Raha suhde gold digger.

Anonyymi

Miksi Julia sala seurustele JP kanssa JP on vanha narkkari jolla on ollut edunv. mitä julia näke JP vai onko se sen takia että JP on raha kun on päässyt edunv. eron ja Julia on raha ongelmia vuokra rästissä ja lainannut pikku veli 160€ ja iso veli 240€ onko se asia kuiteskin niin että Julia halua myös JP lainata Julia ihastui heti JP samana päivänä kun Julia saai tietä että JP pääse 01.06.2021 edunv. eron.

Joo en ymmärrä tuota joku koira haudattuna sinä kuiteskin on julia lähti jenny kaverin kydillä kaupunkin ja JP lähti bussilla kaupunkin ja sitten ne sopi treffit rewell center ja sitten ne lähti bussilla JP kämppän ristinummi ja tekivät yhdessä ruoka ja sitten JP sirsi Julia tilille taxi raha ja molemmat tulivat taxilla gerby kotin.

Sen takia että ei hoitsut näe että ne seurustele.

No mitä jos JP on oikeasti sannut paljon raha kun hän on päässyt edunv. eron ja Julia on syksyllä se oikeuden käynti asianomistajana ja hän oikeasti saa isot vahingon korvaukset ja nyt hän on pättänyt kun hänellä on taloudellinen ahdinko että hän laina raha JP ja sen takia seurustele hänen kanssa olen myös toinenkin kerta nähnyt kun ne molemmat tulivat taxilla Ristinumeltta.

Joo minä vihan ne molemmat yli kaikken juuri nidden salasen juonnitelun takia.

On kyllä uskomatonta kuinka nainen noin paljon rahan perässä juokse 100% aito Gold Digger joo nyt minä vihdoin tiedän kuinka saa nainen pitä olla raha.

Julia sanoi minulle lauantaina kun ne molemmat meni kaupunkin ja kysyin Julia minne olette menossa niin hän sanoi että se ei minulle kuulu että aika röyhkeä tyyli tuolla Julia on.

Julia on ovela ja kylmästi laskelmoiva nainen.

JP on oikeasti sannut paljon raha kun hän pääsi edunv. eron Julia ja JP käyvät joka päivä kaupungilla ja ajavat joka päivä taxilla ja Julia on taloudellinen ahdinko eli JP rahoja ne käyttä.

JP puhui tyylin että vihdoin pääse edunv. eron kyllästyttä sellainen kun ei saa enempä raha vikossa vaikka sittä raha on.

Eli hänellä on raha en tiedä onko hän sannut perintöä enkä tiedä minkälaisista summista on kyse mutta Julia ihastui JP kun hän on ainut jolla on raha ja hän on ainut mitä pysty pelastaman Julia hänen taloudellisesta ahdingosta.

Minulle JP valehteli ja sanoi että hän ei ole sannut raha kun hän on pässyt edunv. eron mutta kenekä rahoja ne sitten käyttä kun Julia on raha ongelmia.

Julia sano itse että ei kai minä kenellekän laina raha mutta silti hän laina raha JP ja käyttä JP taludellisesti hyväksi JP sano että sorry minulla ei ole raha.

Julia ja JP vedättävät minut ei kai sellaista voi hyväksyä.

Minä olen pitännyt Julia ja JP rehellisinä ihmisinä nyt minä en tykkä Julia ja JP juonittelusta luottamuus nihin meni ja pettymys on suuri :(

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ihmiset ovat ihmisiä, =(

    • Anonyymi

      😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe