Kuinka löytää maalaismies

Anonyymi

Haluaisin miehen maalta, maa- tai metsätilan isännän. Olen 37 vuotias nainen. Mieluiten itseäni vanhemman.

38

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En viihdy juurikaan ihmisten kanssa enkä juhli, meikkaa tai ole kiinnostunut kahviloista, muodista ja mitä niitä nyt onkaan.

    • Anonyymi

      Pujis?

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa?


      • Pujis on vapaa mies.. sama tuli mieleen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pujis on vapaa mies.. sama tuli mieleen.

        Onpas sulla kova into ajaa pujista muiden syllin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sulla kova into ajaa pujista muiden syllin.

        -harmiseikirj-

        Pujis on hyvä mies. Ansaitsee löytää rakkautta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pujis on hyvä mies. Ansaitsee löytää rakkautta.

        Etkö sinä muka voi antaa rakkautta sen verran että riittää?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä muka voi antaa rakkautta sen verran että riittää?

        -harmiseikirj-

        Ei taida mies minun rakkauttani haluta.. taitaa olla vain fyysinen suhde meillä..

        Mutta eräänlaista rakkautta sekin on..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei taida mies minun rakkauttani haluta.. taitaa olla vain fyysinen suhde meillä..

        Mutta eräänlaista rakkautta sekin on..

        Ei taida, et siis tiedä , puhukaa ihmiset keskenänne.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida, et siis tiedä , puhukaa ihmiset keskenänne.

        -harmiseikirj-

        Kyllä me puhutaan - paljonkin. Mutta kun se parisuhde ei ole kumpaisenkaan toivelistalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida, et siis tiedä , puhukaa ihmiset keskenänne.

        -harmiseikirj-

        Riitoja ollut jo, erilaiset fetissit, ei sovi yhteen.


    • Anonyymi

      Ehkä mennä maalaiskyliin ja maaseudulle aikaa viettämään ja kun näet kivan niin menet tekemään tuttavuutta niin alle viikossa sinulla on iki oma maaseutu mies

    • Anonyymi

      Lol.

    • Anonyymi

      Ainakin tämä somessa pyörivä Turkkilainen (näin meidän naisten kesken vain mustis) Mustafa etsii kiivaasti Suomalaista naista tutustumaan maatilalleen ja sukulaistensa oliivitarhoihin. Aloittajan kannattaisi ottaa häneen yhteyttä, koska tämä"mustis"on sopivasti jo kuitenkin jo 5 vuotta häntä vanhempi ja vielä varakaskin!

    • Anonyymi

      Heh, olen aloittaja ja ihan suomalainen mies saisi olla. Vuosia sitten on kokeiltu muunkin maalaista. Olen erakkoluonne joten Turkki ja turkkilaiset kuulostaa liian vilkkailta.. suomalainen, konservatiivinen mies joka ei halua lapsia tai jolla jo ne on tehty. Työnteko ei pelota kunhan ei ole montaakaan ihmistä häiritsemässä.

    • Anonyymi

      Ei muuta kun maalle lavatansseihin heti kun järjestetään.

      Paljon pitäis olla hehtaareja?

      • Anonyymi

        Veikkaan ettei alle 100 hehtaaria vielä riitä. Peltoa ja metsää.


    • Anonyymi

      Pitääkö olla valmis maanviljelijä?

      Haluat varmaan oikean maamiehen, etkä mitään wannabe-farmaria?

    • Anonyymi

      Hyvähän niitä hehtaareja olisi olla. Ja ehdottomasti oikea aito maamies, ei mitään kaupungista tullutta kokeilijaa.

    • Anonyymi

      Maaseudun Tulevaisuuden senssipalstalta. Varma vinkki.

    • Anonyymi

      Se on aivan helppoa:
      Jos menet juhannusyönä ilkosilleen kierittelemään pellolle, niin näet tulevan puolisosi!

      Mä olen niin väärällä alalla! Vieläköhän sitä tällä ikää oppisi maata viljelemään!

      Toimiskohan tuo taika miehillekin...🤔
      Voi olla, että jos menisin mulkkusilteen kierittelemään jonkun emännän pellolle, näkisin vain sinivuokkoja ja pian sen jälkeen kohtaisin tulevan sellikaverini!

      • Anonyymi

        😂😂😂👍😎


    • Anonyymi

      "Ja ehdottomasti oikea aito maamies, ei mitään kaupungista tullutta kokeilijaa."

      Ja sen oikean aidon maamiehen pitäisi sitten ottaa kaupungista tullut kokeilija vaimokseen?

    • Anonyymi

      Eiköhän se onnistu jos vaikka muutat jonnekin miesvaltaiseen pitäjään, niitähän riittää ja ilmoittaudut mukaan erilaisiin juttuihin missä miehiä siellä pyörii. tai menet töihin vaikka tarjoilijaksi paikalliseen, varmasti riittää vientiä.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      "Hyvähän niitä hehtaareja olisi olla. Ja ehdottomasti oikea aito maamies, ei mitään kaupungista tullutta kokeilijaa."

      Kaupungista tulleelle kokeilijalle ei kelpaa kuin aito maamies. Entäs jos ne aidot maamiehet eivät halua kaupungista tullutta kokeilijaa?

      • Anonyymi

        En nyt aivan kaupunkilainen ole itsekään. Ja jos minulle joku on tarkoitettu niin hänelle kelpaan.


      • Anonyymi

        Miksi eivät haluaisi!


    • Anonyymi

      Valitset sopivan maaseudun ja muutat sinne. Ehdottomasti pitää olla oma koti mistä käsin voit tehdä tutkimuksia/havaintoja alueen miehistä. Isäntä on valittava huolella, muuten koko juttu saattaa aiheuttaa kärsimystä, tai mennä jopa hengenvaaralliseksi. Maaseudut ovat vaarallisia paikkoja.

