Nukutko nakuna?

Anonyymi

Niin eli alasti.

53

1395

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nuku alasti. Syy, lapsia änkee joinain öinä viereen nukkumaan ja sitten on pottuvarpaat persvaossa. Ei kiva.

      Olen tottunut nukkumaan bokserit ja t-paita päällä. Olen nääs vähän vilukissakin.

    • Anonyymi

      Suurimmaksi osaksi kotona...

    • Anonyymi

      En nuku. Epämiellyttävää ja -epähygienistä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Koitas nukkuu kai jokainen ihminen joskus nukkuu vähän luonnotonta jos ei nuku koskaan oletko aave


      • Anonyymi

        Ilmakylvyt kannattaa.

        "Etenkin naisten kannattaisi nukkua alasti. Bakteerit viihtyvät lämpimässä ja kosteassa. Kun limakalvot saavat hengittää vapaasti ja pysyvät kuivempina, tulehdusriski vähenee. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmakylvyt kannattaa.

        "Etenkin naisten kannattaisi nukkua alasti. Bakteerit viihtyvät lämpimässä ja kosteassa. Kun limakalvot saavat hengittää vapaasti ja pysyvät kuivempina, tulehdusriski vähenee. "

        Ei tuohon alastomuutta tarvita. Riittää kun ei ole alushousuja (tai housuja muutenkaan).


      • Anonyymi

        Kyllä ludem haluan että oot ilman mitään vaatteita kun oot mun vieressä mä haluan tuntea sut ihan lähellä minua ja kyllä se tuntuu hyvältä kun yöllä kun nukutaan niin tunnen sut siinä ihan mun lähellä.rakas tuu Jo oikeesti mun viereen niin ikinä et pääse pois mun luotani kun minä vahdin sinua koko ajan etten vahingossakaan menetä sinua ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ludem haluan että oot ilman mitään vaatteita kun oot mun vieressä mä haluan tuntea sut ihan lähellä minua ja kyllä se tuntuu hyvältä kun yöllä kun nukutaan niin tunnen sut siinä ihan mun lähellä.rakas tuu Jo oikeesti mun viereen niin ikinä et pääse pois mun luotani kun minä vahdin sinua koko ajan etten vahingossakaan menetä sinua ikinä.

        En hyväksy tuota ludem nimeä se on naista halventava ole vaan itse ludem jos haluat.
        En tykkää nukkua alasti senkin takia koska olen viluinen ja pidän lämmöstä.
        Jos hän tahtoisi voisin kokeilla mutta en minä joka yö haluaisi nukkua alasti. Ei se senkään takia olisi soveliasta jos lapsi nukkuu samassa sängyssä. Ennen kummatkin nukkuivat vieressäni nyt vain toinen onneksi nukkuu, hyvin ahdasta oli kolmen nukkua ennen samassa sängyssä.
        T:kukkanen


    • Jos naisen kanssa niin kyllä

      • Anonyymi

        Pirpanan?


      • Kerran aikoinaan kävi niin, että kesken seksin aikana nukahdin. Oikeasti!


    • Anonyymi

      Alasti tai mukavan pehmeäksi kuluneessa puuvillavaatteessa.

    • En nuku alasti, enkä edes osaa nukkua alasti. Aiemmin mulla oli pyjamanhousut (fleece/ohuet) ja pitkähihainen/t-paita. Viime vuonna vaihdoin takasin paituliin. Mulla on sama puolipaksu peitto tällä hetkellä käytössä, mitä oli talvella. En osaa nukkua pelkällä lakanalla, vaan pitää tuntea peiton paino kropan päällä, että saa unta.

    • Anonyymi

      En taatusti. Musta maailman epämiellyttävin nukkumis"asu". Alusvaatteissa saatan joskus nukkua, mutta harvemmin niin.

    • Anonyymi

      En tällä hetkellä ainakaan pariin kuukauteen, käytännöllisyys/hyginea syistä.
      Kesäisin mulla on myös silkkilakana usein, peitteen asemassa, jos satun tarvitsemaan. Se lakana sopii myös aamutakin asemaa hoitamaan, kietaisen kriittisemmät paikat piiloon, jos käyn asialla kylppärissä yö aikaan.
      Yksin asuessa ei niin väliä, vaikka nakuna vaeltais ympäri taloa.

      • Anonyymi

        No haittaako se jos kumppanisi näkee sinut alasti tai kun menet alasti wc hen niin on se varmaan ennenkin sinut nähnyt alasti vai pelkäätkö että se kiihottuu ja joudutte keskellä yötä hommiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No haittaako se jos kumppanisi näkee sinut alasti tai kun menet alasti wc hen niin on se varmaan ennenkin sinut nähnyt alasti vai pelkäätkö että se kiihottuu ja joudutte keskellä yötä hommiin

        Asun vanhempieni kanssa, ei minusta oikein sopivaa ett mä nainen vaeltaisin ilkosillani ympäri taloa. Kesällä mökillä; saunaan kyllä voin mennä heidän seurassaanjotenkin luontevampaa. Usein kylvetän heistä molemmat, pesten selät kummaltakin huolella, muuten suoriutuvat lähes kokonaan itsekseen tai toinen toistaan auttaen.


    • Anonyymi

      Ain melkke mut ulkomail toki eri tsydem.

    • Anonyymi

      Moni nainen nukkuu alasti mitä olen nähnyt ja se on mukavaa.

      • Anonyymi

        Paras tapa ikinä 😁 ja onnistuu myös talvella


    • Anonyymi

      Kokeilin muttei onnistunut. Varmaan ollut liikaa vaatteita päällä elämän aikana, kun tuo tuntuu epämiellyttävältä. - cu-

    • Anonyymi

      Tottakai, minä olen aina munasillaan. Poikkeuksena oli tänään, kun kävin ostamassa savukkeita. Oli sitten pitkät kalsarit ja takki mukana. Saatoin olla hieman kuumissani, kun palasin takaisin.

      Länsirannikolla on tänään ollut yllättävän lämpöinen päivä jopa Kokkolan leveysasteilla.

    • Anonyymi

      Mä inhoan alasti nukkumista. Se on tosi epämiellyttävää. Aina joko kuuma tai kylmä. Kevyissä yövaatteissa on paljon mukavampaa.

      En kyllä tykkäis, jos toinenkaan nukkuis alasti. Tai saa se toki oman peittonsa alla nukkua miten tahtoo, mutta mun viereen olis turha yrittää tunkea alasti. Ällö kuumaa ja hikisen nihkeetä, kun kaks täysin alastonta nukkuis vierekkäin.

      • Anonyymi

        Hikisen nihkeetä nukkuessaan on vain lihavilla.


      • Anonyymi

        Alasti tulee kuuma mutta ei yövaatteissa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hikisen nihkeetä nukkuessaan on vain lihavilla.

        Tiedät itsekin, ettei tuo pidä paikkaansa. Ihan jokikinen ihminen hikoilee myös nukkuessaan. Jos et ole tietoinen, ettätoisen ihmisen vieressä on usein varsin lämmin (välillä suorastaan kuuma) nukkua niin et ilmeisesti ole koskaan nukkunut kenenkään vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alasti tulee kuuma mutta ei yövaatteissa 🙄

        Sama kokemus mullakin. Ei mulla ole ikinä kuuma, hikinen ja epämiellyttävä olo yövaatteissa. Tai voisi olla, jos lämpötila olis tyyliin 30 astetta, mutta ei mun makuuhuoneessa ikinä ole. Sen sijaan alasti tulee heti epämukava olo. On tosiaan joko turhan kylmä tai turhan kuuma, ei oikeastaan ikinä sopiva. Ruuminlämpö kun laskee nukkuessa, niin mulle on tullut kylmä ja sitten sitä on heistä nahkea ja kylmä. Joku varmasti kuitenkin tykkää. En epäile yhtään. Itse nukun mieluimmin kevyissä yövaatteissa. Ohkanen lyhythihainen paita ja pehmeä lyhyt trikoohame, tollaset on mulle just hyvät.


    • Anonyymi

      Kyllä. Aina.
      -nainen-

    • Anonyymi

      En mutta alushousut alasuojana ainoastaan kyllä, monestikin.

      Aamulla kun avasin verhot, ja taivaalla näkyi joskus 5-aikaan aamulla heräsin siis aikaisin: sateenkaari näkyi.

      Sateenkaaren päätä kun lähtee jäljittämään että mistä se kaari lähtee siellä on aarre, legendan mukaan jotkut ovat sen löytäneet sen sateenkaaren pään, mutta eivät ikinä ole jääneet siitä kertomaan toisille.

      Noh kun ei aamulla parempaakaan tekemistä sitten keksinyt niiin keraamisen liesitason puhdistaminen, ja taas tylsistyttää, pitäisikö ostaa kaljaa taas kaupasta?

      • Nyt tuli asiaa. Se lieden puhdistaminen on vähä-arvoista, mutta se kaljan ostaminen! Otetaanhan sille? Itseasiassa paras kalja oli perinnetila valmistama kotikalja.

        Prosentteja ei nyt hirmuisesti ollut, mutta sitä kykeni juoda jopa autolla ajaessaan.


    • Anonyymi

      Tiedättekö mikä on ärsyttävää: jos vessan ovi narisee, aina sulkiessa oven: sellainen pierun ääni tulee aina sitten kun sulkee oven, pieraisee aina vessasta tullessaan, korjasin tuollaisen jutun pikkasen öljyä saranoihin.

      Otapa sitten tavaksi varsinkin jossain sukujuhlissa: pieraiset aina mennen tullen ja ahkerasti käytät WC-huonetta.

      Rupsuttelet mennen tullen, kuin hävittäjä lentokoneen afterburner, ja aina kovaan ääneen ja sitten kiljaiset rupsun perään: OHO!

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Oletko ehkä viisivuotias? Oman kokemukseni mukaan viisivuotiaat ovat oikein kiinnostuneita tuollaisesta touhusta. Pieru ja kakkahuumori kukkii oikein täysillä siinä iässä. Löydät varmasti hengenheimolaisia, jos sieltä sukujuhlistanne löytyy tuota ikäryhmää. Voitte saada aikaiseksi oikein hyvät naurut.


      • Anonyymi

        Viikon paras !!!!!!

        :DDDD


      • Anonyymi

        Ja vieläpä afterböörner ! :DDDD


    • Anonyymi

      Aika mielenkiintoista miten ja miksi osa aikuisista ei ole päässyt 4-5 vuotiaan kakkakiinnostusvaiheen yli.
      On jotenkin jämähtäneet pikkulapsen tasolle sillä alueella.
      Onkohan tuota koskaan tutkittu?

      Jostainhan se kertoo kun aikuista kiinnostaa ruumiineritteet ja piereskely.
      Onkohan kyse jonkintasoisesta koprofiliasta?
      Ainakin se tuntuu tuotavan näille ihmisille suurta tyydytystä hokea näitä sanoja ja kertoa vitsejä aiheeseen liittyen.
      Ihan henk. koht. jos naisena törmään mieheen joka on kiinnostunut anaalikloaakin tuotteista ja äänistä, käännyn kannoillani.

      • Anaaliseksi on parasta tuollaisten löysien narttujen kanssa.


      • Anonyymi

        Niinpä niin, nainen ei kakkaa, eikä piere, se on miesten hommia.
        Naisella on erilainen keho, se kuluttaa kaiken, mitä nainen syö, ei tule naisesta päästöjä.
        Naiset käy wc:ssä vain meikkaamassa itsään, siksi naisilla on aina käsilaukku mukana, kun menevät wc:hen.
        Mies ei mitään laukkuja mukanaan raahaan, kun wc:ssä käy.
        Naisen asunnosta voisi poistaa koko wc pöntön, kun eihän nainen sellaista mihinkään edes tarvitse. Wc pönttö on miestä varten.


      • Anonyymi

        Sinulle sopiikin mies, joka antaa sinulle selkäsaunan ja haukkuu sinut haisunäädäksi kaikkien ihmisten kuullen, jos vahingossa satut pieraisemaan.
        Kyllä naisen pieraisemisesta pitää antaa kunnon rangaistus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle sopiikin mies, joka antaa sinulle selkäsaunan ja haukkuu sinut haisunäädäksi kaikkien ihmisten kuullen, jos vahingossa satut pieraisemaan.
        Kyllä naisen pieraisemisesta pitää antaa kunnon rangaistus.

        Aikoinaan kun naiseni oli vielä elossa, niin hän kyllästyi vanhaan vitsiin jossa pyysin vetämään sormesta.

        Mutta nyt Timppa ottaa rusinakiljua lisää ja on sitten jälleen paheksua aiheuttava ytmiläinen.


      • Anonyymi

        "Aika mielenkiintoista miten ja miksi osa aikuisista ei ole päässyt 4-5 vuotiaan kakkakiinnostusvaiheen yli.
        On jotenkin jämähtäneet pikkulapsen tasolle sillä alueella."

        Olen hämmästellyt itsekseni samaa. Mitä heille tapahtui siinä kohdassa kun aikuistumisen piti alkaa?

        -palstahessu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, nainen ei kakkaa, eikä piere, se on miesten hommia.
        Naisella on erilainen keho, se kuluttaa kaiken, mitä nainen syö, ei tule naisesta päästöjä.
        Naiset käy wc:ssä vain meikkaamassa itsään, siksi naisilla on aina käsilaukku mukana, kun menevät wc:hen.
        Mies ei mitään laukkuja mukanaan raahaan, kun wc:ssä käy.
        Naisen asunnosta voisi poistaa koko wc pöntön, kun eihän nainen sellaista mihinkään edes tarvitse. Wc pönttö on miestä varten.

        Maailmassa on paljon asioita, joita me kaikki teemme, mutta joista ei ole mitään tarvetta keskustella sen syvällisemmin. Kakka- ja pissajutut ovat yksi niityä asioista, joista valtaosalla ihmisistä ei ole suurempaa tarvetta keskustella. Se, että en keskustele vaikka hampaidenpesustani tai siitä miten pureskelen ruokani, ei tarkoita minun kokevan nuo asiat mitenkään häpeällisiksi.


    • Anonyymi

      Nukun naisen päällä ja ähkin samalla.

    • Anonyymi

      Nolot

    • Anonyymi

      Ennen nukuin, mut nykysin boksereissa.

    • Olen yrittänyt mutten osaa.

      • Vähintään unisukat pitää olla jalassa☝️


    • Pienet päiväunet voi nukkua vaatteet päällä, mutta kunnon yöunet vaativat vaatteettomuutta. On kuitenkin selvää, että jos joutuu vieraiden kanssa samassa huoneessa nukkumaan, on silloin jotain rihmankiertämää päällä.

    • Kyllä, useimmiten tulee nukuttua alasti. En voisi kuvitellakaan muuta. Olen kova vilukissa, siksi nukkuessakin on sukat tai villasukat jalassa. Verenkierto jaloissa huono ja en saa unta jos jalat on kohmeessa.

    • Anonyymi

      onneksi helle paahde loppui voi laittaa vaatteita päälle taas yöllä,

    • Anonyymi

      Miksi vastailette tällaisiin perversio- viesteihin? Ruokkii vain heitä omiin fantasioihin ja mielikuva harhoihin, ei tervettä. Miehen mielipide. Tällaisten ruokkiminen sairastaa vain mieltä, synnyttää mielikuva harhoja myös yleistämään tällaisen? Sivulliset kärsii aivan turhaa. Syntyy helpommin myös kärjistymisiä. Ei hyvä juttu.

    • Anonyymi

      Minä nukun aina puku päällä. Aamulla yleensä herään, kun ei meinaa saada henkeä, kun kravatti kuristaa kurkkua, kukahan on käynyt kiristämässä kravaattia, hirttoköyttä kaulalla.

    • Anonyymi

      Lapsesta saakka nukkunut alasti, nyt 50v. Ahdistaa ihan sairaasti, jos joutuu joskus nukkumaan alkkarit t paita päällä... Vaimo nukkuu yöpaita päällä, eikä ole onneksi valittanut nakuilustani.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe