Haluaisit tutustua ihmiseen, mutta omat tunteesi häntä kohtaan haittaa kaverillisen ilmapiirin luomista?
Onko parempi pysyä loitolla, yrittää unohtaa hänet ja jatkaa elämää kuin ei mitään?
Yrittää niellä tunteensa ja teeskennellä ettei mitään tunteita ole?
Jotain muuta, mitä?
Mitä tekisit tilanteessa jossa..
64
395
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi yrittää luoda kaverillista ilmapiiriä jos on niitä muita tunteita?
Sehän on toisen harhaanjohtamista.
Parempi vaan jos teet selväksi että olet kiinnostunut tutustumaan suhdemielessä, pyydät esim romanttisille treffeille tai kysyt suoraan onko sinkku vai seurusteleeko. Siitä toinen tajuaa heti millä mielin kysellään.- Anonyymi
Jos tämä vaihtoehto on poissuljettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä vaihtoehto on poissuljettu.
Miksi se on poissuljettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on poissuljettu?
Se on vaan poissuljettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan poissuljettu.
Etkö halua/pysty seurustella vai onko kyseinen ihminen muuten sopimaton elämääsi?
Tai tiedätkö jo varmasti hänen olevan varattu?
Voithan aina avautua tunteistasi ja kertoa haluavasi kuitenkin pelkkää kaveruutta.
Voit yllättyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö halua/pysty seurustella vai onko kyseinen ihminen muuten sopimaton elämääsi?
Tai tiedätkö jo varmasti hänen olevan varattu?
Voithan aina avautua tunteistasi ja kertoa haluavasi kuitenkin pelkkää kaveruutta.
Voit yllättyä.En pysty.
Ei halua.
Voi olla varattu.
Avauduttu.
Ei ole luvassa posi yllätystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty.
Ei halua.
Voi olla varattu.
Avauduttu.
Ei ole luvassa posi yllätystä.😂😂😂
Kuulostat tosi pirteältä, muukalainen.
Miten muka olet avautunut, kun kerran et edes tiedä onko varattu?
Mutta ainakin saat tuntea rakkautta, sekin on jo jotain.
Jos jotain ite olen oppinut, niin kannattaa ottaa vastaan ne tilaisuudet ja ihmiset joista tulee luonnollisesti hyvä olo ja jotka pysyy vietellä, niin kranttuilematta ja kiittää niistä sellaisinaan eikä vaatia täydellisyyttä, sitä ei nimittäin ole tulossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Jos jotain ite olen oppinut, niin kannattaa ottaa vastaan ne tilaisuudet ja ihmiset joista tulee luonnollisesti hyvä olo ja jotka pysyy vietellä, niin kranttuilematta ja kiittää niistä sellaisinaan eikä vaatia täydellisyyttä, sitä ei nimittäin ole tulossa.Pitäisiköhän juosta jäämereen piristymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Jos jotain ite olen oppinut, niin kannattaa ottaa vastaan ne tilaisuudet ja ihmiset joista tulee luonnollisesti hyvä olo ja jotka pysyy vietellä, niin kranttuilematta ja kiittää niistä sellaisinaan eikä vaatia täydellisyyttä, sitä ei nimittäin ole tulossa.Pystyy vietellä. 😉
Pystyiskin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän juosta jäämereen piristymään.
Olisi muuten ihana olla Jäämeren rannalla, en ole koskaan käynyt, vain kerran Norjan pohjoisessa.
Olit sitten m/n, niin olisi ihanaa käyskennellä karulla rannalla ja ajatella yhdessä kuolemaa ja heitellä toisiamme pienillä kivillä😃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyy vietellä. 😉
Pystyiskin!😂😂😂🙌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi muuten ihana olla Jäämeren rannalla, en ole koskaan käynyt, vain kerran Norjan pohjoisessa.
Olit sitten m/n, niin olisi ihanaa käyskennellä karulla rannalla ja ajatella yhdessä kuolemaa ja heitellä toisiamme pienillä kivillä😃Wautsi wau miten romanttista. 😏
Ajatella yhdessä kuolemaa ja heitellä toisiamme pienillä kivillä..🏔️ Snøkledd fjelltopp. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wautsi wau miten romanttista. 😏
Ajatella yhdessä kuolemaa ja heitellä toisiamme pienillä kivillä..🏔️ Snøkledd fjelltopp.😘....eipä ole kukaan tätä jäävuorta valloittanutkaan. Tarvisi melkein olla samaa mentaliteettia kuin entisajan tutkimusmatkailijoissa.
Menee siitä huolimatta, että lähes varmasti jäätyy kuoliaaksi.lol - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘....eipä ole kukaan tätä jäävuorta valloittanutkaan. Tarvisi melkein olla samaa mentaliteettia kuin entisajan tutkimusmatkailijoissa.
Menee siitä huolimatta, että lähes varmasti jäätyy kuoliaaksi.lolMä sulatan jäävuoria. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan poissuljettu.
Varattu kyseessä siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu kyseessä siis.
Tai seksuaalinen suuntautuminen ei kohtaa.
Ei omia tunteita kannata kieltää....ei varsinkaan itseltään.
- Anonyymi
Ei auta vaikka yritän kieltää. Ne ei näytä hiipuvan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta vaikka yritän kieltää. Ne ei näytä hiipuvan.
Niin, ei tunteita oikeasti voikaan himmailla ja kääntää pois... jotain muuta pitää tehdä..
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Niin, ei tunteita oikeasti voikaan himmailla ja kääntää pois... jotain muuta pitää tehdä..
Syöksyä sementtiin. 🤕
Anonyymi kirjoitti:
Syöksyä sementtiin. 🤕
No nenälle hupa. Eiköhän tuota voi tosiaan unohtaa koko ihmisen ja keskittyä muuhun, jos tunteilleen ei saa vastakaikua. Pitää osata arvostaa itseään. :o)
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
No nenälle hupa. Eiköhän tuota voi tosiaan unohtaa koko ihmisen ja keskittyä muuhun, jos tunteilleen ei saa vastakaikua. Pitää osata arvostaa itseään. :o)
14 kk yrittänyt unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14 kk yrittänyt unohtaa.
Pane sitä, sillä se lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pane sitä, sillä se lähtee.
Voi myös vain pahentua, siinä voi rakastua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi myös vain pahentua, siinä voi rakastua?
Sit ainakin sulla on hyvä syy kuolla👍
Ymmärrän sua muukalainen. Vietän ite lähes kaiken aikani yksin kotona..en pysty oleen ihmisten kanssa kun ihan vähän kerrallaan. Enkä erityisemmin edes halua. Mut ei se mua pahenna eikä haittaa.
Jaksuhalit ja onnea rakkauteesi❤☀
🌡💧
- Anonyymi
Riippuu tunteista, ja niiden syvyydestä.
Itselläni saman tyylinen tilanne, mutta mulle on selvää, että mun on pakko saada pitää hänet elämässäni, koska mun ikävä häntä kohtaan on alituinen ja näköjään loppumaton.
Koska olen rakastunut, haluan häneltä mitä vain.
Jos hän haluaa vain kaveruutta, ok. Mä kestän sen paljon paremmin, kuin sen etten näkisi häntä koskaan. Muutaman vuodenkaan tauko näkemisessä ei vienyt ikävää mihinkään ja sitten taas, kun nähdään, olen onnellinen. Saan hänestä niin paljon energiaa, että tuntuu, kuin nousisin taas kuolleista ja voisin alkaa elämään.
Totta kai. Mä haluan halausta niin paljon, että välillä se ihan sattuu, mutta se kipu on pientä ikävän rinnalla!- Anonyymi
Sama tilanne ja tunteet. Oli ajanjakso jolloin emme nähneet, ja kuvittelin että pidemmällä tähtäimellä se olis ollut hyvä juttu. Ei todellakaan ollut, eli paljon mieluummin näin että hän on elämässäni kaverillisesti kuin ei ollenkaan.
Saan hänestä niin paljon energiaa, toivottavasti se heijastuu myös häneen. - Anonyymi
Entä jos ihastuminen kääntyy yksipuoliseksi rakastumiseksi tuntemisen myötä?
- Anonyymi
Ikävä häntä kohtaan on alituinen ja näköjään loppumaton.
Sama täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian myöhäistä mulla! 😅
Mutta, mitäpä tuosta!
Kaikki eivät ehkä kestä niitä tunteita.
Mutta, Mä kestän tämän.
Paljon huonommin mä kestän olla kokonaan erossa hänestä.
No, ok. Mä joskus räydyin niin tuskallisesti siinä tunteessa, että mä menin möläyttämään sen, että rakastan häntä, mutta ei siinä käynyt kuinkaan.
Hän ei säikähtänyt, vaan Me viihdytään silti yhdessä!!!
Kyllä mä joskus haaveilen siitä, että hän joskus voisi tuntea jotain ystävyyttä suurempaa minua kohtaan, mutta en mä elättele sitä toivoa, enkä odota mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian myöhäistä mulla! 😅
Mutta, mitäpä tuosta!
Kaikki eivät ehkä kestä niitä tunteita.
Mutta, Mä kestän tämän.
Paljon huonommin mä kestän olla kokonaan erossa hänestä.
No, ok. Mä joskus räydyin niin tuskallisesti siinä tunteessa, että mä menin möläyttämään sen, että rakastan häntä, mutta ei siinä käynyt kuinkaan.
Hän ei säikähtänyt, vaan Me viihdytään silti yhdessä!!!
Kyllä mä joskus haaveilen siitä, että hän joskus voisi tuntea jotain ystävyyttä suurempaa minua kohtaan, mutta en mä elättele sitä toivoa, enkä odota mitään.En meinaa kestää nytkään. Pelottavaa olisi rakastua häneen. 🤯
- Anonyymi
"mun on pakko saada pitää hänet elämässäni,"
Sinulla on pakkomielle...olet jumissa.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja rakastumisen jälkeen rakkaus muuttuu välinpitämättömyydeksi? Tai parisuhteen jälkeen rakkaus muuttuu vihaksi ja välinpitämättömyydeksi? Tai parisuhteen jälkeenkin vielä molemmat rakastaa, silti ero on välttämätön, mutta suhde jatkuu jossain muodossa?
Ihmisillä on kaikenlaisia tilanteita, suhteita ja tunteita. Ei niistä tiedä eikä voi ennustaa etukäteen miten menee. Hölmöä kuitenkin on jättää elämä elämättä ja tarttumatta hetkeen peläten mitä huominen tuo.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mun on pakko saada pitää hänet elämässäni,"
Sinulla on pakkomielle...olet jumissa.
- SheenaAhaa! Meillä on taas oikea asiantuntija paikalla! 😂
Jumissa olen…ainakin ikään kuin, mutta pakkomielle on eri asia.
En tiedä, mikä teidän motiivi on yrittää kampanjoida rakkautta vastaan. Onko omasta katkerasta pettymyksestä aiheutunut ja aivan todellinen pakkomielle yrittää luoda väärentynyttä ilmapiiriä muillekin, että kaikki olisi pelkästään aistillista ja pettävää.
On totta, että aistillisetkin tunteet ovat aina läsnä, ja välillä heräävät niin, että se voi muistuttaa pakkomiellettä, mutta rakastuneena se voimakkain tunne on kuitenkin taustalla kaiken peittävänä, muodottomana ja järkähtämättömänä. Se on raskas, mutta ei vaikea kantaa. Se vääntää sisuskaluja ja polttaa, mutta tuntuu hyvältä(no joo, pahimmillaan se kyllä kolottaa kipeästi).
Sellainen, joka ei ole koskaan rakastunut, ei tietenkään voi ymmärtää sen tunteen syvyyttä ja pysyvyyttä. Ehkä silloin vain tuntee aistilliset tuntemukset vain ruumiintoimintoina, jotka pitää saada laukaista aina välillä kenen kanssa hyvänsä. Kyllä minuakin panettaa, mutta rakastuneena se ei oikein maistu muuta, kuin sen oikean kanssa. Sitä haluaisi mieluummin hipsuttaa sitä rakastustaan ja silittää hänen hiuksiaan, kuin saada seksiä joltain tuntemattomalta.
Rakkaus ei ilman muuta muutu itsestään välinpitämättömyydeksi, eikä varsinkaan vihaksi. Kevyt ihastus voi haihtua itsestään, mutta rakkaus vain on. Kun kohtaa sellaisen jättipotin, että natsahtaa kaikki oikein, ihmiset elävät kuolemaansa asti rakastaen. Vaikka et itse ole nähnyt, näitä vanhuksia on olemassa, jotka kävelevät käsi kädessä ja silittävät toistensa hiuksia, vaikka ovat jo yhdeksännellä kymmenellään. Ja kuolevat melkein saman tien, kun toinenkin kuolee.
Vanhempien rakkaus lapsiaan kohtaan ei muutu mihinkään itsestään. Aina on joitain harvoja poikkeuksia, joilla jokin raskas tragedia voi järkyttää mieltä, mutta eikö ole tavallista, että vanhempi rakastaa aina lastaan, ihan loppuun saakka.
Mä en jätä elämää elämättä. Mä elän ja teen minua kiinnostavia asioita. Mitä rakkauteen tulee, minulla on vain se yksi, jota rakastan ja muut eivät kiinnosta. Minulla vain kävi huono tuuri, että minun elämäni menee niin, että en saa silittää rakastamani naisen hiuksia. Odottaa hänen silmien aukeamista aamuun asti, että voisin suudella häntä. Ilahtua itse siitä, kun näen hänet ensimmäisenä herätessäni ja sitten halata niin kauan, että pakko nousta, ettei tule makuuhaavoja. Tanssia ilman musiikkia hänen kanssaan niityllä ja kantaa hänet illalla kotiin reppuselässä. Leikkiä hippaa ja piilosta ja tuntea löytävänsä aarteen kun hoksaa hänen piilopaikkansa ja kopata sitten halaukseen koko naisen ja nuuhkia hänen hiuksiaan. Humaltua hänen tuoksustaan.
Saisinpa yhden suudelman. Sillä mä eläisin onnellisena elämäni loppuun! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa! Meillä on taas oikea asiantuntija paikalla! 😂
En tiedä, mikä teidän motiivi on yrittää kampanjoida rakkautta vastaan. Onko omasta katkerasta pettymyksestä aiheutunut ja aivan todellinen pakkomielle yrittää luoda väärentynyttä ilmapiiriä muillekin, että kaikki olisi pelkästään aistillista ja pettävää.
On totta, että aistillisetkin tunteet ovat aina läsnä, ja välillä heräävät niin, että se voi muistuttaa pakkomiellettä, mutta rakastuneena se voimakkain tunne on kuitenkin taustalla kaiken peittävänä, muodottomana ja järkähtämättömänä. Se on raskas, mutta ei vaikea kantaa. Se vääntää sisuskaluja ja polttaa, mutta tuntuu hyvältä(no joo, pahimmillaan se kyllä kolottaa kipeästi).
Sellainen, joka ei ole koskaan rakastunut, ei tietenkään voi ymmärtää sen tunteen syvyyttä ja pysyvyyttä. Ehkä silloin vain tuntee aistilliset tuntemukset vain ruumiintoimintoina, jotka pitää saada laukaista aina välillä kenen kanssa hyvänsä. Kyllä minuakin panettaa, mutta rakastuneena se ei oikein maistu muuta, kuin sen oikean kanssa. Sitä haluaisi mieluummin hipsuttaa sitä rakastustaan ja silittää hänen hiuksiaan, kuin saada seksiä joltain tuntemattomalta.
Rakkaus ei ilman muuta muutu itsestään välinpitämättömyydeksi, eikä varsinkaan vihaksi. Kevyt ihastus voi haihtua itsestään, mutta rakkaus vain on. Kun kohtaa sellaisen jättipotin, että natsahtaa kaikki oikein, ihmiset elävät kuolemaansa asti rakastaen. Vaikka et itse ole nähnyt, näitä vanhuksia on olemassa, jotka kävelevät käsi kädessä ja silittävät toistensa hiuksia, vaikka ovat jo yhdeksännellä kymmenellään. Ja kuolevat melkein saman tien, kun toinenkin kuolee.
Vanhempien rakkaus lapsiaan kohtaan ei muutu mihinkään itsestään. Aina on joitain harvoja poikkeuksia, joilla jokin raskas tragedia voi järkyttää mieltä, mutta eikö ole tavallista, että vanhempi rakastaa aina lastaan, ihan loppuun saakka.
Mä en jätä elämää elämättä. Mä elän ja teen minua kiinnostavia asioita. Mitä rakkauteen tulee, minulla on vain se yksi, jota rakastan ja muut eivät kiinnosta. Minulla vain kävi huono tuuri, että minun elämäni menee niin, että en saa silittää rakastamani naisen hiuksia. Odottaa hänen silmien aukeamista aamuun asti, että voisin suudella häntä. Ilahtua itse siitä, kun näen hänet ensimmäisenä herätessäni ja sitten halata niin kauan, että pakko nousta, ettei tule makuuhaavoja. Tanssia ilman musiikkia hänen kanssaan niityllä ja kantaa hänet illalla kotiin reppuselässä. Leikkiä hippaa ja piilosta ja tuntea löytävänsä aarteen kun hoksaa hänen piilopaikkansa ja kopata sitten halaukseen koko naisen ja nuuhkia hänen hiuksiaan. Humaltua hänen tuoksustaan.
Saisinpa yhden suudelman. Sillä mä eläisin onnellisena elämäni loppuun!Nyt vasta luin Sheenan muita kommentteja. Anteeksi ärtynyt sävyni, en ole kaikesta eri mieltä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa! Meillä on taas oikea asiantuntija paikalla! 😂
Saisinpa yhden suudelman. Sillä mä eläisin onnellisena elämäni loppuun!Taidetaan olla aika samiksia. :)
Kuulostaa ainakin tutulta, pystyn samaistumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne ja tunteet. Oli ajanjakso jolloin emme nähneet, ja kuvittelin että pidemmällä tähtäimellä se olis ollut hyvä juttu. Ei todellakaan ollut, eli paljon mieluummin näin että hän on elämässäni kaverillisesti kuin ei ollenkaan.
Saan hänestä niin paljon energiaa, toivottavasti se heijastuu myös häneen.Lopeta prkele tuo jankuttaminen ja hae kaltaistasi seuraa muukalainen. Sinä tiedät, että hän on varattu, eikä haluu sua. Sun pitää kysyy, ett hsluuko vai ei? Taidat olla tämä kiusaaja trolli, häpeä Romano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidetaan olla aika samiksia. :)
Kuulostaa ainakin tutulta, pystyn samaistumaan.Molemmat miehiä, ei onnista!! Erehtynyt sinusta, kun olet esiintynyt naisena.
- Anonyymi
Tässä viestiketjussa on ihan vieras ja uudenlainen tapa ajatella ihastumista. Kiva.
- Anonyymi
En halua tutustua yhteenkään sellaiseen ihmiseen jota kohtaan on vain kaverilliset tunteet. On muutama sellainen jota kohtaan on muutakin kuin kaverilliset tunteet, mutta puumailua en harrasta. Ei ole kiinnostusta olla oman lapseni ikäisen kanssa sillä tavalla kuin parisuhteessa ollaan.
- Anonyymi
Jos kyseeseen ei tule kaveruutta enempää, pakkohan se on polkea jarrua. Seistä jarrun päällä. 😅
- Anonyymi
Eikö ole ihmeellistä, että joku ihminen tekee sinut onnelliseksi pelkällä olemassaolollaan? Se on ihana mysteeri.
- Anonyymi
Onnelliseksi ja levottomaksi. Jotain multa puuttunee. 🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnelliseksi ja levottomaksi. Jotain multa puuttunee. 🎶
❤️❤️❤️❤️❤️
Oooh!!!!
Yksi mun suosikeista!!!
😍😍😍😍😍😍
Häntä aina ajattelen, kun kuuntelen tuota!!!
Laitankin heti soimaan!!!
Ja vähän levottomaksi siinä kyllä tulee, kun ei näe häntä!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️
Oooh!!!!
Yksi mun suosikeista!!!
😍😍😍😍😍😍
Häntä aina ajattelen, kun kuuntelen tuota!!!
Laitankin heti soimaan!!!
Ja vähän levottomaksi siinä kyllä tulee, kun ei näe häntä!!!Nätti versio. 😊
https://youtu.be/Rx9vZeTGckY
- Anonyymi
Tunteiden nieleskely ja teeskentely, ettei niitä ole on huono vaihtoehto ☝.
Nimenomaan siksi, että tunteita on, tutustuisin ihmiseen enkä antaisi tunteiden häiritä toimintaa. Mitään kaverillista tai muuta tiettyä ilmapiiriä ei kannata luoda. Tulee mitä tulee, menee miten menee. Sittenhän sen näkee 🤷♀️.
- Sheena- Anonyymi
Nimenomaan siksi, että tunteita on, tutustuisin ihmiseen enkä antaisi tunteiden häiritä toimintaa.
Tulee💔iso pipi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan siksi, että tunteita on, tutustuisin ihmiseen enkä antaisi tunteiden häiritä toimintaa.
Tulee💔iso pipi.Sydän surut menevät ohi. Ja ennen sitä voi kuunnella musiikkia. Vaikkapa Hanoi Rocksin Tragedya:
"It's maybe cold outside, but in you the fire is burning
And when you bite me woman, love is hurting"
Tai Olavi Virran Mustasukkaisuutta
"Järjen veit ja minusta orjan teit
Kun lempes annoit
Ja kestävän sen vannoit.
Mutt' kesti se vain hetkisen,
Jo murheeksi vaihtuen.
Sun sanas kuumat
Oli valhetta vain."
Musiikin kuuntelu kannattaa aina.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydän surut menevät ohi. Ja ennen sitä voi kuunnella musiikkia. Vaikkapa Hanoi Rocksin Tragedya:
"It's maybe cold outside, but in you the fire is burning
And when you bite me woman, love is hurting"
Tai Olavi Virran Mustasukkaisuutta
"Järjen veit ja minusta orjan teit
Kun lempes annoit
Ja kestävän sen vannoit.
Mutt' kesti se vain hetkisen,
Jo murheeksi vaihtuen.
Sun sanas kuumat
Oli valhetta vain."
Musiikin kuuntelu kannattaa aina.
- SheenaMuistan kuinka ensi kerran sinua suutelin
ja kuinka paljon silloin pelkäsin
muistan, että sanoin sulle jotain kaunista
jotain, mitä halusinkin aina sanoa...
Minä tahdoin rakastaa enemmän kuin koskaan
tahdoin antaa sulle kaiken minkä voin
yritin olla hyvä ja ystävällinen
tahdoin että tiedät kuinka paljon välitän...
"Sydän surut menevät ohi."
Ei ne aina mene, mutta ne saattaa rauhoittua hetkeksi. :)
- Anonyymi
Tämä ajanjakso että kaikilla, siis kaikilla on vaikeaa on juurikin sitä aikaa kun suuria tunteita sekä rakkautta pitää vaalia. Eikä vaan pelätä, pitää ottaa ilo irti nyt just.
- Anonyymi
Hmm hmm hömm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm hmm hömm.
No kaikista siihen ei ole, joten otetaan sellainen kenestä on.
- Anonyymi
No riippuu ehkä vähän siitäkin, onko tuo toinen tietoinen noista tunteistasi ja pystyykö suhtautuun sopivan rennosti. Kyllä ihmisistä yli pääsee, hengailu ja huulenheitto voivat viedä romanttiset ajatukset tykkänään, mikä ei aina huono asia. Kaveruus voi olla pysyvämpi olomuoto.
- Anonyymi
Jos hengailu ja huulenheitto vaan lisää romanttisia tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hengailu ja huulenheitto vaan lisää romanttisia tunteita?
Jos ei romanttisten tunteiden kanssa pysty olemaan, niin sitten pitää varmaan vältellä seuraa ja toivoa että tunteet laantuu joskus.
Vaikka ei sekään aina auta... - Anonyymi
En ole tietoinen!
- Anonyymi
Valtakunnansyyttäjähän aikoo eläkkeelle?
- Anonyymi
Hyviä eläkepäiviä.
Ei tässä iässä kysellä mitään. Käymme saaristoristeilyllä ja sitten nussimme. Ei siinä sen kummempaa, koska molempien puolisot ovat jo edesmenneitä.
Kyllä teillä lapsukaisilla onkin hankalaa.- Anonyymi
Olet minua puoli vuotta nuorempi.
- Anonyymi
Noin saamattomat ihmiset ei saa ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa, siitä ei tule mitään. Parempi olla yksin, suhteet on rohkeille ihmisille tarkotettu.
- Anonyymi
Miksi oletat ettei ole jo suhteessa ja vilkuilee sivuun?
Ite oon aina pyrkinyt olemaan kaveri pikemminkin, kuin pyrkinyt kääntymään poispäin. Ehkä ainoa ongelma tuossa on, että saatan olla kaverina/tuttavana ärtyisä ja helposti suutahtava, jos on on ihastustunteita pelissä. Eli otan helposti v*ttuiluna jotain, mikä ei sellaista ole. Tai sitten vaan muuten kuittailen helposti takaisin, vaikka toinen yrittää olla vain ystävällinen. Näin pidän toista alitajuisesti kai hiukan kauempana. " Älä mulle noin kiva ole, ihastunut suhun muuten lisää ".
Niin ja syy, miksi olen mieluummin edes kaveri kuin en mitään, on se, että haluan että elämässäni on ihmisiä, jotka ovat mulle tärkeitä, sen sijaan että olisin niiden ihmisten ympäröimä, jotka ei merkitse mulle mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267