Pellossa on aivan

Anonyymi

Sairasta porukkaa. Ei voi muuta sanoa.

22

1669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistihan itse ottaa aamulääkkeesi.☹️

• Anonyymi

Ei ollut ottanut, puhui sekavia aamu parlamentin istunnossa.

• Anonyymi

Niin on. Yhestä terveestä oon kuullu huhuja. Käy töissä kunnantalolla.

• Anonyymi

Kyllä Pellossa on ihan pönttö himmeetä porukkaa. Ja eivät ymmärrä omaa parastaan. Ja kannattaa huomioida kun jotain asiaa tai tahoa arvostelee niin asia käännetään omaksi voitoksi. Vakio vastaus on juurikin. Otitko lääkkeesi tai koko muutit pois? Siksi siinä turvenuijien asuttumalla kylällä ei kehity mikään.

• Anonyymi

On tosihaanki sairasta porukkaa kun yöllä kirjoittelevat kaikenlaista. Nuku, niin rauhoitut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tosihaanki sairasta porukkaa kun yöllä kirjoittelevat kaikenlaista. Nuku, niin rauhoitut!

Sinä oot nukkunut koko ikäsi. Ja sen huomaa. Tuutirullaa jatka uniasi ja näe unta suuresta suuresta kojamosta jolla on iso sarvi päässä ja yksi silmä... Hui se on se zombilohi mitä pellolaiset syö hyvällä ruokahalulla.

• Anonyymi

Pellossako maajusseja? Taidat nähä harhoja? Tavallisia nuijia kyllä.

• Anonyymi

Tä, onko sielkii asti ,kun eteläsumesta puhuvat samaa, kyl sote pitää pian saada maaliin ,et apua löytyis nopeaan heille !

• Anonyymi

Kannataisiko opetella kirjoittamaan Suomenkieli oikein? Eikö Pellossa opeteta äidinkieltä?

• Anonyymi

Hellenuhaa on parina päivänä ollu.

• Anonyymi

Ei kai tänne kannata tulla itsestäänselvyyksiä kertomaan, ehkä sinunkin pitäisi käydä lääkärissä, jos näin paljon asia huolettaa. ☺️

• Anonyymi

Tohtorin, tohtorin kaikki vain tutkittavaksi jotka Pellossa asuu. Koska se ei ole tervepäisten ihmisten paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tohtorin, tohtorin kaikki vain tutkittavaksi jotka Pellossa asuu. Koska se ei ole tervepäisten ihmisten paikka.

Hyvä se on käydä kontrollissa meille kaikille. Katsastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä päätä tarkottanet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä päätä tarkottanet?

Senhän sinä päätät itse kumpi tarvitsee välitöntä hoitoa.

• Anonyymi

Hyvinvointiyhteskunnan SYÖPÄ sai kuntavaaleissa 10,7 %. Ei hyvältä näytä.

• Anonyymi

Kyllä näyttää hyvältä että eduskuntavaaleissa saadaan Suomeen vahva oikeistohallitus ja tuilla elävät loiset töihin 👌🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näyttää hyvältä että eduskuntavaaleissa saadaan Suomeen vahva oikeistohallitus ja tuilla elävät loiset töihin 👌🏻

Oikeudet ne on työtätekevilläkin. Ei tämä mikään orjayhteiskunta ole.

• Anonyymi

Onhan se luonnollista kun ikää karttuu. Ei ole monta prosenttia joka työelämässä on, mutta komea son tuo jokivarsi. Saattaa olla rohki tyytyväisiä.

• Anonyymi

Eläkeläisethan tätä yhteiskuntaa pyörittää, maksavat eläkkeistä veroa prosentuaalisesti enemmän kun työssä käyvät

• Anonyymi

Pienet on Pellossa eläkkeet.

• Anonyymi

Lopettaisitte sen vanhan miehen hyväksikäytön, kotonakin sillä kaikki rempallaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      86
      3601
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3082
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2730
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2232
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1789
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1745
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe