Noh täällä kaikkien ulkonäköä haukkuvat

Anonyymi

Miehet ja naisetkin. Saat teko mielihyvää, kun aiheutatte pahaa oloa, syömishäiriöitä ja ahdistusta muissa? Kertokaa. Sana on vapaa.

1

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa sanoa mitään heidän puolesta, jotka kokevat tarvetta arvostella toisten ulkonäköä. Itse en ymmärrä miksi kukaan kokee siihen tarvetta. Mua ei muiden ulkonäkö pääsääntöisesti kiinnosta yhtään. Ainoastaan he kiinnostava, joista voisin kiinnostua "siinä mielessä" vaan valtaosa ihmisistä ei kiinnostaisi, vaikka näyttäisivät miltä. Tietysti on kiva, kun ihmiset näyttävät suht siisteiltä ja ovat puhtaita, mutta se riittää mulle.

      Toki tulee sanottua, jos lähdetään jotenkin erikseen pohtimaan, että kuka on jostain joukosta kaunein/komein tai vastaavaa. Itselläni on oikeastaan myös varsin tiukka kauneuskäsitys, mutta en mä lähde haukkumaan ketään sen ulkopuolelle jäävää. Kauniiksi/komeiksi en sano sellaista, joka ei musta ole sitä. Kaunottaria/todellisia komistuksia ei mun silmiini juurikaan löydy, vaan he ovat tosi harvinaisuuksia. Se ei kuitenkaan tarkota, ettäkö loput olisivat rumia. En vaan koe tarvetta puhutella varsinkaan superlatiiveilla, jotain mikä ei juuri minusta niitä "ansaitse". Täytyy kuitenkin sanoa, että en ole ikinä ymmärtänyt sanontaa "ei ole varaa arvostella toisten ulkonäköä". Haukkumiseen ei kenelläkään ole varaa, mutta kyllä jokaisella mielipide tuosta asiasta on. On hyvin vaikea olla kokonaan omistamasta jonkinlaista kauneusihannetta ja joku ei siihen osu niin ei se riipu katsojan omasta ulkonäöstä. Tuskin kenellekään tulis edes mieleen sanoa "ei sulla ole varaa sanoe, ettet tykkää ton kukan ulkonäöstä". Ei tietenkään tulis, sillä se on ihan idioottimainen kommentti. Jokaisella on jonkinlainen ihanne ja se on täysin riippumaton ihmisen omasta ulkonäöstä. Harva myöskään ihan aidosti ajattelee, että haluaisi ja huolisi vain juuri sen ihanteen. Itse esim. tuskin edes huolisin sellaisen omasta mielestäni superkomistuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe