Callub, niille jotka ovat suhteessa, kuinka

Anonyymi

Ajatella, tilannetta, jossa olisi kesä aurinkoinen helle päivä ja olet viettämässä rannalla perheen kanssa kivaa ulkoilu päivää ja tässä tämä ihana arki kysymys, että miten kukin ajattelee että jos esimerkiksi oma kulta on vähissä vaatteissa ja joku muu täysin tuntematon tulee siihen katselee tai ylipäänsä katsella??

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole tullut mieleen ajatus että rannalla perheen kanssa kun olen ollut päivää viettämässä että kukaan siellä mitenkään erityisesti kiinnittää huomiota siihen miltä mun puoliso näyttää.kyllä mun mielestä jokainen saa katsella eihän se ole mitenkään väärin ellei sitten sillä tuijottamisella aiheuta mitään ahdistus tunnetta niin ei ole mitään ongelmia

    • Anonyymi

      Mun rakkaani tietää että rannalla ei ole mitään mahdollisuutta mennä yksin ilman minua. Tämän perustelen siten että, haluan olla varma että siellä on turvallista ja ettei esimerkiksi huku tai ylipäänsä kaadu johonkin tiettyyn kohtaan kallion reunaan jottei pää saa kolhuja ja kyllä olen aika paljon huomannut että vaimo tuntee olonsa mukavaksi minun kanssani kun mitään ikävää ei koskaan pääse tapahtumaan eikä minun seurassa jos on koko ajan niin ei tarvitse sitten pelätä mitään kolhuja, kaatumiset, tai ylipäänsä hukkuminen ei ole mahdollista

      • Anonyymi

        Nyt kiinnostaa kyllä toetää, että miten sä mahdolliset haaverit estät? Toinen ei saa kävellä lainkaan, niinkö? Istuu vain paikallaan, ettei vaan vahingossa horjahda. Vai sinä kuljet jatkuvasti siinä käsikynkässä ja pidät pystyssä tai ei ainakaan saa mennä käsivarrenmittaa kauemmas sinusta, että saat kopattua kiinni? Koska siis rehellisesti sanoen eihän kukaan vahinkoa pysty estämään. Olisko parempi käskeä toista pitämään kypärää päässä ja kokovartalotoppaukset lisäksi? Ja kuinka hyvät nuo sun hengenpelastajan taidot mahtavat aidosti olla? Vai pitääkö istua hiljaa rantavedessä pelastusliivit päällä? Siis hyvähän se on rakkaustaan huolta pitää, mutta vahingot ovat aina MAHDOLLISIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kiinnostaa kyllä toetää, että miten sä mahdolliset haaverit estät? Toinen ei saa kävellä lainkaan, niinkö? Istuu vain paikallaan, ettei vaan vahingossa horjahda. Vai sinä kuljet jatkuvasti siinä käsikynkässä ja pidät pystyssä tai ei ainakaan saa mennä käsivarrenmittaa kauemmas sinusta, että saat kopattua kiinni? Koska siis rehellisesti sanoen eihän kukaan vahinkoa pysty estämään. Olisko parempi käskeä toista pitämään kypärää päässä ja kokovartalotoppaukset lisäksi? Ja kuinka hyvät nuo sun hengenpelastajan taidot mahtavat aidosti olla? Vai pitääkö istua hiljaa rantavedessä pelastusliivit päällä? Siis hyvähän se on rakkaustaan huolta pitää, mutta vahingot ovat aina MAHDOLLISIA.

        Mun vaimo ainaki on huomannut että nimen niitä onnettomuuksia ja muita vahinko kaatumisia, tai muita vahingossa tapahtuneita kolhuja ei ole tullut minun seurassa mutta joka kerta kun vaimo on mennyt ilman minua esimerkiksi vaikka avannut oven ja kävellyt reppuun ilman minua ja on melkeinpä aina kaatunut portaat alas niin joka kerta minä olen hänet kiltisti kotiin siitä auttanut kun hän on niin kipeä että tarvitsee minun hellää huolenpitoa monta viikkoa ja kyllä olen huomannut että jos esimerkiksi ollaan oltu vaikka jossain juhlissa, synttärit, tai jotain muuta vastaavaa niin melkein joka kerta vaimo on ollut huono vointinen jos on ollut jossain missä ei näe minua jolloin hän myös sanoo minulle joka kerta jos joku pyytää häntä johonkin missä on muitakin kavereita ja ystäviä ja hän myös sanoo että haluaa että olen kuitenkin sen verran tarkka että mun pitää tyyliin koko ajan nähdä hänet niin johtuu varmaan paniikkihäiriö tai muuten vaan.mutta kyllä vaimo on sanonut että mun kanssa on kiva ja turvallinen olo


    • Anonyymi

      Kyllä mä pystyn myöntää että onhan se ihan kiva kun vaimoa joku katselee sillä silmällä niin hyvä suhde yleensä kestää tollasta. En todellakaan olisi mustasukkainen. Luottamus toimii hyvin meillä

      • Anonyymi

        No minun ludem ei kestä yhtään aurinkoa jolloin hänen vaatetus on melkeinpä aina sama kuin olisi talvi. Eipä ole tullut mieleen pelätä mitään tollasta että kukaan uskaltaa ajatella minun vaimoa mutta just sen takia ludem on kesän kotona eikä strippaa missään nimessä rannalla eikä kauppa reissulla.aika nopeasti vois tulla aurinko oireita että iho tummuu ja silmät punottaa ja hiukset lähtee.


    • Anonyymi

      Muista Nyt sitten ettet todellakaan saa olla vähissä vaatteissa rannalla tai ylipäänsä näyttää muille mitään.kun mä oon erittäin mustasukkainen sinusta rakkaus ja sekoan jos joku erehtyy uskaltaa ajatella sinua.minun oot ikuisesti vain minun rakkaani

    • Anonyymi

      Rakkaus ollaan jo todella paljon riidelty ja kertaakaan ei olla edes hyvää yötä sanottu ja olen huomannut että eihän sinua edes kiinnosta mikään sellainen hetki mun kanssa niin sen takia mä pelkään että sulla on joku muu. Voitko rakkaus sanoa suoraan että onko sinulla joku muu. Etten sitten turhaan ole siinä tiedossa että meidän suhde voi korjaantua.sen jälkeen jos oot pettää minua nii mitään ei ole enää sovittavissa.

    • Anonyymi

      Onko sulla joku muu sano suoraan niin minä en ikinä turhaan sitten odottelemaan käy.ja voit Nyt alkaa harjoitella tottuu siihen että mun menemiset ei todellakaan kuulu sinulle ja et todellakaan saa ikinä nussii kenenkään kanssa ikinä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe