Utsjoki on arvokkaampi kuin inari. Täällä on kunnon keskiyön aurinko. Kyllä inarilaiset kadehtii
Inarilaiset kateellisia
19
797
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen arvokas..
- Anonyymi
Etelän vetelä (inarilainen) ei ole arvokas
- Anonyymi
Terveisin 99980. Ettäs tiedätte,,
- Anonyymi
kaikista voi tulla vaikka miljonäärejä mutta oikeita sukujuuria ei osta rahalla! ja huomaa että moni yrittää..
- Anonyymi
kuinka moni yrittää tekeytyä saamelaiseksi? MONI
- Anonyymi
Ei tartte tekeytyä. Mitä sitä mainostaa että on käämiläinen. Kyllä se huomataan.sitä 🦌☠
- Anonyymi
Tehän ootte nälkäkuoleman partaalla.
- Anonyymi
Jep. Varsinkin nyt kalakiellon takia.
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-5608806
Näin vuonna 2010, mutta taitanee yhä olla Lapin huonoimpia talouslukemia siellä. Jos järkeä päässä niin sieltä muuttaa muualle. - Anonyymi
Norjalaiset pyytää koko ajan lohta merestä pikkurysillä kävin tänään ostamassa kolme kalaa täällä Inarissa porukalla herkutellaan, on muuten parempaa kuin Tenon hauki
- Anonyymi
Minä tulen kakkaamaan inarijärveen. Sitten ajan pois
- Anonyymi
Utsjokiset juoksivat kauhuissaan tunturiin kun oli auringonpimennys luulivat maailmanlopuksi.
- Anonyymi
Eksy niitä jokunen Inariinkin. Juoksivat ku porot kirnussa.🐜🎶🛴🎩😎🐒🦍🦓🐫🐫🦔🐾🐾🐾🐔🐋🍁🍁🍁☘☘☘🥕🥨🍋🍊🍉🍈🎎🎀🎾🎱🎯🌋🏚🏝🧭🗺🌐🌏🗻🏛🏢🏣🏤🏥🏦🔊🎹🎚📞⚒
- Anonyymi
Utsjoella myös merkittävästi inaria arvokkaammat kaupat, kuten vaikka uulan säästö.
- Anonyymi
kiitos
- Anonyymi
Todella hienoa olla Juudas Iskariot. Hauki on Inarinsaamelaisten pyhä kala. Kuvatulla haulla on verotkin maksettu ennen kun oravan nahat ei ollut maksuvälineenä.
- Anonyymi
Utsjoelle tulee euroopan suurin uraanikaivos löydetty myös litiumia.
- Anonyymi
Utsjoen kaupat on tehty Norjalaisia varten .
- Anonyymi
Niinpä niin. Millä ne köyhät Utsjokiset ostaa. Syövät nykyisin kyttyrälohta. Keräilevät rannoilta kuolleita ja kaloja ja syövät pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782