      - Sheena

      • Heh, hassua kun itse pidän kaupunkeja paljon vaarallisempina, kun maaseutua. Maaseudulla sai olla ovet apposen auki aamusta iltaan, nukkua ikkunat auki yön yli. Ikkunat joista pääsee sisään ihan vaan kömpimällä. Olisihan sieltä voinut Ilveskin sisälle kyllä tulla. Syödä minut ja kissani ja koirani yöllä. :)

        Jännää, kun minua ei ole ikinä pelottanut maalla asuessani ja ollessani, mutta kaupungissa sen sijaan olen pelännytkin kävellä yöllä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, hassua kun itse pidän kaupunkeja paljon vaarallisempina, kun maaseutua. Maaseudulla sai olla ovet apposen auki aamusta iltaan, nukkua ikkunat auki yön yli. Ikkunat joista pääsee sisään ihan vaan kömpimällä. Olisihan sieltä voinut Ilveskin sisälle kyllä tulla. Syödä minut ja kissani ja koirani yöllä. :)

        Jännää, kun minua ei ole ikinä pelottanut maalla asuessani ja ollessani, mutta kaupungissa sen sijaan olen pelännytkin kävellä yöllä.

        No lapsena pelotti kyllä kävellä talviaamuna 7 aikaan bussipysäkille asuttamatonta kuun valaisemaa metsätietä, kun kuului suden ulvontaa ja ketun ääniä. Rapinaa metsästä. Meni aika liukkaasti taskulamppu kädessä sen reilun kilometrin aamuisin, pelko selkäpiitä karmien, etten joudu metsänelukan paistiksi.


    • Anonyymi

      Mielestäni AP kirjoitti täyttä asiaa, itsekin asun maaseudulla ja olen avioliitossa.
      Olen asunut maalla koko elämäni lukuunottamatta 4-v jolloin opiskelin kaupungissa.
      Täällä länsirannikon pikkupitäjässä on paljon yksineläviä isäntiä komeissa omakotitaloissaan, yksin asuvat
      Suurinosa heistä on hyväkuntoisia ja ihan komeitakin katsella, liekö syy fyysisen työn ja ympärivuotisen runsaan ulkoilun?
      Mielestäni kuulostaa varsin järkevältä että nainen joka ei kaupungissa viihdy muuttaisi maalle, ja kyllähän täältä suht' nopeasti hurauttaa lähimpään kaupunkiin hurvittelemaan kun joskus sillä tuulella sattuu olemaan.

      • Anonyymi

        Sähän voisit ruveta teidän kylän miehille puheenmieheksi 😁

        Itseäni kiinnostaa rannikko asuinpaikkana. Ja jos mahdollista vielä ruotsinkielisestä paikasta, niin tulisi ruotsia samalla petrattua.

        Maatalouden töistä en ymmärrä yhtään mitään, mutta eiköhän sitä voisi löytyä muutakin työtä naisihmiselle.

        Yli 50v nainen


      • Anonyymi

        Tämä oli ihana vastaus, kiitos!


    • Anonyymi

      Sellainen helposti höynäytettävä jolta fyrkat irtoavat olisi minullekkin mieleinen. Olen 28v ja valmis hoitelemaan taloutta.

    • Minä olen sitä mieltä, että laita joku seuranhaku ilmoitus missä mainitset, että etsit maaseudun miestä eli maajussia. Se on aina hakuammuntaa muuttaa jonnekin maalle, missä saattaa olla joku kylähullu vielä vapaa poikamies ja muut on varattuja.

      En suosittele kiinnittämään rahaa omaisuuteen ja muuttamaan oman onnensa nojaan mies mielessä, tsäkällä sieltä löytyy mies ja todennäköisesti ei löydy. Tai jos muutat, niin maalaistaajamaan. Ne maajussit asuu siellä ihan oikealla landella peltojen ja metsien keskellä, mutta käyttävät taajamien palveluita.

      Seuranhakua ilmoitus vaan jossa korostat mitä haet ja mistä. Tai sitten hirvipeijaisiin, muihin juhliin mitä seudulla järjestetään. Tanssit ja seurojen toiminta. Siellä niihin maajusseihin tutustuu, jos missä.

      Jotkut maalaiskylät on aktiivisia ja järjestävät kesäisin juhlia yms. toimintaa jonne ulkopaikkakuntalaisenakin on mahdollista mennä tsiikaamaan porukka.

      • Samoin maaseudun näyttelyt ja muut tapahtumat. Menet kesämekossas istumaan jonkun John Deeren hyttiin, kun ukkoja kalppii ohi ja varmana saat poikien päät kääntymään. Jumaliste siellähän istuu nainen kesämekossaan kajuutassa. :)

        Rupeaa sinkku maajussien mielessä vilistämään oma emäntä traktorin hytissä ja kammarin laverilla. :D

        Kohta joku jo alkaa sulle kahveja tarjoamaan. ;)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Samoin maaseudun näyttelyt ja muut tapahtumat. Menet kesämekossas istumaan jonkun John Deeren hyttiin, kun ukkoja kalppii ohi ja varmana saat poikien päät kääntymään. Jumaliste siellähän istuu nainen kesämekossaan kajuutassa. :)

        Rupeaa sinkku maajussien mielessä vilistämään oma emäntä traktorin hytissä ja kammarin laverilla. :D

        Kohta joku jo alkaa sulle kahveja tarjoamaan. ;)

        There must be an angel (Playing With My Heart) alkaa päässä naksuttamaan. :)

        https://youtu.be/RCdneDxFRYQ


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe