Vasemmiston vaalilehti

Anonyymi

Tuli lehti, jossa esiteltiin vasemmiston ehdokkaat. Jämerää luonnonläheistä porukkaa. Osa porukastaan lähti oikeistoon, mutta onneksi parhaat jäivät. Kiitokset ja kannustukset Teille! Erityisesti ilahduttaa tuo voimakas luonnon puolesta asenne. 👍

20

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

katinkultaa sanon minä

• Anonyymi

Perustele! Nämät hyvät tyypit kirjottavat avvoimesti ja hyvin. Nuin selkeätä vaalilehteä en ole nähny. Haihattelijoita riittää...pitäs pyrkiä pyrkimhän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele! Nämät hyvät tyypit kirjottavat avvoimesti ja hyvin. Nuin selkeätä vaalilehteä en ole nähny. Haihattelijoita riittää...pitäs pyrkiä pyrkimhän?

no jos vaikka katsotaan nykyisen hallituksen toimia niin nämä tuholaispuolueet pitäisi äänestää unholaan jotta suomen hyvinvointi voisi palautua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no jos vaikka katsotaan nykyisen hallituksen toimia niin nämä tuholaispuolueet pitäisi äänestää unholaan jotta suomen hyvinvointi voisi palautua.

No ootama, että se mennee. Sitte se voi pallautua. 😁 Bersuthan sen hyvinvoinnin veis, mutta ko met emmä anna.

• Anonyymi

Jämerää 😂 Kirjoitustaito puuttuu liki jokaiselta, kyllä on surkea lista. Itte kehuvat itteään, voihan Venäjä. Tehän olette itsekin jo vaihtaneet Ladat Toyotoihin.

• Anonyymi

Puskaradiossa kaksi vasemmiston vanhaa partaa puhuu aivan muun kuin luonnon puolesta. Muisti on näköjään huono vai pidättekö äänestäjiä tyhminä? Tänään selitätte yhtä ja huomenna toista ja ylihuomenna ette muista mitä mieltä olitte eilen. Sitten alkaa uusi selitys. Onneksi mulle ei tullut lehti 👍🏻👍🏻🌹

• Anonyymi

Ikäihmisillä alkaa karvat kasvamhan korvissa. Maholisesti aivan puskiksi asti? Eikhän se lehti jostaki löyty. Lue ja anna arvostelu. Se on sillä lailla reilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäihmisillä alkaa karvat kasvamhan korvissa. Maholisesti aivan puskiksi asti? Eikhän se lehti jostaki löyty. Lue ja anna arvostelu. Se on sillä lailla reilua.

Vasemmiston kirjoittelut ja toilailut on aiheuttannu sen, että siirsin suoraa lehtikerräykseen.
        Ryhmänne imago ei parane vaikka lähettäisitte kultaharkkoja kuntalaisille.

• Anonyymi

Minä äänestin viime vaaleissa ihmistä ja kun hän vaihtoi ryhmään niin vaihdan itsekin 💐

• Anonyymi

Kyllä on vasurit epätoivoisia kun katsoo ehdokaslistaa.

• Anonyymi

Vasemmistoliiton ehdokkaat eivät innosta kyllä yhtään ; lupauksia ja luonnon läheisyyttä ,Joopa joo,kulje metsässä tai harrasta monipuolisesti,kehutaan kaikki asiat itsessä ja kaikkeen luvataan panostetaan,mutta silti viime kaudelta ne näytöt kuitenkin puuttuu..ja tuskin muutosta tähän taktiikkaan on tulossa nytkään yhdeltäkään.

• Anonyymi

Heilä on tiukka valvonta omassa ryhmässä.

Yksi ihminen hallitsee sähköpostia jonka kautta vois ehokkailta kysyä mielipitteitä. Yksi ihminen vahtii vissiin myös Facebookin sivua.
        Liian valvovaa toimintaa minun makkuun, mutta en mie tunne kommunismia muutenkkaan omaksi jutuksi

• Anonyymi

Joo soli ryhmänjohtaja vahtinut. Nyt se vaihto ryhmää

• Anonyymi

Putin se valvoo vaaran laijasta

• Anonyymi

Että te jaksatte moittia ryhmänjohtajaa joka lähti teijän takia pois eikä kukkaan ihmettele
        Ite te ajatte hyvät pois!

• Anonyymi

Se tarvi uuden ryhmän johdettavakseen. Se meinaa saaha ylitornion menestymään kalojen pyynnillä ja turkismetsästyksellä. Niiden tuomiolla verotuloilla luodaan uuden ylitornion menestystarina. Varmaankin siihen tulee lisäksi jonkinlaista luomutoimintaa, kyllä meillä sitten kelpaa olla

• Anonyymi

Ku on seurannu näitä tekstejä kuukausikaupalla ni on selkeää että vaihtoi idioottilauman normaaliin. Miten te vanhat käppänät jaksatte jankata samaa mantraa, ei voi ku ihmetellä
        Hyvä K 👍🏻👍🏻🌹

• Anonyymi

Vassarit voi pyyhkiä persiinsä minun rahoilla verottaminen on varastamista

• Anonyymi

Huva mulla on menna loottamus.

• Anonyymi

Parraat ehdokkaat on vasemmalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe