Tänään havaitsin, että aiemmin Bemareilla, Audeilla, Volvoilla ja Mersuilla ajelleet kusipääautoilijat ovat saaneet uusia jäseniä joukkueeseensa. Kun ajelin aamupäivällä kaupungilla, niin yksi musta Tesla kiilasi oikealta kolmion takaa niin vauhdikkaasti kaistalleni, että minun piti ottaa Fordillani melkein paniikkijarrutus. Onneksi mitään kosketusta ei sattunut, joten vastuuton Tesla-kuski pääsi esteettömästi jatkamaan törmäilyään kaupungilla. Jossakin vaiheessa varmasti vielä kolahtaakin, koska kaikissa autoissa ei ole yhtä hyviä jarruja kuin Fordissa.
Kusipääjoukkue saanut lisävahvistuksia
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kateus on rumaa ja noloa.
- Anonyymi
Kateudesta ei nyt ollut puhe, vaan liikennesääntöjen tahallisesta rikkomisesta.
- Anonyymi
Noita kaikkia perinteisiä kusipää-merkkejä saa vanhoina ja erittäin halvalla. Tesloja ei saa vanhoina eikä halvalla joten oikea nimitys Teslakusipäästä on Herra Kusipää teille köyhille Fordikuskeille.
- Anonyymi
Eivät kaikki Ford-kuskit ole köyhiä. Minä ainakin pärjään oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki Ford-kuskit ole köyhiä. Minä ainakin pärjään oikein hyvin.
Voorti onkin ihan kohtuullinen auto. Hankintahinta on aika halpa, eikä remontteihinkaan mene kauheasti rahaa. Saksalaisista autoista Voorti on kaikkein paras, vaikka sitä ei kauheasti arvostetakaan.
On itsellä käynyt mielessä, että Teslalla ajaminen saattaa auton mielettömästä kiihtyvyydestä ja hiljaisuudesta aiheuttaa välittömän vauhtisokeuden. Sitten hölmöillään, kun tilannenopeus on huomaamatta noussut tasolle, jota ei kuski enää hallitsekaan.
Eräässä videossa kiinalainen Teslan omistaja kokeili josko Teslalla rikkoisi fysiikan lakeja kaarreajon pidon suhteen.
Eipä rikkonut...
Teslalla ajaessa kannattaisi pitää kaikki ajoavustimet, kuten liikennemerkkien nopeusrajoitustunnistimet aina päällä.- Anonyymi
Vauhtisokeus on aika vaarallinen ja huomaamaton tilanne. Tässä taannoin ajelin moottoritietä matkailuautollani tasaista 120-125 km/h matkanopeutta. Sitten liittymään kääntyessäni vauhtisokeus olikin iskenyt enkä tajunnut lainkaan kuinka suurella nopeudella tulin liittymän loppukaarteeseen. Auto meinasi mennä ulkokaarteesta ulos ennen kuin sain varovasti laskettua nopeutta (tuollainen korkea auto voi kaatua äkkinäisistä toimenpiteistä).
- Anonyymi
Teslojen ajoavustimet ei tunnetusti tunnista sivulta tulevaa liikennettä, ehkä tässäkin on käynyt niin. Muutenkin Teslojen ajoavustimet tuntuu menevän sekaisin kun tekevät kaupunkialueella täys-kiihdytyksiä, saattaa mennä monta sataa metriä ennen kun kuskit saa auton taas hallintaan ja jarruvalot syttyy
- Anonyymi
Auton merkki ei lisää älykkyysosamäärää, valtakunnalliset testit pitäisi aloittaa ennen autokoulua ja työuraa sillä simmulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752