Miehet ja naisetkin. Saat teko mielihyvää, kun aiheutatte pahaa oloa, syömishäiriöitä ja ahdistusta muissa? Kertokaa. Sana on vapaa.
Noh täällä kaikkien ulkonäköä haukkuvat
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa mitään heidän puolesta, jotka kokevat tarvetta arvostella toisten ulkonäköä. Itse en ymmärrä miksi kukaan kokee siihen tarvetta. Mua ei muiden ulkonäkö pääsääntöisesti kiinnosta yhtään. Ainoastaan he kiinnostava, joista voisin kiinnostua "siinä mielessä" vaan valtaosa ihmisistä ei kiinnostaisi, vaikka näyttäisivät miltä. Tietysti on kiva, kun ihmiset näyttävät suht siisteiltä ja ovat puhtaita, mutta se riittää mulle.
Toki tulee sanottua, jos lähdetään jotenkin erikseen pohtimaan, että kuka on jostain joukosta kaunein/komein tai vastaavaa. Itselläni on oikeastaan myös varsin tiukka kauneuskäsitys, mutta en mä lähde haukkumaan ketään sen ulkopuolelle jäävää. Kauniiksi/komeiksi en sano sellaista, joka ei musta ole sitä. Kaunottaria/todellisia komistuksia ei mun silmiini juurikaan löydy, vaan he ovat tosi harvinaisuuksia. Se ei kuitenkaan tarkota, ettäkö loput olisivat rumia. En vaan koe tarvetta puhutella varsinkaan superlatiiveilla, jotain mikä ei juuri minusta niitä "ansaitse". Täytyy kuitenkin sanoa, että en ole ikinä ymmärtänyt sanontaa "ei ole varaa arvostella toisten ulkonäköä". Haukkumiseen ei kenelläkään ole varaa, mutta kyllä jokaisella mielipide tuosta asiasta on. On hyvin vaikea olla kokonaan omistamasta jonkinlaista kauneusihannetta ja joku ei siihen osu niin ei se riipu katsojan omasta ulkonäöstä. Tuskin kenellekään tulis edes mieleen sanoa "ei sulla ole varaa sanoe, ettet tykkää ton kukan ulkonäöstä". Ei tietenkään tulis, sillä se on ihan idioottimainen kommentti. Jokaisella on jonkinlainen ihanne ja se on täysin riippumaton ihmisen omasta ulkonäöstä. Harva myöskään ihan aidosti ajattelee, että haluaisi ja huolisi vain juuri sen ihanteen. Itse esim. tuskin edes huolisin sellaisen omasta mielestäni superkomistuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402042Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411817Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611525Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831456Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok691251Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81231Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19993Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18965- 63944
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14875