Peräsuolilaiset luulee olevansa oikeita suomalaisia.

Tämähän ei pidä paikkaansa. Peräsuolelaiset ovat ainoastaan Suomalaisuuden irvikuva. Pellet luulevat olrvansa jotain, kunhan populistisesti sanotaan perussuomalaiset.

Tyhmemmät ihmiset menevät lankaan ja kuvittelevat olevansa isänmaan asialla. Asiahan on juuri toisinpäin. Mitä enemmän persut räksyttävät, sitä enemmän kansa jakaantuu ja fasistit saavat otetta.

Kyllä persujen idioottikannattajat ovat hyödyllisiä hölmöjä. Varsinkin demokraattisesti valitun hallituskokoonpanon maalittaessa ovat idaripersut kunnostautuneet.

Hyi helvetti mä inhoan junttipersuja. Teidän äidinnetkin häpee teitä juntteja, saati sitten sotaveteraanit, jotka kääntyy haudassaan!

Persu? Hyi helvetti! https://www.youtube.com/watch?v=9VHA0H8peZ0&list=RD9VHA0H8peZ0&start_radio=1

3

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä varmasti veteraaneja kaduttaa kun sun kaltaisten takia verissäpäin tappelivat. Siellä rintamalla oli vain perussuomalaisia, ei vihervasemmistolaisia maansa myyjiä ja pettäjiä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        En tajua tuota, että Persut on omineet veteraanikin oman roskansa ajamiseen.

        Rintamalle meni kaikki eikä puoluekannasta kyselty, persuja ei ollut olemassakaan. Persut niitä suurimpia vapaamatkustajia tässä maassa on.

        Persuehdokkaiden koulutuspohjaa kun tarkastelee niin ei ole ihme ettei historiankaan tunnilla ole istuttu eikä perusteita opittu. Kaamean näköisiä läskejä ja pubiruusuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua tuota, että Persut on omineet veteraanikin oman roskansa ajamiseen.

        Rintamalle meni kaikki eikä puoluekannasta kyselty, persuja ei ollut olemassakaan. Persut niitä suurimpia vapaamatkustajia tässä maassa on.

        Persuehdokkaiden koulutuspohjaa kun tarkastelee niin ei ole ihme ettei historiankaan tunnilla ole istuttu eikä perusteita opittu. Kaamean näköisiä läskejä ja pubiruusuja.

        Ei koulutuspohja olr ainut autuaaksi tekevä. Eikävarsinkaan ihmisen ulkonäkö vaikuta ajattelun tasoon. Saattaa korrelaatiota löytyä, mutta ei yleistetä kumminkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe