Jos mies saa aina pakit naiselta

Anonyymi

Niin onko mies silloin ruma naisten mielestä?

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei!!! Ei aina ole kyse ulkokuoresta.

    • Anonyymi

      Kyllä on eikä naiset koskaan kerro totutta.

    • Anonyymi

      Niin se on. Miehet vaan ihmettelee miksi eivät naista saa mutta eivät tajua että vika on ulkonäössä.

    • Ei välttämättä, mutta jos samalta naiselta koko ajan, niin pikkuista enemmän hidasälyinen kylläkin...

    • Anonyymi

      Epäsuosittu vain ei kiinnosta? Jos joku kiinnostuu sinusta, sen jälkeen saat pahimpia työntää pois tai selittää, et teistä ei voi tulla te? Ku sulla on jo toinen?

    • Anonyymi

      Jos pakkeja tulee jatkuvalla syötöllä niin itse etsisin ongelmaa ensiksi ihan muusta suunnasta kuin ulkonäöstä. Tietysti ulkonäköänsä ja naisten pinnallisuutta saa ihan vapaasti syyttää, jos haluaa ja jos todellisen ongelman löytäminen/ratkaiseminen ei kerta kiinnosta.

      Jos ne pakit tulevat aina samalta naiselta niin ongelman syy on varsin selvä. Pakkomielteisyys, järjen puute tai mitä luultavimmin molemmat yhdessä.

    • Anonyymi

      Huonokäytöksiset miehet saavat pakkeja, vaikka olisivat hyvännäköisiä. Samoin lapsellisen oloiset miehet.

      • Anonyymi

        Arabimiehet saa pakit myös? Nyt vitsin murjaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabimiehet saa pakit myös? Nyt vitsin murjaisit.

        Lyllä saavat pakit ja jokainen on saanutkin pakit. Oliko muuta epäselvää?


    • Anonyymi

      Miehillä taipumus suosia niitä stereotyyppisiä naisen olennoitumia, naiset on kaikkiruokaisempia, monenlaisille löytyy ottajansa, kun vain kohdalle osuu.

    • Anonyymi

      Voi olla niinkin et nainen on ruma. Niih!

    • Anonyymi

      Mistä naiset tietää , mies voi olla mukava ja hyvä kumppani mutta ett halua tutustua koska on ruma ja silti sanotte ettei kiinnosta. Ette tiedä miehen luonteesta mitään kuitenkaan niin ajattelette ett ruma mies on huono luonteinen johon ei pidä tutustua ja komea niko ranta aho on hyvä luonteinen ja siihen haluat tutustua vaikka se myy huumeita.

      • Anonyymi

        Mistä kohtaa Ranta-aho on sinusta komea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kohtaa Ranta-aho on sinusta komea?

        Sivusta vastaan että komea mies on. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vastaan että komea mies on. 😘

        Jokaisella on tietysti oma makunsa. Musta hän on lähinnä kummallisen näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kohtaa Ranta-aho on sinusta komea?

        Monet naiset sille pillua antanut joten niko on komea. Kannattaa vaan myöntää että antaisit istsekkn nikolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet naiset sille pillua antanut joten niko on komea. Kannattaa vaan myöntää että antaisit istsekkn nikolle.

        Syytön minä siihen olen, että joillain naisilla on varsin outo maku.


    • Anonyymi

      Tommoset jännämiehet saa aina naista. Niin se vaan menee. Tavallinen ätmi ei saa naista.

    • Anonyymi

      Saako heikkolahjaisetki pakkeja?

    • Anonyymi

      Olettaisin että nainen aistii miehessä "liikaa yrittämistä" eli mies painaa epätoivon apinanraivolla eteenpäin saadakseen naisen. Naista alkaa "AHISTAA" ja nainen ottaa ritolat.
      Ahdistava päällekäyminen on sallittua ainoastaan maahan tunkeutuneiden toimesta. Niiden päällekäyminen huvittaa naista. Olkoonkin että maahan tunkeutunut saattaa olla täysin lukutaidoton nolla.
      Suomalaismiehen pitää olla akateeminen ja vaikka mitä.
      Maahantunkeutuja otetaankin leikkikaluksi, mutta suomalaismies MAKSAJAKSI lastentekoon ym. Kun lapsi on aikuinen tulee naiselle se aika "elää omaakin elämäänsä", eli panet*aa itseään maahantunkeutuneilla vastuuttomilla huluvilipoikasilla.

      • Anonyymi

        Erikoiseksi asetelmassa tekee se, että miksi suomalaismieheen ei voi suhtautua pelkkänä viihteenä, kuten maahan tunkeutuneisiinkin.


    • Anonyymi

      Ei ole ruma. Mies on vaan epäviehättävä. Tai sanon paremmin: Mies ei vaan ole vielä oppinut käyttäytymään naisia viehättävällä tavalla. Miehen viehättävyydestä valtaosa tulee nimenomaan sosiaalisista taidoista.

      Luulen, että aloittaja on ns. mukava mies eli kohtelias, huomaavainen, jne. Siis oikea unelmamies - anopin mielestä ;-) Mutta kun kipinä ei vaan syty siihen naiseen, kun viestintä on kaveritasolla eikä mies ole oppinut johdattelemaan sitä seksuaaliseksi.

      Toinen vaihtoehto on, että aloittaja on niin pelottava karju, että pakit tulevat koska nainen ei uskalla lähteä miehen matkaan vaikka haluttaisikin.

      Ei muuta kun viikonloppulukemista kirjastosta: Neil Strauss Pelimies.

      • Anonyymi

        Naisiakin on monenlaisia. Omalta kohdaltani sanoisin, että mies joka "johdattelee viestintää seksuaaliseksi" on pahimman luokan yöks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisiakin on monenlaisia. Omalta kohdaltani sanoisin, että mies joka "johdattelee viestintää seksuaaliseksi" on pahimman luokan yöks.

        Niin onkin. Siksi pitääkin tehdä se taiten. Siten, että nainen itse alkaa ajatella miestä muuna kuin kaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin. Siksi pitääkin tehdä se taiten. Siten, että nainen itse alkaa ajatella miestä muuna kuin kaverina.

        No jos se johonkuhun toimii. Mä kyllä määrittelen ihan itse ken kiinnostaa ja ken ei, eikä se minkään tason johdattelulla muutu. Onhan tuota moni yrittänyt, vaan ei toimi ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se johonkuhun toimii. Mä kyllä määrittelen ihan itse ken kiinnostaa ja ken ei, eikä se minkään tason johdattelulla muutu. Onhan tuota moni yrittänyt, vaan ei toimi ei.

        Tämä! Jos ajattelen miehen pelkkänä kaverina niin ei se johdattelevilla puheilla mihinkään muutu. Tarvitaan jokin käänteentekevä tapahtuma, joka jostain syystä muuttais mun käsitykseni ko. ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Jos ajattelen miehen pelkkänä kaverina niin ei se johdattelevilla puheilla mihinkään muutu. Tarvitaan jokin käänteentekevä tapahtuma, joka jostain syystä muuttais mun käsitykseni ko. ihmisestä.

        Siis jostainhan se sinun ajatus miehestä pelkkänä kaverina on tullut. Pienet lähinnä sanattomat viestit miehen käytöksessä ovat saaneet aikaan sinussa tunteen, että et viehäty vaan pidät miestä kaverina.

        Pointti on miehelle juuri opetella käyttäytymään siten, että nainen tuntee viehätystä. Viestinnästä valtaosa on sanatonta eikä sanallista.


    • Anonyymi

      On mies ruma. Rumia miehiä on liikaa

    • Anonyymi

      Ehkä epäsiisti ja/tai tyylitön.

    • Anonyymi

      Oikea mies katsoo ja arvioi, hakee ehdokkaat ja analysoi mahdollisuudet.
      Se oikea mies tietää jo kysyessään onnistuvansa.
      Kysytäänkö tuon jälkeen naiselta mitään, no ei kysytä jos arvio pitää paikkaansa.
      Oikeasti mies ei vikise vaan vie,jos noin ei tapahdu on kohderyhmä väärä.

      Oikeasti miehillä on ongelmia seksin suhteen?

      Mennään vuosia taaksepäin tilanteeseen jossa dokasin ystävieni kanssa kohtuullisen arvokkaassa ja arvostetussa mestassa keskittyen vain poikien väliseen hauskaan ja suorastaan siihen ei kuulu naisia. Irrottaudoin ryhmästä kun vähän väsytti, menin hakemaan yökerhosta seuraa ja sen sain 5 minuutissa huoneeseen jonka toki olin aikaisemmin samasta paikasta bookannut. Kenelklä menee oikeasti enemmän mitä tunti seksin saamisessa? Pitää olla muitakin henkisiä, käyttäytymiseen liittyviä ongelmia jos noin ei ole? No, itselläni on tietysti tämä fyysinen ulkoasu joka naisia viehättää vaikka se joskus itseäni lähinnä oksettaa.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Hyvää yötä lapsukaiset:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Mies on ruma jos ei naista saa. Ei siinä ole mitään muuta syytä miksi mies ei saisi naista. Kaikenlaiset jännämiehet saa naisia helposti koska ovat komeita, rumat miehet on kunnollisia ja mukavia. Miksi eivät sitten saa naista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe