Mitä mietit silloin

Anonyymi

Kun mies halusi seksiä kanssasi ekan kerran?

17

80

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nal osaa vastata.

    • Miksi sä sen haluat tietää?

      Anna vastauksesi vähintään tuhannen sanan esseenä, jossa jokainen syy, miten ja miksi haluat kyseisen asian tietää, on perusteltu oikeilla faktoilla ja täydellisine viitteineen. Kerro myös esseessä se, mitä aiot kyseisellä tiedolla tehdä saatuasi sen selville, ja mitä ja oleellisesti miten se tieto tulee vaikuttamaan elämässäsi, tai mikä tärkeintä, muuttamaan elämääsi, on yksi tärkeimmistä tiedoista vastauksessasi.

      Luettuani vastauksesi ja hyväksyttyäni sen riittäväksi, voin tämän jälkeen ehkä kertoa mitä mielessä silloin pyöri, siis mikäli vastauksesi on muotoiltu hyvin, ja perustelut ovat mielestäni riittävät.

      Toistaiseksi vastaukseni kysymykseeni on: mitä helvettiä se sulle kuuluu!

    • Ajattelin, että olen tullut väärään baariin.

    • Mies eli siis yli 18-vuotias? Mietin hetken, ja taidan muistaa sen tilanteen.

      Olin 12-vuotias ja oltiin kesällä jossain sisävesilaivalla, kannella perheen kanssa. Tuuli hulmutti hiuksia, oli kesäistä ja mukavaa. Joku keski-ikäinen (tai siltä mun silmissä ainakin näytti) katseli mua imelästi pitkään, useamman tunnin. Oli vähän imarreltu, toisaalta hämmentynyt; miksi tuo vanha setä katsoo minun ikäistä. Ajattelin, jos vaikka vaikutan kiinnostavalta ihmiseltä :D

      Myöhemmin, illempana, kun näin itseni peilistä, ymmärsin. Minulla oli vähän liian pieneksi käynyt, läpikuultava valkoinen t-paita ja en vielä käyttänyt rintaliivejä, kun en ole ollut koskaan mikään isorintainen, silloin etenkään. Pettymys ja inho oli suurta. Tuli likainen olo, vaikka se 12-vuotiaaseen kroppaan mieltynyt setä oli se likainen, en minä. Vieläkin oksettaa ajatus. Ja kyseinen tyyppi.

      Noin muuten, enhän minä sitä voi tietää, milloin joku mies halusi seksiä ekan kerran minulta. En ole mikään ajatustenlukija eivätkä kaikki onneksi tölväise ääneen tai muuten ilmaise, mitä ajattelevat.

    • Anonyymi

      Kaikki jäi nurkkiin seisomaan tanssin alkaessa.

    • Anonyymi

      Mietin miksi vitussa menin Ruotsiin Silja Linellä.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      En olisi ihan heti uskonut että olen näin haluttava.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä mä voisin tietää milloin joku on ensimmäisen kerran halunnut seksiä mun kanssa? Mitä luultavimmin sitä ensimmäistä ei ole ilmaistu mulle.

    • Mietin, että miten pääsen karkaamaan paikalta, keinoja puolustautua. Oli niin epämukava tilanne, pelottava.

    • Anonyymi

      Eikö miehet kerro naisilleen että haluavat panna. No onse kumma sitten niin ette edes saa seksiä naisilta. Minä ainakin sanoin yhdelle tytölle 15 vuotiaana että halua panna sinua. Teltassa se sitten tapahtui kesällä koska aikuiset oli aina vahtimassa eikä omaa rauhaa niin paljon ollut niin vein tytön telttailemaan ja sanoin sille että haluan panna. Oltiin me kyllä ennen pussattu ja ja olin tytön pimppii hieronut.

      • Anonyymi

        Vaan mistäpä sinä sen tiedät olitko ensimmäinen, joka tahtoi. Et yhtään mistään.


    • En mie mitään miettinyt, halusin vaan leipoa turpiin sitä homopoikaa

      • En, irtauduin vaan nopeasti tilanteesta


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        En, irtauduin vaan nopeasti tilanteesta

        Yllättävän moni teistä miesnurmivasaroista on miehiin päin kallellaan.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Jaa, mies siis? Seksistä tarjottiin kyllä rahaa teini-ikäisenä, tuntui absurdilta, neitsyestä. No, sitten ihan styylaus vaiheessa, eiköhän se ole ihan kummankin yhteinen intressi, ettei siinä niinku paljo tuumailla enää.

    • Anonyymi

      Mies? Ei se mies ollut, kakaroitahan me vielä oltiin silloin.
      Eikä siinä mitään mietitty. Mentiin pojan kotiin kun vanhemmat oli jossain reissussa ja yksi asia johti toiseen. Tosin ihan varta vasten sen takiahan sinne mentiin.
      Je pettymys taisi olla molemmille. Ei siinä mitään hohdokasta ollut, tulipahan sekin asia sitten kettua.

      Myöhemmin sitten, kun miehet on halunneet seksiä, ajatuksia on ollut monen laisia.
      On ollut kaikenlaista tallaajaa sitä kärttämässä, voisin kirjoittaa romaanin erilaisita tyypeistä. On tarjottu rahaakin epätoivoissaan.
      Ja sitten haukuttu kun ei kelpaa. Huora olen kuullut olevani kun en anna. Miehen logiikkaa se.

      Ja sitten on ollut niitä joihin vetoa on ollut. Ja aina se on tullut molemminpuolisesti, kukaan joka sitä on tullut suoraa kysymään ei ole sitä saanut. Kemiaa on löydyttävä, muuten jyrkkä ei. Ja siinä ei pahemmin ajatella, asiat tapahtuu ja on etualalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4604
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2294
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1710
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1462
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      309
      1399
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1131
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      985
    Aihe