Mitäs mieltä olette idean järkevyydestä jos vaikka ostaisi muutaman alle kymppitonnin Rolexin, tai pari kalliimpaa, ja säilyttäisi avaamattomissa myyntipakkauksissa? Myisi pois joskus 10 vuoden kuluttua voitolla. Inflaatio olisi sillä välin popsinut ostovoimaa reilusti, ties mitä virustukipaketteja tms. tulee vielä.
Rolex tai muu arvokello inflaatiosuojana?
15
659
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan et osta mitään "karvalakki malleja" mitä löytyy joka Rolle kauppiaan hyllystä vaan niitä vaikeammin saatavia malleja 👌
- Anonyymi
Kelloja on ihan tarpeeksi maailmalla, huono sijoitus!
- Anonyymi
10 vuotias pitää jo huollattaa, vaikka sitä ei olisi käyttänyt koskaan.
Mallin valinta on 10 vuoden päähän myös hieman hankalaa, sillä kaikki mallit eivät ole niitä haluttuja ja 10 vuotta on pitkä aika ja maku voi muuttua.- Anonyymi
Mitä huoltoja täysin käyttämätön 10 vuotias Rolex tarvitsee? Onko niin kallis huolto että syö arvonnousua liiaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huoltoja täysin käyttämätön 10 vuotias Rolex tarvitsee? Onko niin kallis huolto että syö arvonnousua liiaksi?
Puhdistus, öljyäminen, o-rengaiden vaihto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öljyt vanhenee.
- Anonyymi00007
Osta postin ikimerkkejä, arvon nousu on taattu
- Anonyymi00008
Tanskan posti lopetti kirjeiden jakelun ja lunastaa postimerkit takaisin, ei niistä mitään arvon nousua saa, ei edes meikäläisistä ikimerkeistä jos täällä tehdään sama.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tanskan posti lopetti kirjeiden jakelun ja lunastaa postimerkit takaisin, ei niistä mitään arvon nousua saa, ei edes meikäläisistä ikimerkeistä jos täällä tehdään sama.
Postimaksut nousevat vuosittain
- Anonyymi00009
Vanha ketju ja edelleenkin kuitenkin jollain tapaa mahdollinen, mutta kovin epävarma jos haluaa varmaa tuottoa. Hinnat ovat välillä nousseet ja välillä pudonneet ja sitten pitäisi arvata mikä kellomalli olisi se oikea, koska sekin vaihtelee aika paljon. Sitten kellon myyminen on oma juttunsa. Yksityiseltä saa parhaan hinnan, mutta löytyykö ostaja ja nämä jobbarit tarvitsevat itselleen katteen, eli maksavat huonosti jos myy suoralla rahalla.
- Anonyymi00010
Kannattaa ostaa Ferrari F40 henkilöauto jos haluaa inflaatiosuojaa. Tuurin kyläkauppiaalta voi kysellä käytännön vinkkejä kaupoille.
- Anonyymi00011
Persu onkin osaaja näissä talousasioissa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vesan auto on nelinkertaistanut arvonsa.
Että niin. - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Että niin. - Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Että niin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393