7 vuotta yhdessä ja yksi vuoden ero ja uudestaan yhteen..nyt taas sama tilanne.. mies sanoo, että antaa ajan kulua ja katsotaan vähän myöhemmin yhteenpaluuta. Ikävä on kova ja haluaisin uskoa ja olla kärsivällinen. Mietin vaan kuinka kauan jaksan odottaa. Onko vastaavia kokemuksia?
Uudestaan vanhaan suhteeseen
6
873
Vastaukset
- Anonyymi
Todella huono idea. Itse olen naisille sanonut että kerran kun eroaa niin se on lopullinen ero vaikka muutamat naiset olis halunneet palata yhteen.
- Anonyymi
Minulle ainakin tuli mieleen että äijä on ollut pillun puutteessa nyt korona aikana.
Haki pimppiä sieltä mistä ehkä olisi saatavissa sitä helpotusta kutkaansa.
Ravintolat ovat aukaisseet taas ovensa, ja saman kuumotuksen tuntevia naisia on saatavissa. Unohda koko mies, pelkkä surun tuoja hän kuitenkin sinulle olisi. - Anonyymi
Ei kannata odottaa.
Niin ikvä sanoa, mutta noilla sun alotussanoilla ei tuo tule toimimaan ihan helposti. Teidän pitäisi puhua, että mikä estää sitoutua: luottamus, seksi, muut ympäristötekijät. Mun raastava kommentti on, että joko lähdette parisuhdeterapiaan selvittämään solmut tai sitten vapautatte toisenne tunteiden kahleista.
- Anonyymi
Sinun tunteesi hän on heittänyt sioille , tekee yhä niin ja tulee tekemään jatkossakin.
Onko tuollainen röyhkimys sinun ajatustesi kohteena minkään arvoinen?
EI todellakaan! Sinä edustat miehelle halpaa lutkaa joka on aina valmiina ja saatavilla kun se haluaa.
Kohota, hyvä nainen , itsesi kunniotettavammalle jalustalle! On olemssa miehiä jotka arvostavat naisen tuomaa panosta yhteiseen elämään. Sellaisen miehen kanssa luodaan tulevaisuus.
Ei huuhaa , FWB ( ilmaista huoraa),, hakevien misten kanssa!!!! - Anonyymi
Ex on syystä ex.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1294616Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513310
- 443047
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181860Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745