Tehkää jotakin älkääkä jatkuvasti valittako!
Kukaan ei tuo teille leipää suuhun!!!
Ohje kemijärveläisille
15
246
Vastaukset
- Anonyymi
Ole vaiti!
Kemppa on eläkeläis pääkaupunki.
Raha seinästä ja ruoka kaupasta.
Ole vaiti! - Anonyymi
Kun pyytää osaa, sossun rahoilla toimitetaan aamiaistarvikkeet ja ainakin kylmät ateriat kotiovelle, totta kyllä että itse ne on suuhun tungettava!
- Anonyymi
Älä valita joka asiasta.
Turpa tukkoon ja rulla taskuun!
- Anonyymi
Jos ei ateriaetua anneta niin ainaki aamiaisetu olis hyvä saaha
- Anonyymi
Firman piikkiin sanoi kepulainen
- Anonyymi
Älä höpötä! Kokoajan naisten kanssa touhutaan ja suuhun tulee piirakkaa niin paljon kuin jaksaa ahmia. 😜
- Anonyymi
Kyllä MASSALIIKE TUO meille ELÄMÄN JA TOIVON!
Se on TOSI LIIKE, joka on HYVYYDEN ASIALLA ja siksi me vain KESKUSTAA äänestetään ei Vasemmistoliittoa, jonka välikysymys pilasi tehtaan lopettamisen estämisen! Eikä SDP!- Anonyymi
Kepu on ehkä maailman huonoin puolue.
- Anonyymi
Täällä on nimettömänä ihana jupista
- Anonyymi
Kylla se tehas tulee jos on tullakseen. Ei taalla kannata siita meuhkata.
- Anonyymi
Se on jollakin mennyt pahaksi sairaudeksi.
Aamu kuuden jälkeen jo aloittaa messuamisen tehdashankkeesta, yksin mesoaa ja itselleen vastailee!
olisko valkotakkisten paikka? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jollakin mennyt pahaksi sairaudeksi.
Aamu kuuden jälkeen jo aloittaa messuamisen tehdashankkeesta, yksin mesoaa ja itselleen vastailee!
olisko valkotakkisten paikka?Se on kuule elämä mallillaan kun ittensä kans pystyy raataileen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuule elämä mallillaan kun ittensä kans pystyy raataileen
Suomun keskus tarvitaan!
- Anonyymi
Aijaijaaih! 😜
- Anonyymi
Kävin tuossa aamutuimaan yhteityöneuvottelut itseni kanssa.
Lomautus tulossa.
Ääni sisälläni kertoi olla äänestämässä eläkeläismummoja ja ukkoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772