Pyytäisit treffeille Mr.disse vai Ms.jan ja mitä tarjoat nakkia vai lenkkiä meneekö sinapilla vai ketsupilla
Kumman kaa palstan intelligenseistä
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jan vaikuttaa kivalta ja tuo järkeenkäypiä mieliteitä tänne niin sekaiselle palstalle.
Luen mielenkiinnolla niitä.- Anonyymi
Samaa mieltä 😝😁😜😎😬🤠🤣😂🙂😜
- Anonyymi
Ei kävisi edes mielessä.
Jan ehdottomasti. Meillä voisi olla homoromanssi. Disse on liian naismainen.
Mutta miksi minua ei sisällytetty aloitukseen, häh?J-a-n kirjoitti:
Siinä sinapit ja ketchupit lentää pitkin seiniä. 😅
Tykkään enemmän majoneesista makkaran kanssa.
Palstakamu kirjoitti:
Tykkään enemmän majoneesista makkaran kanssa.
No aloituksessa oli vaan nuo. Mutta selvä. 😄
J-a-n kirjoitti:
No aloituksessa oli vaan nuo. Mutta selvä. 😄
Se oli vähän kaksimielinen juttu ;)
- Anonyymi
Nyt on kyllä pakko lopettaa uusien tekemisten keksiminen itselleni... tulee vaan entistä enemmän kaqikenlaisia hoidettavia asioita, aika on rajalllista ja varsinkin rahallista.
- Anonyymi
...liivijengiläiset jooh, tuokin on sanonta, kuin pikkulapset ulkoilemassa huomioliivit päällään, tai sitten kun kerran kaverin kanssa tuli vastaan motoristeja: ei paitaa ollenkaan päällä kypärästä nyt puhumattakaan, mutta mustat lasit harrikalla tulee vastaan nosti korkeasti kättä pystyyn johtopyörä meille :D
- Anonyymi
Taisi olla bandidos tai hells angels, emme ehtineet katsoa taakse peilistä mitä porukkaa oli :D Taisi olla bandikoksen porukkaa :D
- Anonyymi
Laulu eli musiikki joka voisi sopia tuollaiseen yhteyteen paitsi että pelkureilla on kypärät päässä: Steppenwolf - Born To Be Wild, ei DC Comicsin siis Steppenwolf.
https://www.youtube.com/watch?v=egMWlD3fLJ8 - Anonyymi
Ja taaskin näen tuon naapuritytön johon luulen olevani ihastunut... mutta niin eräs asia juttu tietokonejuttu tarvitsisin noilta tytöiltä apua mutta sopivalla hetkellä jos törmää ei kuitenkaan nokkakolarilla moottorikulkuneuvoilla.
- Anonyymi
Tuollaisissa on jotain vaikka en olekaan rikollinen niin kaikki pelkäävät kun tuolla aaattaa olla ladattu pumppuhaulikko nahkatakin alla -tyyliin, Vigilante-tyyppisiä ihmisiä :D Jotenkin en tiedä... :ÖD
- Anonyymi
Kyllä mä voisin ihan kumman vaan kanssa mennä nuotioille turinoimaan ja paistaa makkarat sinapilla. Ei siis lenkkiä, eikä myöskään nakkia. Jos noista on pakko valita, niin sitten nakit ja nekin sinapilla. Ketsuppia saa, jos tuo ite mukanaan.
- Anonyymi
Sinapiton kurkkusqalaatti eli Kurkunleikaajien Saari.
Ystävällisin Terveisin.
IDOOTTI - Anonyymi
Tee sitten itsellesi vahingossa joku vamma ja jos puudutusainettta kuten kokaaiiini, niin et edes huomaa kun ei tunne mitään sellaisia.
Itse huomasin että: aha polvessa aika isoi noin 10cm muatekn tullut jostain....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v11848Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3681768Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391594Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481151- 731003
- 58984
- 47746
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699