Planetaarinen ruokavalio,dietti.Kaikkia saa syödä

Anonyymi

Tämä uusi planetaarinen ruokavalio on täysin se mistä minä olen tänne JO vuoden kirjoitellut.Eli vähemmän lihaa maitotuotteita ja sokeria ja enemmän kasviksia.

Planetaarisessa dietissä on kaloreitakin juuri saman verran mitä olen sanonut,eli 2500 päivässä

LOPETTAKAA se itsenne näännyttäminen kitudieteillä ja hiilihydraatit kieltävillä dieteillä.
Normaalisti ihminen joka kuluttaa energiaa päivässä 3000 kaloria laihtuu 2500 kalorilla sen 2 kiloa kuukaudessa.

2500 kalorin dietissä saa syödä makeisiakin aivan hyvin 350 kalorin edestä vaikka joka päivä,eikä se haittaa ollenkaan laihtumista.Siihen kestää välillä syödä jopa jäätelönkin jossa on 60-150 kaloria

https://yle.fi/uutiset/3-10600684

3

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en tänne enään kirjoittele.KAIKKI muut ovat täällä jakaneet vain täysin vääriä ohjeita laihduttajalle.

    • Anonyymi

      Planetaariseen ruokavalioon ei mahdu niin paljon sokeria kuin sinä nappaat eikä niin paljon kuin kanaa kuin kanannahkamies syö.

      Viljat (0–60 % energiasta): 232 g = 811 kcal
      Perunat ja vastaavat: 50 g (0–100 g) = 39 kcal
      Kasvikset (kolme eri väriä): 300 g (200–600 g) = 78 kcal
      Kaikki hedelmät: 200 g (100–300 g) = 126 kcal
      Maitotuotteet: maito, juusto ym.: 250 g (0–500 g) = 153 kcal
      Naudanliha ja lammas: 7 g (0–14 g) = 15 kcal
      Sianliha: 7g (0–14 g) = 15 kcal
      Broileri ja muu siipikarja: 29 g (0–58 g) = 62 kcal
      Kananmunat: 13 g (0–25 g) = 19 kcal
      Kalat: 28 g (0–100 g) = 40 kcal
      Palkokasvit: 75 g (0–150 g) = 284 kcal
      Pähkinät: 50 g (25–75 g) = 291 kcal
      Pehmeät rasvat: 40 g (20–80 g) = 354 kcal
      Kovat rasvat: 11,8 g (0–11,8 g) = 96 kcal
      Sokeri: 31 g (0–31 g) = 120 kcal

      Lähde Ravitsemustiede (2021), alunperin Willett et al.: Food in the Anthropocene: the EAT-Lancet Commission on healthy diets from sustainable food systems.

      • Anonyymi

        Kerrankin asiantunteva kirjoitus lähteineen. Tuskin kenelläkään on asiaan mitään vastaväitteitä, ovat ne siis mitä tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe