UISKOKAA EDES TÄMÄ

Minulle ei ole mitään hyötyä niistä ihmisistä jotka ovat hiljaa, ja kuuntelevat.

Koska he siirtyvät välittömästi lähettäjäni etä-tarkkailuun ja opetukseen.

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.

Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Minua hän koetteli peräti 40 vuotta, ennen kuin antoi Pojalleen käskyn ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio.
Ennen kuin tie taivaan kansalaisuuteen ja ihmisten vihaa oli auki.

 "Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[

Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'

Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.

Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"

Minulle eniten taivaan mannaa tulee niistä, jotka hylkäävät ja herjaavat.

JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.
Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

 Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

Se Taivaan manna tulee juuri näiltä:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

73

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoutatko tuolla "hyödyllä", että tuollaiset kuuntelevat ihmiset ovat jo kuin lampaat karsinassa mutta etsit niitä jotka ovat lammaslaumasta hukassa?
      Koetko että tehtäväsi on koota laumaa joten nuo kuuntelijat eivät hyödytä tehtävääsi vaan juurikin nuo kadonneet?

      Ajatellaan että kun ihmksellä on jokin työ esimerkiksi leipirulla, hän hyötyy niistä asiakkaista jotka tarvitsevat leipää, ei niistä joilla on jo leipää.

      ST

      • Sitä juuri, koska sinä jo lukemattomilla Pyhän Hengen herjauksella olet varmistanut paikkasi vuohien laumassa, ja vihallasi tuottanut paljon tuohta tililleni Taivaassa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sitä juuri, koska sinä jo lukemattomilla Pyhän Hengen herjauksella olet varmistanut paikkasi vuohien laumassa, ja vihallasi tuottanut paljon tuohta tililleni Taivaassa.

        Talouden lait toimivat taivaassakin. Liian monta oikeaa profeettaa suurine palkkatileineen on aiheuttanut hyperinflaation, jonka johdosta tilisi saldo on pudonnut 0,001 %:iin entisestä. Kaikki vaivannäkösi on siis valunut hukkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Talouden lait toimivat taivaassakin. Liian monta oikeaa profeettaa suurine palkkatileineen on aiheuttanut hyperinflaation, jonka johdosta tilisi saldo on pudonnut 0,001 %:iin entisestä. Kaikki vaivannäkösi on siis valunut hukkaan.

        Kenen omistusohjaukseen sinäkin olet järkesi antanut.

        Onko yhtäkään profeetta, jota eivät sinunkin isänne eivät oli vainonneet. Niin kuin he, niin myöskin sinä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sitä juuri, koska sinä jo lukemattomilla Pyhän Hengen herjauksella olet varmistanut paikkasi vuohien laumassa, ja vihallasi tuottanut paljon tuohta tililleni Taivaassa.

        St,sinun on aivan turha yrittää Teuvon kanssa keskustelua,sanoo hänelle miten kauniisti tahansa,hän ei armoa anna,tuomio tulee,niin on minullekkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        St,sinun on aivan turha yrittää Teuvon kanssa keskustelua,sanoo hänelle miten kauniisti tahansa,hän ei armoa anna,tuomio tulee,niin on minullekkin.

        Voisitko toistaa ne kauniit sanasi?

        Sillä olen jo vanha mies, ja en ole niitä sanoja huomannut?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kenen omistusohjaukseen sinäkin olet järkesi antanut.

        Onko yhtäkään profeetta, jota eivät sinunkin isänne eivät oli vainonneet. Niin kuin he, niin myöskin sinä.

        Sukuni ei ole vainonnut profeettoja.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sitä juuri, koska sinä jo lukemattomilla Pyhän Hengen herjauksella olet varmistanut paikkasi vuohien laumassa, ja vihallasi tuottanut paljon tuohta tililleni Taivaassa.

        Ai minäkö vihainen enpä ole huomannut olevani vihainen? No, eiköhän Jumala tunne ja tiedä meidät jpkaisen munaskuita myöten, joten jätän hänen arvoitavaksi itseni kuten myös jokaisen ihmisen. Hänen tuomionsa on aina oikeudenmukainen ja oikea, siihen luotan ja tyydyn.
        Jatkakaa te keskustelua. Tulin tähän vähän sivusta häiritsemään jutustelujanne.

        ST


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kenen omistusohjaukseen sinäkin olet järkesi antanut.

        Onko yhtäkään profeetta, jota eivät sinunkin isänne eivät oli vainonneet. Niin kuin he, niin myöskin sinä.

        Yhtä keksittyjä tarinoita kuin omasikin, mutta enemmän nykyisyydessä kiinni.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Voisitko toistaa ne kauniit sanasi?

        Sillä olen jo vanha mies, ja en ole niitä sanoja huomannut?

        Sinunhan pitäisi vanhempana olla esimerkkinä,minä olen aina kunniottanut vanhoja ihmisiä,mutta ei heidän ilkeyttä tarvitse hyväksyä,jos ei sitten kysymyksessä ole esim.alzheimer ym.Nytkin menen tervehtimään ja kannattamaan kohta 85vuotista mummia,joka vielä pitää käsityöliikettä.Haluaa tehdä töitä ja olla ilona muille.


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Sukuni ei ole vainonnut profeettoja.

        Niin kuin et sinäkään, koska ei vääriä profeettoja kukaan vainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        St,sinun on aivan turha yrittää Teuvon kanssa keskustelua,sanoo hänelle miten kauniisti tahansa,hän ei armoa anna,tuomio tulee,niin on minullekkin.

        En minä ole häneltä armoa hakemassa vaan jutustelimpahan vain.
        Sillä hänhän on vain ihminen, tavallinen etehtyväinen ihminen kuten me muutkin, jotka Jumala tulee tuomitsemaan. Saamme luottaa Jumalaan. Onneksi armo ei ole ailahtelevaisten ihmisen varassa.

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai minäkö vihainen enpä ole huomannut olevani vihainen? No, eiköhän Jumala tunne ja tiedä meidät jpkaisen munaskuita myöten, joten jätän hänen arvoitavaksi itseni kuten myös jokaisen ihmisen. Hänen tuomionsa on aina oikeudenmukainen ja oikea, siihen luotan ja tyydyn.
        Jatkakaa te keskustelua. Tulin tähän vähän sivusta häiritsemään jutustelujanne.

        ST

        Mukavaa, että tämä Hesekielin kokemus toteutuu jälleen:

        "Ihminen, sinun maanmiehesi puhuvat sinusta seinänvierillä ja talojen ovilla ja sanovat toisilleen: 'Mennään kuulemaan, millainen sanoma Herralta nyt on tullut.'

        He tulevat miehissä luoksesi, istuvat edessäsi, niin kuin kansani kuuluu tehdä, ja kuuntelevat sinun puhettasi.

        Sen mukaisesti he eivät kuitenkaan elä. Heidän suunsa on täynnä valhetta, heidän sydämensä on keinottelun ja voiton lumoissa.

        Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.

        Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole häneltä armoa hakemassa vaan jutustelimpahan vain.
        Sillä hänhän on vain ihminen, tavallinen etehtyväinen ihminen kuten me muutkin, jotka Jumala tulee tuomitsemaan. Saamme luottaa Jumalaan. Onneksi armo ei ole ailahtelevaisten ihmisen varassa.

        ST

        Rajansa kaikella,ei aina voi mennä tuon fraasin taakse ja uskonnollisella äänellä ulista,vajavaisia tässä ollaan.On valitettavasti ihmisiä,joille ei normi puhe käy,usein juurikin fanaattisille uskiksille.Tiedän mistä puhun,kun olen monta vuotta hoitanut,kuunnellut,antanut anteeksi hänen törkeät loukkaamiset.Nyt olen loppuunpalanut,hän jatkaa pahuuttaan,siis uskovainen.Eilen,kun rukoilin,sain näyn,tämä henkilö laahusti likaisissa,rikkinäisissä vaatteissa,kuin noita poispäin minusta.Tiesin,hän ei halua muuttua,on itse sanonut,hän on kaikkia muita parempi,että saatana haluaa käyttää häntä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Niin kuin et sinäkään, koska ei vääriä profeettoja kukaan vainoa.

        Miksi sitten toistat, että "onko yhtäkään profeettaa, joita eivät sinunkin isäsi olisi vainonneet?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä keksittyjä tarinoita kuin omasikin, mutta enemmän nykyisyydessä kiinni.

        Keksi sinäkin vaikka Ipnos keksit, vaikka nekin on jo keksitty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinunhan pitäisi vanhempana olla esimerkkinä,minä olen aina kunniottanut vanhoja ihmisiä,mutta ei heidän ilkeyttä tarvitse hyväksyä,jos ei sitten kysymyksessä ole esim.alzheimer ym.Nytkin menen tervehtimään ja kannattamaan kohta 85vuotista mummia,joka vielä pitää käsityöliikettä.Haluaa tehdä töitä ja olla ilona muille.

        Annna hänen olla ilona muil.le, ja ole sinäkin.

        Minä tuotan iloa lähettäjälleni Jeesuksen Kristukselle, pysymällä hänen TOTUUDESSA.

        Enkä halu kerskata, millä ja miten minä tuotan iloa tämän maailman lapsille ja vanuksille, koska:

        "Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne.

