Apua nuoren parisuhteeseen!

Anonyymi

Moikka laitoin saman viestin jo muillekin palstoille mutta siis,
Oon 15 vuotias tyttö, ja mulla on aika ahdistava tilanne tällä hetkellä elämässä. Viime sunnuntaina sain paniikin omaisen kohtauksen siitä, että mun kissa saatettaisi joutua lopettamaan. Puhuin tästä paniikissa mun poikaystävälle (olkoon nyt tässä vaikka Juho) Juholle. Sanoin, että musta tuntuu, etten selviä ja tarvin kesän verran aikaa yksin. Se sit reagoi siihen tosi vahvasti ja alko harkita musta eroamista.
Meillä on pohjalla siis aika paljon mun ahdistumisesta johtuneita kohtauksia. Oon usein sanonu, että haluun erota Juhosta, koska pelottaa etten mie vaan riitä. Tai oon pelänny, et satutan häntä, koska oisin tullu mun omaan väkivaltaseen isään.
Ollaan vielä toistaseksi yhessä, mut tilanne ei oo lovin vahva. Juhoa ärsyttää/ahdistaa/pelottaa mulle puhuminen, koska se ei halua erota musta. Se haluaa vielä kerran yrittää mun kanssa, koska oon luvannu tehä kaikkeni. En kuitenkaan tiedä, miten mun pitäs toimia, kun ei voida puhua ilman, että sille tulee paha olo siitä.
Oon oikeesti aivan paniikissa, koska en haluis menettää Juhoa. Hölmöä kuin se onkin, nii koen, että hänen kans mul ois ehkä elämää edessä. Kunhan/jospa siis tästä selvitään.
Nyt jos koskaan tarvisin kokeneemmilta ja vanhemmiltani apua!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
        Kotimaiset julkkisjuorut
        20
        6878
      2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        65
        2290
      3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
        Kotimaiset julkkisjuorut
        221
        1756
      4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
        Tunteet
        74
        1372
      5. 42
        1265
      Aihe