Perussuomalaiset tulee olemaan ykköspuolue kuntavaaleissa.
Käytiin myös äänestämässä paikallista ehdokasta.
Perussuomalaiset tulee voittamaan vaalit
11
344
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki muut on rahan asialla mutta persut ihmisten.
- Anonyymi
Miksi persut muka olisivat toisten asialla. Kyllä se on niin, että persut on omalla ja muitten rasistien asialla eikä ihmisten asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi persut muka olisivat toisten asialla. Kyllä se on niin, että persut on omalla ja muitten rasistien asialla eikä ihmisten asialla.
miekin näin komerossa, sängyn alla ja pihalla puskassa rasistin. rasistikortti viuhuu aina kun ei kapasiteetti riitä muuhun :D
- Anonyymi
Voi olla. Persut kuitenkin haluaa duunarin kuseen. Haluavat työehtosopimusten yleissitoovuuden roskakorinn. Vieratyöläisille haluavat 3000€ minipalkan. Suomen duunareiden palkoista eivät ole huolissaan. Tälläinen pluffi porukka ei saa minun ääntäni!!
- Anonyymi
ja sitten se mörkö sano että vie hillotkin munkista kun serkunkaimankummintyttärenpoikakaveri sano näin niin se on totinen tosi sitten niin eikä pala edes tulessa se totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sitten se mörkö sano että vie hillotkin munkista kun serkunkaimankummintyttärenpoikakaveri sano näin niin se on totinen tosi sitten niin eikä pala edes tulessa se totuus.
Hyvin meni pesuilla ylitorniolla se on keskusta mikä määrää taas tahin niinkö kuuluuki täälä maaseudulla
- Anonyymi
Seuraavat ainaki
- Anonyymi
Hauska ja ajankohtainen kappale
https://www.youtube.com/watch?v=VMsFQXU8mwU- Anonyymi
Juurikin näin. NapsuRiikka on NapsuRiikka vaikka voissa paistaisi. Sitä Saa Mitä Tilaa... vai mitenkä se slogan meni? Omiltapa eniten taitaa ottaa - pois ääniä...
- Anonyymi
Perussuomalaiset tulevat häviämään puoluekartalta harjoittamansa politiikan takia.
- AnonyymiUUSI
Heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2069026
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265588- 534671
- 914560
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703340Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631