        Työntekijälle maksettua palkkaa ei katsota armosta saaduksi vaan ansaituksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rajansa kaikella,ei aina voi mennä tuon fraasin taakse ja uskonnollisella äänellä ulista,vajavaisia tässä ollaan.On valitettavasti ihmisiä,joille ei normi puhe käy,usein juurikin fanaattisille uskiksille.Tiedän mistä puhun,kun olen monta vuotta hoitanut,kuunnellut,antanut anteeksi hänen törkeät loukkaamiset.Nyt olen loppuunpalanut,hän jatkaa pahuuttaan,siis uskovainen.Eilen,kun rukoilin,sain näyn,tämä henkilö laahusti likaisissa,rikkinäisissä vaatteissa,kuin noita poispäin minusta.Tiesin,hän ei halua muuttua,on itse sanonut,hän on kaikkia muita parempi,että saatana haluaa käyttää häntä.

        Tarkoitus ei ollut väheksyä kokemaasi, tarkoitin että hän on erehtyväinen, joten luota sinäkin Jeesukseen, joka on täydellinen, ei ihmiseen.
        Minusta Teuvon sanoista ei kannata pahentua, vaan krskittyä pelastussanomaan riippuen siittä kiinni. Ei ihmisen sanomisiin.
        On se tympiä kun ei kykene tuomaan asiallisemmin asiaansa esille Teuvo vaan puhuu rumasti. Saman asian kun voisi sanoa monella eri tapaa.
        Kuka aiittä nyt tykkää kun hyökätään armottomasti haukkumasanoin kimppuun.

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus ei ollut väheksyä kokemaasi, tarkoitin että hän on erehtyväinen, joten luota sinäkin Jeesukseen, joka on täydellinen, ei ihmiseen.
        Minusta Teuvon sanoista ei kannata pahentua, vaan krskittyä pelastussanomaan riippuen siittä kiinni. Ei ihmisen sanomisiin.
        On se tympiä kun ei kykene tuomaan asiallisemmin asiaansa esille Teuvo vaan puhuu rumasti. Saman asian kun voisi sanoa monella eri tapaa.
        Kuka aiittä nyt tykkää kun hyökätään armottomasti haukkumasanoin kimppuun.

        ST

        Paavali ja Jeesuksen kieltäneet opetuslapset olivat ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        St,sinun on aivan turha yrittää Teuvon kanssa keskustelua,sanoo hänelle miten kauniisti tahansa,hän ei armoa anna,tuomio tulee,niin on minullekkin.

        Ei sitä kannata kuunnella. Ei ole Jumalasta tuo mies. itsestään ja toiveistaan hän taitaa puhua., järjetöntä ja evankeliumin vastaista.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mukavaa, että tämä Hesekielin kokemus toteutuu jälleen:

        "Ihminen, sinun maanmiehesi puhuvat sinusta seinänvierillä ja talojen ovilla ja sanovat toisilleen: 'Mennään kuulemaan, millainen sanoma Herralta nyt on tullut.'

        He tulevat miehissä luoksesi, istuvat edessäsi, niin kuin kansani kuuluu tehdä, ja kuuntelevat sinun puhettasi.

        Sen mukaisesti he eivät kuitenkaan elä. Heidän suunsa on täynnä valhetta, heidän sydämensä on keinottelun ja voiton lumoissa.

        Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.

        Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        Mistä Teuvo suni muka tietää, mitä edellinekin kirjoittaja sanoillansa tarkoitti. Sinäkö näet heidän sydämensä, kun teet tuollaisia tulkintoja tai tuomioita, vaikka ihmisellä tarkoitus on ollut hyvä. Mikä tuomitsija se sinä olet, koska siihen sinulla ei ole valtaa, ei edes Jumalan sanan varjolla, jos teet sen vääryydellä. Ei Jumala ole tarkoittanut sanaansa ihmisten egon nostamiseksi vaan oikeudeksi ja ihmisten avuksi rakkaudessa ja totuudessa, ei sinun humpuukisi ajatusten nostamisessa. Sinulla ei ole mitään tekemistä Jumalan evankeliumin ja sanoman kanssa. Tuota miestä ei pidä kuunnella, ja kyllä jokainen sen ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä Teuvo suni muka tietää, mitä edellinekin kirjoittaja sanoillansa tarkoitti. Sinäkö näet heidän sydämensä, kun teet tuollaisia tulkintoja tai tuomioita, vaikka ihmisellä tarkoitus on ollut hyvä. Mikä tuomitsija se sinä olet, koska siihen sinulla ei ole valtaa, ei edes Jumalan sanan varjolla, jos teet sen vääryydellä. Ei Jumala ole tarkoittanut sanaansa ihmisten egon nostamiseksi vaan oikeudeksi ja ihmisten avuksi rakkaudessa ja totuudessa, ei sinun humpuukisi ajatusten nostamisessa. Sinulla ei ole mitään tekemistä Jumalan evankeliumin ja sanoman kanssa. Tuota miestä ei pidä kuunnella, ja kyllä jokainen sen ymmärtää.

        todennäköistä, että hän on sairaalasta tai jostainm ja kannattaa suhtautua sillä tavalla hänrn juttuihinsa, koska ei ole mitään järkeä.


    • Anonyymi

      Teuvo Suni on omatekoinen (profeetta) joka korottaa ja kehuu itseään. Koetti tehdä valtausta Suomi24 profetiapalstalla, huonolle menestyksellä. Nyt kun on Jumalan tilintekoaika, jonka kohde ovat ns. "profeetat". S24-profetipalstalla on ykkössiivouksen alla Jouko Piho, mm.

      • Jos olisin omatekoinen, kuten ne 130 lahkonsa perustajaa, en olisi täällä, vaan johtamassa sunilaisia.

        Kyllä Saatana sinua todella rakastaa, kun ottaa sinusta kaikki tehot irti Kristukselta saatua Henkeä herjatessasi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos olisin omatekoinen, kuten ne 130 lahkonsa perustajaa, en olisi täällä, vaan johtamassa sunilaisia.

        Kyllä Saatana sinua todella rakastaa, kun ottaa sinusta kaikki tehot irti Kristukselta saatua Henkeä herjatessasi.

        Sinut o n jätetty Sanan mukaan
        "saatanan haltuun, kuritettavaksi", Teuvo Suni - koska olet Lusiferin syntiin (ylpeys)
        sortunut, Koeta kestää. 1 Tim 1:20.

        Sinä itse pilkkaat Jumalaa - Hänen kunniaansa - kun ylpistelet ja nostat itseäsi.

        "Joka itsensä ylentää, se alennetaan." Sanoi Jeesus.

        Muista tämä sana, kun olet kaatuneessa tilassa, auto kumollaan, syvässä rotkossa.

        Syntiesi mitta on kypsynyt Jumalan ratkaisuun.

        Miksi et kestänyt kirjoitella Suomi24 -profetiasivulla?

        Siksi, että Sinua vastassa oli ...... totuus..


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos olisin omatekoinen, kuten ne 130 lahkonsa perustajaa, en olisi täällä, vaan johtamassa sunilaisia.

        Kyllä Saatana sinua todella rakastaa, kun ottaa sinusta kaikki tehot irti Kristukselta saatua Henkeä herjatessasi.

        Kyllä Herra Sunille palkan maksaa, myös vääryydestä. Ylpeydestä....

        On ERI asia herjata Pyhää Henkeä?

        Kuin arvostella Teuvo Sunia?

        Suni ei (onneksi) ole Pyhä Henki - Kristus!

        Hän on ylpeyden synnistä (Lusiferin synti) PAISUNUT väärä profeetta!

        Mut - nyt on edennyt Jumalan tilinteon eteen!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinut o n jätetty Sanan mukaan
        "saatanan haltuun, kuritettavaksi", Teuvo Suni - koska olet Lusiferin syntiin (ylpeys)
        sortunut, Koeta kestää. 1 Tim 1:20.

        Sinä itse pilkkaat Jumalaa - Hänen kunniaansa - kun ylpistelet ja nostat itseäsi.

        "Joka itsensä ylentää, se alennetaan." Sanoi Jeesus.

        Muista tämä sana, kun olet kaatuneessa tilassa, auto kumollaan, syvässä rotkossa.

        Syntiesi mitta on kypsynyt Jumalan ratkaisuun.

        Miksi et kestänyt kirjoitella Suomi24 -profetiasivulla?

        Siksi, että Sinua vastassa oli ...... totuus..

        Miksi sitten Saatana herjaa Saatanaa, ja yrittää ajaa häntä ulos, vastoin Jeesuksen ilmoitusta:

        "Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan. Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?

        Paholainen, joka kylvi rikkaviljaa, on Saatana, elonkorjuu on maailman loppu, ja korjuumiehet ovat enkeleitä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Herra Sunille palkan maksaa, myös vääryydestä. Ylpeydestä....

        On ERI asia herjata Pyhää Henkeä?

        Kuin arvostella Teuvo Sunia?

        Suni ei (onneksi) ole Pyhä Henki - Kristus!

        Hän on ylpeyden synnistä (Lusiferin synti) PAISUNUT väärä profeetta!

        Mut - nyt on edennyt Jumalan tilinteon eteen!!!

        Varmasti maksaa, ja hyvän palkan maksaa niistä rahoista, joita sinun lihastasi, näilläkin herjauksilla sinne revittiin:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on SUURI.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Varmasti maksaa, ja hyvän palkan maksaa niistä rahoista, joita sinun lihastasi, näilläkin herjauksilla sinne revittiin:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on SUURI.

        Entäs jos ei palkkaa tipukkaan? Mitenkäs sitten suu pannaan?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Varmasti maksaa, ja hyvän palkan maksaa niistä rahoista, joita sinun lihastasi, näilläkin herjauksilla sinne revittiin:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on SUURI.

        Oletko saanut tehtäväksesi "repiä toisia", vai mistä on kysymys?


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Oletko saanut tehtäväksesi "repiä toisia", vai mistä on kysymys?

        Kysymys on tästä lähettäjäni sanasta:

        Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

        Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on kolme kahta, kaksi kolmea vastaan.

        Isä joutuu vastakkain poikansa kanssa, poika isänsä, äiti tyttärensä ja tytär äitinsä, anoppi miniänsä ja miniä anoppinsa kanssa.

        Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Ja tämä talo on nyt SEISKAN ANONYYMISEURAKUNTA


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kysymys on tästä lähettäjäni sanasta:

        Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

        Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on kolme kahta, kaksi kolmea vastaan.

        Isä joutuu vastakkain poikansa kanssa, poika isänsä, äiti tyttärensä ja tytär äitinsä, anoppi miniänsä ja miniä anoppinsa kanssa.

        Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Ja tämä talo on nyt SEISKAN ANONYYMISEURAKUNTA

        Tarkoitatko, että haluat tuoda riitaa?


      • KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Tarkoitatko, että haluat tuoda riitaa?

        Miksi taas kainalosi päreet syttyivät palamaan, tehden sinusta mustaakin mustemman enkelin?

        Vaikka nämä sanat ovat vain sinun yhden taruolennon sanoja:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

        Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on kolme kahta, kaksi kolmea vastaan.

        Isä joutuu vastakkain poikansa kanssa, poika isänsä, äiti tyttärensä ja tytär äitinsä, anoppi miniänsä ja miniä anoppinsa kanssa.

        Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Ja tämä talo on nyt SEISKAN ANONYYMISEURAKUNTA


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi taas kainalosi päreet syttyivät palamaan, tehden sinusta mustaakin mustemman enkelin?

        Vaikka nämä sanat ovat vain sinun yhden taruolennon sanoja:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

        Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on kolme kahta, kaksi kolmea vastaan.

        Isä joutuu vastakkain poikansa kanssa, poika isänsä, äiti tyttärensä ja tytär äitinsä, anoppi miniänsä ja miniä anoppinsa kanssa.

        Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Ja tämä talo on nyt SEISKAN ANONYYMISEURAKUNTA

        Oletko varma, että nuo sanat ovat käsky, eivätkä henkilökohtainen toteamus?


    • Anonyymi
      • Sinulle on Saatana antanut kyllä erinomaiset raamatunlauseet, kuten Paavalille, kun olet eksyttäjästä tehnyt itsesi pelastajan.

        Yritäpä tutkia näistä keskusteluista, montako Anonyymiä olen saa saanut eksytettyä lavealta tieltä kapealle tielle?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinulle on Saatana antanut kyllä erinomaiset raamatunlauseet, kuten Paavalille, kun olet eksyttäjästä tehnyt itsesi pelastajan.

        Yritäpä tutkia näistä keskusteluista, montako Anonyymiä olen saa saanut eksytettyä lavealta tieltä kapealle tielle?

        Et yhtään. Liikenne on kulkenut päinvastaiseen suuntaan. Etkä edes huomaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinulle on Saatana antanut kyllä erinomaiset raamatunlauseet, kuten Paavalille, kun olet eksyttäjästä tehnyt itsesi pelastajan.

        Yritäpä tutkia näistä keskusteluista, montako Anonyymiä olen saa saanut eksytettyä lavealta tieltä kapealle tielle?

        Sinä et ole saanut yhtään mitään vaan Jumala. Jumala ei jaa kunniaansa sanoo sana. Muista se. Ja Jeesuksen Kristuksen nimessä, paha poistu. Jumalansana on totuus, ei ihmisen kaikkivoipaisuudessaan paisunut mieli, jonka paha on saanut valtaansa. Herää Teuvo ja taistele vastaan Jeesuksen Kristuksen Vapahtajamme nimessä. Huuda häntä avuksesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et yhtään. Liikenne on kulkenut päinvastaiseen suuntaan. Etkä edes huomaa.

        Pakko se on HUOMATA, kun omin silmin näkee ja kokee, että tämäkin Raamatun ilmoitus on 130% toteutunut tässäkin maassa.

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.

        Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan."

        Uskonlahkojen kirjat ovat Saatanan kuolemankirjoja, joiden kannessa komeilee Saatanan tappoväline RISTI.

        Kuten kuolleiden haudoillakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole saanut yhtään mitään vaan Jumala. Jumala ei jaa kunniaansa sanoo sana. Muista se. Ja Jeesuksen Kristuksen nimessä, paha poistu. Jumalansana on totuus, ei ihmisen kaikkivoipaisuudessaan paisunut mieli, jonka paha on saanut valtaansa. Herää Teuvo ja taistele vastaan Jeesuksen Kristuksen Vapahtajamme nimessä. Huuda häntä avuksesi.

        Huuda sinä omasta puolestasi.

        "Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä.
        Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, koska kätenne ovat veren tahrimat."

        Minä huusin kuolemantuomion edessä sen jo 33 vuotta sitten, ja se meni oikeaan osoitteeseen, koska sinäkin minua vihaat.


    • Anonyymi

      Toki on totta että Jumalan valtakunnan lähestyessä ei voi enää olla puolueeton vaan pitää valita puolueensa.

      1 rakkaus Rooma
      2 toivo Luther
      3 usko Ortodoksit
      4 Oikeus Jehovan todistajat
      5 armo Helluntaikirkko
      6 totuus Adventistit
      7 rauha Vapaakirkko
      8 pitkämielisyys Anglikaanit
      9 rikkaus Mormonit
      10 kieltäymys Luostarit
      11 tottelevaisuus Muut uskonnot

      Todellakin on totuus vasta kuudennella sijalla. Salomo sanoikin sananlaskun TOTUUS EI MYY

      Ilmestys 4&5 kertoo Jumalan hengen merkitsevän totuuden sijaan voimaa, kunniaa, valtaa ja rikkautta etc. Jumalan henki ja Karitsa ovat yli totuutta?

      • Tosissako sinä uskot tuohon Saatanan TOP11 listaan?

        Kun tässäkin maassa Saatanalla on TOP130 lista

        Eikä totuutta ole kukaan saanut liustattua Saatanan pörssiin.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tosissako sinä uskot tuohon Saatanan TOP11 listaan?

        Kun tässäkin maassa Saatanalla on TOP130 lista

        Eikä totuutta ole kukaan saanut liustattua Saatanan pörssiin.

        En minä täysin tosissani ole. Raamattu kertoo että Jumalan valtakunnan tullessa ei enää hyväksytä puolueetonta asennetta vaan Jeesus kehottaa jopa hankkimaan miekan . Niin onkin etelän köyhät hankkineet miekan ja pyrkivät Jumalan valtakunnan johtoon.
        Mutta Jeesus ennakoi kyllä kaiken sanomalla MINUT PITÄÄ NÄET LUKEA SILLOIN PAHANTEKIJÖIDEN JOUKKOON. Ei hän usko saavuttavansa miekan avulla voittoa, vaan ehkä pääsevänsä saatanan puolelle, joka on Jumalan valtakunnassa suuri.
        Qumranin kääröt väittävät jokaisella tulevassa taistelussa olevan oma ARVOTTU ARPAOSANSA. Oliko Jeesus tosissaan että ei saa olla puolueeton vai petasiko hän joukoilleen suosiota saatanan edessä? Sitä en tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä täysin tosissani ole. Raamattu kertoo että Jumalan valtakunnan tullessa ei enää hyväksytä puolueetonta asennetta vaan Jeesus kehottaa jopa hankkimaan miekan . Niin onkin etelän köyhät hankkineet miekan ja pyrkivät Jumalan valtakunnan johtoon.
        Mutta Jeesus ennakoi kyllä kaiken sanomalla MINUT PITÄÄ NÄET LUKEA SILLOIN PAHANTEKIJÖIDEN JOUKKOON. Ei hän usko saavuttavansa miekan avulla voittoa, vaan ehkä pääsevänsä saatanan puolelle, joka on Jumalan valtakunnassa suuri.
        Qumranin kääröt väittävät jokaisella tulevassa taistelussa olevan oma ARVOTTU ARPAOSANSA. Oliko Jeesus tosissaan että ei saa olla puolueeton vai petasiko hän joukoilleen suosiota saatanan edessä? Sitä en tiedä.

        Pahasti olet sielusi Saatanalle antanut. kun miekkasi on verinen, eikä puhdas Jumalan miekka:

        "Jumalan sana on elävä ja väkevä.
        Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme."

        Jos Jumalan TOTUUS ei saa revittyä auki valheen ja vääryyden täyttämää sydäntä.

        Ei silloin ei myöskään Jumalan ARMO pysty sitä parantamaana, koska sydämessä ei haavaa ole.

        Yksinkertaista, mutta sietämätöntä. Eikö totta?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Pahasti olet sielusi Saatanalle antanut. kun miekkasi on verinen, eikä puhdas Jumalan miekka:

        "Jumalan sana on elävä ja väkevä.
        Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme."

        Jos Jumalan TOTUUS ei saa revittyä auki valheen ja vääryyden täyttämää sydäntä.

        Ei silloin ei myöskään Jumalan ARMO pysty sitä parantamaana, koska sydämessä ei haavaa ole.

        Yksinkertaista, mutta sietämätöntä. Eikö totta?

        Jos jumalasi ei kykene siihen, eikö hän osoittaudu aika heikoksi?


    • Anonyymi

      Kun tietää kuinka muurarit tulkitsee Raamattua: Kun syöte tästä puusata, tulette tietämään oikean ja väärän, tulette jumalan kaltaiseksi. Näin he tulkitsee Raamattua. Mikä on täysin saatanan mukaista tulkintaa. Kuten diplomi-insinööri Pertti jotuni kertoo, joka kääntyi Kristuksen armon teon puoleen.

      Rukoilkaa kääntymystä oikeaa suuntaan, pois Jumalan pilkkaamisesta.

      • Ja sinäkin, viisas, hankit päällesi Jumalan kirouksen, turvautumalla ihmiseen.

        Uskon, että olet onnellinen kun olet Jotunista saanut itsellesi Paavalin..


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ja sinäkin, viisas, hankit päällesi Jumalan kirouksen, turvautumalla ihmiseen.

        Uskon, että olet onnellinen kun olet Jotunista saanut itsellesi Paavalin..

        Sinulla Suni ei ole mitään valtuuksia antaa Jumalan kirouksia kenellekään. Ettäs kehtaatkin. Tämän tulet muistamaan viimeisellä tuomiolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla Suni ei ole mitään valtuuksia antaa Jumalan kirouksia kenellekään. Ettäs kehtaatkin. Tämän tulet muistamaan viimeisellä tuomiolla.

        Ei olekaan. MONTAKO KERTAA TÄMÄ PITÄÄ TOISTAA?

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


    • Anonyymi

      Kysymys Teuvolle. Pelottaako sinua, jos vahingossa tuomitsetkin uskovaisia vuohiksi? Eikö pelota että jos teetkin väärän tuomion?
      Tai miten sinä ajattelet asian 🤔
      Mielelläni keskustelusin kanssasi ihan normaalisti kuin ihmiset kohdatessaan kadulla. Tuskin heti ihmisen kohdatessasi sanot senkin vuohi.
      Niin, eikö sinua pelota kun jaat tuomioita niin tiuhaan, että tulet vahingossa tuominneeksi väärin?

      Ja toinen kysymys. Jos sanot jotakura vuoheksi niin onko kyseiselle ihmiselle enää anteeksiantoa? Onko ihmisen, jonka olet vuoheksi tuominnut, mahdollisuus palata takaisin lammaslaumaan vai annatko viimeisen tuomion?


      ST

      • EI pelota, sillä ihmispelko poistetiin jo 33 vuotta sitten, eikä Saatanan pataljoona en eristetty mustalla seinällä, jossa lukee RAAMATTU ON TOTTA.

        Kuten tämäkin:

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta. "


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        EI pelota, sillä ihmispelko poistetiin jo 33 vuotta sitten, eikä Saatanan pataljoona en eristetty mustalla seinällä, jossa lukee RAAMATTU ON TOTTA.

        Kuten tämäkin:

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta. "

        Tai en tarkoittanut ihmispelkoa vaan Jumalanpelkoa.
        Tarkoitin, pelottaako sinua mitä Jumala on mieltä, jos annatkin vahingossa väärän tuomion?

        ST


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        EI pelota, sillä ihmispelko poistetiin jo 33 vuotta sitten, eikä Saatanan pataljoona en eristetty mustalla seinällä, jossa lukee RAAMATTU ON TOTTA.

        Kuten tämäkin:

        "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä.
        Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta. "

        Teuvossa on valtava ylpeyden henki,nämä fanaattiset uskikset eivät koskaan anna periksi,myönnä,että on tehnyt väärin,ei anteeksipyytämistä tai nöyrtymistä.Näitä itsensä jumalaksi koroittaneita riittää uskiksissa.


    • Anonyymi

      1:9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
      Täällä HERRA jo jakaa tuomioita, toimeen pano vielä puuttuu. Kiitos Jeesuksen ristin työn.

      • Kuoleman ristin herra on Saatana, joka omalla tappovälineellään sai Jeesuksen veren vuotamaan, ja sovittamaan kaikki tätä verta janoavat itselleen omalla sovitus- omistusopilla.


        SAATANAN OMISTUSOPPI

        Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kuoleman ristin herra on Saatana, joka omalla tappovälineellään sai Jeesuksen veren vuotamaan, ja sovittamaan kaikki tätä verta janoavat itselleen omalla sovitus- omistusopilla.


        SAATANAN OMISTUSOPPI

        Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
         -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Ja kaikesta siitä voi syyttää jumalaasi, joka möhli luomispuuhissaan.


    • Anonyymi

      Teuvo Sunin kanssa ei huoli riidellä.

      Hän on riidanhaluinen tuomari, itse itsensä korokkeelle nostanut.

      Kun Jumala toimittaa tuomionsa Sunille - "samalal mitalla" - jolla Suni on tuomioita paukutellut vuosikausia - niin ?

      Suni on kirouksen päällensä vetänyt. Ja sitä katkeraa kirouksen tekstiä hänestä tulvii.

      "sydämen kyllyydestä suu puhuu"...

      • Oikeassa olet, samanlainen kuin lähettäjäni Jeesus Kristus:

        Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa! 

        Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on kolme kahta, kaksi kolmea vastaan. (TÄSTEDES ALKOI GOLGATALTA)

        Isä joutuu vastakkain poikansa kanssa, poika isänsä, äiti tyttärensä ja tytär äitinsä, anoppi miniänsä ja miniä anoppinsa kanssa.

        Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Ja tämä talo on nyt SEISKAN ANONYYMISEURAKUNTA


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikeassa olet, samanlainen kuin lähettäjäni Jeesus Kristus:

        Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa! 

        Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on kolme kahta, kaksi kolmea vastaan. (TÄSTEDES ALKOI GOLGATALTA)

        Isä joutuu vastakkain poikansa kanssa, poika isänsä, äiti tyttärensä ja tytär äitinsä, anoppi miniänsä ja miniä anoppinsa kanssa.

        Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Ja tämä talo on nyt SEISKAN ANONYYMISEURAKUNTA

        Meinaatko, että tulet jonain päivänä istumaan taivaallisella tuomioistuimella?
        Metatron ja Jeesus jakavat jo tuolin, mahtaako sinulle riittää tilaa? 🤔


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Saatan ottaa tuollaiset pappien käsien alta: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."


    • Anonyymi

      UISKOKAA EDES TÄMÄ

      Teuvo,puhut outoja..Sinua ei jaksa lukea. Olet outo!

    • Anonyymi
      • Kehotan sinua häipymään hyvän sään aikana, ettei sinulle käy kuten Oulun piispalle, joka joutui pötkimään pakoon, kun näki riitelevän Suni-suden.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kehotan sinua häipymään hyvän sään aikana, ettei sinulle käy kuten Oulun piispalle, joka joutui pötkimään pakoon, kun näki riitelevän Suni-suden.

        Kuules Teuvo-parka?

        Nyt on toinen aika.

        Sinun edessäsi eivät kaikki kumarra eivätkä juokse pakoon!

        Eiikä kaikille käy huoosti, koska...
        HERRA on suurempi kuin Teuvo Suni ja hänen demoniset herjat!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules Teuvo-parka?

        Nyt on toinen aika.

        Sinun edessäsi eivät kaikki kumarra eivätkä juokse pakoon!

        Eiikä kaikille käy huoosti, koska...
        HERRA on suurempi kuin Teuvo Suni ja hänen demoniset herjat!!

        Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri ja sen valheet eivät ole minun totuuttani.


    • Anonyymi

      Itse kyllä uskon Kristukseen, mutta onko tuo lahkon opetusta?
      Osaatko kertoa mitään elämästäsi,miten ta mikä viittaa että elämä jatkuu?
      Itse tiedän ja tunne sekä näen..
      Minulla o paljon ystäviä sieltä muualta,
      mutta erillaisia ja saan jopa kuvaan.

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä Teuvo Suni puhuu Raamatusta ja Jumalan sanasta omaa egoistista höpinäänsä., yrittää luoda omaa profeetan virkaansa, vaikka ei edes tiedä mitä se tarkoittaa. En tiedä onko Jumala alun perin kutsunut hänet profeetaksi, mutta on kyllä langennut tai on vain ymmärtämätön. Ei profeetta ole toista seurakuntalaista suurempi, ei yhtään vaan palvelija, joka itsellensä Jumalan viran kautta suuruutta koettaa hankkia, on paisunut, eikä ymmärrä mitään. Ei myöskään apostolit tai muut vaan kaikki kaikessa on Kristus, jossa me kaikki muut olemme veljiä. Jumalan järjestys on demokraattinen teokratia, jossa ei ole kuin yksi Herra, joka luo demokratian ihmisten välille, ettei kukaan ylpistyisi. On auktoriteetti -- Herra, mutta me muut olemme vain veljiä. Lampaita Hänen karsinassaan, koska olemme vain ihmisiä. Profeetan virassa on ihmisiä, joka perustuu siihen, että Jumala on heidät kutsunut Hänen antamaan virkaansa. Se virka täytyy täyttää, mutta virka ei tee kenestäkään ihmisestä suurempaa, koska eihän ihminen niitä asioita itsestään tee vaan Jumasta, ja jos ihminen kuvittelee tekevänsä jotain itsestänsä, Jumala karsii, että ymmärtää. Hän ei kunniaansa jaa. Se on profeetan virka, raskas paikka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe