Olen 13-vuotias tyttö. Viime yönä isäpuoleni asteli huoneeseeni jonkinlainen keppi kädessä. Hän pakotti minut riisuutumaan alasti ja alkoi piiskata minua. Olin kuulemma kuorsannut äänekkäästi eikä saanut nukuttua. Minulle tuli tuosta häpäisty, hyväksikäytetty olo. Hän keksii outoja tekosyitä joiden varjolla pakottaa ottamaan vaatteet pois ja riisuu vaatteeni pois väkisin jos en itse ota. Sitten tulee tuollainen piiskaus helvetti. Äiti on sanonut että isäpuolta pitää totella. Pelkään että se vielä joku päivä raiskaa mut.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Jos puhut totta, apua saat ja löydät helposti netistä, lastensuojelu viranomaiset luulisi tällaisiin tarttuvan heti, jos ongelma on todellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532