Miten on? Kuinka te laattaatte mukavan baari illan jälkeen? Ujona pikku rykäisynä vai raivookkaana ympäri mestoja lentävänä laattana? Maata vai ilmaa pitkin? Ulkona vai sisällä? Pöydän alle vai tuoppiin? Vessanpytyllä vai lavuaariin? Kaverin tai vieraan päälle?
Nimimerkki: jo kaiken kokenut.
Laattaamisen taito
9
493
Vastaukset
- pois lähtiessä
Portsarin taskuun!
- Passiivi-Pate
Jos baari-ilta on ollut mukava niin silloin ei tule oksenneltua. Jos taas yrjö lentää niin silloin tietää, että illassa on ollut jotain vikaa...
- Flinkestein
..tosta sun otsikosta seinien laatoittaminen..:) siis niillä laatoilla jotka jotenkin liimataan siihen seinään ja lattiaan,en tiedä,en ole rakennusmestari:D
Itse laattaan hyvin harvoin heti baari-illan jälkeen..Yleensä vasta seuraavana päivänä kotona,vessassa,vessanpönttöön.
Joskus olen juossut baarista pihalle ulos oksentamaan pensaaseen,sisällä en koskaan oksenna.
Olen huono laattaaja,en ole edes kaverin päälle vielä laatannut,ja osaan pidätellä aika kauan,ennenkuin on ihan pakko juosta jonnekkin laattaamaan....joo no en mäkään ihan kaiken kokenut sen suhteen oo.. kunhan vaan heitin.. harvoin tulee oksenneltuu mut silloin kun tulee niin joskus tuoppiin.. harvoin vessaan, yleensä ulos ja korkeintaan kengilleni.. siististi..
- NeitiX
Niin että joo..
- quistis
laatta ei meinaa lentää millään!! Mä inhoon sitä yli kaiken!! Kun sit vihdoin saan annettua ylen se lentää kaaressa tosi voimalla:o((( Siis varokaa;o)
..harvemmin nykyään tulee sellasta tehtyä mutta joskus on niinkin käynyt.. ajattelin vaihteeksi heittää kysymyksen tänne.. ihan niinkuin vaihteen vuoksi..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..harvemmin nykyään tulee sellasta tehtyä mutta joskus on niinkin käynyt.. ajattelin vaihteeksi heittää kysymyksen tänne.. ihan niinkuin vaihteen vuoksi..
mut laattaaminen ihan syvältä:o(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423155
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa452091- 471977
- 471758
- 331657
- 301546