Määrääkö uusi äiti

Anonyymi

miehen lasten elämää ja hänen exänsä elämää? Minusta on kurja kun en voi puuttua siihen. Mutta eksä saa puuttua meidän elämään. Haluisin niin paljon neuvoa exää asioiden hoidossa, ne kun on niin retuperällä. Mitään ei osaa jos ei neuvo, ja haluisin auttaa.
Ostin miehen lapsille mekot mutta äiti heitti ne pois, kun ei ymmärrä että olen heille uusi äiti. Minulla pitisi olla sananvaltaa hiusten leikkuusta ja koulustakin mutta ei men eperille.
Haluan vaan auttaa, mutta meille ei ole asiaa. Outoa kun en pääse heille käymään, voisin neuvoa kotitöissä ja siivouksessa ja katsoa millainen asunto on, onko se kaunis ja hyvässä kunnossa, ja opastaa, mutta eivät suostu. meille olisi kyllä tulossa, mutta misi tulisi, meidäna siat ei kuulu heille.

10

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä sanoa kuin oman kokemuksen perusteella, että kun minä aloin seurustella, nykyisen naisen kanssa niin hänellä on pari lasta aiemmasta suhteesta ja nainen ei halunnut edes keskustella asiasta ja koitin varovasti kysellä että miksi ihmeessä lapset jäivät eron jälkeen hänen exälle, ja hän sanoi ettei asia minulle kuulu. Oikein tomerasti ja en sitten ottanut asiaa uudestaan esille, mutta kun olen huomannut että asia kuitenki vaivaa minun naista, ja huomaan ihan selvästi että kyllä hän kaipaa lapsia, mutta ei ole sitte jostain kumman syystä tavannut heitä pitkiin aikoihin. No vaikka asia ei minulle kuulu, nii kyllähän se kuitenkin vaikuttaa minun elämää myös jos nainen on surullinen ja ahdistunut jolloin omin päin menin sitten ottaa yhteyttä hänen broidiin joka sitten oli hyvinkin ymmärtäväinen minua kohtaan ja vaikutti ihan mukavalta tyypiltä muutenki ja hän sitten pyysi niitä muksuja kotiinsa kylää ja olin siellä käymässä samaan aikaan ja olin ostanut heille jotain kivoja leluja ja mentiin kaikki yhdessä huvipuistossa käymää ja yritin parhaani mukaan viihdyttää heitä ja illan päätteeksi he sanoivat että oot muuten tosi hauska tyyppi että millo voidaan uudelleen mennä retkelle ja mä sanoin että kyllä se minulle sopisi, pitää vaan ensin jutella muiden aikuisten kanssa ja sopia paremmin aikataulut.

      • Anonyymi

        Menin sitten kotiin ja sanoin naiselleni, että et ikinä arvaa missä tänää olin koko päivän. Mä yritin kertoo että olin sun broidin kanssa huvipuistossa ja mun nainen veti mulle avokkaan naamalle ja sanoi että älä jauha paskaa että oot taatusti samanlainen kuin mun exät, että en jaksa enää edes keskustella tästä ja sitten hän vaan meni nukkumaan ovi kiinni perässä jolloin jäin miettimään että mistä hän niin kovin minulle suuttui. No seuraavana aamuna hänen veli soitti ja kysyi että voisinko minä tulla käymään siellä uudestaan ja lupasin tietysti mennä sinne ja tällä kertaa menimme rannalle ja samalla grillattiin erilaisia herkkuja ja näin oli taas päivä kulunut ja sain tutustua lapsiin ja he minuun. Myöhemmin sitten kun nainen huomasi että olin tullut hyvin juttuun hänen lasten kanssa ja lapset tykkäsi kovasti minusta nii hän alkoi ottaa lapsia kotiin joka toinen vkl ja myöhemmin sitten enemmän. Mutta hänen exälle se ei mitenkään käyny että joku toinen oli hänen lasten mielestä se kiva tyyppi ja hän sanoi että no onhan se helppoa ostella ja viedä lapsia hauskoihin paikkoihin ja olla se hauska tyyppi sitten. Niin mä sanoin että kyllähän minä olen ollut heidän kanssaan myös arki elämässä erilaisia asioita yhdessä koettu ja hän sanoi että nii no ei toi nyt paljon sinua kuluta jos kouluun olet vienyt joskus. Nii mä sanoin että sinun lapsi pyysi minua erikseen käymään koululla kun häntä oli kiusattu ja se kiusa oli jatkunut todella pitkään eikä koulussa oltu mitään huomattu mutta minä kuitenkin kiinnitin huomiota siihen että rannalla ollessa oli mustelmia joita ei voi selittää kaatumisen tai muun vastaavan syyn vuoksi. Ja hän kysyi että no miten ne mustelmat on nyt sitten tullu kun teillä on ollu kylässä nii mä sanoin että kerroin vaan mitä näin ja sitten kun minulle kerrottiin ja hän sitten kyseli lapselta että mikäs juttu tää nyt on nii lapsi sanoi että kyllähän minä olen yrittänyt näyttää että on mustelmia mutta en sitten uskaltanut kertoo siitä sen enempää mutta et sinä edes viitsinyt kuunnella minua kun yritin monta kertaa kerätä rohkeutta ja sanoa että minua kiusataan koulussa eikä ole kavereita ja en kerenny mitään sanoa kun sanoit että no mustelmia tulee itse kullekin että ei ole nii vakavaa eikä tarvitse lääkärin käyntiä kun noi paranee pian itsekseen. Jolloin lapsi ei sitten edes yrittänyt kertoa enempää mutta minulle kuitenkin kertoi ja kiitti minua kun olin koulussa ja selvitin asiaa ja seuraavan päivänä ne kiusaajat oli erikseen tehny anteeksi pyyntö kortin sen lisäksi että he olivat edellisenä päivänä pyytänyt anteeksi mutta ilmeisesti minun puhe heille auttoi heitä ymmärtää että miltä se kiusaaminen on tuntunut ja he omatoimisesti olivat tehnyt sen kortin jossa luki että anteeksi että olemme kiusannut sinua ja toivottavasti voitaisiin olla kavereita ja tämän kortin luettua lapsi oli iloinen kouluun mennessä sekä tullessa koulusta


    • Anonyymi

      🤗🤗🤗🤗🤗Kyllä takiainen osaa olla myös herttainen eikä vain joku mustasukkainen möykkääjä. Minun mielestäni oli todella hienosti ja asiallisesti käyty keskustelu ludemin exän kanssa ja kun ottaa huomioon että se kuitenkin pilasi täysin ludemin ja Taksun välit sekä aiheutti lukemattomia ongelmia mutta siltikin Taksu oli asiallinen ja tämä ilmeisesti johtuu siitä että paikalla on ollu lapsia ja siitä ettei takiainen ikinä tekis mitään mikä vaikuttaa hänen ja ludemin onnelliseen perhe elämää

      • Anonyymi

        Mitäs mieltä on ludem tuosta


    • Anonyymi

      Tiukasti vaan uusi äiti puuttuu kun huomaa ongelmia. Niitähän aina on, miehen lapset ovat harvoin hyvin kasvatettuja ja osaavia.
      itse olen kasvattanut miehen lapset, omat lapset ja naapurin lapset, ja kaikki ovat kiitollisia nyt ja kiittävät ja arvostavat minua kun olen ollut äiti heille.
      Puutun aina jos näen häiriköintiä, se vaan pitää puuttua eikä katsella sivusta.

      Äitipuolen kuuluu kasvattaa miehen lapset omanlaisekseen, että tekee kuin sovitaan eikä oteta entisen äidin tapoja kähyttöön, äitipuoli kyll osaa parhaiten.
      Jos lapset oikkuilevat, heti vaan yhteyttä kouluun ja kasvatustoimistoon ja puhumaan, se on vaikeeta, mutta onnistuu kun ottaa miehen mukaan ja sanoo että hän on isä ja mä äitipuoli, ja mun pitää kasvattaa näitä.

      On kurjaa kun omat lapset ovat hienoja ihmisiä ja sitten tulee mies jonka lapset eivät osaa käyttäytyä.

      Kovaa vasten vaan, ja tekemään, ei se entinen äiti siitä suutu, jos suuttuu niin kasvattakaa myös hänet näkemään äitipuolen toimet parhaiksi. Se kuuluu äitipuolen toimialaan olla se paras aikuinen.

    • Anonyymi

      Kyllä määrää. Miehn on tuotava lapset heti uuden naisen arvioitavksi ja koulutettavaksi ettei tule lisää ongelmia. Lpast usein aiheuttaa ongelmia aina.

      Uusi äiti on hyvä että näkee ongelmat samantien ja osaa ohjata apua hakemaan.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti määrää.

        Siksi uusi äiti on otettukin koska entinen on huono. Ihan kuin rikkoutuneet kengät, ostetaan uudet. Entiset hylätään roskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti määrää.

        Siksi uusi äiti on otettukin koska entinen on huono. Ihan kuin rikkoutuneet kengät, ostetaan uudet. Entiset hylätään roskiin.

        Olet aina kännissä , kun sepustat noita trollejasi, muista ottaa lääkkeesi ja jätä se viina.


    • Anonyymi

      Tämä on kyllä kehnoin provo ikinä, sillä jokainen nainen ymmärtäisi esim sen, että juuri lasten hiusten leikkaus ilman lupaa on käytännössä sodan julistus, muusta kodin tarkastelusta ym puhumattakaan, mutta koitahan nyt ”äityli” eläytyä rooliisi.

      • Anonyymi

        Eli sinä!!!

        Jos kerran tiedät noin tarkkaan millainen ihminen on aloittaja, niin se olet SINÄ.
        Täällä on helppo ottaa syyt omaan niskaan, nimettömänä, mutta olisitko tehnyt sen nimen kanssa??? Mutta pääasia kuitenkin että tunnustit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe