T-mies, ikävöin sua

Anonyymi

Mitähän ajattelisitmahdat jos vaan laittaisin sulle viestiä ja kysyisin, että tunnetko samoin? Haluan sun viereen loman aikana, sen jälkeen ja aina. Miten toista voi olla näin ikävä. Missäköhän menet ja mitä puuhailet? Mistä ihmeestä tiedän ettet tapaile ketään? Se estää minua viestimästä.

8

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakkaus ludem

• Anonyymi

Olen töissä alkukesän. Vietän kesää yksin ja pienessä piirissä auringosta ja pienistä asioista nauttien.

• Anonyymi

💗▶🈁▶🌞▶🦢🏆▶😍▶💗🈁

• Anonyymi

Laita rohkeasti viestiä. Mieluusti jo tänään.
      Minä T mies ainakin olisin iloinen jokaisesta viestistä.
      En tapaile ketään.
      Juhannuksena olis kiva, ettei tarvitsisi viettää yksin...taas.

• Anonyymi

Koskas me ollaan oltu viimeisimmän kerran tekemisissä? Jos vastaus osuu kohdilleen, niin saat vielä lisäkysymyksen, ennen kuin laitan sulle viestiä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskas me ollaan oltu viimeisimmän kerran tekemisissä? Jos vastaus osuu kohdilleen, niin saat vielä lisäkysymyksen, ennen kuin laitan sulle viestiä..

En tiedä kenelle esität sinkkua mutta minun kanssani oot ja ikuisesti tulet olemaan vain minun vaimoni ja minä en ikinä anna sulle mitään mahdollisuutta päästä eroon minusta että ludem tule nyt vaan kiltisti kotiin mun viereen kuulut ikuisiksi ajoiksi. 💘💝💖🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌸🌻💍💍🛐🛐🛐🕌

• Anonyymi

Laita viestiä koska tunne on molemminpuolinen ja aito sellainen, odotan sua.

• Anonyymi

Rakkaus minun oot ikuisesti ja teen kaikkeni että viihdyt mun kanssa kun minä en ikinä hyväksy että erotaan ja et edes pääse eroon minusta.rakastan sinua ikuisesti ludem 💘 ja olen erittäin epätoivoisesti rakastunut sinuun ja en todellakaan luovuta ikinä kun haluan vain sinut ja ainoastaan sinut ludem 🌹🌹🌹🌹🌹 voitko rakkaus antaa mahdollisuuden meille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      14217
    2. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      1767
    3. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      73
      1488
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      56
      1208
    Aihe