Mitä olisi pitänyt jättää tekemättä

Anonyymi

Jos haluat laihtua niin elä ajattele sitä miten laihtua mahdollisimman paljon lyhyessä ajassa vaan sitä mitä olisi pitänyt tehdä toisin.

Söin itse eilen yöllä aivan turhaan 350 kaloria,vaikka ei ollut yhtään nälkä,ja söin lisäksi karkkia 750 kalorin edestä (ylimääräiset karkkikalorit 400) sekä tein vain 3 men tunnin pyörälenkin vaikka olisin voinut tehdä 4:jän tunnin

Eli nämä kaksi asiaa liikaa turhia kaloreita,ja liian vähän liikuntaa VAIKUTTAA siihen ettei laihdu.

TOIMENPITEET
Nyt ylimääräinen karkki pois kokonaan ja pitempiä pyörälenkkejä,(kalorit pienentyy 3300 >>> 2500-2800 kaloriin niin laihtuminen alkaa uudestaan.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain ylimääräinen syöty ravinto on se mikä lihottaa.

• Anonyymi

Se on AIVAN sama MITÄ syö VAIN ylimääräinen energia lihottaa,ja illalla ja yölläkin saa syödä.Sillä ei ole MITÄÄN merkitystä mihin aikaan syö.

Laihduin tuolla tavalla tehtynä huhtikuussa 4 kiloa oikeaa läskiä.Söin 2500 kaloria päivässä ja karkkiakin ja täytekakkua kahvin kanssa.Nyt alan ostamaan leivoksiakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on AIVAN sama MITÄ syö VAIN ylimääräinen energia lihottaa,ja illalla ja yölläkin saa syödä.Sillä ei ole MITÄÄN merkitystä mihin aikaan syö.

Laihduin tuolla tavalla tehtynä huhtikuussa 4 kiloa oikeaa läskiä.Söin 2500 kaloria päivässä ja karkkiakin ja täytekakkua kahvin kanssa.Nyt alan ostamaan leivoksiakin.

"Sillä ei ole MITÄÄN merkitystä mihin aikaan syö."

Tuota minäkin hoin vuosia. Kunnes... Tutkimuksessa selvisi että on paljon terveellisempää syödä ennen puoltapäivää kuin illalla.

Elimistö vastaa syömiseen paljon napakammin aamupäivällä. Verensokeri ei nouse läheskään niin korkealle syömisen jälkeen kuin illalla.

• Anonyymi

Ei helvetti ... Syöt yölläkin? Syötkö silloinkin itseltäsi "salaa"??? Sitten tulee rangaistus pakkoliikunnan muodossa kun on tehty syntiä? On kyllä pakkomielteistä... Et nuku edes yöllä?

• Anonyymi

Ihmettelin samaa. Eihän yöllä syödä, ei edes illalla. Päivällinen syödään ennen iltakahdeksaa ja sen jälkeen ei syödä mitään ennen aamua. Säästyy 3 tunnin pyöräilyltä.

• Anonyymi

Minä en oikein usko että syömishäiriöinen on oikea ihminen neuvomaan muita elämäntavoissa.

Normaalisti jokainen pystyy jättää karkit kauppaan eikä niitä kummemmin tarvi eikä yöllä syödä vaan pystyy nukkumaan kun ei karkki himota niin pysyy kalorit ihan sopivina. Liikunta tuottaa hyvää mieltä eikä ole rangaistus kuten sinulla näyttää olevan.

Ilmeisesti syöt pelkkää sokeria kun elimistö huutaa oikeaa ruokaa ja siitä karkinhimo. Miten verensokerisi? Oletko tutkituttanut johtuuko tuo kaikki vaan siitä että sulla D2. Miten veriarvosi muuten?

• Anonyymi

Tuo pihtiukko tai mansikkakakku-ukko on sekä vaarallinen että naurettava.

Hänen toilailuilleen nauravat ne, jotka tekstinsä tuntevat. Joku vähäinen sielu, joka ei tunne asiaa ja tekstejä, voi jopa uskoa hänen satujaan. Niin tai näin, pihtiukon tarinoissa ei ole järjen hiventäkään, siis vielä vähemmän kuin kanaukon teksteissä.

Sen lisäksi mansikkakakkumies on mahdollista sotkea toiseen pihtiukkoon, sillä nämä kaksi matkivat toisiaan. Heitä on mahdotonta erottaa toisistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo pihtiukko tai mansikkakakku-ukko on sekä vaarallinen että naurettava.

Hänen toilailuilleen nauravat ne, jotka tekstinsä tuntevat. Joku vähäinen sielu, joka ei tunne asiaa ja tekstejä, voi jopa uskoa hänen satujaan. Niin tai näin, pihtiukon tarinoissa ei ole järjen hiventäkään, siis vielä vähemmän kuin kanaukon teksteissä.

Sen lisäksi mansikkakakkumies on mahdollista sotkea toiseen pihtiukkoon, sillä nämä kaksi matkivat toisiaan. Heitä on mahdotonta erottaa toisistaan.

Kyllä ne ne eroittaa aivan selvästi.Toinen on mielenterveyspotilas,joka vain rollaa toisen jutuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne ne eroittaa aivan selvästi.Toinen on mielenterveyspotilas,joka vain rollaa toisen jutuilla.

Mielenterveyspuolella hoidetaan syömishäiriöt. Anorektikot joutuu jopa osastolle pakkohoitoon jossa valvotaan etteivät he pääse juoksemaan joka suupalan jälkeen.

• Anonyymi

Jos tuota noudatat mitä alussa sanoin,tulet varmasti laihtumaan.
      Painoni on nyt 63 kiloa,vyötärönympärysmitta 80 pihtimittaustulos alavatsa 6 mm ylävatsa 10 mm

Ja painosta ei ALUSSA näe oikeaa laihtumista,vaan nesteen poistumisen kehosta.
      Painosta voi katsoa laihtumisen vasta muutaman kuukauden kuluttua laihtumisesta silloin kun on syönyt pitemmän ajan normaalisti 3000 kaloria päivässä.

• Anonyymi

Oletko sinä aito pihtiukko vai pilailija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä aito pihtiukko vai pilailija?

Minä olen aito.Lopetan nyt tämän tänne kirjoittelun.Täällä jaetaan vain vääriä ohjeita laihduttajille,yrittäkää katsoa niitä mitä MINÄ olen joskus kirjoitellut,niin laihdutte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen aito.Lopetan nyt tämän tänne kirjoittelun.Täällä jaetaan vain vääriä ohjeita laihduttajille,yrittäkää katsoa niitä mitä MINÄ olen joskus kirjoitellut,niin laihdutte.

Et ole aito koska MINÄ olen aito.Sinä et voi varastaa minulta tietojani ja taitojani.Nyt hieman jo suututtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole aito koska MINÄ olen aito.Sinä et voi varastaa minulta tietojani ja taitojani.Nyt hieman jo suututtaa.

Miksi balettitanssijat ovat hoikkia, voitko vastata tietojesi pohjalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eturauhasen hierominen auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpäs lopetan. Sinä et SAA lopettaa sillä Minä ole Minä enkä joku MUU.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiira Korpi sekoili liittonsa EROON!

Ei riittänyt sitten sisältö tuossakaan liitossa kuin pari vuotta. Suku maksoi kalliit häälahjat, joita ei tietenkään palautella ja pian jo Kiiralla uu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      7142
    2. Pääjohtaja Yli-Viikarilta kysyttiin haluja jatkaa VTV:n ylijohtajana

"Tähän uraan liittyvään kysymykseen voisin vastata Irja Askolan runon sanoin: Tultaessa tienristeykseen / joku kauhistuu / tieni näyttää päättyvän / t
      Maailman menoa
      197
      6085
    3. Maisa torpa selittää hyymylehdessä

Syötä hakusana… UUTISET 20.6.2021 Maisa Torppa selittelee miksi lomakuvissa on alkoholia ja hänkin juo drinksulasista Maisa Torppa on lähtenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      3867
    4. Lihoavat miehet

Olen ollut kahdessa vakavassa suhteessa, molemmissa mies lihoi ekana vuonna. Toinen 15kg ja toinen yli 20kg. Minua ei haitannut. Molemmat ovat nyt tak
      Lihavuus
      45
      2920
    5. Sofia ja trumpetin soittaja hangossa

Nyt on sellaista silmäpeliä ja kuvaamista puolin ja toisin että taitaa doggyface stefulle olla ens yönä muutama pirun kuva taas storyissa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2423
    6. Miesten ulkonäköpaineet

https://yle.fi/uutiset/3-11987255 Siinä pitkä artikkeli aiheesta, ja lopussa ihan mielenkiintoisia kommentteja. Artikkelissa mainitaan sen verran mon
      Sinkut
      84
      2097
    7. Oikeasti olisin sut halunnut mies

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, rii
      Ikävä
      130
      2008
    8. Suomen suurin rotta

Ah rakkaus, kaiken se kestää! https://aijaa.com/7sLjSd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1946
    9. Miksi Stefu jätti Sohvin?

Mikä oli tällä kertaa syynä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1857
    10. Shokkiero! Maajussi-Miia ja Kimmo eri teille - Miia paljastaa eron syyt

Voi ei, olipa yllätys. Voimia kumpaisellekin eroprosessiin. https://www.suomi24.fi/viihde/shokkiero-maajussi-miia-ja-kimmo-eri-teille-miia-paljastaa-e
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1693
    Aihe