Autoilijat huomio! Mopoilijat myös!

Anonyymi

Ainakin eräät teistä jotka ette näköjään osaa liikennesääntöjä.
Eräät teistä käyttää epäröimättä isomman oikeutta esim. sivutieltä kylmästi eteen kuten teki äsken eräs Toyota yaris kuski. Vastaavia tapauksia useita.
Tuollaiset kuskit ajavat varmasti ihan kenen eteen tahansa.
Itse olen kypsemmässä iässä oleva skootteristi ostin sen koska tuo on aivan upea kesäajoon eli siellä kypärän sisällä ei aina ole keuliva skidi jotka eräät ajavat todella reikäpäisesti. Ymmärrän kyllä ettei mopoilijoita reipäpäitten vuoksi aina katsota hyvällä mutta yrittäkää olla yleistämättä.
Itse noudatan aina sääntöjä sekä vastuullista ja turvallista ajamista.

Sinä Toyota yaris kuski. Minä olen se jonka eteen törttöilit (piippasin) ja jolla oli tilannekamera tangossa ja päällä eli nauhalle päädyit ja tietysti myös rekisterinumerosi.
Kolari oli todella lähellä.
En oikein tiedä mitä tekisin sinun suhteen mutta pitää miettiä.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun katsoin tarkemmin nauhan niin vieläpä päiväkodin pihasta lähti yaris ja eteen?
      Uskomatonta?

• Anonyymi

Traficom.fi. Sieltä saat auton tiedot, 2 euroa omistajatiedoilla. Lähesty vain ja suomenna..

• Anonyymi

Joo tiedän.
        Kiitos.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      59
      2379
    2. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      56
      2285
    3. Steppulin mummun synttärit

Eikös mummin 90 v synttäreille mennytkään? Koko muu lähisuku juhlii . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1900
    4. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1870
    5. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1800
    Aihe