Millainen liikeyritys

Anonyymi

Sivukylän Huolto ja myynti

Yhteensä 46 ilmoitusta

Varpasentie 212 81850 Mätäsvaara
81850 Mätäsvaara
Taitaa myydä vanhaa tavaraa uutena

36

5930

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Mihin perustat väitteesi *vanhaa tavaraa uutena"? Tavarat ovat selvästi vanhoja, ilmoituksissa ei väitetä niitten olevan uusia ja näkeehän sen hinnoistakin.

    • Anonyymi

      Tavaran alkuperä on perusteltua syytä selvittää. Kuen aina.

      • Anonyymi

        Jossain keskustelussa aiemmin oli hyvä mainoslause ko. "firmalle", mene sivukylän kirppikselle, tavarasi ovat jo siellä


    • Anonyymi

      Näinhän se on tehtävä myös ennen naimisiin menoa, niin tulee vähemmän yllätyksiä.

    • Anonyymi

      Mistä aloittaja on "päätellyt" jotta uutta tavaraa? Kyllä noi näyttää vähemmän uusia olevan.

    • Anonyymi

      Eioo ainakkoon huoltoo kun jätti taas vuokrat maksamatta

    • Anonyymi

      Ei ole ostopakkoa! Kukin myyköön mitä tahansa. Saahan sitä myydä uutta ja vanhaa, näkeehän ostaja kumpaa on. Ei kai niin tyhmää ostajaa olekaan, joka sekoittaa uuden ja vanhan.
      Ei myyjä kirpparillakaan seiso vieressä kertomassa mikä on uutta, mikä vanhaa, ihan ite saa sen päätellä.

    • Anonyymi

      Taas mollataan rehellistä liikemiestä. Olen odottanut milloin aloittaa taksibisneksen. Siinä vois myödä samalla oheistuotteitakin.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko oheistuotteilla viinanmyyntiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko oheistuotteilla viinanmyyntiä?

        Joo, ja asuntoautosta saa tehtyä myymäläauton syrjäseudulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja asuntoautosta saa tehtyä myymäläauton syrjäseudulle

        En olisi kysynyt mutta kuulin sieltä kylältä. Ehdotin että tämä henkilö ilmoittaisi poliisille. Uskaltaako sitten, en tiedä.


    • Anonyymi

      Niinpä varmaan, silti samalla kylällä asustaa. Paskapuhetta.

    • Anonyymi

      asion kyllä, ei kusetusta ainakaan minulle.

    • Anonyymi

      Se oli silloin se.

    • Anonyymi

      Enpä vuokraisi tyypille joka on persaukinen ja jättänyt vuokrat ennenkin maksamatta mitään,
      en s entään niin tyhmä ole.

      • Anonyymi

        Väärennetyillä henkkareilla näyttää onnistuvan


    • Anonyymi

      Erittäin hyvä kirpputori.

    • Anonyymi

      Missä talo myynnissä ?

      • Anonyymi

        Miten voi myydä taloa, kun olivat vuokralla ja yrittivät kiristää ilmaiseksi itselleen?


    • Anonyymi

      Eikö vieläkään ole telkien takana?

    • Anonyymi

      Mainosten mukaan asialla on kaikkea hyllytysyritytä 😂🤣😅 ei kukaan voisi voisi paremminn vakuuttaakaan kuin tavallista parempi mainospersoona, eihän.

    • Anonyymi

      Luulis olevan vaikeeta tuollainen elämäntapa.

    • Anonyymi

      Niin taitaa olla.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe