahuksen Anonyymiseurakuntaa,


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi se jäin yritykseksi, jotta olisit löytänyt totuuden, etkä vain tätä Pahuksen Anonyymiseurakuntaa,

        Se tässä on ihmeellistä. että minut temmattiin ylös, vaikka 40 vuotta vihasin Jumalaa, enkä ollut minkään lahkon uskova.


    • Anonyymi

      Teuvo kirjoittaa:

      Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?

      Tässäkö on kaikki,mitä ihmisestä jää?
      Osaamaton ihminen olet,sinun kuoresi on kova edelleen mutta haet pyhyyttä tai osaavuutta?
      Olet Teuvo sokea, kirjoitat paljon mutta et ymmärrä mitä tämä on?
      Miksi?

      • Miksi et jatkanut todistustani loppuun asti?



        Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456.

        Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa.
        Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta.

        Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen: "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut.

        Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat: RAAMATTU ON TOTTA.

        Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala, jota olin jo 40 vuotta vihannut.

        Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista.

        Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini.

        Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

        Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

        "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

        Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle.

        Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

        Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään.

        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin.

        Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi et jatkanut todistustani loppuun asti?



        Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456.

        Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa.
        Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta.

        Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen: "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut.

        Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat: RAAMATTU ON TOTTA.

        Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala, jota olin jo 40 vuotta vihannut.

        Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista.

        Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini.

        Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

        Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

        "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

        Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle.

        Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

        Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään.

        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin.

        Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan.

        Se oli Sinulle todellinen JUMALALLINEN ilmoitus, kun JUMALA ITSE ilmoitti Sinulle, että RAAMATTU ON TOTTA!

        Ja hyvin sinä juoksitkin sen ilmoituksen kanssa: sinä olet todella uskonut sen vuosina 1985-2010! Sitten tuli toinen ääni, joka alkoi kertoa sinulle toisenlaista totuutta: "Ei suinkaan Raamattu ole totta SILLÄ tavalla kuin olet sen tähän asti uskonut. Minä johdatan sinut tuntemaan syvemmin, mitä ne lauseet siellä Lappeenrannan kirkossa silloin tarkoittivat."

        Sellainen ei tapahdu hetkessä, että erehtyisi luulemaan vihollisen ääntä Pyhän Hengen ääneksi. Sitä ennen on täytynyt Jumalan antaman kiivauden Totuuden puolesta vaihtua lihalliseksi ja kovaksi kiivaudeksi. Sitä ennen on täytynyt suuren Jumalallisen innon palvella Jumalaa muuttua ylpeydeksi ja toisten ihmisten väheksymiseksi. Ja tätä on täytynyt jatkua jo pidemmän aikaa. Jumalan kolmivuotiset koulutukset ovat vaihtuneet 35 vuotta myöhemmin tulleiksi "ilmestyksiksi", joissa valheellisena ISKULAUSEENA on edelleen se sama "Raamattu on totta", mutta kaikki sanat ovat kuitenkin päinvastaista julistusta. Tällaista ei Herra Jeesus Kristus tee, eikä Totuuden Pyhä Henki.

        Voi millaista onkaan sellainen sokeus, jossa julistaa olevansa Jumalan puhtaimman valon edustaja, mutta onkin eksynyt kuuntelemaan Saatanaa! Voi millaista sellainen pimeys, ja kuitenkin luulee olevansa valossa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli Sinulle todellinen JUMALALLINEN ilmoitus, kun JUMALA ITSE ilmoitti Sinulle, että RAAMATTU ON TOTTA!

        Ja hyvin sinä juoksitkin sen ilmoituksen kanssa: sinä olet todella uskonut sen vuosina 1985-2010! Sitten tuli toinen ääni, joka alkoi kertoa sinulle toisenlaista totuutta: "Ei suinkaan Raamattu ole totta SILLÄ tavalla kuin olet sen tähän asti uskonut. Minä johdatan sinut tuntemaan syvemmin, mitä ne lauseet siellä Lappeenrannan kirkossa silloin tarkoittivat."

        Sellainen ei tapahdu hetkessä, että erehtyisi luulemaan vihollisen ääntä Pyhän Hengen ääneksi. Sitä ennen on täytynyt Jumalan antaman kiivauden Totuuden puolesta vaihtua lihalliseksi ja kovaksi kiivaudeksi. Sitä ennen on täytynyt suuren Jumalallisen innon palvella Jumalaa muuttua ylpeydeksi ja toisten ihmisten väheksymiseksi. Ja tätä on täytynyt jatkua jo pidemmän aikaa. Jumalan kolmivuotiset koulutukset ovat vaihtuneet 35 vuotta myöhemmin tulleiksi "ilmestyksiksi", joissa valheellisena ISKULAUSEENA on edelleen se sama "Raamattu on totta", mutta kaikki sanat ovat kuitenkin päinvastaista julistusta. Tällaista ei Herra Jeesus Kristus tee, eikä Totuuden Pyhä Henki.

        Voi millaista onkaan sellainen sokeus, jossa julistaa olevansa Jumalan puhtaimman valon edustaja, mutta onkin eksynyt kuuntelemaan Saatanaa! Voi millaista sellainen pimeys, ja kuitenkin luulee olevansa valossa!

        Kiitos Pyhän Hengen herjauksestasi, sinä verisissä vaatteissa tallusteleva sokea opettaja.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kiitos Pyhän Hengen herjauksestasi, sinä verisissä vaatteissa tallusteleva sokea opettaja.

        Puhuin vain Totuuden, mutta et voi sitä nyt ottaa vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin vain Totuuden, mutta et voi sitä nyt ottaa vastaan.

        Murhajan totuus ja Jeeuksen verestä valmistama Porton vihan viini ei ole minun totuuteni.


    • Anonyymi

      Tässäkin on kirjoitus ihmisen pelkoon ja orjuuttamiseen johtava kirjoitus.
      Kirjoittaja elää 1300 lukua,lukee mutta ei ymmärrä mitä kirjassa lukee.
      Hän on uhmakas ,kun näin kirjoitettu ymmärtämättä sanomaa.
      Aina pitää alistaa uskon varjollla,eikös niin..kuten kirjoittaja tekee.
      Usko hänelle ei ole Rakkaus,vaan alistaminen ja painostaminen tiettyyn tahtoon.
      Hän on lukenut ja pelkää kuolemaa mielettömästi,tekee ja kirjoittaa että itse saisi paremman taivaspaikan,mihin hän tähtää.
      Kuitenkin kirjoittaja unohtaa,mikä on tärkein..
      SE ON RAKKAUS !
      Ilman Rakkautta sinulla ei ole mitään,jos Rakastat,et pelkää mitään.
      Ilman Rakkautta elämä ei toimi.
      Me tulimme tänne elämään elämää,emme pelkäämään elämää !

      • Saatana rakastaa kaikkea muuta, mutta ei totuutta.

        " Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

        Vääryyden ihminen (pakanain apostoli PAAVALI) tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

        Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."

        Ja siksi Saatana ottaa Paavalin opeilla sinustakin kaikki tehot irti.


    • Anonyymi

      Ps. 97: 10–11~2. Kor. 3: 18
      Paremmin ei voi lukea sitten.

      • Miksi uskot Saatanaa, joka näkee sinun kasvoisi, vaikka olet kasvoton Anonyymi.
        Saatana ei sietänyt nähdä täällä minun kasvojani, ja siksi määräsi ylläpidon sen öpoistamaan.

        Mutta Facebookissa voit kuvaani katsella, ja lukea kaiken elämästäni ja tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä.

        Koska sinne ei Pahus pääse totuutta poistamaan.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi uskot Saatanaa, joka näkee sinun kasvoisi, vaikka olet kasvoton Anonyymi.
        Saatana ei sietänyt nähdä täällä minun kasvojani, ja siksi määräsi ylläpidon sen öpoistamaan.

        Mutta Facebookissa voit kuvaani katsella, ja lukea kaiken elämästäni ja tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä.

        Koska sinne ei Pahus pääse totuutta poistamaan.

        Miksi uskot Saatanaa, joka näkee sinun kasvoisi,

        Itseasissa sinun kirjoituksesi muistuttaa pimeää keskiaikaa,jolloin ihmiset mestattiin tai poltettiin.
        Silloin oltiin tyhjäpäitä,kuten taidat olla itsekkin.
        Sinulle uskonto on sen tuomaa hurmaa,että saat peloitella ihmisä saatanalla vaikka he uskovat eritavalla,ei vanhoillista paskaa kukaan kestä.
        Haluasit olla pää inkvistoori ja kiduttaa ihmisiä.
        Ruuvipenkki tai naulaholvi..tuntuuko tutulta?
        Pelolla moni paskapappikin ohjaa,kuten kirkossa he sanovat jopa,että neljä hevosta vetää jolkisen raajan irti?
        Tälläistä pappia pitäisi ojentaa zippobensalla.
        Ovat,niin omasta mielestään urheita,kun huutavat rangaistus ja pahaa ihmisille!!!
        Vaikka pitäisi puhua totuutta,Jumala loi meidät kaikki ja RAKASTAA meitä kaikin tavoin !
        Rakkaus on suurin !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskot Saatanaa, joka näkee sinun kasvoisi,

        Itseasissa sinun kirjoituksesi muistuttaa pimeää keskiaikaa,jolloin ihmiset mestattiin tai poltettiin.
        Silloin oltiin tyhjäpäitä,kuten taidat olla itsekkin.
        Sinulle uskonto on sen tuomaa hurmaa,että saat peloitella ihmisä saatanalla vaikka he uskovat eritavalla,ei vanhoillista paskaa kukaan kestä.
        Haluasit olla pää inkvistoori ja kiduttaa ihmisiä.
        Ruuvipenkki tai naulaholvi..tuntuuko tutulta?
        Pelolla moni paskapappikin ohjaa,kuten kirkossa he sanovat jopa,että neljä hevosta vetää jolkisen raajan irti?
        Tälläistä pappia pitäisi ojentaa zippobensalla.
        Ovat,niin omasta mielestään urheita,kun huutavat rangaistus ja pahaa ihmisille!!!
        Vaikka pitäisi puhua totuutta,Jumala loi meidät kaikki ja RAKASTAA meitä kaikin tavoin !
        Rakkaus on suurin !

        Saatanalle suurin on rakkaus.

        Kristukselle totuus.

        Näin vaihtui Saulin saama toptuus Paavalin kautta valheeksi:

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2332
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1619
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe