Ulkomailta VAIMO?

Anonyymi

Miltä netti sivustolta mielestäsi löytyy Ulkomailta Vaimo, tietysti aluksi tutustumista, jonka jälkeen voi puhua tyttöystävästä ja minkä jälkeen voi puhua jo naimisiin menosta.
Maalla ei väliä, eli voit vapaasti suositella seuranhaku sivustoa, jota kautta voisi elämänkumppanin löytää. Kerro sivustosta kokemuksia jos on ja millä asenteella naiset liikkuu siellä ja huolivatko Suomalaista miestä ylipäätänsä. Minkä ikä haitarin naisia on sivustolla, mitä maksuja tulee, että sivustolle pääsee, miten sivusto toimii. Minkä maalaisia sivuston naiset ovat jota suosittelet. Minkä pituisia naisia yleensä löydät sivustolta? Mikä on yleinen naisten luonteen piirre kyseisessä maassa esim. Brasilian naiset temperamenttisia yleisesti ottaen, entä muiden maiden naiset? Suomen naiset nirppanokkia yleisesti ottaen vaikka muuta yrittävät väittää, fantasia miestä odottavat joka täyttää kaikki toiveet.

Vastapainoksi, onko Suomessa enää mitään sivustoa missä naiset ylipäätänsä haluaa parisuhteeseen??

Naiset ei yleensä anna mitään vinkkejä, että millä heidän mielenkiinnon saisi yhdellä aloitus viestillä heräämään, tosin joku nainen saattaa tehdä poikkeuksen tätä lukiessa ja antaa vinkin. Ei epätoivoinen yhtään, mutta kadoksissa kuitenkin se oikea, joka mieluiten iältänsä 18 - 34 vuotias nainen, joka kiinnostaa.

140

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivustoista en tiedä, mutta Brasilialaisista naisista sanon sen verran, että löytyy ihan laidasta laitaan. Yhtään nykyään(kin) vielä Brasiliassa asuvaa brassia en kylläkään tunne, vain eri syistä ulkomaille (mm. Suomeen) muuttaneita. Kyseessä on kuitenkin sen verran iso ja väkirikas valtio, että eiköhän sieltä monenlaista tallaajaa löydy. Ne brassinaiset, jotka itse tunnen, ovat hyvin asiallisia ihmisiä, rentoja, mukavia ja erittäin tavallisia. Eivät erotu muuten, kuin tummuutensa puolesta.

      • Anonyymi

        Poikkeuksia aina löytyy, sehän on selvä se.
        Mutta käytös on usein samanlaista, kuin lauma eläimillä. Suomen naiset jouksee lauman mukana, jos joku yrittää laumasta poiketa niin häntä toiset naiset halveksivat, eipä paljon kehuja saa ne naiset jokka Danny kanssa seurustelee. Jos jätät meikkaamatta, niin toiset naiset halveksivat sinua jotka huomaavat meikittömyytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeuksia aina löytyy, sehän on selvä se.
        Mutta käytös on usein samanlaista, kuin lauma eläimillä. Suomen naiset jouksee lauman mukana, jos joku yrittää laumasta poiketa niin häntä toiset naiset halveksivat, eipä paljon kehuja saa ne naiset jokka Danny kanssa seurustelee. Jos jätät meikkaamatta, niin toiset naiset halveksivat sinua jotka huomaavat meikittömyytesi.

        Todella kieroon katsoo toiset naiset, jos jätän meikkaamatta mennessäni ihmisten ilmoille. 💅👁👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeuksia aina löytyy, sehän on selvä se.
        Mutta käytös on usein samanlaista, kuin lauma eläimillä. Suomen naiset jouksee lauman mukana, jos joku yrittää laumasta poiketa niin häntä toiset naiset halveksivat, eipä paljon kehuja saa ne naiset jokka Danny kanssa seurustelee. Jos jätät meikkaamatta, niin toiset naiset halveksivat sinua jotka huomaavat meikittömyytesi.

        Tai sitten vaan tunnet yksinomaan tuollaisia naisia. Siinä se mielikuva hyvin vääristyy. Itse taas en tuollaisia tunne juuri lainkaan. Valtaosaa ei voisi vähempää kiinnostaa joku Däni tai jonkun meikkaamatta jättämiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kieroon katsoo toiset naiset, jos jätän meikkaamatta mennessäni ihmisten ilmoille. 💅👁👀

        Itse taas en ole koskaan juurikaan törmännyt kieroonkatsojiin, vaikka en olisikaan meikannut. En edes Helsingin keskustassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kieroon katsoo toiset naiset, jos jätän meikkaamatta mennessäni ihmisten ilmoille. 💅👁👀

        Meikkaajat pelästyvät meikitöntä niin että katsekin menee kieroksi koska pelästyvät suunnattomasti että heidän sisäisen tyhjyytensä epävarmuus näin paljastuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vaan tunnet yksinomaan tuollaisia naisia. Siinä se mielikuva hyvin vääristyy. Itse taas en tuollaisia tunne juuri lainkaan. Valtaosaa ei voisi vähempää kiinnostaa joku Däni tai jonkun meikkaamatta jättämiset.

        Okei meikitön kuukausi alkaa Heinäkuun alusta, ketkä naiset yhtyy tempaukseen??

        Lehdet nyt ainakin kirjoittaa Dannyn naisista ja kirjoittaa siksi, että lehti myy hyvin, eli kyllä näyttää kiinnostavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikkaajat pelästyvät meikitöntä niin että katsekin menee kieroksi koska pelästyvät suunnattomasti että heidän sisäisen tyhjyytensä epävarmuus näin paljastuisi.

        Pikemmin meikitöntä itseään ahdistaa niin kovasti se oma meikittömyytensä, että hän tulkitsee jokaisen normaalin katseen vihamieliseksi. Parempaa itsetuntoa kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeuksia aina löytyy, sehän on selvä se.
        Mutta käytös on usein samanlaista, kuin lauma eläimillä. Suomen naiset jouksee lauman mukana, jos joku yrittää laumasta poiketa niin häntä toiset naiset halveksivat, eipä paljon kehuja saa ne naiset jokka Danny kanssa seurustelee. Jos jätät meikkaamatta, niin toiset naiset halveksivat sinua jotka huomaavat meikittömyytesi.

        Ja ulkomailtako se meikittömänä kulkeva nainen sitten pitäisi löytää? Ajattelit sitten ilmeisesti Amazonin sademetsästä lähteä etsiskelemään. Suomalaisethan ovat oikein maailmankuuluja valtavasta meikkimäärästä ja muutenkin ehostamisesta. Vai olisko kuitenkin päinvastoin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei meikitön kuukausi alkaa Heinäkuun alusta, ketkä naiset yhtyy tempaukseen??

        Lehdet nyt ainakin kirjoittaa Dannyn naisista ja kirjoittaa siksi, että lehti myy hyvin, eli kyllä näyttää kiinnostavan.

        Eikö ihmisen pitäisi saada kulkea sellaisena kuin ITSE haluaa, eikä pakotettuna/painostettuna kumpaankaan suuntaan? Se on minun mielestäni paljon terveempi ajattelutapa. Ei minua ainakaan kenenkään meikit ahdista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikemmin meikitöntä itseään ahdistaa niin kovasti se oma meikittömyytensä, että hän tulkitsee jokaisen normaalin katseen vihamieliseksi. Parempaa itsetuntoa kehiin.

        Et ole nainen, etkä siksi nää kieroon katsovia toisten naisten silmiä, jotka ajavat sinut kiireesti naisten vessaan laittamaan edes ripsiväriä, ettei naisten silmät hypi silmillesi.

        Tosin miehet taas ihailee luonnollista ja meikitöntä naista.

        Itsetunnon romuttajia ovat toiset naiset.

        Jos jätät säärikarvat ajamatta, niin kuka siitä huomauttaa muut, kuin toiset naiset!

        Vapaus on mennyttä olla nainen jollainen itse haluaisi olla, KOSKA muut naiset sanelee millainen pitää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ulkomailtako se meikittömänä kulkeva nainen sitten pitäisi löytää? Ajattelit sitten ilmeisesti Amazonin sademetsästä lähteä etsiskelemään. Suomalaisethan ovat oikein maailmankuuluja valtavasta meikkimäärästä ja muutenkin ehostamisesta. Vai olisko kuitenkin päinvastoin. 😁

        Juu, en ole minäkään kuullut aiemmin suominaisia moitittavan liiallisesta meikkaamisesta ja ulkonäköön panostamisesta. Yleensä tälläkin palstalla jurputus kohdistuu ihan vastaikkaiseen suuntaan. Noin yleisesti ottaen tässä maassa katsotaan helpommin kieroon, jos panostat kovasti ulkonäköösi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen, etkä siksi nää kieroon katsovia toisten naisten silmiä, jotka ajavat sinut kiireesti naisten vessaan laittamaan edes ripsiväriä, ettei naisten silmät hypi silmillesi.

        Tosin miehet taas ihailee luonnollista ja meikitöntä naista.

        Itsetunnon romuttajia ovat toiset naiset.

        Jos jätät säärikarvat ajamatta, niin kuka siitä huomauttaa muut, kuin toiset naiset!

        Vapaus on mennyttä olla nainen jollainen itse haluaisi olla, KOSKA muut naiset sanelee millainen pitää olla.

        Kyllä, olen nainen. En siltikään ole juuri törmännyt kieroonkatsojiin. Ei tuolla juuri ketään kiinnosta toisten meikit. Toki noistakin saa itselleen ongelman aikaiseksi, jos kuvittelee jokaisen mulkoilevan juuri sinua. Tosiaan parempaa itsetuntoa kehiin ja lakkaa olettamasta toisten miettivän juuri sinua. On aidosti vapauttavaa tajuta miten vähän ketään kiinnostaa sun pärstävärkkisi jne. Ei ihmisiä kiinnosta, et ole maailman napa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en ole minäkään kuullut aiemmin suominaisia moitittavan liiallisesta meikkaamisesta ja ulkonäköön panostamisesta. Yleensä tälläkin palstalla jurputus kohdistuu ihan vastaikkaiseen suuntaan. Noin yleisesti ottaen tässä maassa katsotaan helpommin kieroon, jos panostat kovasti ulkonäköösi.

        Ei varmasti ollut kyse taas tuosta ääripäästä vaan ilman meikkiä olosta baarissa tai diskossa tai helsingissä tai kuopiossa tai inarissa tai jossakin jossa muita naisia. Meneppäs naisena ilman meikkiä sukulaisjuhliin, kun muuten sukulaiset ovat nähneet sinut meikit päässä, niin johan alkaa supatus ja kuiskinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olen nainen. En siltikään ole juuri törmännyt kieroonkatsojiin. Ei tuolla juuri ketään kiinnosta toisten meikit. Toki noistakin saa itselleen ongelman aikaiseksi, jos kuvittelee jokaisen mulkoilevan juuri sinua. Tosiaan parempaa itsetuntoa kehiin ja lakkaa olettamasta toisten miettivän juuri sinua. On aidosti vapauttavaa tajuta miten vähän ketään kiinnostaa sun pärstävärkkisi jne. Ei ihmisiä kiinnosta, et ole maailman napa.

        Oletko päässyt siihen ikään, että on hällä väliä miten olet, kun ketään ei enää kiinnosta mitä kukkahatun alla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ollut kyse taas tuosta ääripäästä vaan ilman meikkiä olosta baarissa tai diskossa tai helsingissä tai kuopiossa tai inarissa tai jossakin jossa muita naisia. Meneppäs naisena ilman meikkiä sukulaisjuhliin, kun muuten sukulaiset ovat nähneet sinut meikit päässä, niin johan alkaa supatus ja kuiskinta.

        Valtaosaa tuntemattomists ihmisistä ei todellakaan kiinnosta onko sulla meikit vai ei. Sä vaan itse kuvittelet, että niitä kiinnostaa. Ihan normaali ilmiö. Sua itseäs ahdistaa niin luulet, että vieruskaverin hyvälle jutulle naurava nauraakin sulle. Vaikka todellisuudessa se ei ole edes huomannut sun pärstävärkkiäs.

        Mitä sukujuhliin tulee niin olen pahoillani, jos sulla on noin törkeä suku. Se ei kuitenkaan tarkota, että meillä muilla olis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko päässyt siihen ikään, että on hällä väliä miten olet, kun ketään ei enää kiinnosta mitä kukkahatun alla on?

        Riippuu mikä se ikä on. En tosiaan ole enää yläasteella. Siellähän tuollainen teinikuvio ja kuvitelma kaikkien tuijottamisesta on ihan normaalia. Siitä kasvaa yleensä yli viimeistään 25 ikävuoteen mennessä. Valtaosaa tuntemattomista ihmisistä kun ei vaan aidosti kiinnosta miltä sä näytät. Sä olet vaan itse niin itsekriittinen, että luulet muidenkin ihmisten jatkuvasti pohtivan sinua. Usko pois ei ne pohdi, voi ihan rentoutua ton asian suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mikä se ikä on. En tosiaan ole enää yläasteella. Siellähän tuollainen teinikuvio ja kuvitelma kaikkien tuijottamisesta on ihan normaalia. Siitä kasvaa yleensä yli viimeistään 25 ikävuoteen mennessä. Valtaosaa tuntemattomista ihmisistä kun ei vaan aidosti kiinnosta miltä sä näytät. Sä olet vaan itse niin itsekriittinen, että luulet muidenkin ihmisten jatkuvasti pohtivan sinua. Usko pois ei ne pohdi, voi ihan rentoutua ton asian suhteen.

        Ongelman ydin onkin se, että sinä olet ainut järkevä nainen Suomessa ja 100 % prosenttisen varmuudella katsottuna hyvän asenteesi vuoksi varattu ja lapsiakin sinulla.
        Jäljelle jäi nämä pölvästit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en ole minäkään kuullut aiemmin suominaisia moitittavan liiallisesta meikkaamisesta ja ulkonäköön panostamisesta. Yleensä tälläkin palstalla jurputus kohdistuu ihan vastaikkaiseen suuntaan. Noin yleisesti ottaen tässä maassa katsotaan helpommin kieroon, jos panostat kovasti ulkonäköösi.

        Onhan monet julkikset aivan ylimeikattuna jopa ruman näköisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ihmisen pitäisi saada kulkea sellaisena kuin ITSE haluaa, eikä pakotettuna/painostettuna kumpaankaan suuntaan? Se on minun mielestäni paljon terveempi ajattelutapa. Ei minua ainakaan kenenkään meikit ahdista.

        Eihän tässä nyt kielletä meikkaamasta, enempi taisi olla aloituksessa kommentissa kyse siitä, että olisi vapaampaa, eikä sitä kuuluisaa lauma ilmiötä, mitä Suomen naisilla on. Tää lauma ilmiö käytös on niin arkista, että siitä puhutaan ääneen kuin opetus mielessä alle 20 vuotiaille ja sitä nuoremmillekin naisen aluille, vaikka tyyliin, että äiti käy ajamassa kainalo karvansa tai äiti käy ajamassa sääri karvansa. Sitten täällä törmää keskusteluihin, jossa 14 vuotias kysyy ohjeita siihen, että miten saisi äidiltään luvan ajaa säärikarvansa 14 vuotiaana tai miten ne voidaan poistaa säärikarvat jaloista tai kysymys vai olla kainalo karvoijen ajamisesta pois. Elikkä lauma käytös opetetaan jo nuorille naisen aluille, josta he eivät pääse eroon edes vanhainkodin idässä, jossa hoitaja ajaa säärikarvat pois ja kainalo karvat pois ja saattaa ajaa jatkojen välin karvat pois. Ja kieroon katotaan toisten naisten silmillä jos on kainalo karvoja toisella naisella tai jalka karvoja tai jalkoväli karvoja ja saattaa jopa itse katsoa itseään kieroon jos karvoja löytyy.

        Tästä päästään siihen toteamukseen, että kyllä niitä meikki poliisi naisia löytyy myöskin jotka vaatii silmillään muitakin meikkaamaan vaikka luonnon kauneus olisi hyvästä ja paremman näköistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan monet julkikset aivan ylimeikattuna jopa ruman näköisiä.

        Totta puhut sinä viisaspää. 👁👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan monet julkikset aivan ylimeikattuna jopa ruman näköisiä.

        Ja ulkomailkako tätä ongelmaa ei sinusta ole? Minusta tämän hetken globaalisti suositut meikkaustyylit saavat lähes naisen kuin naisen näyttämän hyvin maskuliisiselta. Vaan jokainen toki maalaa naamansa sellaiseksi mikä omaa silmää miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä nyt kielletä meikkaamasta, enempi taisi olla aloituksessa kommentissa kyse siitä, että olisi vapaampaa, eikä sitä kuuluisaa lauma ilmiötä, mitä Suomen naisilla on. Tää lauma ilmiö käytös on niin arkista, että siitä puhutaan ääneen kuin opetus mielessä alle 20 vuotiaille ja sitä nuoremmillekin naisen aluille, vaikka tyyliin, että äiti käy ajamassa kainalo karvansa tai äiti käy ajamassa sääri karvansa. Sitten täällä törmää keskusteluihin, jossa 14 vuotias kysyy ohjeita siihen, että miten saisi äidiltään luvan ajaa säärikarvansa 14 vuotiaana tai miten ne voidaan poistaa säärikarvat jaloista tai kysymys vai olla kainalo karvoijen ajamisesta pois. Elikkä lauma käytös opetetaan jo nuorille naisen aluille, josta he eivät pääse eroon edes vanhainkodin idässä, jossa hoitaja ajaa säärikarvat pois ja kainalo karvat pois ja saattaa ajaa jatkojen välin karvat pois. Ja kieroon katotaan toisten naisten silmillä jos on kainalo karvoja toisella naisella tai jalka karvoja tai jalkoväli karvoja ja saattaa jopa itse katsoa itseään kieroon jos karvoja löytyy.

        Tästä päästään siihen toteamukseen, että kyllä niitä meikki poliisi naisia löytyy myöskin jotka vaatii silmillään muitakin meikkaamaan vaikka luonnon kauneus olisi hyvästä ja paremman näköistäkin.

        Vaan mikä sinusta tuossa on niin erityisen suomalaista? Tuo ilmiö on vielä monin verroin voimakkaampana voimissaan muualla maailmassa. Jotenkin huvittavaa, kun puhutaan kuin suomalaiset naiset olisivat jotenkin erityisen kärjessä ulkonäön pohtimisessa ja karvojen ajelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei meikitön kuukausi alkaa Heinäkuun alusta, ketkä naiset yhtyy tempaukseen??

        Lehdet nyt ainakin kirjoittaa Dannyn naisista ja kirjoittaa siksi, että lehti myy hyvin, eli kyllä näyttää kiinnostavan.

        Mä osallistun meikittömään kuukausi kokeiluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kieroon katsoo toiset naiset, jos jätän meikkaamatta mennessäni ihmisten ilmoille. 💅👁👀

        Tänään yks muija räpytteli tekoripsejään mulle, kun olin ilman meikkejä. Täytyykö minunkin alkaa nyt sitten käyttämään tekoripsiä?


    • Anonyymi

      Ratkaisu tähän olisi ottaa Suomeen vastaan vain naimattomia naisia pakolaisiksi.
      Mies pakolaisia jo Suomessa onkin ihan tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Italia ottaa maahansa kaikki hyvännäköiset sinkku nais pakolaiset ja laittaa mies pakolaiset eteenpäin. Reilua!


    • Anonyymi

      Etelä-Korean naisten pukeutumistyyli on todella edellä muuta maailmaa. Linkki teksti pitää kopioida ja liittää netti haku kenttään, että saat oikean sivun näkyviin, koska linkit eivät ole kokonaan aktiinen täällä, että ohjaisi oikealle sivulle. Viikon päästä sama pukeutumistyyli joka kunnassa Suomessa, jos halutaan osoittaa, että Suomi on vapaa maa pukeutumistyylissä. Tonnista vetoa, että tämän tuomitsee muut naiset, jotka eivät ryhty tähän pukeutumistyyliin ja jopa laki säädetään kieltämään tämä pukeutumistyyli muiden naisten vaatimuksesta! Taaskaan miehet eivät ole syypäitä vaan me naiset itse olemme syypäitä!💃


      https://www.google.com/search?q=今年夏季4款“下衣失踪”穿搭很火让你美美地秀出大长腿- 穿衣搭配- 辣妈 ...&client=ms-android-huawei&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiFq47UoMvwAhXpxIsKHU0aCrsQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=524&dpr=3


      https://www.google.com/search?q=今年夏季4款“下衣失踪”穿搭很火让你美美地秀出大长腿- 穿衣搭配- 辣妈 ...&client=ms-android-huawei&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiFq47UoMvwAhXpxIsKHU0aCrsQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=524&dpr=3#imgrc=YAPu6YTm4K7roM&imgdii=FWgz6lCEc_YE8M


      https://www.google.com/search?q=今年夏季4款“下衣失踪”穿搭很火让你美美地秀出大长腿- 穿衣搭配- 辣妈 ...&client=ms-android-huawei&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiFq47UoMvwAhXpxIsKHU0aCrsQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=524&dpr=3#imgrc=FWgz6lCEc_YE8M&imgdii=-WawRe4wLECKUM


      https://www.google.com/search?q=悟空问答- 你如何评价“下衣失踪”这种穿搭方式?(Lady聊聊的回答,0赞)&client=ms-android-huawei&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiAwYnDx8vwAhVwl4sKHZh8BxYQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=524&dpr=3#imgrc=DS58rey2gKocnM&imgdii=HjZY2AA4whSFwM


      Ehkä hyväkin asu kesällä, kunhan muistaa bikinihousut pukea päälle, pitkän paita asun alle. Kuka uskaltaisi pukeutua kuin Etelä-Koreassa? Mitä mielipiteitä tulee mieleen asusta? Onko tämä naisen vapautta saada pukeutua vapaasti vai pelkästään tuomittavaa? Saako naiset yleensä päättää enää itse mistään siten, etteikö joku muu olisi tuomitsemassa tai päättämässä mitä nainen saa haluta ja miten naisena saa olla muiden joukossa. Ääripäiden maailma tämä maapallo naisen kannalta elää, kun jossakin peitetään kaikki.

      https://www.google.com/search?q=UN decries 'low, uneven' use of law protecting Afghan women&client=ms-android-huawei&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwju0ePrzMvwAhVvpIsKHV4NAjUQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=524#imgrc=SKRY2Ztr8aJ7tM


      *

      • Anonyymi

        En jaksa alkaa noita aukomaan, mutta jokainen tyylillään. Mulle itselleni on sinällään ihan sama vaikka osa kulkisi Aatamin ja Eevan asuissa. Mitäpä se mulle kuuluu, jos heistä tuntuu hyvältä. Itse en sitä tekisi. Mä kun suojaan ihoani auringolta ihan tarkotukselta. Tuntuu vaan ehkä hieman oudolta jos juuri Etelä-Koreassa kovasti ihoa paljastellaan. Siellä (ja monissa muissakin Aasian maissa) kun tupataan suojautumaan auringolta suorastaan äärimmäisyyksiin saakka. Ehkä siellä on nyt sitten keksitty joku suojakerroin 500 aurinkorasva, ettei vaan pääse uv vanhentamaan ihoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa alkaa noita aukomaan, mutta jokainen tyylillään. Mulle itselleni on sinällään ihan sama vaikka osa kulkisi Aatamin ja Eevan asuissa. Mitäpä se mulle kuuluu, jos heistä tuntuu hyvältä. Itse en sitä tekisi. Mä kun suojaan ihoani auringolta ihan tarkotukselta. Tuntuu vaan ehkä hieman oudolta jos juuri Etelä-Koreassa kovasti ihoa paljastellaan. Siellä (ja monissa muissakin Aasian maissa) kun tupataan suojautumaan auringolta suorastaan äärimmäisyyksiin saakka. Ehkä siellä on nyt sitten keksitty joku suojakerroin 500 aurinkorasva, ettei vaan pääse uv vanhentamaan ihoa.

        Et tiedä mitä yritit kommentoida, koska et katsonut linkkejä.


        Itse ihastuin asun helppoisuuteen 👚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mitä yritit kommentoida, koska et katsonut linkkejä.


        Itse ihastuin asun helppoisuuteen 👚

        Oletan, että jonkinlaista himppasen pidempää t-paitaa/paitulia, hivenen "vesirajan" alapuolelle. Sen kuvan tuosta tekstistäsi saa. Itselleni on tosiaan ihan sama mitä itsekukin päälleen pukee (tai pukeeko). Helppouteen ei kai helman pituus mitenkään vaikuta? Yhtä helppo kai se pitkäkin yksiosainen helma on päälle pukea kuin lyhyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan, että jonkinlaista himppasen pidempää t-paitaa/paitulia, hivenen "vesirajan" alapuolelle. Sen kuvan tuosta tekstistäsi saa. Itselleni on tosiaan ihan sama mitä itsekukin päälleen pukee (tai pukeeko). Helppouteen ei kai helman pituus mitenkään vaikuta? Yhtä helppo kai se pitkäkin yksiosainen helma on päälle pukea kuin lyhyt?

        Mikä se sun vesiraja oikein on? Enpä ole kuullutkaan, että jokin vesiraja olisi Suomen naisilla jossakin olemassa. Puhuisit kuivasta saharasta niin, voisin tietää mitä tarkoitat Suomen naisten kohdalla.

        Päättelyy ja päättelyy, kun ei viitsitä katsoa linkkejä edes, mutta jaksaa kirjoittaa silti, eli tylsiä nämä Suomen naiset, kun eivät viitsi edes katsoa linkkejä, jos joutuu hieman vaivaa näkemään että näkee kyseisen linkin mikä ei toimi Suomi24 sivustolla suoraan ilman kopiointia viesti haku kenttään.
        Ulkomaalainen nainen katsoisi jo pelkästä kiinnostuksesta linkit. Voi tylsyys, mihin Suomen miehet kuolee, kun Suomen naiset niin tylsiä, etteivät viitsi enää edes kiinnostua mistään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se sun vesiraja oikein on? Enpä ole kuullutkaan, että jokin vesiraja olisi Suomen naisilla jossakin olemassa. Puhuisit kuivasta saharasta niin, voisin tietää mitä tarkoitat Suomen naisten kohdalla.

        Päättelyy ja päättelyy, kun ei viitsitä katsoa linkkejä edes, mutta jaksaa kirjoittaa silti, eli tylsiä nämä Suomen naiset, kun eivät viitsi edes katsoa linkkejä, jos joutuu hieman vaivaa näkemään että näkee kyseisen linkin mikä ei toimi Suomi24 sivustolla suoraan ilman kopiointia viesti haku kenttään.
        Ulkomaalainen nainen katsoisi jo pelkästä kiinnostuksesta linkit. Voi tylsyys, mihin Suomen miehet kuolee, kun Suomen naiset niin tylsiä, etteivät viitsi enää edes kiinnostua mistään!

        Eli katsoa pitäisi, vaikka oletus olisi osunut täysin oikeaan. Järjenjuoksuahan se tuokin on. Yllättävän tyhminä sä ulkolaisia naisia pidät. No, mutta kyllä niitäkin varmasti löytyy. Se ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä, että en pidä paheksuttavana ko. pukeutumista. Vaikka sinä mitä ilmeisimmin toivoitkin jyrkkää paheksintaa. Kukin tyylillään ja mikä itsestä hyvältä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli katsoa pitäisi, vaikka oletus olisi osunut täysin oikeaan. Järjenjuoksuahan se tuokin on. Yllättävän tyhminä sä ulkolaisia naisia pidät. No, mutta kyllä niitäkin varmasti löytyy. Se ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä, että en pidä paheksuttavana ko. pukeutumista. Vaikka sinä mitä ilmeisimmin toivoitkin jyrkkää paheksintaa. Kukin tyylillään ja mikä itsestä hyvältä tuntuu.

        Mistä tiedät miltä asiat näyttää, ellet katso?

        Alastomuus on taas eriasia.

        Tää on tätä ylimielistä Suomen naisten asennetta, että kun minä tiedän kuitenkin miltä kuvassa ketäkin näyttää, niin ei minun tarvitse enää katsoa.

        Kyllä minä tiedän miltä tuntuu se tai se asia, niin ei minun tarvitse enää kokeilla sinun ehdotustasi. Kun minä tiedän, niin miksi minun täytyisi vaivautua mihinkään, tämä asenne on juurikin parisuhteen tappaja. Ilmankos erotilastot ovat niin korkealla Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät miltä asiat näyttää, ellet katso?

        Alastomuus on taas eriasia.

        Tää on tätä ylimielistä Suomen naisten asennetta, että kun minä tiedän kuitenkin miltä kuvassa ketäkin näyttää, niin ei minun tarvitse enää katsoa.

        Kyllä minä tiedän miltä tuntuu se tai se asia, niin ei minun tarvitse enää kokeilla sinun ehdotustasi. Kun minä tiedän, niin miksi minun täytyisi vaivautua mihinkään, tämä asenne on juurikin parisuhteen tappaja. Ilmankos erotilastot ovat niin korkealla Suomessa.

        Ai että mistä tiedän miltä näyttää pitkä t-paita ilman alaosan vaatetusta, niinkö.? Kysytkö nyt ihan tosissasi? Ei siihen ihan hirvittävän suurta mielikuvitusta tarvita. Se näyttää noin suurinpiirtein samalta kuin itse näytän lähes joka aamu ensimmäisrn kerran peilin ohi kävelessäni. Ja mulle kun tosiaan on ihan se ja sama miltä se näyttää. Mulle on aivan sama mitä ihmiset päälleen laittavat. He saavat pukea (tai olla pukematta) päälleen ihan mitä tahtovat ja mikä tuntuu heistä itsestä hyvältä. Mitä ihmessä se minulle kuuluu mitä jollakin on päällään?

        Ja kyllä, itse en laittaisi päälleni. Kuten sanoin niin mä suojelen ihoani. Pidän ohuista, mutta ihoa peittävistä vaatteista. Kangas saa näkyä läpi, mutta se kangas pitää olla siinä. Mä en jaksaisi läträtä jokaisena aurinkosena päivänä litratolkulla aurinkosuojaa käsivarsiin ja jalkoihin ja niin edelleen. Se ei ole minusta nopee, eikä kätevää, eikä edes mukavaa.


      • Anonyymi

        Mitä "vapaata" on siinä, jos kaikkien pitäisi pukeutua noin? Minä ymmärrän vapauden oikeutena tehdä kuten minä itse tahdon. Minusta vapaus ei ole sitä että minun on pakko pukea päälleni vaikkapa housut. Näin siitä huolimatta, että housut eivät olleet aina naisille luvalliset ja minulla taas on oikeus laittaa ne päälleni. Vapaus antaa minulle oikeuden pukea päälleni vaikka viimeisen päälle valaanluukorsetin ja tyllihameen.


      • Anonyymi

        Minä katsoin kaikki kuva linkit ja katsoin eteen päin aukaisemiani sivuja, katsoen myös muita kuvia ja sain asiasta aivan toisen näköisen kuvan sekä ajatuksen toisesta näkökulmasta katsottuna. ❤
        Täällä jotkut luulee, asua T-paidaksi, no ei se ole T-paita vaan jotakin muuta sinne päin oleva kuitenkin ja muodikasta. 👍❤👅👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä katsoin kaikki kuva linkit ja katsoin eteen päin aukaisemiani sivuja, katsoen myös muita kuvia ja sain asiasta aivan toisen näköisen kuvan sekä ajatuksen toisesta näkökulmasta katsottuna. ❤
        Täällä jotkut luulee, asua T-paidaksi, no ei se ole T-paita vaan jotakin muuta sinne päin oleva kuitenkin ja muodikasta. 👍❤👅👄

        Kyllähän siellä osassa kuvista oli ihnnpuhtaasti t-paitoja. Tietenkin minkä tahansa tyylin voi toteuttaa monin eri tavoin. Onhan jakkupuvun takkejakin käytetty ilman alaosaa jo ties kuinka kauan. sama tyyli, eri toteutus. Ei tuossa ole mitään uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän siellä osassa kuvista oli ihnnpuhtaasti t-paitoja. Tietenkin minkä tahansa tyylin voi toteuttaa monin eri tavoin. Onhan jakkupuvun takkejakin käytetty ilman alaosaa jo ties kuinka kauan. sama tyyli, eri toteutus. Ei tuossa ole mitään uutta.

        No ei oo Suomessa näkynyt samaa vaatetusta kylissä tai kaupungeissa.
        Kotona voi näkyä ihan mitä vaan, mikä on eriasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo Suomessa näkynyt samaa vaatetusta kylissä tai kaupungeissa.
        Kotona voi näkyä ihan mitä vaan, mikä on eriasia.

        Kyllä niitä jakkupuvun takkeja on näkynyt minikokoisten mikroshortsien kanssa ihan Suomessakin. 90-luvun loppu ja 2000-luvun alku oli noiden kulta-aikaa. Siis jos nyt kokee tuon nimenomaan hyväksi asiaksi. Itselleni ko. asia on ihan se ja sama. Tuo muoti nyt kuitenkaan ei ole millään tasolla uusi.


      • Anonyymi

        Upee asu, vähän sais päät kääntymään, kun menisin tällänen asu päällä, mitä linkeissä oli.


    • Anonyymi

      Fb`n kautta otat kaverin Brasilialaisesta naisesta niin saat tarjokkaita alkaen siitä kaverista, hänen läheisiin mummoista tyttäriin.
      Jos ei vieläkään nappaa niin kuvagalleria laajenee ystävistä maksettuihin morsiamiin saakka.
      Nimimerkillä kokemuksesta viisastuneena vain kotimainen kelpaa.

    • Anonyymi

      Mikä mahtaa olla helppo tapa löytää ulkomaalainen vaimo, pitkiä etsintä aikoja ei viitsisi uhrata, tyyliin mahdollisimman pikainen päämäärän saavuttaminen. Uhrata jotain vuosia johonkin josta ei tuu mitään on järjetöntä uhrausta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tää oli muuten hyvä linkki. Kiitos👄


    • Anonyymi

      Valitse Vladimir Putinin tytär.

      • Anonyymi

        Sinulla on mielenkiintoinen heitto, mistä sait idean päähäsi? Kuka niistä on vapaa?


      • Anonyymi

        Eiköhän samannäköisiä löydy Korkeasaaren paviaani osastolta ja aasian viidakoista varmaan ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän samannäköisiä löydy Korkeasaaren paviaani osastolta ja aasian viidakoista varmaan ilmaiseksi.

        Kösyttää pitäisi oma villi naarastiikeri viidakosta, ei hullumpi idea ja vielä lukutaidoton, niin ei opi lukemalla samoja huonoja tapoja muilta naisilta, ei huono tämäkään.
        (Tajusin yllättävän nopeasti mistä parhaat naiset löytyy, tosin viidakko on iso, että tarkkempaa karttaohjeita.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kösyttää pitäisi oma villi naarastiikeri viidakosta, ei hullumpi idea ja vielä lukutaidoton, niin ei opi lukemalla samoja huonoja tapoja muilta naisilta, ei huono tämäkään.
        (Tajusin yllättävän nopeasti mistä parhaat naiset löytyy, tosin viidakko on iso, että tarkkempaa karttaohjeita.)

        Naiten lehtiä ja vauva oppaita lukemalla mennäänkin jo monesti metsään ja koetaan ne parisuhteen ensimmäiset kriisit, joten lukutaidottomuus saattaisi jopa pelastaa monet parisuhteet varsinkin, jos se kaikkeen kirjoituksiin uskova nainen olisi lukutaidoton. Ehkä mieskin hyvä olla lukutaidoton, niin suhde kestää. Lukevat ihmiset ne eniten eroaa tässä maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiten lehtiä ja vauva oppaita lukemalla mennäänkin jo monesti metsään ja koetaan ne parisuhteen ensimmäiset kriisit, joten lukutaidottomuus saattaisi jopa pelastaa monet parisuhteet varsinkin, jos se kaikkeen kirjoituksiin uskova nainen olisi lukutaidoton. Ehkä mieskin hyvä olla lukutaidoton, niin suhde kestää. Lukevat ihmiset ne eniten eroaa tässä maassa.

        Kaikki naisille suunnatut lehdet ja muu media on pahuutta ruokkivaa valitettavasti.

        Jänis joka juoksee karkuun aiheuttaa saalistus halun, jos on nälkä saada ruokaa, eli monet neuvot ohjaa välttämään miehiä, jolloin saalistus halu kasvaa, eli mennään väärään suuntaan.


        Hameen helmat korviin, niin johan alkaa miehet paeta naisia, tosin kaikki ei pakene, mutta 95 % prosenttia miehistä pakenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naisille suunnatut lehdet ja muu media on pahuutta ruokkivaa valitettavasti.

        Jänis joka juoksee karkuun aiheuttaa saalistus halun, jos on nälkä saada ruokaa, eli monet neuvot ohjaa välttämään miehiä, jolloin saalistus halu kasvaa, eli mennään väärään suuntaan.


        Hameen helmat korviin, niin johan alkaa miehet paeta naisia, tosin kaikki ei pakene, mutta 95 % prosenttia miehistä pakenee.

        Vaan mitenkäs, jos ei haluakaan miettiä vaatetustaan miesten kautta? Jos ei ylipäänsä jaksa pohtia omaa habitustaan sen mukaan, että houkuttaako vai karkottaako? Jos haluaa pukea päälleen ihan vaan sellaiset vermeet, jotka tuntuvat itsestä hyviltä? On se nyt jumalauta, että joka helvetin asian pitäisi muka pyöriä ukkojen ympärillä. Siinähän miettivät mitä miettivät, mulle ainakin on se ja sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mitenkäs, jos ei haluakaan miettiä vaatetustaan miesten kautta? Jos ei ylipäänsä jaksa pohtia omaa habitustaan sen mukaan, että houkuttaako vai karkottaako? Jos haluaa pukea päälleen ihan vaan sellaiset vermeet, jotka tuntuvat itsestä hyviltä? On se nyt jumalauta, että joka helvetin asian pitäisi muka pyöriä ukkojen ympärillä. Siinähän miettivät mitä miettivät, mulle ainakin on se ja sama.

        Juuri tähän pyrinkin, että naiset pukeutuisivat miten itse haluavat, näin myös miehet tekevät.

        Mutta niin lauma maista ja muodin perässä menevää on naisten pukeutuminen.


    • Anonyymi

      Jännä, ettei kukaan osaa vastata aloittajan kysymykseen.

      • Anonyymi

        Kaikki yhtä surkeassa asemassa, kuin aloittaja, niin kellään ei tietoa ulospääsystä.


    • Anonyymi

      Uskomatonta, kuinka vähän ihmiset tietävät mistä löytyisi Vaimo, kuten aloittaja kysyy.
      Se että kukaan ei osaa vastata, niin siitä varmaan johtuu alhainen syntyvyys, kun kukaan ei tiedä.

      Suomi tarvii järjestetyn avioliiton, kun Suomen miehet ei itse löydä vaimoa.
      Naisia ei tämä keskustelu kiinnosta, kun suriseva löytyy sängyn vierestä.

    • Anonyymi

      Meikitön heinäkuu kamppanja saattaisi rohkaista, joitakin naisia irtaantumaan meikin käytöstä, ei huono idea!

    • Anonyymi

      Jos tuot jonkun asu idean esille, niin mikä taas Etelä-Koreassa on todettu vapauttavaksi, niin jopa alkaa lauma suoja vasaroimaan, että onko tää nyt vapautta jos pitäisi pukeutua kuten Etelä-Koreassa mitä täällä on ehdotettu.


      Pitääkö ylipäätänsä pukeutua kainaloihin asti ulottuviin korkeavyötäröisiin varkkuihin kaikkien naisten samaan aikaan sitten???

      On kai niitä normaali vyötärön korkeuden olevia varkkujakin myynnissä ja varmasti matala vyötärön farkkuja housujen vanhoja farkku housuja löytyy kaapista? Eiku lauma pakottaa kaikkien pukeutumaan kainalo varkkuihin.

      • Anonyymi

        Taisin tuolla ylempänä sanoa että mitä vapautta muka on, jos kaikkien pitäisi pukeutua samalla tavalla. Älä yritä vääntää asiaa liittymään yhteen ainoaan tapaan pukeutua. Vapaus on vapautta pistää päälleen mitä tahtoo. Muoti on mitä on, mutta kuka hitto muka käskee seurata sitä? Pue mitä tahdot. En mäkään pistäisi koskaan ja ikinä päälleni korkeavyötäröisiä farkkuja. Sen verran karseat ne silmiini on ihan kaikkien päällä. Sama juttu kapealahkeisten farkkujen kanssa. Musta ne näyttää makkarankuorelta hoikimmankin yksilön päällä. Vaan jokaisella on oikeus näyttää ihan miltä itse tahtoo, vaikka se sitten olisikin musta huvittavan näköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin tuolla ylempänä sanoa että mitä vapautta muka on, jos kaikkien pitäisi pukeutua samalla tavalla. Älä yritä vääntää asiaa liittymään yhteen ainoaan tapaan pukeutua. Vapaus on vapautta pistää päälleen mitä tahtoo. Muoti on mitä on, mutta kuka hitto muka käskee seurata sitä? Pue mitä tahdot. En mäkään pistäisi koskaan ja ikinä päälleni korkeavyötäröisiä farkkuja. Sen verran karseat ne silmiini on ihan kaikkien päällä. Sama juttu kapealahkeisten farkkujen kanssa. Musta ne näyttää makkarankuorelta hoikimmankin yksilön päällä. Vaan jokaisella on oikeus näyttää ihan miltä itse tahtoo, vaikka se sitten olisikin musta huvittavan näköistä.

        Yhteen aikaan jotkut uskalsi Suomessa pukeutua mini hameeseen, nykyään, et näe katukuvassa minihameita.

        Sinä ymmärrät asiat väärin, jos tuo vaihtoehtoja esiin pukeutumisessa, niin ymmärrät asiat heti niin päin, että kaikkien pitää pukeutua niin, jonka jälkeen väität, että nyt sinulla ei ole vapautta pukeutua, kun joku on tuonnut uuden pukeutumis idean Suomeen kaupunki ja kylä ja kunta pukeutumiseen.


        Se että herätessäsi olet pelkkä T-paita päällä ei ole sama ASIA, kuin se, että menet T-paita päällä käymään kaupassa ostamassa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteen aikaan jotkut uskalsi Suomessa pukeutua mini hameeseen, nykyään, et näe katukuvassa minihameita.

        Sinä ymmärrät asiat väärin, jos tuo vaihtoehtoja esiin pukeutumisessa, niin ymmärrät asiat heti niin päin, että kaikkien pitää pukeutua niin, jonka jälkeen väität, että nyt sinulla ei ole vapautta pukeutua, kun joku on tuonnut uuden pukeutumis idean Suomeen kaupunki ja kylä ja kunta pukeutumiseen.


        Se että herätessäsi olet pelkkä T-paita päällä ei ole sama ASIA, kuin se, että menet T-paita päällä käymään kaupassa ostamassa ruokaa.

        En ole ymmärtänyt millään tasolla väärin.Kyse on enemmän siitä miten tuot asiasi esiin. Nyt kaikki pukeutumaan samalla tavalla, kuten hyvin suorasti asian tuolla ylempänä ilmaisit, ei kuulosta lainkaan vapaudelta valita. Itse taas olen jo moneen kertaan sanonut, että vapays on oikeutta päättää itse joko pukeutua noin tai olla pukeutumatta. Mä itse en koe tuossa pukeutumustyylissä mitään erityisen "rohkeaa" enkä koe sen myöskään sen kummemmin viestittävän mitään vapautumista. En myöskään ajattele, että kenenkään pitäisi olla mitenkään erityisen rohkea pukeutumisessaan tai viestittäö mitään vaatetuksellaan. Niin saa toki tehdä, muttasaa myös olla tekemättä. Tärkeintä on, tuntee ITSE oman olonsa hyväksi niissä vaatteissa, oli tyyli mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ymmärtänyt millään tasolla väärin.Kyse on enemmän siitä miten tuot asiasi esiin. Nyt kaikki pukeutumaan samalla tavalla, kuten hyvin suorasti asian tuolla ylempänä ilmaisit, ei kuulosta lainkaan vapaudelta valita. Itse taas olen jo moneen kertaan sanonut, että vapays on oikeutta päättää itse joko pukeutua noin tai olla pukeutumatta. Mä itse en koe tuossa pukeutumustyylissä mitään erityisen "rohkeaa" enkä koe sen myöskään sen kummemmin viestittävän mitään vapautumista. En myöskään ajattele, että kenenkään pitäisi olla mitenkään erityisen rohkea pukeutumisessaan tai viestittäö mitään vaatetuksellaan. Niin saa toki tehdä, muttasaa myös olla tekemättä. Tärkeintä on, tuntee ITSE oman olonsa hyväksi niissä vaatteissa, oli tyyli mikä tahansa.

        Lisään vielä sen, että tuossa kun tosiaan ei ole yhtään mitään uutta. Tuokin on nähty ja ainakin kahdella vuosikymmenellä. Muoti menee sykleissä, eikä mitään varsinaisesti mullistavan uutta ole nähty. Toki jos nyt ei ole yhtään perspektiiviä, eikä ole ollut vaikka jotain äidin ja mummon vanhoja vaatteita, joita muksuna päälleen kokeilla, niin tuo saattaa tuntua uudelta tyyliltä. Vaan siis tosiaan tuossa ei ole mun silmiini oikeastaan mitään eroa niihin vaatteisiin, joissa oma äitini on sellasena parikymppisenä kulkenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin tuolla ylempänä sanoa että mitä vapautta muka on, jos kaikkien pitäisi pukeutua samalla tavalla. Älä yritä vääntää asiaa liittymään yhteen ainoaan tapaan pukeutua. Vapaus on vapautta pistää päälleen mitä tahtoo. Muoti on mitä on, mutta kuka hitto muka käskee seurata sitä? Pue mitä tahdot. En mäkään pistäisi koskaan ja ikinä päälleni korkeavyötäröisiä farkkuja. Sen verran karseat ne silmiini on ihan kaikkien päällä. Sama juttu kapealahkeisten farkkujen kanssa. Musta ne näyttää makkarankuorelta hoikimmankin yksilön päällä. Vaan jokaisella on oikeus näyttää ihan miltä itse tahtoo, vaikka se sitten olisikin musta huvittavan näköistä.

        Miten sut saa yksityis keskusteluun??? Eli miten tavoitan sinut? Olet kiinnostavaa juttu seuraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ymmärtänyt millään tasolla väärin.Kyse on enemmän siitä miten tuot asiasi esiin. Nyt kaikki pukeutumaan samalla tavalla, kuten hyvin suorasti asian tuolla ylempänä ilmaisit, ei kuulosta lainkaan vapaudelta valita. Itse taas olen jo moneen kertaan sanonut, että vapays on oikeutta päättää itse joko pukeutua noin tai olla pukeutumatta. Mä itse en koe tuossa pukeutumustyylissä mitään erityisen "rohkeaa" enkä koe sen myöskään sen kummemmin viestittävän mitään vapautumista. En myöskään ajattele, että kenenkään pitäisi olla mitenkään erityisen rohkea pukeutumisessaan tai viestittäö mitään vaatetuksellaan. Niin saa toki tehdä, muttasaa myös olla tekemättä. Tärkeintä on, tuntee ITSE oman olonsa hyväksi niissä vaatteissa, oli tyyli mikä tahansa.

        Missä päin asut? Mikä kaupunki lähin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä sen, että tuossa kun tosiaan ei ole yhtään mitään uutta. Tuokin on nähty ja ainakin kahdella vuosikymmenellä. Muoti menee sykleissä, eikä mitään varsinaisesti mullistavan uutta ole nähty. Toki jos nyt ei ole yhtään perspektiiviä, eikä ole ollut vaikka jotain äidin ja mummon vanhoja vaatteita, joita muksuna päälleen kokeilla, niin tuo saattaa tuntua uudelta tyyliltä. Vaan siis tosiaan tuossa ei ole mun silmiini oikeastaan mitään eroa niihin vaatteisiin, joissa oma äitini on sellasena parikymppisenä kulkenut.

        Minkä ikäinen nainen oot?

        Kerro perus faktaa lisää, olet kiinnostava.


    • Anonyymi

      Ihan hullua on naisten muoti.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne naiset ole hulluja, jotka menee muotisuuntauksien perässä???


    • Anonyymi

      Nyki kulmakarvat melkein pois ja piirä sitten kynällä kulmakarvat takaisin, siis miten järjetöntä👁👀👀💅😈👚🙋💅

      Mallin töitä tekevillä yleensä on omat alkuperäiset kulmakarvansa, mutta kun joku idiootti tai kauneus salonki on keksinyt hyvän bisneksen muotoilla kulmakarvoja uudestaan, niin naislauma seuraa perässä tietty, kuin jotkut seura koirat ja haukkuu ohikulkevat muut yhtymään lauma käyttäytymiseen.

      Niin rumat uudestaan muotoidut kulmakarvat, että oksettaa nähdessä naisia joilla on uudestaan muotoillut kulmakarvat.

      • Anonyymi

        Ei muotoillut kulmakarvat kertoo naisen luonteesta, mutta muotoilulla halutaan salata omaa luonnetta😈👀👁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muotoillut kulmakarvat kertoo naisen luonteesta, mutta muotoilulla halutaan salata omaa luonnetta😈👀👁

        Siis omat alkuperäiset kulmakarvat ilman muotoilua kertoo naisen luonteesta.


        Nykytyt kulmakarvat, niin et tiedä millaisen millapään kanssa puhut.

        Sanna Marin on epäuskottava, koska uudestaan muotoillut kulmakarvat, niin ei tiedä, miten hänen puhuisiin voisi luottaa. Vähän sama, kuin heittäisi pelle nenän punasena loistamaan nenän päähän, ja yrität vakavasti puhua, niin kukaan ei ota sinua vakavasti, eli sama ilmiö nykytyillä uudestaan muotoiluilla kulmakarvoilla, kuin pelle nenälläkin.


    • Anonyymi

      Hiusten värjäys on mennyt ihan päin helvettiä.

      Blondit siis aidot blondit värjää hiuksensa tummiksi tai muuksi väriksi.

      Tosin ei Suomessa taida aitoja Blondeja olla kuin muutama, jotka hekin värjää.

      Ihan hirvittävää, että alle kolmekymppiset naiset värjää hiuksia vaikkei vielä ole hiukset edes vanhuuden takia harmaantuneet yhtään.

      • Anonyymi

        Naiset ovat kehityksessä jo teini iässä edellä poikia, joten harmaantuvat osa jo teini-iässä ja siksi pitää äidin esimerkistä alkaa värjätä hiuksia jo teini-iästä lähtien ja loput aloittaa värjäyksen alle 20 vuoden iässä.


        Saas nähdä, koska kaikki hulluus tarttuu miehiin, osa hulluus jo tarttunut miehiin. Ai kauheeta.


      • Anonyymi

        Kuinka paljon hiusten värjäys saastuttaa luontoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon hiusten värjäys saastuttaa luontoa?

        Naisten turhamainen tärkeily elämä on hyvin rakasta ilmastolle ja koko maapallolle.

        Miksi kulta on arvossaan, johtuu naisista, kultaa löytyy hyvin vähän maaperästä ja kullan etsintä saastuttaa hirveästi ilmastoa.


    • Anonyymi

      Mulla ois ihan super hyvä sivusto, mistä löytyy vaimo miehelle kuin miehelle. Vinkkinä kannattaa Suomi naiset unohtaa, ne ovat pilalle kasvatettuja jossa yksinhuoltaja äidit ei anna lapsen isäänsä nähdä.

      Pojista taas tulee roikkuhousujen pitäjiä, kun yksinhuoltaja äidit eivät anna lapsen nähdä isäänsä.

      Lakia yritetty monta kertaa muuttaa, mutta naiset valitsee tämän ministeri salkun, niin mikään ei muutu, eikä oikeuslaitos tee päätöksiä kehä kolmosen ulkopuolella siten, että isästä tulisi lähivanhempi. Myös kehäkolmosen sisällä vaan harva isä saa huoltajuuden.
      Näin lapset kasvavat kierroon yksinhuoltaja äitiensä kasvatuksessa. Jos joku lapsi saa isäänsä nähdä, niin harva isä kasvattaa lasta vastoin äidin tahtoa, tai muuten ei nää lastansa kohta ikinä enää, jos ei alistu äidin kasvatus sääntöihin.

      • Anonyymi

        NOSTIT ASIA ESIIN MIKÄ ON AIVAN TOTTA.


      • Anonyymi

        Tuomareilla on kirjoitus pöydän laatikossa paperi jossa ohjeistetaan alle viisi vuotiaiden lasten huoltajuus määräämään äidille oikeuslaitoksissa, tämä paperi on ollut tuomareilla jo 25 vuotta ainakin piilossa työpöydän laatikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomareilla on kirjoitus pöydän laatikossa paperi jossa ohjeistetaan alle viisi vuotiaiden lasten huoltajuus määräämään äidille oikeuslaitoksissa, tämä paperi on ollut tuomareilla jo 25 vuotta ainakin piilossa työpöydän laatikossa.

        Täh??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomareilla on kirjoitus pöydän laatikossa paperi jossa ohjeistetaan alle viisi vuotiaiden lasten huoltajuus määräämään äidille oikeuslaitoksissa, tämä paperi on ollut tuomareilla jo 25 vuotta ainakin piilossa työpöydän laatikossa.

        Tämähän on laiton paperi ohjeistus!


    • Anonyymi

      Nais pula on kaamea Suomessa.

    • Anonyymi

      No huh. 😡😂😀 nosti tunteet pintaan.

    • Anonyymi

      Onko kellään tietoa siitä kuinka pitkiä naisia voi löytää Filippiineiltä?

    • Anonyymi

      Millasii nämä Filippiini naiset oikein sitten ovat?

      • Anonyymi

        Ne on parempia, kuin Suomalaiset naiset.


    • Anonyymi

      Finnair on valtion yhtiö pääosin ja koska Finnairia tuettiin veronmaksajien rahoilla, niin Finnair voisi vasta palveluksena järjestää vaimon haku reissuja Suomen sinkku miehille, jotka ovat jo turhautuneita löytämään Suomesta vaimoa, näin pakolaisia ei tarvitse ottaa Suomeen syntyvyyden laskua hillitsemään, vaan Suomen sinkku miehet hakee sopivan vaimon ulkomailta, kun Suomesta ei etsimälläkään vaimoa löydy.

    • Anonyymi

      Hämäräfirmalle työskentelevä Tanja esittää treffipalveluissa eri naisia – moni suomalaismies on käyttänyt tuhansia euroja viestittelyyn

      Treffisivustoilla ammatikseen viestejä kirjoittavat työntekijät houkuttelevat miehiä lähettämään kalliita viestejä tapaamisen toivossa. MOT seurasi Tanjan työpäivää.



      Tanjan tehtävänä oli uskotella treffipalvelusta maksaville miehille, että heille kirjoittaa 19-vuotias opiskelija tai 37-vuotias personal trainer. Jokainen palvelussa lähetetty viesti on maksullinen.

      Tanja avaa läppärin ja kirjautuu deittipalveluun tunnuksellaan ja salasanallaan. Ruudulle pompahtaa hänestä kiinnostuneen miehen viesti, jossa kysytään kuulumisia.

      Tämän jälkeen ruudulle ilmestyy jälleen uusi viesti eri mieheltä. Tämä kyselee hieman ärtyneenä, eikö olisi jo mahdollista järjestää tapaaminen tälle viikonlopulle.

      Tanja kiertelee ja selittelee vastauksessaan, kuinka on jo ehtinyt sopia tapaavansa tuttaviaan ja syövänsä päivällistä näiden kanssa.

      Miestä ärsyttää. Viesteihin on uponnut sievoinen summa rahaa. Deittipalvelun kautta ei ole järjestynyt vielä ainoatakaan tapaamista, vaikka naiset vaikuttavat olevan hänestä aidosti kiinnostuneita.



      Miehet eivät tiedä viestittelevänsä juuri Tanjan kanssa. Hän esiintyy deittisivustolla esimerkiksi 19-vuotiaana opiskelijana Roosana, 37-vuotiaana personal trainerina nimeltä Jonna ja 56-vuotiaana kahvilatyöntekijänä Sylvinä.

      Tarkoituksena on houkutella miehet käyttämään deittipalveluun mahdollisimman paljon rahaa lähettämällä naisille maksullisia viestejä. Jutussa näkyvät viestit ovat miesten palveluun lähettämiä.

      ‒ Viestiä kirjoittaessa täytyy myös aina miettiä profiilin mukaan, kirjoittaako viestiä 19-vuotiaana nuorena vaiko varttuneempana naisena. Niissä täytyy olla erilainen tyyli, Tanja kertoo Ylen MOT-toimitukselle.

      Tanja ei esiinnyt jutussa oikealla nimellään asian arkaluontoisuuden vuoksi. Poliisin mukaan hän on saattanut syyllistyä deittipalvelussa työskennellessään rikokseen.

      Tanja ei kuitenkaan itse tiedä, kuka hänen työnantajansa on. Yritys ei vastannut MOT:n haastattelupyyntöön.

      Tanja kertoo monien miesten rakastuneen hänen esittämiinsä naisiin.



      Tanja vakuuttaa miehille olevansa profiilin nainen

      Tanja työskentelee suomenkielisille sivustoille, jotka mainostavat olevansa kohtaamispaikkoja sinkuille.



      MOT seurasi syksyllä yhden lauantai-iltapäivän ajan, kuinka Tanja kirjoittelee palvelussa lukuisten eri miesten kanssa. Tanja saa viestejä useilta eri sivustoilta, joilla oleville profiileille miehet kirjoittavat.

      ‒ Joskus miehet ovat löytäneet naisten profiileja eri treffipalveluista ja ovat näille vihaisia siitä, että naiset näyttävät hakevan seuraa muualtakin, vaikka viestittelevät jo miehen kanssa.

      Sivustojen käyttäjäehdoissa mainittiin MOT:n seuratessa Tanjan työpäivää, että sivusto sisältää sekä käyttäjä- että viihdeprofiileja. Viihdeprofiilit ovat palvelun mukaan kuvitteellisia profiileja, jotka eivät ole käytettävissä fyysisiin tapaamisiin. Myöhemmin sivuston käyttöehtoihin lisättiin merkintä, että viihdeprofiilit tunnistaa sydänmerkistä.

      Tanjan mukaan hänen piti uskotella miehille viihdeprofiilien olevan palvelun asiakkaita, kuten miehetkin.

      ‒ Miehet kysyvät välillä, että oletko sinä nyt varmasti oikea.

      19-vuotiaalle Roosalle kirjoittava mies on otettu, että nuori ja kaunis nainen on kiinnostunut hänestä, vaikka hän on yli 60-vuotias. Roosa keikistelee profiilikuvassaan tiukoissa farkuissa ja valkoisessa paidassa, jonka edustan nyörit ovat hieman auki.

      ‒ Ikä ei minua haittaa, en ole siitä ikinä välittänyt, Tanja kirjoittaa miehelle.

      ‒ Ihanaa, että ajattelemme asiasta samalla tavalla, kultaseni, mies vastaa.



      Miehet ostavat palveluun kreditejä, joilla he voivat lähettää viestejä. Palveluun voi ostaa kerrallaan kymmenestä kahdeensataan kreditiä, jotka oikeuttavat samaan määrään viestejä.

      Kymmenen viestin paketti maksaa reilut 15 euroa ja kahden sadan viestin paketti jo yli 230 euroa. Jokainen palvelussa lähetetty viesti maksaa siis 1,15‒1,50 euroa.

      Monet miehistä kertovat Tanjalle käyttäneensä palveluun huimia summia, jopa yli 8000 euroa reilun vuoden aikana.

      ‒ Vastaan on tullut myös maanisessa vaiheessa ollut henkilö, joka oli käyttänyt sosiaalitukensa palveluun.

      Moni viesteihin sievoisia summia käyttäneistä miehistä ilmaisee viesteissä turhautumistaan siihen, ettei tapaamista saada koskaan aikaiseksi ja rahaa kuluu naisen vain viestitellessä.

      ‒ Miehen tiedustellessa asuinpaikkaa katson, missä hän itse asuu ja ilmoitan asuinpaikaksi jonkun lähistöllä sijaitsevan paikkakunnan. Paikka ei saa olla liian kaukana, jotta kiinnostus säilyy, Tanja kertoo.


      Jatkuu....

    • Anonyymi

      Jatkuu...


      ‒ Miehen tiedustellessa asuinpaikkaa katson, missä hän itse asuu ja ilmoitan asuinpaikaksi jonkun lähistöllä sijaitsevan paikkakunnan. Paikka ei saa olla liian kaukana, jotta kiinnostus säilyy, Tanja kertoo.



      Välillä sivustolle kirjoittavat miehet epäilivät keskustelevansa feikkiprofiilin kanssa. Tanjan mukaan työntekijöiden piti vakuuttaa miehille, että profiilit kuuluvat olemassa oleville naisille.



      Viesteihin vastaamisessa auttavat muiden työntekijöiden miehistä ylös kirjaamat henkilökohtaiset tiedot. Näin miehen taustaan voi tutustua nopeasti, mikäli työntekijät eivät ole viestitelleet tälle aiemmin. Tiedot voivat olla hyvin yksityiskohtaisia tai arkaluonteisia.

      Tanja kertoo, että sivustolla vastaan tulleet miehet ovat olleet iältään 18–88-vuotiaita. Moni heistä on myös lähettänyt kuvansa naiselle, jonka kanssa he kuvittelevat viestittelevänsä. He näyttävät lähettämissään kuvissa täysin tavallisilta suomalaisilta miehiltä. Jotkut miehet ovat lähettäneet palvelun naisille kuvia myös lapsistaan tai vaimostaan.

      Kuvat päätyvät Tanjan tuntemattomalle työnantajalle. Palvelun käyttöehtojen mukaan käyttöoikeudet kaikkeen materiaaliin, kuten valokuviin, siirtyvät palveluntarjoajalle.



      Moni miehistä on rakastunut

      Tanja kertoo, että välillä sivustolle tulee uusia profiileja ja edellisiä poistuu, kun miehet alkavat epäillä profiilien aitoutta.

      Osa profiileista on ollut sivustolla kauankin. Tanja kertoo, että pisin hänen havaitsemansa viestittely profiilin ja miehen välillä on jatkunut yli kolme vuotta.

      ‒ Moni miehistä on aivan rakastunut naisiin ja on ostanut heille kihlatkin. Osa on ostamassa lippuja matkoille ja osa kutsuu lomaosakkeilleen ulkomaille.

      Naisten profiilitekstit eivät ole aina uskottavia. Osa palvelun naisista on liian nuoria työskennelläkseen ilmoittamassaan ammatissa, osan ammatteja ei ole Suomessa olemassa. Profiileista tulee vaikutelma, että ne on kopioitu eri maihin vain kieltä muuttamalla. Tekstit ovat kuitenkin virheetöntä suomea.

      Tanja kertoo, että työntekijöiden pitää pyrkiä häivyttämään epäjohdonmukaisuuksia ja varomaan luomasta sellaisia itse. Hänen mukaansa valvojilta voi tulla työvuoron aikana huomautuksia ja ohjeita, mikäli työntekijä tekee jotakin väärin tai esimerkiksi jättää kirjaamatta ylös miehen antamia tietoja, joita muiden työntekijöiden on jatkossa hyvä tietää.

      Tanja pohtii, miksi miehissä ei herätä epäilyksiä se, että naiset vastaavat heille aina välittömästi, mihin aikaan vuorokaudesta tahansa he sattuvatkin näille kirjoittamaan.

      MOT testasi sivustoja myös tekemällä niille naisen profiilin. Tarkoituksena oli selvittää, saavatko myös naiset työntekijöiltä viestejä. Koehenkilö sai viestejä ylläpidetyiltä naisprofiileilta, vaikka sanoi etsivänsä palvelussa miesseuraa.

      Sivustolla olevat miehet olivat kuitenkin selkeästi oikeita ihmisiä. Osa profiileita sivustolle luoneista miehistä ilmoitti profiilissaan koko nimensä tai muuten niin paljon tietoja itsestään, että heidät voitiin tunnistaa aidoiksi ihmisiksi hakemalla heistä tietoja Googlen hakukoneella.

      Kuka sivustoja oikeastaan pyörittää?

      Työnantaja kommunikoi anonyymisti ja työkavereiden nimet salataan

      Tanja löysi chat-operaattorin työpaikkailmoituksen netistä.

      Haettuaan paikkaa hänet pyydettiin netissä suoritettaviin soveltuvuustesteihin. Jo rekrytointivaiheessa hänen piti lähettää yritykselle kopio omasta passistaan. Hän ei ole koskaan tavannut tai keskustellut työnantajansa kanssa.

      Ohjeet työn tekemiseen Tanja saa Skype-palvelussa viesteinä, puheluita ei soiteta. Työnantaja ohjeistaa häntä myös anonyymin sähköpostin välityksellä. Työntekijöiden saamat ohjeet ja viestit on kirjoitettu virheettömällä suomella.

      Tanja ei tunne myöskään työkavereitaan. Hän näkee, että miesten viesteihin kirjoittavat lukuisat muutkin työntekijät. Heidän nimiään hän ei tiedä.

      Palkkio tehdystä työstä työntekijöille tulee Hollantiin rekisteröidyn palkanmaksuyrityksen kautta. Varsinainen maksaja ei käy ilmi tiliotteella näkyvästä maksutapahtumasta.

      Palkkaa Tanja saa kirjoittamiensa viestien perusteella.

      Työntekijöiden on kirjoitettava viikossa vähintään 200 viestiä, mistä he ansaitsevat 25 euroa. Palkkioita maksetaan kuitenkin vasta, kun tienattu summa ylittää 50 euroa maksukerralta. Viestittely on kiivainta viikonloppuisin, jolloin työntekijä saa kahden sentin lisäpalkkion lähetettyä viestiä kohti.

      Myös vastausviestien pituus on määritelty tarkasti, viestien on oltava vähintään 70 merkin ja enintään 800 merkin pituisia. Viestien on oltava pituudeltaan vähintään puolet miesten lähettämistä viesteistä. MOT on nähnyt yrityksen palkkiotaulukon.

      Työntekijän kirjauduttua ohjelmaan hän saa nähtäväkseen vain yhden viestin kerrallaan. Viestejä kirjoittaessa työntekijöiden täytyy olla nopeita, sillä saman viestin voi saada vastattavakseen yhtä aikaa useampi työntekijä. Heistä ensimmäisenä viestin lähettänyt saa palkkion ja hitaammat vastaajat järjestelmä lennättää ulos.

      Jatkuu...

    • Anonyymi

      . Jatkuu...

      Työntekijän kirjauduttua ohjelmaan hän saa nähtäväkseen vain yhden viestin kerrallaan. Viestejä kirjoittaessa työntekijöiden täytyy olla nopeita, sillä saman viestin voi saada vastattavakseen yhtä aikaa useampi työntekijä. Heistä ensimmäisenä viestin lähettänyt saa palkkion ja hitaammat vastaajat järjestelmä lennättää ulos.

      Työntekijöitä rekrytoidaan yritykseen Asiakas-palvelut-nimisellä sivustolla.

      Tanja löysi työpaikan netissä olevan ilmoituksen perusteella. Ilmoituksessa kerrotaan, etteivät asiakkaat saa tietää työntekijän oikeaa henkilöllisyyttä.


      Jo työhaastatteluvaiheessa testataan työntekijän kykyä pitää yllä keskustelua ja saada vastapuoli lähettämään mahdollisimman paljon viestejä tapaamista vältellen.

      Poliisin mukaan chat-yrityksen työntekijät voivat mahdollisesti syyllistyä jopa rikokseen, jos he tietoisesti huijaavat ihmisiä, vaikka tämä tapahtuisikin työnantajan ohjeistuksesta. Rikoskomisario Hannu Kortelaisen mukaan työntekijän pitää ymmärtää, että myös he ovat vastuussa ihmisten huijaamisesta.

      ‒ Asiassa ei voi piiloutua työnantajan selän taakse. Kyllä tuossa voi lähteä epäilemään jopa niin sanottua tekijäkumppanuutta tai ainakin avunantoa petokseen.



      Asiakas-palvelut-nimisellä sivustolla kehutaan chat-operaattorina työskentelyä. Mainoksessa Erika VIrtasta esittävää kuvaa on käytetty myös muilla sivustoilla. MOT löysi verkosta sivuston, jossa samaa kuvaa oli käytetty myös esittämään saksalaista au pairia, joka kertoi työkokemuksistaan.



      Poliisi pitää riskinä sitä, että työntekijät ovat lähettäneet työnantajalle kopion passistaan. Henkilötietojen avulla voidaan tehtailla tilauspetoksia passin halijan nimissä tai passikopioita voidaan hyödyntää muiden huijausten tai petosten tekemisessä.

      ‒ Tällaista passikopiota on käytetty eri puolilla Eurooppaa tehdyissä nettihuijauksissa, joissa esimerkiksi vuokrataan asuntoja väärillä tiedoilla ja lähetetään asunnon vuokraajalle todisteena vuokraajan henkilöllisyydestä kyseinen passikopio.

      Kuka Tanjan työnantaja on? Sivustoja ylläpitävä yhtiö ei vastannut haastattelupyyntöihin, jotka MOT lähetti verkkosivuilta löytyviin sähköpostiosoitteisiin.

      MOT:n tutkiessa asiaa lisää selvisi, että yrityksen omistaja on peittänyt jälkensä poikkeuksellisen hyvin.

      Yhtiön jäljet johtavat Väli-Amerikkaan

      Chat-palvelun todellisia omistajia ja toimijoita on käytännössä mahdotonta selvittää, koska yhtiöiden omistukset on ketjutettu useiden maiden kautta.

      Chat-palvelua tarjoaa hollantilainen yhtiö nimellä Social Links Online. Yhtiön verkkosivut on rekisteröinyt hollantilainen domain-palveluja tarjoava yhtiö, minkä vuoksi yhtiön todellinen perustaja ei tule esille. Yhtiön omistaa costaricalainen yhtiö nimeltä Gallager Executive Group International Limited.

      Hollantilaisten yhtiöiden nimet löytyvät palvelun käyttö- ja sopimusehdoista. Ne ovat kaikilla sivustoilla kuvamuodossa, minkä vuoksi yhtiön nimiä ei löydy esimerkiksi Googlen kautta.

      Yhtiöllä on kuitenkin todennäköisesti vastaavaa toimintaa eri maissa. Siitä kertoo se, että Tanja ja yhtiön muut työntekijät ovat saaneet eri kielillä lähetettyjä vastaavia viestejä.

      Sivustolle työntekijöitä rekrytoivan firman jäljet johtavat Bulgariaan.

      Enempää yrityksestä ei selviä.

      Koska yritys toimii ulkomailla, on Suomen poliisilla hyvin rajalliset mahdollisuudet puuttua sen toimintaan.

      Pahimmillaan arkaluontoisilla tiedoilla voidaan kiristää

      Rikoskomisario Hannu Kortelainen Helsingin poliisilaitokselta kertoo, että Suomessa poliisilla on toimivaltaa vain esitutkintatoimenpiteisiin. Toiminnan tutkimiseksi poliisi tarvitsisi virka- tai oikeusapua ulkomailta.

      Kortelaisen mukaan mahdollisuudet viranomaisyhteistyöhön vaihtelevat.

      ‒ Mitä monimutkaisemmasta selvittelystä on kysymys, sitä hankalampaa asioiden hoitaminen on. Jo Euroopan ja EU:n sisällä on melkoisen suurta vaihtelua tässä, puhumattakaan kun mennään Euroopan ulkopuolelle.

      Poliisin virka-apupyyntöihin ei välttämättä lähdetä edes vastaamaan, jos kyse on pienestä summasta.

      ‒ Jos kyse on pienehköistä rahasummista muutamista tuhansista muutamiin kymmeniin tuhansiin, niin virka-apuun ei välttämättä saa koskaan mitään vastausta tai siitä suoraan kieltäydytään.

      Poliisi on kirjannut yksittäisiä tapauksia liittyen treffihuijauksiin, mutta suurena ilmiönä ne eivät näy. Kortelainen näkee, että syynä voi olla se, että huijatuksi tuleminen nolottaa ja hävettää.

      ‒ Tapauksia on varmaan paljonkin, mutta aihe on yleensä sen verran arka ja sensitiivinen, että ihmiset eivät helposti tee asiasta ilmoitusta poliisille. Menetetyt summat eivät välttämättä ole yksittäistapauksissa niin suuria, joten ehkä tyydytään vain nuolemaan haavoja yksikseen.

      On mahdollista, että kaikki eivät välttämättä edes tiedosta tulleensa huijatuksi.

      Näin tunnistat huijaussivun

      Poliisin mukaan on useita hyviä keinoja tunnistaa huijaussivustot.

      Jatkuu...

    • Anonyymi

      Onko netti sivustoa josta joku on löytänyt Filippiineiltä naisen? Laitatko sivuston tänne.

      • Anonyymi

        Suomesta kukaan ei käy Filippiineillä.


    • Anonyymi

      ...........Jatkuu......

      On mahdollista, että kaikki eivät välttämättä edes tiedosta tulleensa huijatuksi.

      Näin tunnistat huijaussivun

      Poliisin mukaan on useita hyviä keinoja tunnistaa huijaussivustot.

      Ensimmäisiä merkkejä huijauksesta voi olla se, että treffiseuralainen välttelee tapaamista ja häneen ei pysty ottamaan yhteyttä esimerkiksi puhelimitse tai videon välityksellä.

      Poliisi kehottaa etsimään verkosta tietoa ja muiden kokemuksia sivustosta sen sijaan, että luottaisi sivustolla kerrottuihin kokemuksiin.

      Yleensä sivustolle kirjoitetut kommentit ovat sivuston ylläpitäjän itsensä laatimia.

      Poliisin mukaan chat-palveluihin kirjoitetut arkaluontoiset tiedot voivat vääriin käsiin päätyessään johtaa jopa kiristykseen.

      ‒ Tietomurtoja onnistutaan tekemään hyvin suojattuihinkin järjestelmiin, joten tuolla mentaliteetilla hallinnoitujen huijariyritysten kohdalla riski tietomurtoihin on tietysti melkoisesti suurempi. Jos sivustolle on antanut itsestään henkilökohtaisia ja arkaluonteisia tietoja, niin mahdollisuudet Vastaamo-tyyppiseen kiristykseen ovat aina olemassa, rikoskomisario Kortelainen toteaa.



      Mies kertoo 19-vuotiaan Roosan profiilin vaikuttavan aidolta.



      Tanjaa harmittavat rakkaudentunnustukset

      Tanja sanoo, ettei hän koe viestien kirjoittamisesta huonoa omaatuntoa, jos kyseessä on lyhytaikainen viestittely ja hän tarjoaa miehelle juttuseuraa.

      Häntä harmittavat kuitenkin tapaukset, joissa mies on uskonut jo kuukausien tai vuosien ajan viestittelevänsä olemassa olevan naisen kanssa ja vannoo tälle rakkautta.

      ‒ Yksi kertoi esitelleensä netissä näkyvän naisen kuvan lapsilleenkin. Toinen taas oli käynyt poimimassa marjoja ja poiminut myös naiselle kaksi ämpärillistä. Mies oli vihainen, kun nainen ei tullut niitä noutamaan.



      Hän kertoo, että palvelua käyttävät myös esimerkiksi laitoksissa asuvat, liikuntarajoitteiset miehet.

      ‒ Olen joskus vastaanottanut heistä kuvia, joissa näkyy myös hoitajia.

      Tanja halusi tuoda tapauksen julkisuuteen, sillä hän toivoo, etteivät seuraa hakevat miehet tuhlaisi rahojaan ja aikaansa sivustolla, jossa heitä johdetaan harhaan ja josta he eivät tule etsimäänsä seuraa koskaan saamaan.

      Hän on sittemmin lopettanut yritykselle työskentelyn.

      Jutussa olevat viestit ovat asiakkaiden nettitreffipalveluun lähettämiä.

      Loppui....

    • Anonyymi

      Toistan.



      Onko netti sivustoa josta joku on löytänyt Filippiineiltä naisen? Laitatko sivuston tänne.

      • Anonyymi

        Ei kukaan ole käynnyt Filippiineillä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oletko jo kiittänyt huijari naista varmasti isoin kiitos tulee naisilta siksi, että miehet eivät enää mene huijaus sivustoille, joissa joku nainen oikeasti toivoo löytävänsä elämän kumppanin.


        Suomi sivuston ylläpidon ei tarvii poistaa viestejä vaikka haluaakin puolustaa huijari naista!

        Okeasti palvelun tarjoaja on korvaus velvollinen huijauksen uhreille, jos lain mukaan mennään, joku vastuu on huijaavalla naisellakin oltava. Kansainvälinen pidätysmääräys huijaamisesta.


    • Anonyymi

      Onpas erikoinen avaus. Ihan vaan ulkomailta ja mistä vaan käy. Ei taida kuitenkaan ihan kaikki maailman kulttuurit olla kovin tuttuja, noin ainakin perusteluista päätelleen. Toisaalta toki totuus on, että mistä vaan voi hyvän löytää ja se koskee myös Suomea. Eli siis siitä vaan vaimoa etsimään, mutta suosittelen nyt kuitenkin edes vähän miettimään, että millaisesta kulttuurista tuleva voisi itselle käydä. Ei tule sitten ihan niin pahoja ongelmia.

