Tuli lehti, jossa esiteltiin vasemmiston ehdokkaat. Jämerää luonnonläheistä porukkaa. Osa porukastaan lähti oikeistoon, mutta onneksi parhaat jäivät. Kiitokset ja kannustukset Teille! Erityisesti ilahduttaa tuo voimakas luonnon puolesta asenne. 👍
Vasemmiston vaalilehti
20
964
Vastaukset
- Anonyymi
katinkultaa sanon minä
- Anonyymi
Perustele! Nämät hyvät tyypit kirjottavat avvoimesti ja hyvin. Nuin selkeätä vaalilehteä en ole nähny. Haihattelijoita riittää...pitäs pyrkiä pyrkimhän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele! Nämät hyvät tyypit kirjottavat avvoimesti ja hyvin. Nuin selkeätä vaalilehteä en ole nähny. Haihattelijoita riittää...pitäs pyrkiä pyrkimhän?
no jos vaikka katsotaan nykyisen hallituksen toimia niin nämä tuholaispuolueet pitäisi äänestää unholaan jotta suomen hyvinvointi voisi palautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no jos vaikka katsotaan nykyisen hallituksen toimia niin nämä tuholaispuolueet pitäisi äänestää unholaan jotta suomen hyvinvointi voisi palautua.
No ootama, että se mennee. Sitte se voi pallautua. 😁 Bersuthan sen hyvinvoinnin veis, mutta ko met emmä anna.
- Anonyymi
Jämerää 😂 Kirjoitustaito puuttuu liki jokaiselta, kyllä on surkea lista. Itte kehuvat itteään, voihan Venäjä. Tehän olette itsekin jo vaihtaneet Ladat Toyotoihin.
- Anonyymi
Puskaradiossa kaksi vasemmiston vanhaa partaa puhuu aivan muun kuin luonnon puolesta. Muisti on näköjään huono vai pidättekö äänestäjiä tyhminä? Tänään selitätte yhtä ja huomenna toista ja ylihuomenna ette muista mitä mieltä olitte eilen. Sitten alkaa uusi selitys. Onneksi mulle ei tullut lehti 👍🏻👍🏻🌹
- Anonyymi
Ikäihmisillä alkaa karvat kasvamhan korvissa. Maholisesti aivan puskiksi asti? Eikhän se lehti jostaki löyty. Lue ja anna arvostelu. Se on sillä lailla reilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäihmisillä alkaa karvat kasvamhan korvissa. Maholisesti aivan puskiksi asti? Eikhän se lehti jostaki löyty. Lue ja anna arvostelu. Se on sillä lailla reilua.
Vasemmiston kirjoittelut ja toilailut on aiheuttannu sen, että siirsin suoraa lehtikerräykseen.
Ryhmänne imago ei parane vaikka lähettäisitte kultaharkkoja kuntalaisille.
- Anonyymi
Minä äänestin viime vaaleissa ihmistä ja kun hän vaihtoi ryhmään niin vaihdan itsekin 💐
- Anonyymi
Kyllä on vasurit epätoivoisia kun katsoo ehdokaslistaa.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton ehdokkaat eivät innosta kyllä yhtään ; lupauksia ja luonnon läheisyyttä ,Joopa joo,kulje metsässä tai harrasta monipuolisesti,kehutaan kaikki asiat itsessä ja kaikkeen luvataan panostetaan,mutta silti viime kaudelta ne näytöt kuitenkin puuttuu..ja tuskin muutosta tähän taktiikkaan on tulossa nytkään yhdeltäkään.
- Anonyymi
Heilä on tiukka valvonta omassa ryhmässä.
Yksi ihminen hallitsee sähköpostia jonka kautta vois ehokkailta kysyä mielipitteitä. Yksi ihminen vahtii vissiin myös Facebookin sivua.
Liian valvovaa toimintaa minun makkuun, mutta en mie tunne kommunismia muutenkkaan omaksi jutuksi
- Anonyymi
Joo soli ryhmänjohtaja vahtinut. Nyt se vaihto ryhmää
- Anonyymi
Putin se valvoo vaaran laijasta
- Anonyymi
Että te jaksatte moittia ryhmänjohtajaa joka lähti teijän takia pois eikä kukkaan ihmettele
Ite te ajatte hyvät pois!
- Anonyymi
Se tarvi uuden ryhmän johdettavakseen. Se meinaa saaha ylitornion menestymään kalojen pyynnillä ja turkismetsästyksellä. Niiden tuomiolla verotuloilla luodaan uuden ylitornion menestystarina. Varmaankin siihen tulee lisäksi jonkinlaista luomutoimintaa, kyllä meillä sitten kelpaa olla
- Anonyymi
Ku on seurannu näitä tekstejä kuukausikaupalla ni on selkeää että vaihtoi idioottilauman normaaliin. Miten te vanhat käppänät jaksatte jankata samaa mantraa, ei voi ku ihmetellä
Hyvä K 👍🏻👍🏻🌹
- Anonyymi
Vassarit voi pyyhkiä persiinsä minun rahoilla verottaminen on varastamista
- Anonyymi
Huva mulla on menna loottamus.
- Anonyymi
Parraat ehdokkaat on vasemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379