      • Anonyymi

        Ei kai nyt kulttuuri ole se ongelma missään suhteessa? Jos aitoa rakkautta, niin kulttuuri erolla ei ole mitään väliä tällöin.

        Ihmiset ovat sopeutuvaisia vaikka menettämään vasemman kätensä, joten kyllä kulttuuri eroonkin sopeutuu, jos on halua sopeutua. Se vie noin tasan vuoden sopeutua täysin eri elämään, tämä on testattu juttu. Tosin uusi elämän muoto voi olla niin kiinnostava, että ei huomaa sitä aikaa kun sopeutuuu.


        Sinä vaan ehdottelet nettisivustoja, ei sinun tarvitse tietää sitä etukäteen, minkä valitsen, enhän minäkään etukäteen tiedä minkä valitsen, vaan tutkin tarjonnan ja menen sitten mieltymyksen mukaan. Ei kulttuuri merkitse tässä asiassa nyt yhtään.


        Suomi naiset on huono vaihtoehto, senhän näkee siitäkin, että syntyvyys laskee, kun Suomi naiset eivät kelpaa tai Suomen naisille ei kelpaa Suomen MIES, jos ihan totta puhutaan miten päin asiat menee Suomessa.
        Erotilaston ja kaikki kertoo, että Suomi nainen on huono valinta, koska eron Suomi nainen jossakin vaiheessa ottaa kuitenkin, siis yleisin syy eroihin on naisen halu erota miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt kulttuuri ole se ongelma missään suhteessa? Jos aitoa rakkautta, niin kulttuuri erolla ei ole mitään väliä tällöin.

        Ihmiset ovat sopeutuvaisia vaikka menettämään vasemman kätensä, joten kyllä kulttuuri eroonkin sopeutuu, jos on halua sopeutua. Se vie noin tasan vuoden sopeutua täysin eri elämään, tämä on testattu juttu. Tosin uusi elämän muoto voi olla niin kiinnostava, että ei huomaa sitä aikaa kun sopeutuuu.


        Sinä vaan ehdottelet nettisivustoja, ei sinun tarvitse tietää sitä etukäteen, minkä valitsen, enhän minäkään etukäteen tiedä minkä valitsen, vaan tutkin tarjonnan ja menen sitten mieltymyksen mukaan. Ei kulttuuri merkitse tässä asiassa nyt yhtään.


        Suomi naiset on huono vaihtoehto, senhän näkee siitäkin, että syntyvyys laskee, kun Suomi naiset eivät kelpaa tai Suomen naisille ei kelpaa Suomen MIES, jos ihan totta puhutaan miten päin asiat menee Suomessa.
        Erotilaston ja kaikki kertoo, että Suomi nainen on huono valinta, koska eron Suomi nainen jossakin vaiheessa ottaa kuitenkin, siis yleisin syy eroihin on naisen halu erota miehestä.

        Voit toki ajatella sinisilmäisesti,ettei kulttuurieroilla olisi vaikutusta. Kyllä niillä on ja paljon onkin.

        Jos syntyvyydestä olisit aidosti huolissasi niin olisit jo lukenut ne siihen todellisuudessa vaikuttavat syyt. Syntyvyyshän on voimakkaassa laskussa lähes jokikisessä länsimaassa ja muutamassa itäisessä vieläkin rajummin. Jos se kerta kertoo naisten huonoudesta niin rajaa nyt sitten äkkiä pois kaikki laskevan syntyvyyden maat. Siinä putoaa jo tosi paljon ulkomaita pois laskuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit toki ajatella sinisilmäisesti,ettei kulttuurieroilla olisi vaikutusta. Kyllä niillä on ja paljon onkin.

        Jos syntyvyydestä olisit aidosti huolissasi niin olisit jo lukenut ne siihen todellisuudessa vaikuttavat syyt. Syntyvyyshän on voimakkaassa laskussa lähes jokikisessä länsimaassa ja muutamassa itäisessä vieläkin rajummin. Jos se kerta kertoo naisten huonoudesta niin rajaa nyt sitten äkkiä pois kaikki laskevan syntyvyyden maat. Siinä putoaa jo tosi paljon ulkomaita pois laskuista.

        Ai niin ja sama tietysti erotilastojen kohdalla. Mietit mikä on se vielä hyväksyttävä avioeroprosentti ja raakkaat loput ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja sama tietysti erotilastojen kohdalla. Mietit mikä on se vielä hyväksyttävä avioeroprosentti ja raakkaat loput ulos.

        Vielä yksi tilasto, jota kannattaa katsoa oikeastaan enemmän kuin ko. maan sisäisiä avioerolukuja on suomi-x maa avioeroprosentti. Siitä näkee hyvin myös niiden kulttuurierojen vaikutusta. Sinusta ehkä yllättäen suomi-suomi liitot eivät ole eroprosenttitilaston kärjessä. Tosin on (ainakin ollut) myös maita, joiden maalaisten kanssa liitot ovat olleet suomi-suomi liittoja kestävämpiä. Vaan siis tosiaan kannattaa tutustua ja raakata maita pois, jos siia tosiaan tuo avioeroprosentti kertoo juuri naisten huonoudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja sama tietysti erotilastojen kohdalla. Mietit mikä on se vielä hyväksyttävä avioeroprosentti ja raakkaat loput ulos.

        Kirjoituksesta tulee mieleen nainen, joka ei halua Suomen miesten lähtevän hakemaan vaimoa ulkomailta. Tai olisko mies näin kirjoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit toki ajatella sinisilmäisesti,ettei kulttuurieroilla olisi vaikutusta. Kyllä niillä on ja paljon onkin.

        Jos syntyvyydestä olisit aidosti huolissasi niin olisit jo lukenut ne siihen todellisuudessa vaikuttavat syyt. Syntyvyyshän on voimakkaassa laskussa lähes jokikisessä länsimaassa ja muutamassa itäisessä vieläkin rajummin. Jos se kerta kertoo naisten huonoudesta niin rajaa nyt sitten äkkiä pois kaikki laskevan syntyvyyden maat. Siinä putoaa jo tosi paljon ulkomaita pois laskuista.

        Kerro toki oma mielipiteesi siitä miksi syntyvyys on laskussa. Ei kukaan muu osaa asioita sanoa yhtä hyvin kuin sinä sanot.

        Mistä löydät niitä muiden kertomia syitä syntyvyyden laskulle, niin katon pitääkö ne paikkansa.

        Negatiivinen ilmapiiri Suomessa aiheuttaa syntyvyyden laskun ja negatiivinen ilmapiiri koostuu useista asioista. Miesten julkinen tuomitseminen on suuri syy syntyvyyden laskulle ja henkilökohtainen miesten tuomitseminen myös laskee syntyvyyttä.
        Lehdistö kirjoittaa mielellään miehiä syyllistäviä asioista mikä vaikuttaa syntyvyyden laskuun. Oikeuslaitos pitää miehiä syypäinä vaikka vika ois saattanut olla naisessa, tämäkin vähentää syntyvyyttä.

        Naisten tuomitseminen aiheuttaa syntyvyyden laskua.

        Ilmapiiri niin huono, että syntyvyys laskee siksi Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesta tulee mieleen nainen, joka ei halua Suomen miesten lähtevän hakemaan vaimoa ulkomailta. Tai olisko mies näin kirjoittanut?

        Mulle on varsin sama mistä ap. vaimonsa hakee. Ei mun oma miehenikään suomalainen ole. Siksipä voin sanoa, että kulttuurieroilla on paljonkin väliä. Asia kannattaa ottaa huomioon. Minusta on erikoista lähteä etsimään ajatuksella, että ihan mistä kuhan on ulkomailta. Paremmin voisi toimia ajatus, ihan sama mistä kuhan on hiton hyvä tyyppi. Oma mieheni on muuten kotoisin sellaisesta maasta, jonka kanssa Suomi-x liitoissa on yksi pienimpiä eroprosentteja. Vaikkakaan en maata sen perusteella valinnutkaan.

        Maailmassa on paljon maita, joissa erotaan vielä Suomea herkemminkin. Vaan ehkä se täytyy sitten itse käydä kokemassa, että ruoho ei ole vihreämpää ihan kaikkien aitojen takana. Kannattaa valita mihin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki oma mielipiteesi siitä miksi syntyvyys on laskussa. Ei kukaan muu osaa asioita sanoa yhtä hyvin kuin sinä sanot.

        Mistä löydät niitä muiden kertomia syitä syntyvyyden laskulle, niin katon pitääkö ne paikkansa.

        Negatiivinen ilmapiiri Suomessa aiheuttaa syntyvyyden laskun ja negatiivinen ilmapiiri koostuu useista asioista. Miesten julkinen tuomitseminen on suuri syy syntyvyyden laskulle ja henkilökohtainen miesten tuomitseminen myös laskee syntyvyyttä.
        Lehdistö kirjoittaa mielellään miehiä syyllistäviä asioista mikä vaikuttaa syntyvyyden laskuun. Oikeuslaitos pitää miehiä syypäinä vaikka vika ois saattanut olla naisessa, tämäkin vähentää syntyvyyttä.

        Naisten tuomitseminen aiheuttaa syntyvyyden laskua.

        Ilmapiiri niin huono, että syntyvyys laskee siksi Suomessa.

        Suomessa on tietyllä tasolla lapsivihamielinen ilmapiiri. Se ei kuitenkaan liity mitenkään miesten tuomitsemiseen. Tuo kuvitelma on ihan omien korviesi välissä. Jostain syystä meillä lapset koetaan taakaksi. Heidät koetaan taakaksi niin yhteiskunnalle, kuin vanhemmilleenkin. Suomesta on vaikea löytää lapsipositiivista ilmapiiriä ja negaatiota luovat niin naiset kuin miehetkin.

        Yleisenä ajatuksena on, että ensiksi pitää tehdä miljoona asiaa, saada elämänsä valmiiksi ja "elää". Vasta kaiken tuon tehtyään voi hankkia lapsia. Lapset muka pysäyttävät elämän, estävät elämästä ja kaikkea vastaavaa. Ikäänkuin lapset eivät olisi osa elämää vaan joku elämän ulkopuolinen voima, joka estää elämästä. Sanoisinpa jopa, että tämä ajatus on meihinn osin vanhempien sukupolvien taholta kasvatettu. Paljon udeaseammin Suomessa on kuullut kehotuksen hoitaa ensin opinnot loppuun ja mennä töihin. Kyllä niitä lapsia ehtii sitten myöhemminkin. Itse en ole sanomassa, että kaikkien pitäisi hankkia lapsia. Se on jokaisen täysin oma valinta, joka ei muille kuulu.


    • Anonyymi

      Suomen erotilastot ja syntyvyyden laskulle on aivan selkeä selitys ja se on negatiivinen ympäristö, jossa odottavaa nuorta äitiä katsotaan kauhistellen, eikä paksuksi tehnyttä tulevaa isää arvosteta raskaana olevan vanhempien suunnalta vaan ollaan vihaisia ja arvostelevia tulevan lapsen isää kohtaan tulevan lapsen äidin suvun puolelta.
      Tulevan lapsen isää kohdellaan kuin rikollista joka laittoi vanhempien tyttären paksuksi.


      Tää on niin totta.

      Vielä vauva kirjat ja naisten lehdet kirjoitukset pilaa loput suhteesta.

      • Anonyymi

        Tää on aika totta, vauva kirjat kadottaa normaalin järjen käytön, josta tulee jumalan sana jota pilkulleen pitäisi noudattaa ja hermostutaan jollei vauva eläkään siten kuin kirjan ohjeet neuvoo vauvojen kanssa elämään. Eli kun teet asiat vauva kirjojen mukaan ja vauva elääkin eri säännöillä, niin jompi kumpi haluis mennä vauvan ehdoilla ja toinen haluaa mennä vauva kirjan ehdoilla ja riita onkin valmis herkässä tilanteessa. Kumpi sinusta on parempi, toimia vauva kirjan mukaan vai vauvan ehdoilla?


    • Anonyymi

      Löytyykö mitään tietoa aloittajan viestiin?

      • Anonyymi

        Jaa-a saas nähdä, koska joku tietävä törmää tähän keskusteluun ja kertoo.


    • Anonyymi

      Naisille ei saa antaa mitään päätösvaltaa missään asiassa.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet, koska nainen pomona johtaa suhteen umpikujaan ja lopulta toteaa, että on erottava, koska huonona pomona, ei löydä umpikujasta ulos pääsyä. Mies johtaja lähtisi umpikujasta pois, menemällä taaksepäin siihen asti, että pääsee umpikujasta pois.


    • Anonyymi

      Sinä.

      Mistä maista etsisit naista jos etsisit, anna vinkkejä.

      Mistä niitä ulkomaan naisia sitten löytäis netin kautta????

      • Anonyymi

        Saksasta mä hakisin, ovat rikkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksasta mä hakisin, ovat rikkaita.

        Afrikasta vaan parasta hakemaan.


    • Anonyymi

      Etsi hyvä ihminen itse, kai hakukone on intternetissäsi? Senkun haet senssipalstoja ja tiettyä maata tai maanosaa, varmasti löytyy useita osumia.

    • Anonyymi

      Ymmärtääkseni nää keskustelu palstat ole sitä varten, että täällä jaetaan kokemuksia ja tietoa.

      Voihan sitä hakea netistä sivuja, niitä vaan tulee yleensä monta vaihtoehtoa ja kun jokaiseen liittyy koe mielessä ja jos ovat maksullisia sivuja, niin onpahan rahaa ja aikaa mennyt, ennen kuin selviää se, että mikä sivusto on hyvä. Täällä lukee myös suomalaisesta naisesta joka on huijannut suomalaisia miehiä, että jos lähtis jotakin oikein tapaamaan toiseen maahan ja se oliskin huijausta koko juttu, niin voishan sitä hiukkasen vituttaa ja naisena ois vitunmoinen raivoaminen päällä koko matkan ja jokaiselle tulis kerrottua huijauksesta, eikä siitä huijauksesta pääsis ylitse ainakaan nainen.

      Elikkä joku on voinnut jo selvittää asioita omalla kohdalla ja kokemuksia saattaa olla, niin ehkä nyt tämänkaltaista tietoa täältä haettais. Myös kutina siitä, että mikä vois olla hyvä juttu, niin sekin jo pirun hyvää tietoa olisi.

    • Anonyymi

      Jos ajatellaan, että lähtis ihan toisesta maasta paikan päältä etsimään tyttöystävää, josta tulisi se vaimo, niin missä maassa ja missä siellä ois parhaimmat mahdollisuudet löytää yleensäkin vaimo ehdokas, eli onko joku kaupungin nimi antaa tai jotakin suuntaa antaa ja mieluiten omasta mielestäsi se paras löytöpaikka olisi mikä??

      Näitä seuranhaku nettisivu ehdotuksia tulee aika vähän, niin siksi kysyin tätäkin vaihtoehtoa.

    • Anonyymi

      Vaihtoehtona olisi sekin, että lähtis ihan toisesta maasta paikan päältä etsimään tyttöystävää, josta tulisi se vaimo, niin missä maassa ja missä siellä ois parhaimmat mahdollisuudet löytää yleensäkin vaimo ehdokas, eli onko joku kaupungin nimi antaa tai jotakin suuntaa antaa ja mieluiten omasta mielestäsi se paras löytöpaikka olisi mikä??

      Näitä seuranhaku nettisivu ehdotuksia tulee aika vähän, niin siksi kysyin tätäkin vaihtoehtoa.

      • Anonyymi

        Reppureissaten mutta minne??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reppureissaten mutta minne??

        Missä mahtais olla naisia jotka ottais viereen yöksi reppureissaajan? Ei mitään maksullisia ehdotuksia vaan normi naisia.


    • Anonyymi

      Aasian maista vai Euroopasta vai mistä löytyy parhaimmat naiset, joita on mahdollista saada.

      Suomihan super vaikeita naisia täynnä, eli maa joka olisi Suomen naisten vastakohta, eli helppoja, mistä helpon naisen löytää?

    • Anonyymi

      Totta kuin kivi.

      Oikeastaan Yhdysvaltojen TV ohjelmat ja monet muut ohjelmat ovat täynnä ero juttuja, mikä tekee erosta houkuttelevan ajatuksen naisille, kun ohjelmat tarjoaa vihreämpää ruohoa aidan toisella puolella, eli nää ohjelmat jollakin tavalla vaikuttaa naisiin aivan kuten TV mainokset vaikuttaa naisiin.

      Ohjelmisto pitäisi valita niin, että yhdessä olo oiskin jännää ja yhdessä oloon kannustavaa ohjelmia tulisi telkusta, niin johan muuttuis asiat parempaan suuntaan Suomessa.

    • Anonyymi

      Jos ulkomailta tois naisen Suomeen, niin mahtaako niillä olla kuinka ikävä kotimaatansa kohtaan tai ikävä vanhempiaan tai ikävä sisarruksiaan tai ikävä sukulaisiaan?????

      • Anonyymi

        Tuleeko se tilanne, että sukulaissuhteet jää taakse tuonti naisella ja keskitytään elämään Suomessa?


      • Anonyymi

        Miten sopeutuu ulkomaalainen nainen Suomeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko se tilanne, että sukulaissuhteet jää taakse tuonti naisella ja keskitytään elämään Suomessa?

        ...Tää saattaa olla ongelma...


    • Anonyymi

      Kiinalainen vaimo ois kovaa huutoa!

    • Anonyymi

      Israelin nainen olis kyllä nätti.

      • Anonyymi

        Taitaa olla vaikeita saada???


      • Anonyymi

        ... Israelin naiset ovat ihan kiimaisia Suomen miesten perään, hykertelevät kun näkevät Suomalaisen miehen.


    • Anonyymi

      Kuka ottaisi ennemmin Suomalaisen kuin ulkomaalaisen Vaimon?

      • Anonyymi

        Kyllä ulkomaalainen kehrää paremmin, eikä kiukuttele kuten nää Suomalaiset.


    • Anonyymi

      .....

      Kyllä oli vielä joskus Viikinki aikoina helppoa, kun silloin pääasiassa vaimot otiin ja eipä näy kirjoituksia siitä, että joku nainen olisi hirveästi ollut vastaan sitä, että hänet otettiin vaimoksi ja ehkä niinkin päin, että oli kunnia päästä vaimoksi, kun nykyään tää vaimona olo ei ole niin innostavaa yhtään, että sinkkuna ennemmin naiset haluu pysyä ja saahan spermatkin nykyään yksinäinen nainen sperma pankista tai sitten huijataan mies olemaan ilman kortsua ja ollaan sitten pitämättä koko mieheen yhteyttä.

      Synnytys osastolla pitäisi vaatia lapsen isän todistus, eli synnyttäjä pitää hommata lapsen isä paikalle. Vähän väärin, ettei miehet tiedä tulleensa isäksi edes.

      .....

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mahtaako Suomen naisia vaivata asenne ongelma, kun sinkkuna olo on parempaa, kun parisuhde vaihtoehto?

        Mitä mieltä olet onko asenne ongelmasta kyse???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako Suomen naisia vaivata asenne ongelma, kun sinkkuna olo on parempaa, kun parisuhde vaihtoehto?

        Mitä mieltä olet onko asenne ongelmasta kyse???

        Eihän kadulla kulkiessa Suomen naiset edes katseella huomaa Suomen miehiä, kun Suomen miehet ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Loppu rutistus ja hyvät neuvot jakoon!!!

    • Anonyymi

      :D 😅🤣😂🙃

      Kyllä naiset osaavat aina kääntää asiat päälaelleen ja väittävät suhteissa pettäessään, ettei mies ole kuunnellut.

      Jutussa ei ollut pointti meikeistänne ja säärikarvoistanne.

      Mies kyseli neuvoja, mistä löytää nainen ja ulkomaatkaan ei ollut pois suljettu vaihtoehto.

      Kovin kauan en jaksanut rimpsuka lukea, kun jo puhuttiim aivan puuta heinää ja ketjusta tulikin naisten ykskpuolinen keskustelupalsta ulkonäköpaineista. No miehet olisivatkin puhuneet toisenlaisista paineista: ilman-, veren- ja renkaanpaineista otaksun 😜🤪

    • Anonyymi

      Esim. dateinasia.com

      Ehkä nyt ei suoraa vaimoa, mutta idästä naisia jotka ilmoittavat rehellisesti mitä etsivät eikä tätä länsimaista entiedä-eikiinnosta-ehkäjoskus kulttuuria ei ole. Samoin perustietoa tuolla on on uskonnollinen suuntautuminen, koulutus, lapset, haluaako muuttaa suhteen perässä. Neidit myös kertovat oma-aloitteisesti asioita, jotkut enemmän, jotkut vähemmän ja ne jotka etsivät tiettyä asiaa (vaikkapa varakasta miestä tai nuorta oria kertovat siitä kyllä tekstissään.)

      Muutama juttu sitten: Aasialaiset naiset ovat hyvin pragmaattisia. He arvioivat ihan sitä että mikä on sinun kykysi olla sellainen mies joka kantaa hommaa. Tunteilla ei ole paljoa painoarvoa, mutta hyvä mies on aina hyvä mies ja aasian suunnalla lopulta nainen myös sitä tunne puolta arvostaa - se hyvä romanttinen suhde on sitten se tilanne kun kaikki toimii ja huomaa että tykkää oikeasti siitä toisesti (ja aasialaisille hyvä mies ei ole sellainen jännämies.)

      Jos olet itse toimiva äijä jolla ei ole pahemmin ongelmia kuin ehkä sosiaalisesti (kelläpä meistä ei täällä olisi) niin katsele itsellesi vähintään collegen loppuun käynyt fiksu nainen, turha sikäläisiä tavallisia tallaajia on katsella. Jos naisella on koulutusta hänellä on paljon paremmat mahdollisuudet työhön täällä suomessa, jälleen pragmatismi kunniaan - ja jos työ on mahdollista täällä niin naista kiinnosta entistä enemmän koska asiat voisivat järjestyä oikeasti.

      Ota yksi nainen joka vaikuttaa hyvältä, ota yhteyttä ja tutustu oikeasti. Luota järkevästi ja ole avoin. Siitä se lähtee.

      • Anonyymi

        Vastaavasti naisille tässä on lista kaikista maailman maista jotka eivät ole suomi:

        A
        Afghanistan
        Albania
        Algeria
        Andorra
        Angola
        Antigua and Barbuda
        Argentina
        Armenia
        Australia
        Austria
        Azerbaijan
        B
        The Bahamas
        Bahrain
        Bangladesh
        Barbados
        Belarus
        Belgium
        Belize
        Benin
        Bhutan
        Bolivia
        Bosnia and Herzegovina
        Botswana
        Brazil
        Brunei
        Bulgaria
        Burkina Faso
        Burundi
        C
        Cabo Verde
        Cambodia
        Cameroon
        Canada
        Central African Republic
        Chad
        Chile
        China
        Colombia
        Comoros
        Congo, Democratic Republic of the
        Congo, Republic of the
        Costa Rica
        Côte d’Ivoire
        Croatia
        Cuba
        Cyprus
        Czech Republic
        D
        Denmark
        Djibouti
        Dominica
        Dominican Republic
        E
        East Timor (Timor-Leste)
        Ecuador
        Egypt
        El Salvador
        Equatorial Guinea
        Eritrea
        Estonia
        Eswatini
        Ethiopia
        F
        Fiji
        France
        G
        Gabon
        The Gambia
        Georgia
        Germany
        Ghana
        Greece
        Grenada
        Guatemala
        Guinea
        Guinea-Bissau
        Guyana
        H
        Haiti
        Honduras
        Hungary
        I
        Iceland
        India
        Indonesia
        Iran
        Iraq
        Ireland
        Israel
        Italy
        J
        Jamaica
        Japan
        Jordan
        K
        Kazakhstan
        Kenya
        Kiribati
        Korea, North
        Korea, South
        Kosovo
        Kuwait
        Kyrgyzstan
        L
        Laos
        Latvia
        Lebanon
        Lesotho
        Liberia
        Libya
        Liechtenstein
        Lithuania
        Luxembourg
        M
        Madagascar
        Malawi
        Malaysia
        Maldives
        Mali
        Malta
        Marshall Islands
        Mauritania
        Mauritius
        Mexico
        Micronesia, Federated States of
        Moldova
        Monaco
        Mongolia
        Montenegro
        Morocco
        Mozambique
        Myanmar (Burma)
        N
        Namibia
        Nauru
        Nepal
        Netherlands
        New Zealand
        Nicaragua
        Niger
        Nigeria
        North Macedonia
        Norway
        O
        Oman
        P
        Pakistan
        Palau
        Panama
        Papua New Guinea
        Paraguay
        Peru
        Philippines
        Poland
        Portugal
        Q
        Qatar
        R
        Romania
        Russia
        Rwanda
        S
        Saint Kitts and Nevis
        Saint Lucia
        Saint Vincent and the Grenadines
        Samoa
        San Marino
        Sao Tome and Principe
        Saudi Arabia
        Senegal
        Serbia
        Seychelles
        Sierra Leone
        Singapore
        Slovakia
        Slovenia
        Solomon Islands
        Somalia
        South Africa
        Spain
        Sri Lanka
        Sudan
        Sudan, South
        Suriname
        Sweden
        Switzerland
        Syria
        T
        Taiwan
        Tajikistan
        Tanzania
        Thailand
        Togo
        Tonga
        Trinidad and Tobago
        Tunisia
        Turkey
        Turkmenistan
        Tuvalu
        U
        Uganda
        Ukraine
        United Arab Emirates
        United Kingdom
        United States
        Uruguay
        Uzbekistan
        V
        Vanuatu
        Vatican City
        Venezuela
        Vietnam
        Y
        Yemen
        Z
        Zambia
        Zimbabwe

        Ei tarvi lässyttää suomalaisen miehen heikkouksista, vaihtoehtoja näet on.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe